Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (14 timer siden):

Eg mistenker at Jack er 2/3 generasjon innvandret til England og har noen muslimske  regler. I har sluttet med alkohol, hun får klesråd fra han  innimellom som overhode ikke stemmer med I  klesstil tidligere, når hun var ute med venninner osv.. før hun ble sammen med J på nytt. Noe er rart med denne mannen.

Nei det er sånn kontrollerende menn er. Ut fra alt jeg har hørt hva han har sakt osv er ikke dette en kjærlig og snill mann men heller en mann som er psykisk voldelig(pga ting Isabel har sakt ved brude sist) og så har jeg hørt fra andre at han ville ha en del av firmaene hennes? Hadde han hatt muslimske regler å vært på den siden hadde han bedt henne dekke seg mye mere til. Hu går jo fortsatt i småe topper og korte skjørt ute blandt folk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (8 timer siden):

Aldri🙈 Så kan man i tillegg få hårtap, dårlige tenner, flat rumpe (spesielt med hennes inaktivitet), kanskje får hun en mage som ikke trekker seg helt tilbake. Med hennes psyke er hun også kanskje mer utsatt for postpartum depresjon. 
Gud forby at barnet kommer med autisme eller andre krevende diagnoser. Hun begynner jo snart å nå en alder hvor dette kan bli mer aktuelt også. I er ikke noe mamma-materiale. 
Å kjøpe seg nannys som skal ta seg av det værste er ikke å være mamma.

For å si det sånn, man kan få autistiske barn i alle aldre og barn med ekstra behov i alle aldre. Men feks downs å andre genfeil som gjør at man trenger livslang hjelp eller tilrettelegging øker med alderen.

• Liker 2
Skrevet
Juste_moi skrev (13 minutter siden):

Nei det er sånn kontrollerende menn er. Ut fra alt jeg har hørt hva han har sakt osv er ikke dette en kjærlig og snill mann men heller en mann som er psykisk voldelig(pga ting Isabel har sakt ved brude sist) og så har jeg hørt fra andre at han ville ha en del av firmaene hennes? Hadde han hatt muslimske regler å vært på den siden hadde han bedt henne dekke seg mye mere til. Hu går jo fortsatt i småe topper og korte skjørt ute blandt folk. 

Isabel har selv sagt flere ganger at Jack forventet han skulle få en del av selskapet. Fordi han hadde hjulpet henne mye i oppstarten så mere han at han hadde rett til det. Jeg husker ikke hvor stor andel han krevde. Men jeg husker hun sa hun ikke likte kravet hans

• Liker 1
Skrevet

Har dere sett siste artikkel i VG om snikreklame og folk som blakker seg pga influensere? 
Heldigvis har vi lover og regler i Norge som skal beskytte oss mot lureri. 
Holdningen enkelte her inne har som «det har ikke noe å si for meg hvordan hun tjener penger». «Voksne folk må ta ansvar for seg selv», oppleves for meg som egoistisk og ødeleggende. Alle kan bli lurt og kredittkortgjelden i Norge øker. Det er ikke bra for noen, også de det ikke angår. 

• Nyttig 9
Skrevet
LorettaLynn skrev (41 minutter siden):

Har dere sett siste artikkel i VG om snikreklame og folk som blakker seg pga influensere? 
Holdningen enkelte her inne har som «det har ikke noe å si for meg hvordan hun tjener penger». «Voksne folk må ta ansvar for seg selv», oppleves for meg som egoistisk og ødeleggende. Alle kan bli lurt og kredittkortgjelden i Norge øker. Det er ikke bra for noen, også de det ikke angår. 

🎯👍

Skrevet (endret)

Litt rart at moren er med overalt, greit nok hun bor i huset - men det må jo være greit for dem å bruke bilen og gjøre ting uten henne hele tiden. En ting er Isabel og moren, men som kjæreste så ville jeg tatt hensyn til at man trenger ikke drasse med svigermor (uansett hvor godt de går overens) med overalt når de også er i samme hus dag inn og dag ut 🙈😮‍💨

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
LorettaLynn skrev (2 timer siden):

Spent på hvor mye IR kommer til å måtte endre ifht norsk forbrukerregler? Hennes Snap chat har jo mye norske følgere.Og da håper jeg hun ikke klarer å komme unna pga flytting av mye til Dubai/ UAE. Men d er vel dette hun " står i " som hun sier, hun skal fortelle om senere.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (19 minutter siden):

Litt rart at moren er med overalt, greit nok hun bor i huset - men det må jo være greit for dem å bruke bilen og gjøre ting uten henne hele tiden. En ting er Isabel og moren, men som kjæreste så ville jeg tatt hensyn til at man trenger ikke drasse med svigermor (uansett hvor godt de går overens) med overalt når de også er i samme hus dag inn og dag ut 🙈😮‍💨

I har med Pimpen, slik at det hun kjøper til mamma lønner seg/ tjener igjen på alt snaptull til Pimpen . Content fyll.

• Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Moren er fryktelig travel. Skjønner ikke at RaadSquad digger henne.

• Liker 3
Skrevet
Pistasjnøtter skrev (4 minutter siden):

Moren er fryktelig travel. Skjønner ikke at RaadSquad digger henne.

Nei det kan du si, jeg raser gjennom det meste uten å høre hva som sies/gjøres.

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Spent på hvor mye IR kommer til å måtte endre ifht norsk forbrukerregler? Hennes Snap chat har jo mye norske følgere.Og da håper jeg hun ikke klarer å komme unna pga flytting av mye til Dubai/ UAE. Men d er vel dette hun " står i " som hun sier, hun skal fortelle om senere.

Om IR hadde vært i søkelyset i denne runden hadde hun nok vært nevnt i VG-artikkelen, og det var hun ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Kan noen som sender meldinger til IR, be henne slutte med å jabbe både på engelsk og norsk. Det var slitsomt å høre på henne før, men nå er det helt forferdelig. 

• Nyttig 3
Skrevet

Gjør de noe annet ellers🤷‍♀️😂

Screenshot_20260801_190820_Snapchat.jpg

• Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (23 timer siden):

Eg mistenker at Jack er 2/3 generasjon innvandret til England og har noen muslimske  regler. I har sluttet med alkohol, hun får klesråd fra han  innimellom som overhode ikke stemmer med I  klesstil tidligere, når hun var ute med venninner osv.. før hun ble sammen med J på nytt. Noe er rart med denne mannen.

Hvordan er man to tredjedelers innvandrer? 

Skrevet
Lykkeliten* skrev (21 minutter siden):

Hvordan er man to tredjedelers innvandrer? 

D står overhode ikke det. Ta en pause og les riktig. D står andre el tredje generasjon' s. Altså  innvandrer fra besteforeldre/ foreldre. At de kom/ ble først og han  ble født etterhvert.... Han har ikke engelsk utseende, men mere utenlandsk.

• Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Gjør de noe annet ellers🤷‍♀️😂

Screenshot_20260801_190820_Snapchat.jpg

Et riktig godt bilde 🤭🤭🤭🤭

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (På 31.7.2026 den 19.01):

Classy og elegant,  har hun mistet det helt:forvirra:

Screenshot_20260731_183709_Snapchat.jpg

Screenshot_20260731_183644_Snapchat.jpg

Screenshot_20260731_183933_Snapchat.jpg

Screenshot_20260731_184027_Snapchat.jpg

I du kan ikke gå i disse korte kjolene lengre, dine fotballlegger blir mer og mer fremtredende 🤔

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (42 minutter siden):

I du kan ikke gå i disse korte kjolene lengre, dine fotballlegger blir mer og mer fremtredende 🤔

Hva ER det for en kommentar? 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

D står overhode ikke det. Ta en pause og les riktig. D står andre el tredje generasjon' s. Altså  innvandrer fra besteforeldre/ foreldre. At de kom/ ble først og han  ble født etterhvert.... Han har ikke engelsk utseende, men mere utenlandsk.

Hvorfor synes du han IKKE har engelsk utseende? Du vet at engelskmenn kan både ha lyst og mørkt hår. Uten at det trenger å være noe utenlandsk

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 timer siden):

Pimpen….hva skal vi si? Hun raver i sin egen verden og sier mye uforståelig på arabisk/kebabnorsk. Kan I begynne å tekste når mora snakker????

• Liker 4
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...