vilas Skrevet 13 timer siden #37441 Skrevet 13 timer siden Murukleiven skrev (1 time siden): Jeg har jo ikke peiling på økonomi eller budsjetter så jeg spurte Chagpt om det siste økonomiske året (2024) og om et er en millionbedrift. Svaret: Det finnes ingenting i dette regnskapet som tyder på at selskapet per 30.11.2024 hadde store verdier tilgjengelig for uttak. Tvert imot ser balansen relativt svak ut. Min nøkterne vurdering: Dette ser mer ut som et lite selskap med presset økonomi enn et selskap som bygger opp store millionformuer på balansen. Hadde ikke sjokkert meg om I har sponset hele USA turen Hus I har flyttet 20/30 mill til UAE, kan det ha noen betydning på svaret du fikk ? Og hun betalte visst kun ca 17000 kr til Norge.
Murukleiven Skrevet 13 timer siden #37442 Skrevet 13 timer siden vilas skrev (1 minutt siden): Hus I har flyttet 20/30 mill til UAE, kan det ha noen betydning på svaret du fikk ? Og hun betalte visst kun ca 17000 kr til Norge. Skulle kanskje vært litt tydligere, dette er selskapet til Jack. 1
vilas Skrevet 12 timer siden #37443 Skrevet 12 timer siden Murukleiven skrev (10 minutter siden): Skulle kanskje vært litt tydligere, dette er selskapet til Jack. JA såg det etter at jeg skrev det 🙂
Lykkeliten* Skrevet 12 timer siden #37444 Skrevet 12 timer siden Murukleiven skrev (1 time siden): Jeg har jo ikke peiling på økonomi eller budsjetter så jeg spurte Chagpt om det siste økonomiske året (2024) og om selskapet til Jack er en millionbedrift - utifra de dokumentene som ligger på det Britiske svaret på Brønnøysundregisteret. Svaret: Det finnes ingenting i dette regnskapet som tyder på at selskapet per 30.11.2024 hadde store verdier tilgjengelig for uttak. Tvert imot ser balansen relativt svak ut. Min nøkterne vurdering: Dette ser mer ut som et lite selskap med presset økonomi enn et selskap som bygger opp store millionformuer på balansen. Hadde ikke sjokkert meg om I har sponset hele USA turen Hun sa at de delte på utgiftene. 1
Natu Skrevet 12 timer siden #37445 Skrevet 12 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (På 27.7.2026 den 11.43): Skjønner ikke helt det med sovemedisiner hun tar .. jeg har brukt ulike typer og ingen av dem kan man ta på den måten hun tar dem? Med mindre hun bare tar melantonin da, men tviler på det. Kan jo være hun får noe annet i Dubai enn man får tak i Norge da, men de sterke sovemidlene på resept kan man ihvertfall ikke bare poppe sånn vilkårlig her og der med med kun noen timer i mellom 🙄 Endret 11 timer siden av Natu
Hatsumomo Skrevet 12 timer siden #37446 Skrevet 12 timer siden Natu skrev (9 minutter siden): Jeg har brukt begge de "vanlige" i Norge Stilnoct(zolpidem) og Imovane. Det er jo ingen problem å ta en tablett, våkne etter 3 timer å ta en til? Altså: det er ikke vanlig men skjønner ikke hva problemet med det er? Hm, jeg kjenner at dette vil jeg faktisk ikke diskutere med deg. Man skal ikke gjøre det, og om du lurer på grunnen så henviser jeg til pakningsvedlegget for medisinene. Det har sine grunner og det kan du lese deg til selv. Om du har en avtale med legen din, så får det stå for deres regning. 3
Juste_moi Skrevet 11 timer siden #37447 Skrevet 11 timer siden (endret) Kønn skrev (2 timer siden): Jeg synes personen på dette bildet ligner på J. Lik klokke også. Tar høyde for at jeg tar fullstendig feil. Nei er nok ikke det,for dette er jack han har mye mere markert kjevebein og går nok for å være mere kjekk blandt damer en han på bilde der. Han ser mye mere snill ut(han på bilde du skrev under) Endret 11 timer siden av Juste_moi 1
Juste_moi Skrevet 11 timer siden #37448 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Ja mulig det var feil ord/ uttalelse. Men mente at d vi ser er at familien påstår å være sååå glad i Norge, men jeg ser at alt de nå utfører blir mer og mer muslimsk. I sier jo at " kristen på papiret", men får sånn ro i kroppen når hun hører bønneropene i Dubai. Ang de andre så er jo både Pimpen ( elsker Norge) og mottar uføretrygd fra Norge,Rami og Shehed med muslimsk tro. Rami med sin Kebabnorsk og kler seg i arabiske klær og går i moskeen innimellom. Men for all del, deres valg. Men jeg trenger ikke se på dem. Ja er man muslim så går man som regel i muslimske klær og går i moske fordi om man bor i Norge🫣 Jeg er konvertitt selv å går med hijab og klær som ikke viser kroppen. Nei du trenger aldeles ikke bruke tiden på dem, hvis du ikke får noe ut av det eller du irriterer deg er det best for din egne del av du lar være. For det går bare utover deg selv😊 2
Velinda Skrevet 10 timer siden #37449 Skrevet 10 timer siden Juste_moi skrev (53 minutter siden): Nei er nok ikke det,for dette er jack han har mye mere markert kjevebein og går nok for å være mere kjekk blandt damer en han på bilde der. Han ser mye mere snill ut(han på bilde du skrev under) Oj,vært en runde på operasjonsbordet siden sist🙈 1
Velinda Skrevet 10 timer siden #37450 Skrevet 10 timer siden Han Jack B som hun er sammen med er han den samme Jack som var proff innen ro-sport?
Seva Skrevet 10 timer siden #37451 Skrevet 10 timer siden Har moren førerkort? Blir helt stressa når jeg ser henne kjøre golfbilen, ser seg ikke for og bare kjører helt i sin egen lille verden 🫣 2
Sirah Skrevet 10 timer siden #37452 Skrevet 10 timer siden Hva har hun tatt valget om? Hvilke lamper hun skal ha i villaen? 1
Murukleiven Skrevet 10 timer siden #37453 Skrevet 10 timer siden Det beste som kan komme ut av dette forholdet er at det ser ut som Jack har klart å overtale henne til å ansette en Interiør designer 1 1
Anneisabell Skrevet 10 timer siden #37454 Skrevet 10 timer siden Kønn skrev (4 timer siden): Jeg synes personen på dette bildet ligner på J. Lik klokke også. Tar høyde for at jeg tar fullstendig feil. Ligner ikke en dråpe en gang 😆 2
refill Skrevet 9 timer siden #37455 Skrevet 9 timer siden vilas skrev (7 timer siden): Idag kjenner jeg ( for andre gang) at det blir NOK av IR. og de rundt henne. NÅ snakker jeg alvorlig til meg selv : stopp, dette er ikke av interesse og jeg er alt for voksen til å se noe av denne "arabiske" familien lengre. La denne IR personen "seile sin egen sjø 🙂" Er lei av å se og høre både IR,PIMPEN, RAMI, SIDRA, SHEHED og nå JACK ROSEGJØKEN. Alle er mer og mer på vei mot arabisk tenkemåte og levesett syns jeg. Jeg følger ingen av dem, men allikevel er det disse som dominerer utforsk og spotlight. Du følger ikke Isabel heller? Hvordan klarer du å ha så mye kunnskap om livet hennes da? Ser du alt som dukker opp på utforsk? Hvorfor blokkerer du dem ikke bare? 🤷♀️ Jeg skjønner ikke. 5
refill Skrevet 9 timer siden #37456 Skrevet 9 timer siden Sirah skrev (25 minutter siden): Hva har hun tatt valget om? Hvilke lamper hun skal ha i villaen? Clickbaiten nå? Jack har overtalt henne til å kontakte en interiørdesigner 😅 Hun kom hjem etter bildet var hengt opp bak sofaen, tv'en hengt høyere på veggen (nå var det litt for høyt igjen) og grein på nesen over at hun ikke føler viben i villaen. Jack påpekte at hun trenger litt mer farger, og ikke minst slutte å kjøpe ting fordi hun er "lei og må fylle opp". Takk, Jack, sier bare jeg. Tror for all del hun kunne klart det selv, men hun har jo shoppet som om når man går på Rema og er sulten; du kommer enten hjem med frossenpizza eller grøtris og brokkoli 😂 2
Sirah Skrevet 9 timer siden #37457 Skrevet 9 timer siden refill skrev (14 minutter siden): Clickbaiten nå? Jack har overtalt henne til å kontakte en interiørdesigner 😅 Hun kom hjem etter bildet var hengt opp bak sofaen, tv'en hengt høyere på veggen (nå var det litt for høyt igjen) og grein på nesen over at hun ikke føler viben i villaen. Jack påpekte at hun trenger litt mer farger, og ikke minst slutte å kjøpe ting fordi hun er "lei og må fylle opp". Takk, Jack, sier bare jeg. Tror for all del hun kunne klart det selv, men hun har jo shoppet som om når man går på Rema og er sulten; du kommer enten hjem med frossenpizza eller grøtris og brokkoli 😂 Haha da var jeg ikke så veldig langt unna 😅 Godt! Da blir det nok orden på ting Og god sammenligning med å sulteshoppe på Rema 🫣
agent Skrevet 9 timer siden #37458 Skrevet 9 timer siden Lykkeliten* skrev (2 timer siden): Hun sa at de delte på utgiftene. IR har også fortalt at hun ikke går tilbake til exer, fordi det er en grunn for at det ble slutt. Har hatt teatime om det. Akkurat hva som kommer ut av det nebbet er lite troverdig. 6
Lykkeliten* Skrevet 9 timer siden #37459 Skrevet 9 timer siden agent skrev (24 minutter siden): IR har også fortalt at hun ikke går tilbake til exer, fordi det er en grunn for at det ble slutt. Har hatt teatime om det. Akkurat hva som kommer ut av det nebbet er lite troverdig. Men hvis man ikke tar det hun sier til etterretning, så spekulerer man, og det er jo brudd på forumsreglene 1
Ellenn Skrevet 8 timer siden #37460 Skrevet 8 timer siden agent skrev (46 minutter siden): IR har også fortalt at hun ikke går tilbake til exer, fordi det er en grunn for at det ble slutt. Har hatt teatime om det. Akkurat hva som kommer ut av det nebbet er lite troverdig. Har du aldri forandret mening? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå