Snikendeull Skrevet onsdag kl. 14:53 #37701 Skrevet onsdag kl. 14:53 Men det kan ikke ha noe med hun T.T å gjøre da, eller han som gjør narr av alle disse damene på instan sin, henrik Troy 🤷🏼♀️ det må være reme hun er i konflikt med?
Snikendeull Skrevet onsdag kl. 14:55 #37702 Skrevet onsdag kl. 14:55 Teflonhjernen skrev (20 minutter siden): Tja….født og oppvokst i Kristiansand så noe har jeg nok fått med meg vil jeg tro Ingen her som vet hvem du er så kom med det da om du virkelig vet så mye🤯🙈🙄
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl. 15:52 #37704 Skrevet onsdag kl. 15:52 Snikendeull skrev (54 minutter siden): Ingen her som vet hvem du er så kom med det da om du virkelig vet så mye🤯🙈🙄 Regner med du vet en del om ditt hjemsted hvis du har bodd der hele livet? Nesten litt vittig at du ble så provosert av svaret mitt. Kan nesten virke som om du har dårlig erfaring fra Kristiansand? Men, denne tråden handler ikke om KRS, men om Isabel så tenker vi holder oss til det. Er jo gørrkjedelig for de andre her inne å lese om Kristiansand tenker jeg 5
Sirah Skrevet onsdag kl. 15:56 #37705 Skrevet onsdag kl. 15:56 Johanne Regine skrev (5 timer siden): Spennende på snap i dag! Hvordan går det tåa og oppussingen?? Pimpen og dorullen på tur og greier. Spenningen er å føle og ta på. Raadsquad sitter vel nå spent som en sau som skal til sætra Haha innimellom savner jeg en 🤣 knapp på innleggene 😅 Tippsi skrev (5 timer siden): Når jeg ser den lampen hun har slengt opp i gangen så tenker jeg Russland av alle ting Hun kaller jo seg selv nyrik russer så 😅 Tapaz skrev (5 timer siden): Håper hun tar rotta på disse sleske gladkristne fra sørlandet hvis det er der problemet ligger. Enig med deg. Pusemusen skrev (1 time siden): Er det noen her som følger andre influensere som er "under" Reme? Og hørt om de har sagt noe i samme duren? Martine Halvorsen
Nordlysstøv Skrevet onsdag kl. 15:58 #37706 Skrevet onsdag kl. 15:58 Hun har brukt Teatime og Bambi glassene siste par dager... 🧋 1
Cami9 Skrevet onsdag kl. 15:58 #37707 Skrevet onsdag kl. 15:58 vilas skrev (6 timer siden): Er litt enig med deg der ja. Men hun tror selv at hun har såååå mye bevis og at hun vinner en rettsak 🤔 Hva hun tror er en ting, hva jussen sier er en annen😂 3
Snikendeull Skrevet onsdag kl. 16:01 #37708 Skrevet onsdag kl. 16:01 Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Regner med du vet en del om ditt hjemsted hvis du har bodd der hele livet? Nesten litt vittig at du ble så provosert av svaret mitt. Kan nesten virke som om du har dårlig erfaring fra Kristiansand? Men, denne tråden handler ikke om KRS, men om Isabel så tenker vi holder oss til det. Er jo gørrkjedelig for de andre her inne å lese om Kristiansand tenker jeg 🧌 du som kommer med påstander om at du vet så mye, så da ser jeg ingen problemer med å spill the tea. dæver av at du tror at jeg har dårlig erfaring med Kristiansand 🤣😆🙈 slutt å kom med påstander om at du vet så mye, også etterpå si at denne tråden handler jo ikke om Kristiansand, men Isabel 🤣😆🤣🙄 1
Kønn Skrevet onsdag kl. 16:41 #37709 Skrevet onsdag kl. 16:41 Nordlysstøv skrev (42 minutter siden): Hun har brukt Teatime og Bambi glassene siste par dager... 🧋 Veldig rart at hun plutselig bruker de igjen før hun snakker om det hun står i. Jeg tipper det er strategisk. 4
Velinda Skrevet onsdag kl. 17:12 #37710 Skrevet onsdag kl. 17:12 Princess_81 skrev (1 time siden): Jack før og etter Se der ja,tror dere hun hadde vært sammen med han på før bildet? 1
Snikendeull Skrevet onsdag kl. 17:27 #37711 Skrevet onsdag kl. 17:27 Velinda skrev (14 minutter siden): Se der ja,tror dere hun hadde vært sammen med han på før bildet? Neppe 2 1
agent Skrevet onsdag kl. 17:39 #37712 Skrevet onsdag kl. 17:39 (endret) Snikendeull skrev (2 timer siden): Men det kan ikke ha noe med hun T.T å gjøre da, eller han som gjør narr av alle disse damene på instan sin, henrik Troy 🤷🏼♀️ det må være reme hun er i konflikt med? Bilde er fra Brønnøysundregisteret Ivorie Nuf Tror svaret ligger her. IR kan ikke bestemme alene over Ivorie , da trenger hun enten en signatur fra Reme eller Synnøve. Synnøve kan også ta avgjørelser sammen med Reme uten at IR har noe makt. Eneste makten hun utøver nå er boikott av eget merke Ivorie. Endret onsdag kl. 17:40 av agent 1
Sirah Skrevet onsdag kl. 18:53 #37713 Skrevet onsdag kl. 18:53 Kønn skrev (2 timer siden): Veldig rart at hun plutselig bruker de igjen før hun snakker om det hun står i. Jeg tipper det er strategisk. Garantert. Hvordan gi et hint uten å gi et hint. 2
Kønn Skrevet onsdag kl. 19:52 #37714 Skrevet onsdag kl. 19:52 Princess_81 skrev (4 timer siden): Jack før og etter Er det samme person😳 2 2
adriana32 Skrevet onsdag kl. 20:18 #37715 Skrevet onsdag kl. 20:18 Princess_81 skrev (4 timer siden): Jack før og etter Hvis de får barn vil de jo ikke ligne på noen av de😬 1 11
Johanne Regine Skrevet onsdag kl. 20:35 #37716 Skrevet onsdag kl. 20:35 Satt å ventet på noe innhold i dag også. Men neida, jatting og pupper dominerte hele snappen i dag også….. 3
Lykkeliten* Skrevet onsdag kl. 20:42 #37717 Skrevet onsdag kl. 20:42 Johanne Regine skrev (5 minutter siden): Satt å ventet på noe innhold i dag også. Men neida, jatting og pupper dominerte hele snappen i dag også….. Hva slags innhold ventet/ønsket du? 1
Johanne Regine Skrevet onsdag kl. 20:46 #37718 Skrevet onsdag kl. 20:46 Lykkeliten* skrev (2 minutter siden): Hva slags innhold ventet/ønsket du? Hadde ett stort håp om mer kjøring i Dubai, historier om Pimpens dorull, mer om Jacks fortid og Isabels mening om prisen på fisk 6
agent Skrevet onsdag kl. 21:04 #37719 Skrevet onsdag kl. 21:04 (endret) Johanne Regine skrev (28 minutter siden): Satt å ventet på noe innhold i dag også. Men neida, jatting og pupper dominerte hele snappen i dag også….. Det bilder viser egentlig hvor syk hun er på alle områder. Idag kom hennes forklaring hva som har skjedd med mellomrommet ang. brystene. Det er vist normalt for noen mennesker. Hun har ikke noe content lenger alt går på repeat. Det gjorde det i New York også. Men nå har jeg fått en ny tour fra New York fra Tim Kristian og forloveden. IR har blitt nevnt litt idag.😂 Contentet til Tim K og Steffen er interessant og morsomt. Skulle ikke tro det er samme by, utifra Contentet til IR. Endret onsdag kl. 21:09 av agent 2 5
Løvejenta Skrevet onsdag kl. 23:18 #37720 Skrevet onsdag kl. 23:18 agent skrev (5 timer siden): Bilde er fra Brønnøysundregisteret Ivorie Nuf Tror svaret ligger her. IR kan ikke bestemme alene over Ivorie , da trenger hun enten en signatur fra Reme eller Synnøve. Synnøve kan også ta avgjørelser sammen med Reme uten at IR har noe makt. Eneste makten hun utøver nå er boikott av eget merke Ivorie. Jeg mener å huske hun hadde kjøpt ut Reme fra ivorie? Hun eier 75% og Synnøve 25%. Jeg tipper det er Synnøve hun har en beef med. De følger ikke hverandre på insta lengre. Og Bimbo skulle jo jobbe under ivorie-kontoret i Dubai i 50%. Synnøve-elsklingen har ikke blitt nevnt på mange mange mnd. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå