Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Sirah skrev (1 time siden):

Ja det er et veldig godt spørsmål. Siste post på Ivories Instagram er 17. juni. Før det ble det pumpet ut flere ganger i uka. Siste nyhetsbrev mottok jeg 21. juni. Før det var det også ofte. Greit at det har vært sommer, men de fleste er vel så smått i gang igjen?

De har lagt ut stories på insta, og det har gitt en helt annen vibe enn når Isabel holdt på. Noe rart er det.

De har også lagt ut på story av en annen influencer.

Endret av Sharp75!
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sharp75! skrev (48 minutter siden):

De har lagt ut stories på insta, og det har gitt en helt annen vibe enn når Isabel holdt på. Noe rart er det.

De har også lagt ut på story av en annen influencer.

Ja mye mulig de poster på story, men tidligere la de mye innlegg også. Veldig rart.

• Liker 1
Skrevet
Johanne Regine skrev (20 minutter siden):

Er ikke meningen at du skal ta alt bokstavelig🤭

Du gir han navnet til en av historiens mest kjente morder og voldteksmann - det må man faktisk ta bokstavlig. 

• Liker 4
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 minutt siden):

Du gir han navnet til en av historiens mest kjente morder og voldteksmann - det må man faktisk ta bokstavlig. 

Nå må roe deg ned litt. Jack the Rippers identitet ble aldri avslørt, og det er det han er mest kjent for. Derav ble den tidligere Rosegjøken (identitet ukjent i lang periode) til Jack the Ripper. Var ikke mer uskyldig en det.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (6 minutter siden):

Så nei du må faktisk ikke ta det bokstavlig eller hoppe til konklusjon. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Johanne Regine skrev (51 minutter siden):

Nå må roe deg ned litt. Jack the Rippers identitet ble aldri avslørt, og det er det han er mest kjent for. Derav ble den tidligere Rosegjøken (identitet ukjent i lang periode) til Jack the Ripper. Var ikke mer uskyldig en det.

Bedre å kalle han Rosenkålen 🤔 eg mistenker at Jack er litt lei disse tre damene han er nødt til å omgås hver dag. Så kommer Rami snart og overstyrer i tillegg. Da blir I og J uten bil på nytt. De blir avhengig av han på alt de skal utføre. Hmhm... dette kommer til å ikke ende bra. I og J hadde jo hatt en samtale igår om at han har lite å gjøre på ting han gjør hjemme i England. Og d har jo I full forståelse for sier hun ( not !!!)  Hun ønsker at han skal følge henne 100% tror jeg. Og derfor er hun i breakdown idag psykisk.spesielt om han har sagt fra om sine ønsker i går.

Endret av vilas
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
vilas skrev (9 minutter siden):

Bedre å kalle han Rosenkålen 🤔

Jada ser nesten sånn ut🤭

Riktig at han ser temmelig lei..Det tror de fleste av oss hadde blitt

Endret av Johanne Regine
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Bedre å kalle han Rosenkålen 🤔 eg mistenker at Jack er litt lei disse tre damene han er nødt til å omgås hver dag. Så kommer Rami snart og overstyrer i tillegg. Da blir I og J uten bil på nytt. De blir avhengig av han på alt de skal utføre. Hmhm... dette kommer til å ikke ende bra. I og J hadde jo hatt en samtale igår om at han har lite å gjøre på ting han gjør hjemme i England. Og d har jo I full forståelse for sier hun ( not !!!)  Hun ønsker at han skal følge henne 100% tror jeg. Og derfor er hun i breakdown idag psykisk.spesielt om han har sagt fra om sine ønsker i går.

Samme tanke 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Det samme tenkte jeg, men turde ikke skrive det her 😂🫣

Skrevet
agent skrev (28 minutter siden):

Det samme tenkte jeg, men turde ikke skrive det her 😂🫣

Man ser jo ikke han i dag heller 

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (2 timer siden):

Har Rami to biler i Dubai?

Skrevet
Tapaz skrev (9 minutter siden):

Han har vist det 🤷‍♀️ Er det noen som vet hvor den andre kommer fra?

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (6 timer siden):

Tror ikke Jack..... var særlig fornøyd med oppførselen til søstrene Pupp og Dupp ( som du skriver) på den kjøreturen i går . Da han hoppet av og gikk til kafeen. Men I og S er jo like enfoldig og dumme og tenker ikke på at de kan bli ledd av fra naboene som passerer innimellom. Men de prøver tappert å bli lagt merke til disse to pluss Pimpen.

Så om man ikke tar seg selv høytidelig og byr på seg selv, så er man dum?

• Liker 1
Skrevet

Skjønner godt at JB vil ha faste rutiner, kanskje tøffel perioden er over. Kan jo virke som angstlidelsen er tilbake for fullt,  etter samtalen der har hatt.

Screenshot_20260806_223111_Snapchat.jpg

Screenshot_20260806_222838_Snapchat.jpg

Skrevet
Tapaz skrev (1 time siden):

Jadda.... Ikke farlig å være sugarbaby av I. ( Eller jeg vet ikke helt historien med to biler da - har hørt d men husker ikke. 

Skrevet
Sharp75! skrev (46 minutter siden):

Så om man ikke tar seg selv høytidelig og byr på seg selv, så er man dum?

Ja iallefall når man streber extra etter å bli  kjendis i eget community. For d er det disse ønsker. I påstår jo at Ronaldo har kjøpt hus i hennes nabolag, så klart da må man prøve å gjøre seg sett. D må  være gørr kjedelig å kun forholde seg til egen familie,Ann som hushjelp, poolboy og gartner. Og alle de som monterer og endrer villaen fra topp til bunn. I sier jo selv at ingen vet hvem hun er i Dubai. Så d jobbes hardt med fam Raads kjendisstatus,som Pimpen sa Oslos Kardashians 🙂🙂 da skjønner man hvor de vil.

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Ja iallefall når man streber extra etter å bli  kjendis i eget community. For d er det disse ønsker. I påstår jo at Ronaldo har kjøpt hus i hennes nabolag, så klart da må man prøve å gjøre seg sett. D må  være gørr kjedelig å kun forholde seg til egen familie,Ann som hushjelp, poolboy og gartner. Og alle de som monterer og endrer villaen fra topp til bunn. I sier jo selv at ingen vet hvem hun er i Dubai. Så d jobbes hardt med fam Raads kjendisstatus,som Pimpen sa Oslos Kardashians 🙂🙂 da skjønner man hvor de vil.

Pimpen er vel mer kjent som hun uføre med den rike dattera i Dubai som tjener penger på pupper og annet innhold som å lage kaffe og reklamer for bikinier og mye jatting

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (32 minutter siden):

Jadda.... Ikke farlig å være sugarbaby av I. ( Eller jeg vet ikke helt historien med to biler da - har hørt d men husker ikke. 

BMW er det en kompis som eier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...