LorettaLynn Skrevet 10 timer siden #37501 Skrevet 10 timer siden Minipilla skrev (1 time siden): Takk gud for at hun skrev hva villaen kostet igjen for folk hadde vel nesten glemt det….. Er det noen som vet hvorfor hun holder på med dette skrytet om hvor mye penger hun har hele tiden? Har hun sagt det noen gang? Gir det en form for glede annet enn klikk? I tilfelle hvorfor? Er folk som tjener masse penger vellykkede? Hadde vært interessant å visst om det ligger noe mere bak. For meg virker det så rart på alle vis å skryte av rikdom. Skjønner ikke hva godt det gjør for hverken avsender eller mottaker. 8 1
vilas Skrevet 10 timer siden #37502 Skrevet 10 timer siden Alex_rude skrev (21 timer siden): Jack er kontrollerende og ikke en særlig god person el kjæreste. Ikke vanskelig å se. Håper ikke hun får barn med han. La henne lære på den harde måten. Men d oppleves at noe var galt mellom dem idag. I var i dårlig form iflg henne selv. Og litt urolig over at Jack sjelden sa " jeg elsker deg" så ofte som hun sa d til han. I tillegg spurte hun - har du ett firma her i Dubai ?? Så noe galt er d med denne Jack. Alt hun skryter over er d ingen sikkerhet i. 7
Teflonhjernen Skrevet 10 timer siden #37503 Skrevet 10 timer siden LorettaLynn skrev (2 minutter siden): Er det noen som vet hvorfor hun holder på med dette skrytet om hvor mye penger hun har hele tiden? Har hun sagt det noen gang? Gir det en form for glede annet enn klikk? I tilfelle hvorfor? Er folk som tjener masse penger vellykkede? Hadde vært interessant å visst om det ligger noe mere bak. For meg virker det så rart på alle vis å skryte av rikdom. Skjønner ikke hva godt det gjør for hverken avsender eller mottaker. RS virker jo å ville vite alt om pengene hennes i følge henne selv. På meg så virker det pengeforbruket hennes helt sinnsykt selv om hun tjener millioner hver måned. Er jo helt klart at det er gått til hue på både henne og resten av familien. 5
vilas Skrevet 9 timer siden #37504 Skrevet 9 timer siden Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): RS virker jo å ville vite alt om pengene hennes i følge henne selv. På meg så virker det pengeforbruket hennes helt sinnsykt selv om hun tjener millioner hver måned. Er jo helt klart at det er gått til hue på både henne og resten av familien. Idag sa hun at budsjettet på interiørdesigner er 1 mill, men om d blir 3 mill så går d også bra 🤔🙂 2
vilas Skrevet 9 timer siden #37505 Skrevet 9 timer siden Jeg ser på TikTok at flere yngre personer snakker nedsettende om I nå. Til og med en oppfordring på å gå inn og blokke henne. De irriterer seg på hennes millionær oppførsel. Håper de vil blokkere henne. Unge har ikke godt av å se hvordan I holder på. Jeg som er godt voksen klarer å gjennomskue henne, så meg skader d ikke. Blir bare irritert på henne - og resten av familien hennes. Jeg er overbevist på at Jack er der kun pga millionene. 5 3
LorettaLynn Skrevet 9 timer siden #37506 Skrevet 9 timer siden Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): RS virker jo å ville vite alt om pengene hennes i følge henne selv. På meg så virker det pengeforbruket hennes helt sinnsykt selv om hun tjener millioner hver måned. Er jo helt klart at det er gått til hue på både henne og resten av familien. Ja, kanskje det er pga sektmedlemmene. De har fått henne til å tro at det er bra. Beklager hvis jeg støter noen ved å bruke ordet sektmedlemmer om RS, men det oppleves som det for meg. Jeg er glad for at ikke alle som er rike eller tjener mye penger annonserer det til resten av samfunnet hele tiden. 4 1
Cami9 Skrevet 9 timer siden #37507 Skrevet 9 timer siden LorettaLynn skrev (21 minutter siden): Er det noen som vet hvorfor hun holder på med dette skrytet om hvor mye penger hun har hele tiden? Har hun sagt det noen gang? Gir det en form for glede annet enn klikk? I tilfelle hvorfor? Er folk som tjener masse penger vellykkede? Hadde vært interessant å visst om det ligger noe mere bak. For meg virker det så rart på alle vis å skryte av rikdom. Skjønner ikke hva godt det gjør for hverken avsender eller mottaker. Hun pakker det inn i at følgerne ønsker at hun deler summer😂 3
Teflonhjernen Skrevet 8 timer siden #37508 Skrevet 8 timer siden LorettaLynn skrev (53 minutter siden): Ja, kanskje det er pga sektmedlemmene. De har fått henne til å tro at det er bra. Beklager hvis jeg støter noen ved å bruke ordet sektmedlemmer om RS, men det oppleves som det for meg. Jeg er glad for at ikke alle som er rike eller tjener mye penger annonserer det til resten av samfunnet hele tiden. Jeg tenker også på de som en sekt. De forsvarer jo absolutt alt hun gjør, tror på alt hun sier og definerer seg som «vi». De handler alle tingene hennes uten filter, sier hun de skal feire jul i august så gjør de det. Til gjengjeld så kaller Isabel de bestiser, elsklinger, venninnene og jentegjengen. Mange av kommentarene deres besvarer hun med ILU og jenta mi. Har også skjønt at RS FB siden styres med jernhånd og kritikk er ikke tillatt. En side Isabel ikke gidder å besøke en gang, hun gidder ikke treffe RS ( pga angst og «hendelser»), har aldri giveaways som andre influensere har. Hun får de til å tro at hun deler alt med de, men sannheten er at det hun deler er jo bare daglig fjas. Dette ser og skjønner ikke RS. Så ja, i mine øyne er det en sekt. De er hvertfall ikke vanlige følgere. 7
refill Skrevet 8 timer siden #37509 Skrevet 8 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Hun pakker det inn i at følgerne ønsker at hun deler summer😂 De gjør jo det. Hver gang hun spør om temaet (fordi noen har kritisert det) svarer 70-80% at de ønsker å vite hva hun bruker eller hva ting koster. 4
LorettaLynn Skrevet 8 timer siden #37510 Skrevet 8 timer siden Teflonhjernen skrev (26 minutter siden): Jeg tenker også på de som en sekt. De forsvarer jo absolutt alt hun gjør, tror på alt hun sier og definerer seg som «vi». De handler alle tingene hennes uten filter, sier hun de skal feire jul i august så gjør de det. Til gjengjeld så kaller Isabel de bestiser, elsklinger, venninnene og jentegjengen. Mange av kommentarene deres besvarer hun med ILU og jenta mi. Har også skjønt at RS FB siden styres med jernhånd og kritikk er ikke tillatt. En side Isabel ikke gidder å besøke en gang, hun gidder ikke treffe RS ( pga angst og «hendelser»), har aldri giveaways som andre influensere har. Hun får de til å tro at hun deler alt med de, men sannheten er at det hun deler er jo bare daglig fjas. Dette ser og skjønner ikke RS. Så ja, i mine øyne er det en sekt. De er hvertfall ikke vanlige følgere. Det er vel sånn sektledere skal opptrå, uoppnåelige for medlemmene 🤭 Skulle ønske noen fra RS kunne fortalt her inne hvorfor de lar seg forføre på den måten. 4
Alauda Skrevet 7 timer siden #37511 Skrevet 7 timer siden (endret) vilas skrev (2 timer siden): Jeg ser på TikTok at flere yngre personer snakker nedsettende om I nå. Til og med en oppfordring på å gå inn og blokke henne. De irriterer seg på hennes millionær oppførsel. Håper de vil blokkere henne. Unge har ikke godt av å se hvordan I holder på. Jeg som er godt voksen klarer å gjennomskue henne, så meg skader d ikke. Blir bare irritert på henne - og resten av familien hennes. Jeg er overbevist på at Jack er der kun pga millionene. Selvsagt vil de fleste som kommenterer kritisere livsstilen. Det har ingen innflytelse på inntektene - de renner inn. Jo fler som kritiserer, evt. klapper, jo bedre Endret 7 timer siden av Alauda
Vålull Skrevet 6 timer siden #37512 Skrevet 6 timer siden Men forstår ikke hvordan de kan være sammen igjen når hun snakka så mye dritt om han. Men har hab hele tiden vært den «anonyme» hun har holdt på med i flere månender? Eller har det vært to fyrer på ett år nå? 1 1
Neket Skrevet 6 timer siden #37513 Skrevet 6 timer siden Lykkeliten* skrev (10 timer siden): Selv om hun er glad for billige sko så fortjener hun vel gode sko, hun også? Jeg syns å kalle det perler for svin er svært ufint, for å si det mildt. Selv om det står Prada på dem, betyr ikke det at de er ergonomiske og gode å gå i? 7
agent Skrevet 5 timer siden #37514 Skrevet 5 timer siden Vålull skrev (1 time siden): Men forstår ikke hvordan de kan være sammen igjen når hun snakka så mye dritt om han. Men har hab hele tiden vært den «anonyme» hun har holdt på med i flere månender? Eller har det vært to fyrer på ett år nå? Det er flere Maldivenegjøken, Europagjøken, Naboen , så har vi basketgjøken, Dubaigjøken , solkremgjøken osv., men dette kan også vært oppdiktet for content. Eller hun kan ha levd ett dobbeltliv med oppdiktede gjøker og holdt på med Rosenkålen over lengre tid. 2
Lykkeliten* Skrevet 3 timer siden #37515 Skrevet 3 timer siden Neket skrev (2 timer siden): Selv om det står Prada på dem, betyr ikke det at de er ergonomiske og gode å gå i? Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå