Gjest Bente90 Skrevet 15 timer siden #37241 Skrevet 15 timer siden (endret) Fairybella skrev (3 timer siden): En person som har det godt på innsiden og er fornøyd med livet sitt, kommenterer aldri stygt om andre, som det blir kommentert her inne. En person med respekt for seg selv og andre, ville aldri holdt på sånn, eller hatt i tankene og spre edder og galle rundt seg. Det er absolutt lov å stille spørsmålstegn eller være kritisk, men dette, det sier alt om den enkelte som skriver stygt om Isabel. Siden Isabel er offentlig, er det svært lett å kommentere absolutt alle «feil» ved henne… men hva med deres eget liv? Er dere virkelig feilfri hele gjengen? Bare fordi vi er anonyme vanlige folk, slipper vi unna folks oppgulp.. vi er heldige! Vi kan gjøre alt feil vi bare vil, for hele Norge slipper å høre om det… vi kommer unna med feilene våre. hvis dere har så i mot Isabel og familien, hvorfor følger dere med da? Hvorfor vet dere alt om dem? Ja så dermed vet vi at Isabel ikke har det godt hverken på innsiden eller er fornøyd med livet sitt 👍siden hun prater så mye dritt om andre og til og med mobber sin egen søster offentlig!! Er du kanskje en av Raad familien? Da burde du sørge for at Isabel skjerper seg👍det forholdet hun er i igjen kommer ikke til og vare, Isabel er alt for usikker og egoistisk. Endret 15 timer siden av Bente90
princesspeaches Skrevet 15 timer siden #37242 Skrevet 15 timer siden Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. 1 5
Trollebolla Skrevet 15 timer siden #37243 Skrevet 15 timer siden vilas skrev (15 timer siden): Hørte Shehed si ikveld at hun fortsatt holder avstand fra familien. Hun og kjæresten skal ikke ut å reise før til høsten/ vinteren. Og hun nevnte at hun egentlig skulle være i Dubai til 5 Juli, på den siste turen, men reiste hjem etter 3 dgr pga stygge I og stygge Pimpen. De to siste bør skamme seg dypt. I oppleves ikke som så snill som hun vil ha d til. Hun skulle hvert til 15 sa hun på snapp
Gjest Bente90 Skrevet 15 timer siden #37244 Skrevet 15 timer siden princesspeaches skrev (9 minutter siden): Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. 😂😂😂😂
loveanimals Skrevet 15 timer siden #37245 Skrevet 15 timer siden (endret) princesspeaches skrev (15 minutter siden): Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. Håper alle rapporterer denne brukeren! Ikke bare er vi "hatere" og "rasister ", nå er vi bitches også ! Håper det er ditt siste innlegg, som du selv påpeker. "Gidder bare ikke å skrive mere til dere" Endret 15 timer siden av loveanimals 2 6
Gjest Bente90 Skrevet 15 timer siden #37246 Skrevet 15 timer siden princesspeaches skrev (13 minutter siden): Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. Man hater ikke selv om man kommer med kritikk av en person. Når en person er offentlig og legger ut masse piss så må folk få kommenter👍hun tjener penger på dette og man kan ikke la være og kritisere det man ikke liker 😂👍
Gjest Bente90 Skrevet 15 timer siden #37247 Skrevet 15 timer siden (endret) loveanimals skrev (2 minutter siden): Håper alle rapporterer denne brukeren! Ikke bare er vi "hatere" og "rasister ", nå er vi bitches også Mest sannsynlig venn eller familie av Isabel siden denne brukeren blir mere og mere aggressiv, eller Isabel selv ? Endret 15 timer siden av Bente90
princesspeaches Skrevet 15 timer siden #37248 Skrevet 15 timer siden Bente90 skrev (1 minutt siden): Mest sannsynlig venn eller familie av Isabel siden denne brukeren blir mere og mere aggressiv Bitches er ikke aggressiv. Kaller min søster for bitch hele tiden. Så nei. Lei av å bli snakket dritt om. Lei av at hver eneste gang jeg åpner denne tråden så er det kun negativitet fra dere alle. Og hver gang noen snakker imot, så blir dere bare værre. Ja; kritikk går helt fint. Men det er jo ikke kritikk når dere bare snakker om ting som ikke er fakta? Dere prater jo bare om deres egne meninger om hva som er sant. Ser ikke noen snakke om hva som faktisk blir sagt av Isabel. Kun det dere selv mener er fakta. Det er jo ikke kritikk. Det kalles oppdikting. 5
loveanimals Skrevet 15 timer siden #37249 Skrevet 15 timer siden Bente90 skrev (3 minutter siden): Mest sannsynlig venn eller familie av Isabel siden denne brukeren blir mere og mere aggressiv, eller Isabel selv ? Spiller ingen rolle. Regler gjelder like mye uansett om man er Kong Salomo eller Jørgen Hattemaker. Må være måte på 2
princesspeaches Skrevet 15 timer siden #37250 Skrevet 15 timer siden loveanimals skrev (5 minutter siden): Håper alle rapporterer denne brukeren! Ikke bare er vi "hatere" og "rasister ", nå er vi bitches også Rasister er flere av dere så absolutt. Ikke kun jeg som har sagt det. Hvis du fortsatt ikke klarer å forstå hva som er rasistisk med mange av meldingene som er skrevet her, så har du dessverre store problemer. Å burde kanskje lese deg litt opp på andre ting. 4
Realista Skrevet 15 timer siden #37251 Skrevet 15 timer siden vilas skrev (16 timer siden): Jeg skal nå på nytt avfølge henne. Jeg forstår meg ikke på meg selv at jeg har vært der inn. Vært ut og inn flere ganger, men nå har jeg fått nok. Nok og følge KG, og se om d foregår mere tragisk med denne damen. Barnebarnet mitt + hans 8 venner, i 30 årene, syns ikke I er attraktiv i d hele tatt heller. En av dem sa ,hun er ekkel og ikke spesielt pen. Så bra avgjørelse, Vilas! 👏🏻 Dette opphenget er ikke sunt for deg - når du til og med diskuterer utseendet med barnebarn OG venner er det på tide å få på bremsen. Good for you! 3 6
Gjest Bente90 Skrevet 15 timer siden #37252 Skrevet 15 timer siden princesspeaches skrev (5 minutter siden): Bitches er ikke aggressiv. Kaller min søster for bitch hele tiden. Så nei. Lei av å bli snakket dritt om. Lei av at hver eneste gang jeg åpner denne tråden så er det kun negativitet fra dere alle. Og hver gang noen snakker imot, så blir dere bare værre. Ja; kritikk går helt fint. Men det er jo ikke kritikk når dere bare snakker om ting som ikke er fakta? Dere prater jo bare om deres egne meninger om hva som er sant. Ser ikke noen snakke om hva som faktisk blir sagt av Isabel. Kun det dere selv mener er fakta. Det er jo ikke kritikk. Det kalles oppdikting. Du må være mindre intelligent eller så er du veldig veldig ung! Man må få snakke om EGNE MENINGER!! Det er hele poenget med og åpne kjeften, for å si hva man mener. Er du så hjernevasket at du ikke skjønner såpass? Hvordan vet du hva som er fakta da? Er du et søsken av Isabel kanskje ? De som har fulgt med Isabel på snap må jo nesten tro det hun sier der eller? Eller mener du hun lyver så det hun sier der ikke er fakta ? 😂😂Jesus at det går an. Foreslår du lar være kommentere til du har noe litt smartere og komme med jeg👍
fredsliijle Skrevet 15 timer siden #37253 Skrevet 15 timer siden princesspeaches skrev (29 minutter siden): Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. Har det klikket for deg? 1 8
loveanimals Skrevet 15 timer siden #37254 Skrevet 15 timer siden (endret) fredsliijle skrev (1 time siden): Har det klikket for deg? Kan virkelig begynne å lure Endret 13 timer siden av loveanimals 4
Hatsumomo Skrevet 15 timer siden #37255 Skrevet 15 timer siden (endret) Siden ingen av dere klarer å la være å diskutere med brukere som bare er ute etter å krangle så man gjøre jobben for dere..for jeg gidder ikke lenger at denne tråden skal gang på gang brukes slik som dette. Dere kan alle velge å ignorere disse brukerne, men dere gjør det jo ikke - dere vil jo tydeligvis ha brukerdebatt i tråden! @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset kan dere rydde opp i denne evinnelige brukerdebatten som foregår i tråden? Endret 15 timer siden av Hatsumomo 1 6
Anneisabell Skrevet 15 timer siden #37256 Skrevet 15 timer siden (endret) Trollebolla skrev (30 minutter siden): Hun skulle hvert til 15 sa hun på snapp 5 sa hun Endret 15 timer siden av Anneisabell 1
loveanimals Skrevet 15 timer siden #37257 Skrevet 15 timer siden Bente90 skrev (5 minutter siden): Du må være mindre intelligent eller så er du veldig veldig ung! Man må få snakke om EGNE MENINGER!! Det er hele poenget med og åpne kjeften, for å si hva man mener. Er du så hjernevasket at du ikke skjønner såpass? Hvordan vet du hva som er fakta da? Er du et søsken av Isabel kanskje ? De som har fulgt med Isabel på snap må jo nesten tro det hun sier der eller? Eller mener du hun lyver så det hun sier der ikke er fakta ? 😂😂Jesus at det går an. Foreslår du lar være kommentere til du har noe litt smartere og komme med jeg👍 Ikke svar henne, kaster bare bensin på bålet dessverre 3 5
Realista Skrevet 14 timer siden #37258 Skrevet 14 timer siden princesspeaches skrev (44 minutter siden): Er her fortsatt, bitches. Gidder bare ikke å skrive mere til dere. Finnes ikke mere hatefulle mennesker enn de som er i denne tråden. Skjønner ikke at kvinneguiden godtar at dere er så ekstremt jævlige mot en person og hennes familie. Det eneste dere gjør er å snakke dritt. Dikte opp ting som ikke stemmer. Men litt gøy, for det finnes ikke noen andre som er mere obsessed med Isabel enn det alle dere er. Dette er helt fascinerende ja. En runkering for mennesker med oppheng på IR som trenger å få ut dritt for å føle seg bra. I said what I said. Og de synes IR er den som er ille 🙄 Selvinnsikt er det ikke mye blandt denne typen damer. 6 1
Lykkeliten* Skrevet 14 timer siden #37259 Skrevet 14 timer siden loveanimals skrev (15 minutter siden): RAPPORTER denne brukeren alle sammen !!!! Dette er mer enn lavmål på alle plan. Eg rapporterer heller deg, eg. Brukerdebatt og hets er ikke tillatt på forumet. 1 3 1
Gjest Fairybella Skrevet 14 timer siden #37260 Skrevet 14 timer siden Realista skrev (4 minutter siden): Dette er helt fascinerende ja. En runkering for mennesker med oppheng på IR som trenger å få ut dritt for å føle seg bra. I said what I said. Og de synes IR er den som er ille 🙄 Selvinnsikt er det ikke mye blandt denne typen damer. Hatere er ofte de som vet mest om vedkommende. Jeg stilte noen enkle spørsmål tidligere i i tråden, men ble bombardert med negativitet. hvor er dokumentasjonen på alt dere skriver om Isabel? Hvor har dere alt fra?
Fremhevede innlegg