Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lampene 🫪 

Hvordan i all verden er det mulig å kjøpe noe så heslig ? 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er stygt å kommentere utseende. Men hun er ikke frisk altså! Øynene er helt innhulet. Jeg blir redd! 

IMG_5193.png

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (15 minutter siden):

Lampene 🫪 

Grusomme! Tenk å ha så mye penger , å dette er det du velger? 😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Alex_rude skrev (9 minutter siden):

Nå må jeg inn å se🫣😂

Skrevet
Teflonhjernen skrev (58 minutter siden):

Lampene 🫪 

Alex_rude skrev (42 minutter siden):

Jeg synes lampene ser ganske flotte ut, men trenger mer tid.

Uansett merkelig å ta så store grep med interiørdesigner på vei inn.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
smiiiley skrev (1 time siden):

Når jeg går uten mascara så ser det ut som jeg ikke har vipper. Tar jeg på mascara så spør min datter om jeg har på falske vipper 😅 Mine er ganske lyse ytterst, men lange, noe som gjør at det blir ganske stor forskjell med og uten mascara.

Samme her. I tillegg står de rett ut og bøyer seg ikke fint oppover.

Alauda skrev (5 minutter siden):

Jeg synes lampene ser ganske flotte ut, men trenger mer tid.

Uansett merkelig å ta så store grep med interiørdesigner på vei inn.

Enig med deg. Et merkelig valg når interiørdesigneren er rett rundt hjørnet. Men hun hadde vel allerede kjøpt dem og ikke mulig å returnere kanskje?

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (7 timer siden):

Tror hun ga den til broren da hun flyttet.

Men om det er den som ble reklamert for er jeg ikke sikker på.

Hvis han har en house tour, kanskje den synes. Følger ikke han.

Nei hun sa for et par dager siden at hun glemte den. Han har sin egen etter eget samarbeid 

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (35 minutter siden):

Samme her. I tillegg står de rett ut og bøyer seg ikke fint oppover.

Enig med deg. Et merkelig valg når interiørdesigneren er rett rundt hjørnet. Men hun hadde vel allerede kjøpt dem og ikke mulig å returnere kanskje?

Jack er ikke helt fornøyd,mener jeg å høre han sa. Men da skulle visst I prøve å få byttet dem ut om ikke hun heller kom til å like dem.

Skrevet

Hvor blir d av produktene fra Ivorie ?

Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Savner du dem? 

Det er rimelig å anta at den pågående saken er knyttet til Ivorie, på en eller annen måte. Så det er vel naturlig at annonsering for dette merket ikke er aktuelt om dagen. 

• Liker 7
Skrevet
smiiiley skrev (5 timer siden):

Når jeg går uten mascara så ser det ut som jeg ikke har vipper. Tar jeg på mascara så spør min datter om jeg har på falske vipper 😅 Mine er ganske lyse ytterst, men lange, noe som gjør at det blir ganske stor forskjell med og uten mascara.

Den er. Ikke bra den maskara, klumper seg på meg vertfall 

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
vilas skrev (9 timer siden):

Ivorie selger ikke en tråd uten Isabel som reklamedame. Det er nok en bitter erfaring motparten gjør seg nå.. 

• Liker 4
Skrevet
vilas skrev (10 timer siden):

Les høyere opp i tråden! Kaffesirupen gikk hun fra å snakke om hver dag til å ikke snakke om i det hele tatt på en dag… Åpenbart at denne «casen» som muligens havner i retten gjelder Ivorie

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg tror det er Reme som skal tas til retten. Hun sa at det var mange det gjaldt også mange hun ikke kjente. 

• Liker 2
Skrevet
Alex_rude skrev (13 timer siden):

Enig med deg ang. lampene. Det så ikke pent ut fra gata. De lampene hun har hengt opp på soverommene,  grøss og gru.

Men hvorfor avlyste hun ikke arbeidet av å sette de opp,  nå som hun skal få hjelp.

De lampene er langt unna den nordiske viben hun snakker om gull og sølv🤷‍♀️🤦‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pusemusen skrev (42 minutter siden):

Jeg tror det er Reme som skal tas til retten. Hun sa at det var mange det gjaldt også mange hun ikke kjente. 

Mener I sa  hun og henne  igår, som hun ville ta til retten. I kommer til å dra dette langt utover, som nytt content emne. Og mange av oss følger på for å høre om d er noe nytt om : hun el henne  og I tjener mere. I sa også at hun håpte at hun-henne kom til å måtte  betale tapet som I har hatt økonomisk i d siste tiden. Hun- henne hadde varslet åpen rett, om d  ble rettsak og d ville I godta. Liksom " bare kjør på ". Men er d slik i Norge vedr sivile saker, at man kan kreve selv hvordan rettsaken skal fungere? 

Skrevet (endret)
Marixxx skrev (13 timer siden):

Savner du dem? 

Det er rimelig å anta at den pågående saken er knyttet til Ivorie, på en eller annen måte. Så det er vel naturlig at annonsering for dette merket ikke er aktuelt om dagen. 

Nei kan ikke si at jeg savner dem. Har kjøpt inn noen klær bare for å bevise for meg selv at de ikke holder mål utifra d I har reklamert for.  Og for å ikke bare påstår og tro uten bevis. Rosa joggedress- ubrukelig pga at den "flasset" i min sofa og sofa ble ikke fin etterpå.  Braclet, alt for trang ifht anbefalt størrelse. Sort gjennomsiktig bukse- ikke god passform. Ja alt passer sikkert de som er lik I i kroppen, men ikke for mange som er større enn ho.

Endret av vilas
Feiltasting.
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (14 minutter siden):

Mener I sa  hun og henne  igår, som hun ville ta til retten. I kommer til å dra dette langt utover, som nytt content emne. Og mange av oss følger på for å høre om d er noe nytt om : hun el henne  og I tjener mere. I sa også at hun håpte at hun-henne kom til å måtte  betale tapet som I har hatt økonomisk i d siste tiden. Hun- henne hadde varslet åpen rett, om d  ble rettsak og d ville I godta. Liksom " bare kjør på ". Men er d slik i Norge vedr sivile saker, at man kan kreve selv hvordan rettsaken skal fungere? 

Også i sivile saker er hovedregelen at rettsmøtene er åpne for offentligheten. Prinsippet om offentlighet gjelder både straffesaker og sivile saker, men det er noe vanligere at sivile saker eller deler av dem behandles for lukkede dører fordi de ofte inneholder sensitive personopplysninger eller forretningshemmeligheter.

Retten kan blant annet lukke dørene dersom:

• Svært personlige forhold skal behandles, for eksempel opplysninger om helse, familieforhold eller andre sensitive personopplysninger.
  • Forretningshemmeligheter eller annen konkurransesensitiv informasjon vil bli lagt frem, og åpenhet kan føre til vesentlig skade.
  • Lovbestemt taushetsplikt gjør det nødvendig å beskytte opplysninger.
  • Andre tungtveiende hensyn gjør at behovet for hemmelighold veier tyngre enn offentlighetens interesse.

Det er likevel ikke slik at partene selv kan bestemme at saken skal være lukket. Selv om begge ønsker det, er det dommeren som avgjør spørsmålet etter en konkret vurdering av lovens vilkår.

Skrevet
Cami9 skrev (1 minutt siden):

Også i sivile saker er hovedregelen at rettsmøtene er åpne for offentligheten. Prinsippet om offentlighet gjelder både straffesaker og sivile saker, men det er noe vanligere at sivile saker eller deler av dem behandles for lukkede dører fordi de ofte inneholder sensitive personopplysninger eller forretningshemmeligheter.

Retten kan blant annet lukke dørene dersom:

• Svært personlige forhold skal behandles, for eksempel opplysninger om helse, familieforhold eller andre sensitive personopplysninger.
  • Forretningshemmeligheter eller annen konkurransesensitiv informasjon vil bli lagt frem, og åpenhet kan føre til vesentlig skade.
  • Lovbestemt taushetsplikt gjør det nødvendig å beskytte opplysninger.
  • Andre tungtveiende hensyn gjør at behovet for hemmelighold veier tyngre enn offentlighetens interesse.

Det er likevel ikke slik at partene selv kan bestemme at saken skal være lukket. Selv om begge ønsker det, er det dommeren som avgjør spørsmålet etter en konkret vurdering av lovens vilkår.

Ja det var noe sånt jeg mente.

Skrevet
vilas skrev (13 minutter siden):

Nei kan ikke si at jeg savner dem. Har kjøpt inn noen klær bare for å reise for meg selv at de ikke holder mål utifra d I har reklamert for.  Og for å ikke bare påstår og tro uten bevis. Rosa joggedress- ubrukelig pga at den "flasset" i min sofa og sofa ble ikke fin etterpå.  Braclet, alt for trang ifht anbefalt størrelse. Sort gjennomsiktig bukse- ikke god passform. Ja alt passer sikkert de som er lik I i kroppen, men ikke for mange som er større enn ho.

Stoler ikke på noe som kommer fra Isabels munn. Hun er jo stokk dum. Jatttejatteheiaelskninger Bimbo Pimpen, Rosegjøk og Villaen. Altså her snakker vi dypde. 

• Liker 11
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...