Isild Skrevet 3 timer siden #37341 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (9 timer siden): Haha jeg tenkte på akkurat det samme når jeg så det 😅 Jeg liker rosa selv jeg så jeg skal ikke disse valget hennes. Selv om jeg nok ikke hadde gått for det selv. Men jeg syntes faktisk det er litt kult at hun gjør det hun vil og ikke hva alle andre forventer. Regner med at golfbilen uansett er foliert slik at annenhåndsverdien ikke syntes stort - selv om den er rosa. Enig i det. Golfbilen taper seg nok ikke mer i verdi selv om hun har "pimpet" den, regner med at hun har råd til å bytte seter/fikse fargen dersom hun skal selge den. Hun skal sikkert ha den en god stund også. 1
vilas Skrevet 50 minutter siden #37342 Skrevet 50 minutter siden Er d noen som har lagret bilde som Pierre la ut fra nyttårsaften ? Der var jo naboen iflg noens kommentarer ? Personlig mistenker jeg at naboen var Jack B ?? Og at Jack har vært inne " i bilde" hos I lengre enn vi kan "tro".På ett bilde ( gjennom ett speil), tatt på Maldivene, pluss den mannen som sitter og holder rundt henne frem på båten og ser på delfinene, mistenker jeg også at d er J som er der med henne. I har noe hun vil fortelle oss/ gleder seg til å fortelle, senere, sa hun i går. 1
refill Skrevet 29 minutter siden #37343 Skrevet 29 minutter siden vilas skrev (19 minutter siden): Er d noen som har lagret bilde som Pierre la ut fra nyttårsaften ? Der var jo naboen iflg noens kommentarer ? Personlig mistenker jeg at naboen var Jack B ?? Og at Jack har vært inne " i bilde" hos I lengre enn vi kan "tro".På ett bilde ( gjennom ett speil), tatt på Maldivene, pluss den mannen som sitter og holder rundt henne frem på båten og ser på delfinene, mistenker jeg også at d er J som er der med henne. I har noe hun vil fortelle oss/ gleder seg til å fortelle, senere, sa hun i går. Det meste finnes på TikTok. 2
Mmeeri Skrevet 25 minutter siden #37344 Skrevet 25 minutter siden Janne1975 skrev (8 timer siden): Men har hun innrømmet at det er Jack nå? Avfulgte for en måned siden Pimpen sa navnet hans i går i alle fall. Og hun har sagt at alle vet jo hvem han åpenbart er, samt at hun sa noe om at: nå når han er tilbake IGJEN 1
vilas Skrevet 15 minutter siden #37345 Skrevet 15 minutter siden refill skrev (14 minutter siden): Det meste finnes på TikTok. Dette er iallfall ikke Jack 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå