Alauda Skrevet fredag kl. 15:40 #37781 Skrevet fredag kl. 15:40 vilas skrev (3 minutter siden): I spiller ett høyt spill nå. Og må liksom understreke at hun har sååå mye penger og er i stand til å prøve å kjøre motparten i senk. Personlig så tror jeg ikke at I har så mye hun kan bestemme selv om hun har eierettighet 75 %. D er da de som jobber daglig med fabrikker, som gjør avtaler med div firma ( hvem tar inn produkter ... osv og som jobber daglig) I spiller en rolle hvor hun vil fremheve seg selv og ikke de som jobber og " sliter" for henne. Så kan hende de vil ha mere av pengene de får inn, enn at I skal sitte med millioner. Idag har hun en sånn " synd på meg dag" og prøver å fremheve at J er så forståelsesfull og støtter henne maximalt. Nei, jeg mistenker at om ikke J hadde tatt I ut av huset i dag så hadde hun lagt seg i sengen og laga " drama" til slutt. I oppleves som kynisk, manipulerende og da opplever andre henne anderledes enn snill, hyggelig,vil andre godt osv... Det er vanlig at to styremedlemmer i fellesskap kan signere på vegne av selskapet, samme kan gjerne daglig leder, avhengig av hvilke fullmakter som er gitt; det fremgår gjerne av firmaattesten. De kan dermed ta store beslutninger, selv om de har små eller ingen eierandeler selskapet. Om Isabel ikke har tillit til styret kan hun kaste det, via ekstraordinær generalforsamling, men dette vil jo ikke ha tilbakevirkende kraft.
agent Skrevet fredag kl. 15:55 #37782 Skrevet fredag kl. 15:55 vilas skrev (23 minutter siden): I spiller ett høyt spill nå. Og må liksom understreke at hun har sååå mye penger og er i stand til å prøve å kjøre motparten i senk. Personlig så tror jeg ikke at I har så mye hun kan bestemme selv om hun har eierettighet 75 %. D er da de som jobber daglig med fabrikker, som gjør avtaler med div firma ( hvem tar inn produkter ... osv og som jobber daglig) I spiller en rolle hvor hun vil fremheve seg selv og ikke de som jobber og " sliter" for henne. Så kan hende de vil ha mere av pengene de får inn, enn at I skal sitte med millioner. Idag har hun en sånn " synd på meg dag" og prøver å fremheve at J er så forståelsesfull og støtter henne maximalt. Nei, jeg mistenker at om ikke J hadde tatt I ut av huset i dag så hadde hun lagt seg i sengen og laga " drama" til slutt. I oppleves som kynisk, manipulerende og da opplever andre henne anderledes enn snill, hyggelig,vil andre godt osv... Ettersom IR har brukt snapchat kontoen som Ivorie 's egen reklame konto,men pengene kommer inn til henne som privat person. Kanskje noe som også vil ha noen prosenter til evt. IVORIE 10
refill Skrevet fredag kl. 19:15 #37783 Skrevet fredag kl. 19:15 agent skrev (3 timer siden): Ettersom IR har brukt snapchat kontoen som Ivorie 's egen reklame konto,men pengene kommer inn til henne som privat person. Kanskje noe som også vil ha noen prosenter til evt. IVORIE Tror Ivorie tjener mer på Isabel enn Isabel Raad AS tjener på Ivorie (?). Reklamen for Ivorie utgjør selvsagt en del av inntekten hennes så lenge hun reklamerer på egen kanal, men det hadde jo ikke vært noe Ivorie uten Isabel sin kanal - noe som nok er veldig tydelig gjennom de to første kvartalene. Hun ser jo mer eller mindre ut til å være villig til å kjøre sitt eget selskap i grøften nå, noe som får meg til å tenke at hun er personlig krenket i tillegg til forretningsmessig 😅 Eventuelt vet hun bare at hun har en såpass kjøpevillig kundegruppe at det vil ordne seg når hun kan komme med ✨ historien ✨. Time will show.. 11
LorettaLynn Skrevet fredag kl. 19:16 #37784 Skrevet fredag kl. 19:16 Miss X har vel stukket og stikker kjepper i hjula for Isabel så ikke hun har kunnet gjøre med Ivorie som hun trodde etter at hun kjøpte 75%. I tillegg har hun sikkert forsynt seg av kassa, mens Isabel ikke har tatt ut noe. Isabel har sikkert foreslått å kjøpe henne ut, men da har Miss X satt prisen alt for høy. Lærepengen for Isabel er at selv om noen later som om de er bestevenninna di så trenger ikke det å stemme 🤑 Grådigheten lenge leve! 2
Sirah Skrevet fredag kl. 19:44 #37785 Skrevet fredag kl. 19:44 refill skrev (28 minutter siden): Tror Ivorie tjener mer på Isabel enn Isabel Raad AS tjener på Ivorie (?). Reklamen for Ivorie utgjør selvsagt en del av inntekten hennes så lenge hun reklamerer på egen kanal, men det hadde jo ikke vært noe Ivorie uten Isabel sin kanal - noe som nok er veldig tydelig gjennom de to første kvartalene. Hun ser jo mer eller mindre ut til å være villig til å kjøre sitt eget selskap i grøften nå, noe som får meg til å tenke at hun er personlig krenket i tillegg til forretningsmessig 😅 Eventuelt vet hun bare at hun har en såpass kjøpevillig kundegruppe at det vil ordne seg når hun kan komme med ✨ historien ✨. Time will show.. Så Isabel faktisk nevnte Ivorie igår (og merket det med reklame). En følger spurte om det kom flere duftlys og hun svarte (mest sannsynlig ikke ordrett): Nei, det kommer dessverre ikke flere duftlys fra Ivorie. 1
Sveits35 Skrevet fredag kl. 20:13 #37786 Skrevet fredag kl. 20:13 Sirah skrev (27 minutter siden): Så Isabel faktisk nevnte Ivorie igår (og merket det med reklame). En følger spurte om det kom flere duftlys og hun svarte (mest sannsynlig ikke ordrett): Nei, det kommer dessverre ikke flere duftlys fra Ivorie. Hun kjører det muligens i grøfta, plukker opp restene og bygger det opp igjen. 2
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 20:32 #37787 Skrevet fredag kl. 20:32 LorettaLynn skrev (1 time siden): Miss X har vel stukket og stikker kjepper i hjula for Isabel så ikke hun har kunnet gjøre med Ivorie som hun trodde etter at hun kjøpte 75%. I tillegg har hun sikkert forsynt seg av kassa, mens Isabel ikke har tatt ut noe. Isabel har sikkert foreslått å kjøpe henne ut, men da har Miss X satt prisen alt for høy. Lærepengen for Isabel er at selv om noen later som om de er bestevenninna di så trenger ikke det å stemme 🤑 Grådigheten lenge leve! Akkurat som Isabel gjør med elsklingene, bestisene og jentegjengen. Hun bruker jo RS rått med kun et formål: penger!! 💰 Hun bryr seg jo null, nix og nada om de. 1 6
Amberr Skrevet fredag kl. 20:53 #37788 Skrevet fredag kl. 20:53 AlexDolly nevnte noe på sin snap i dag vedr hennes sak mot sin arbeidsgiver som hun saksøkte. Slik jeg har forstått det handlet det om at hun ble oppsagt for å «reklamere» for andre produkter. Hun mente dette Isabel står i, men så sa hun ikke mer. Så det fikk meg til å tenke at det kan være noe sånt..?
LorettaLynn Skrevet fredag kl. 21:00 #37789 Skrevet fredag kl. 21:00 Teflonhjernen skrev (27 minutter siden): Akkurat som Isabel gjør med elsklingene, bestisene og jentegjengen. Hun bruker jo RS rått med kun et formål: penger!! 💰 Hun bryr seg jo null, nix og nada om de. Nettopp! 2
Sharp75! Skrevet fredag kl. 21:17 #37790 Skrevet fredag kl. 21:17 (endret) Amberr skrev (10 timer siden): AlexDolly nevnte noe på sin snap i dag vedr hennes sak mot sin arbeidsgiver som hun saksøkte. Slik jeg har forstått det handlet det om at hun ble oppsagt for å «reklamere» for andre produkter. Hun mente dette Isabel står i, men så sa hun ikke mer. Så det fikk meg til å tenke at det kan være noe sånt..? AlexDolly sin story har Ivory delt på insta. Endret lørdag kl. 07:07 av Sharp75! 1
Johanne Regine Skrevet fredag kl. 22:09 #37791 Skrevet fredag kl. 22:09 Mye jatting fra frøken Pupp i dag. Mentale problemer og angst blabla mens later seg i sola ved bassenget. J bør komme seg unna. At han greier å henge med Pupp og søstera Dupp og Pimpen i den villaen er helt utrolig…. 11
Silas26 Skrevet lørdag kl. 02:30 #37792 Skrevet lørdag kl. 02:30 vilas skrev (10 timer siden): I spiller ett høyt spill nå. Og må liksom understreke at hun har sååå mye penger og er i stand til å prøve å kjøre motparten i senk. Personlig så tror jeg ikke at I har så mye hun kan bestemme selv om hun har eierettighet 75 %. D er da de som jobber daglig med fabrikker, som gjør avtaler med div firma ( hvem tar inn produkter ... osv og som jobber daglig) I spiller en rolle hvor hun vil fremheve seg selv og ikke de som jobber og " sliter" for henne. Så kan hende de vil ha mere av pengene de får inn, enn at I skal sitte med millioner. Idag har hun en sånn " synd på meg dag" og prøver å fremheve at J er så forståelsesfull og støtter henne maximalt. Nei, jeg mistenker at om ikke J hadde tatt I ut av huset i dag så hadde hun lagt seg i sengen og laga " drama" til slutt. I oppleves som kynisk, manipulerende og da opplever andre henne anderledes enn snill, hyggelig,vil andre godt osv... Tror du pengene hennes en dag tar slutt? Det er en enormt dyr livsstil hun har skapt seg, og den blir vond å vende når Snapchat slutter å betale. 5
Pusemusen Skrevet lørdag kl. 05:23 #37793 Skrevet lørdag kl. 05:23 Sharp75! skrev (8 timer siden): AlexDolly sin story har Ivory delt på insta. Tror det er Ivory. Hvem er AlexDolly? Og Ivorie har ikke lagt ut noe siden 17 juni som jeg kan se. 1
Sirah Skrevet lørdag kl. 06:39 #37794 Skrevet lørdag kl. 06:39 Sveits35 skrev (10 timer siden): Hun kjører det muligens i grøfta, plukker opp restene og bygger det opp igjen. Min tanke også. Amberr skrev (9 timer siden): AlexDolly nevnte noe på sin snap i dag vedr hennes sak mot sin arbeidsgiver som hun saksøkte. Slik jeg har forstått det handlet det om at hun ble oppsagt for å «reklamere» for andre produkter. Hun mente dette Isabel står i, men så sa hun ikke mer. Så det fikk meg til å tenke at det kan være noe sånt..? Ingen dum tanke dette. Pusemusen skrev (1 time siden): Hvem er AlexDolly? Og Ivorie har ikke lagt ut noe siden 17 juni som jeg kan se. De la faktisk ut en story igår, men det er første gangen siden slutten av juni det har skjedd noe særlig ja. Samme med nyhetsbrev. 1
Sharp75! Skrevet lørdag kl. 07:09 #37795 Skrevet lørdag kl. 07:09 Sirah skrev (28 minutter siden): Min tanke også. Ingen dum tanke dette. De la faktisk ut en story igår, men det er første gangen siden slutten av juni det har skjedd noe særlig ja. Samme med nyhetsbrev. De har lagt ut stories i løpet av sommeren. Bl.a repostet AlexDolly sin story.
Dupers Skrevet lørdag kl. 07:09 #37796 Skrevet lørdag kl. 07:09 Pusemusen skrev (1 time siden): Hvem er AlexDolly? Og Ivorie har ikke lagt ut noe siden 17 juni som jeg kan se. Alexdolly er vel hun veninna Sophie Elise fikk da hun bodde i Trondheim (om jeg husker riktig) hva hun har hatt med IR og Ivorie å gjøre vet jeg ikke. Skulle ikke IR tilbake til New York for en Ivorie-shoot i august?
Sharp75! Skrevet lørdag kl. 07:11 #37797 Skrevet lørdag kl. 07:11 Pusemusen skrev (1 time siden): Hvem er AlexDolly? Og Ivorie har ikke lagt ut noe siden 17 juni som jeg kan se. Alexandra Kunzmann. Aldri hørt om henne før Ivorie repostet hennes storie i sommer.
Sirah Skrevet lørdag kl. 07:27 #37798 Skrevet lørdag kl. 07:27 Sharp75! skrev (17 minutter siden): De har lagt ut stories i løpet av sommeren. Bl.a repostet AlexDolly sin story. Ok da har jeg bare gått glipp av det. Dupers skrev (17 minutter siden): Alexdolly er vel hun veninna Sophie Elise fikk da hun bodde i Trondheim (om jeg husker riktig) hva hun har hatt med IR og Ivorie å gjøre vet jeg ikke. Skulle ikke IR tilbake til New York for en Ivorie-shoot i august? Den ble vist avlyst. Var en som spurte for litt siden. 1
Korpsnerden Skrevet lørdag kl. 09:44 #37799 Skrevet lørdag kl. 09:44 Jeg tror mye av innholdet rundt psykisk (u)helse er en måte å underbygge det hun skal legge ned påstand om under rettssaken. Jeg tviler ikke på at hun sliter i situasjonen - en rettssak er en psykisk (og økonomisk) påkjenning, uansett hvem man er. Jeg synes egentlig det er rart at hun får diagnoser midt i en pågående situasjon som dette, for det er ikke sikkert at symptomene vil vedvare når saken er over, og en diagnose er jo noe kronisk som man "beholder" for alltid om man ikke gjør noe aktivt for å bli kvitt det. 5
Isild Skrevet lørdag kl. 10:17 #37800 Skrevet lørdag kl. 10:17 Lurer på hvor lenge hun skal hause opp dette hun ikke kan fortelle, men allikevel forteller og forteller om. Hun forteller at hun har blitt alvorlig syk av det (medisinert for panikklidelse og angst. Jeg tror hva jeg vil om det, men det er det HUN legger det frem som) Videre har hun lagt ut i timesvis om at elsklingene vil få sjokk når de får vite hva som har foregått osv. Det er grusomt, værste hun har opplevd, elsklingene kommer ikke til å tro det osv, det har ødelagt henne ++ Krig er grusomt, vold er grusomt, de som mistet alt de eier i brann har det grusomt, de som blir tvangsgiftet og kjønnslemlestet har det grusomt, menneskene på Gaza har det grusomt, sekstuellt misbruk av barn er grusomt, sult er grusomt, miste barn er grusomt, få palliative diagnoser er grusomt. Kommer hun med noe pissprat om en forretningsgreie der det har vært bitchfight, så håper jeg flere reagerer. Det er helt sykt hvordan hun har melket dette før et stor "crescendo" hun tydeligvis planlegger. Livet ellers består tydeligvis av å trekke fra gardiner, og gå ned trapp, iskaffe, tullprat med "pimpen", fjase med rosegjøken sin og å filme i villaen hun knapt forlater. Det virker som et veldig kjedelig liv - kanskje det er derfor hun har angst.. 1 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå