Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ellenn skrev (30 minutter siden):

Uten at jeg har vært på Snap og sjekket vil jeg tippe at hun savner New York

Garantert noe sånt.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (57 minutter siden):

Noen som kan forklare?

Eller er det bare en kynisk, kalkulerende og manipulerende click bait.?

Screenshot_20260724_090656_Snapchat.jpg

Screenshot_20260724_090937_Google.jpg

Garantert manipulerende click bait 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (32 minutter siden):

Garantert manipulerende click bait 

At folk som støtter og følger henne finner seg i den type behandling er over min forstand. 
Bestevenninner gjør ikke sånt mot hverandre. 
Kun kyniske firmaer og useriøs presse behandler kundene sine på den måten. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
LorettaLynn skrev (6 minutter siden):

At folk som støtter og følger henne finner seg i den type behandling er over min forstand. 
Bestevenninner gjør ikke sånt mot hverandre. 
Kun kyniske firmaer og useriøs presse behandler kundene sine på den måten. 

Helt enig! 
Isabel ser på sine elsklinger, bestiser og bestevenninner som ren inntekt som gir henne muligheten til å leve et luksusliv . 
Bare synd ikke RS ser det, eller velger å lukke øyne og ører for det. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (1 time siden):

Husker mest av alt at de sa så mye forferdelig om hverandre da det ble slutt. Hun kalte han de værste ting, og etter en stund med det kom han på banen for å fortelle sin side - som ikke var spesiellt pen. 

Kleint at de vrengte ut privatliv sånn. 

Når de ble sammen igjen, var det sikkert et bevisst valg at "rosegjøken" ikke vistes i hennes kanaler på lenge - håper de nå er sammen på "ekte", og ikke har en runde til med at hun er sugarmommy og han "Voldemort" / at han lever med en selvopptatt diva som han måtte gjøre alt og mere enn alt for å please (husker vagt at det var slik de omtalte hverandre) 

Hørte jo I si nå, at de vil bli 3 uker sammen nå. Og d er hun som bestemmer hva de to skal gjøre. Men d kom i tillegg at hun ville jo pusse opp mere i villaen og jeg tenker d ligger mye bak, at hun trenger Jack for å få planlagt og utført mye av dette. I tillegg skulle de kanskje spille tennis. Hun skulle undersøke om de fikk kontakt med den tidligere tennislæreren hun hadde ??  At d  var han hun kalte Tennisfa.... ?? Godtatt han nå da ??

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (12 timer siden):

Var helt vanlig d, før Jack, nåværende kjæresten, kom mere inn i livet hennes.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet jeg stilte tidligere, er du muslim?

Det kan du gjerne ta deg tid til å svare på siden du selv er så opptatt av at Rami ligger i sengen til sin søster, at de bor i et muslimsk land og at du mener Isabel er så avkledd for å være o er slikt land og at Rami ikke oppfører seg som en muslim. 

• Nyttig 3
Skrevet
Ayesha2 skrev (10 timer siden):

La meg få skrevet noen ting her og det er ikke til angrep på noen.

Dette med kropp er ikke noe jeg sal henge meg så veldig i. Det er opptil enhver hva de vil vise på sosiale medier. Som det er sagt så synes jeg at Isabel fronter et dårlig kroppsbildet og det kan gi feile signaler. Hun er klar over at hun er slank og tynn og viser det tydelig frem på sine egne kanaler. Har hun på seg en bukse så viser hun at den 'så vidt sitter på' mens hun samtidig drar den ned rundt livet. Hun fronter det å være tynn. Jeg kjenner ingen i 30 årene som er stolt av å si at de ikke liker grønnsaker. Hun viser det hver eneste dag når hun skal filme mat som hun bestiller at det er ikke et snev av noe sunt der. Hun bestiller en burger og det er kun ost - det synes hun var et kjempe godt måltid som må postes videre til hennes mange følgere. Hva er greia med å synes det er 'kult' å ikke spise sunt? Har aldri hørt om noen som trenger så mye iskaffe hele tiden. Hun danser, blir glad og kjempe giret hver eneste dag når hun drikker iskaffe - som om det var noe som hun hadde savnet eller ikke fikk tak på lang stund. Hun blir kjempe gira når moren lager ris og kylling derfor promoterte hun den airfryer som bare det og folk falt for det. Har hun nevnt den siden? Nei.

Moren er en annen "yes mam" i livet hennes. Dette er ikke basert på det jeg ser på sosiale medier men basert på min kjennskap til den familien. Moren synes det er helt ok at datteren legger ut sitt privat liv for penger. Det er steder på Grønland der moren ikke kan dra fordi hun er ikke velkommen pga alt som de legger ut på sosiale medier. Moren forstår lite av hva som skjer rundt henne (nei dette har ingenting med språk å gjøre) det er bare slik hun vil være. Har bodd i Norge i over 30 år og kan ikke fullføre en hel setning på norsk. Hun er alltid syk og stakkars meg i Norge, men kommer til Dubai og der stråler hun. Det er ren løgn, hun snylter på staten og det har hun lært sine barn. Ingen av de jobber, de bruker dagene sine på å stå opp, iskaffe, bable på Snapchat, gå litt her og der, feste, sove også samme igjen. Mor og far er på uføretrygd og leier kommunal bolig i Oslo men nå lever de veldig bra i en villa i Dubai - mens de fortsatt får penger som vi andre betaler for via skatt. Den familien har ikke bakkekontakt i det hele tatt.

På snakk om bakkekontakt.. De meldingene som hun legger ut fra RaadSquad, jeg blir forbauset. Hvordan kan godt voksne damer sitte og gape, kiler i kroppen, gråte, så stolt, feire, danse rundt, får ikke sove, kjøper iskaffe selvom person ikke drikker kaffe, kan ikke sove før de har hørt fra Isabel, tømmer kontoen til å kjøpe ting fra henne osv. Det er helt merkelig. Og dette er mennesker vi møter på veien hver dag uten å vite. "Jeg bestilte to flasker av din parfyme, har aldri luktet på den men vet den er fantastisk " .... Ja, slik er noen mennesker.

Også til dette fantastiske forholdet hun er i nå med han eksen. Altså vet du hva. Det er greit at folk gjør det slutt og kommer tilbake til hverandre, det skjer. Men å lage sååååå mye ut av ingenting, poste bilder om alle disse rosene han sendte, latet som det er en ny dude som er bare kjempe forelsket i henne, blir kjempe giret når han sender en sms, er så forelsket, han skal være så hemmelig men du velger å vise han frem etter du har snakket med VG under VM og planlagt at dette skal bli lagt ut. Og at de her RaadSquad bare aksepterer, er glad for sin dronning, gikk hardt ut mot han, men skjønner ikke at hun ler av dere "elsklinger". Alt det er så tull. Hun er veldig barnslig og når du er med henne som jeg har vært så er det mye av 'aha' til enhver samtale, gape, se seg rundt og vil komme seg ut så fort som mulig. 

Fint å få bekreftet mye av det vi kritikere legger ut om. Men denne familien  ser ikke ut ha "skrupler" for å " lure" alle til alt de kan få til.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellenn skrev (2 timer siden):

Uten at jeg har vært på Snap og sjekket vil jeg tippe at hun savner New York

I vet og er flink til clickbates, men nå må I ta ansvar for mor el begge foreldrene, for Rami reiser til Tyrkia idag. På liksom ferie. Ferie ???  Er d derfor hun sutrer nå?  De har jo ferie året rundt denne familien. Sidra kommer til Dubai først på mandag,/ tirsdag !!

• Nyttig 4
Skrevet

Det har vært gøy å se New York. Sett bort fra de scenene der hun ser ekorn og skilpadder og omtrent tror det er tegn sendt fra universitet til henne. (Hun er verdens navle) Jeg lurer forresten på om noen andre enn meg syns litt synd på Jack? Hun har jo alltid fremstilt seg som offeret i det forholdet. Men hvis du leser uttalelsene hans etter bruddet angående oppførselen hennes er han jo helt spot on på hvordan man har sett hun oppfører seg med menn de siste årene? Hun er sinnsykt manipulerende og har vannvittig høye krav! Jeg er heller ikke i tvil om at "sammenbruddet" kom av at han reise bort så lenge og at hun da mistet kontrollen. Hun kan virke morsom, vimsete osv. men er det noe jeg har sett de årene jeg fulgte henne er at hun har er helt ekstremt kontrollbehov,  og hun krever å være midtpunktet 24/7. 

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Fint å få bekreftet mye av det vi kritikere legger ut om. Men denne familien  ser ikke ut ha "skrupler" for å " lure" alle til alt de kan få til.

Hehe, helt greit at du ignorer meg, @vilas og ikke vil svare på spørsmålet. Men da viser du også for alle hva svaret på spørsmålet er.

Og da tenker jeg at du kan droppe for fremtiden å komme med incestuøse beskyldninger mot Isabel angående forholdet hennes til brorens hennes fordi det i din kultur og religion er fullstendig fremmed for deg hva hennes nære forhold til familien er, og ha respekt for at andre utøver sin tro å andre måter enn deg.

Ang bekledning i et muslimsk land er jeg forøvrig enig med deg og andre at man kan kle seg etter forholdene og være respektfull ovenfor både befolkning og kultur i det landet man bor/er på besøk uansett hvor man er i verden.

Mens i eget hjem kan man kle seg som man vil - dog får man besøk av offentlige tjenestemen som skal sette sammen møbler, fikse ting i hagen etc så kan man kle på seg i respekt for dem osv.

• Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (1 time siden):

Det har vært gøy å se New York. Sett bort fra de scenene der hun ser ekorn og skilpadder og omtrent tror det er tegn sendt fra universitet til henne. (Hun er verdens navle) Jeg lurer forresten på om noen andre enn meg syns litt synd på Jack? Hun har jo alltid fremstilt seg som offeret i det forholdet. Men hvis du leser uttalelsene hans etter bruddet angående oppførselen hennes er han jo helt spot on på hvordan man har sett hun oppfører seg med menn de siste årene? Hun er sinnsykt manipulerende og har vannvittig høye krav! Jeg er heller ikke i tvil om at "sammenbruddet" kom av at han reise bort så lenge og at hun da mistet kontrollen. Hun kan virke morsom, vimsete osv. men er det noe jeg har sett de årene jeg fulgte henne er at hun har er helt ekstremt kontrollbehov,  og hun krever å være midtpunktet 24/7. 

Bruddet kom jo fra henne, og som i fleste brudd når man er såret og lei, så kommer det angrep fra begge sider og man sitter gjerne med bitre følelser. Det viser jo Jack at han gjør når han langer ut i en lang melding - han er bitter, det vil si en som ikke er likegyldig og uten følelser, altså han hadde jo da tydelig sterke følelser for henne på tiden av bruddet så han elsket jo henne da. Med andre ord - så kjip kan han jo ikke ha oppfattet henne at ikke ville være med henne. Klart man finne de verste tingene man kan når bruddet er et faktum og man ikke ser noe vei tilbake - da kyler man alt man kan mot personen hvis man ikke tror man kan få den personen tilbake i sinne og bitterhet, men det skinner jo gjennom at han har følelser for henne.

Og når de nå er tilbake i samme forhold - jeg tror han har vært og er fortsatt enormt glad i henne, og er villig til å stå i alle hennes påfunn koste han hva det koste vil, nettopp pga det. Pengene hjelper nok på, men jeg tror ikke han er så kynisk som jeg har tenkt han er egentlig..jeg tror han genuint er veldig glad i Isabel.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (21 minutter siden):

Hehe, helt greit at du ignorer meg, @vilas og ikke vil svare på spørsmålet. Men da viser du også for alle hva svaret på spørsmålet er.

Og da tenker jeg at du kan droppe for fremtiden å komme med incestuøse beskyldninger mot Isabel angående forholdet hennes til brorens hennes fordi det i din kultur og religion er fullstendig fremmed for deg hva hennes nære forhold til familien er, og ha respekt for at andre utøver sin tro å andre måter enn deg.

Ang bekledning i et muslimsk land er jeg forøvrig enig med deg og andre at man kan kle seg etter forholdene og være respektfull ovenfor både befolkning og kultur i det landet man bor/er på besøk uansett hvor man er i verden.

Mens i eget hjem kan man kle seg som man vil - dog får man besøk av offentlige tjenestemen som skal sette sammen møbler, fikse ting i hagen etc så kan man kle på seg i respekt for dem osv.

Hva har du spurt meg om ? Ikke sett noe fra deg  i d hele tatt.

Endret av vilas
Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Hva har du spurt meg om ? Ikke sett noe fra deg  d hele tatt.

:popcorn:

• Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (37 minutter siden):

Ingen,ikke meg heller har kommet med noen form for incestøse beskyldning. Kun din egen snuskete tankegang som kommer frem her . D menes  at moral er viktig.  Rami er 22 år, ikke ett barn, I er 32. Til info: jeg er ikke muslim, kommer aldri til å konvertere. Må spørre: ligger du i sengen sammen med din voksne søster/bror?? Med hodet på brystet til ditt søsken. Godt under dobbeldynen I en bitteliten bikini.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (40 minutter siden):

Bruddet kom jo fra henne, og som i fleste brudd når man er såret og lei, så kommer det angrep fra begge sider og man sitter gjerne med bitre følelser. Det viser jo Jack at han gjør når han langer ut i en lang melding - han er bitter, det vil si en som ikke er likegyldig og uten følelser, altså han hadde jo da tydelig sterke følelser for henne på tiden av bruddet så han elsket jo henne da. Med andre ord - så kjip kan han jo ikke ha oppfattet henne at ikke ville være med henne. Klart man finne de verste tingene man kan når bruddet er et faktum og man ikke ser noe vei tilbake - da kyler man alt man kan mot personen hvis man ikke tror man kan få den personen tilbake i sinne og bitterhet, men det skinner jo gjennom at han har følelser for henne.

Og når de nå er tilbake i samme forhold - jeg tror han har vært og er fortsatt enormt glad i henne, og er villig til å stå i alle hennes påfunn koste han hva det koste vil, nettopp pga det. Pengene hjelper nok på, men jeg tror ikke han er så kynisk som jeg har tenkt han er egentlig..jeg tror han genuint er veldig glad i Isabel.

Jeg tror også han elsker henne på traumeaktig måte. Det var poenget mitt. Jeg elsker eksen min over alt på jord selv om han var dårlig for meg og kontrollerte meg. Han minner meg om Isabel. Og jeg kjenner meg igjen i Jack som bare overser alt det dårlige.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
vilas skrev (8 minutter siden):

Ingen,ikke meg heller har kommet med noen form for incestøse beskyldning. Kun din egen snuskete tankegang som kommer frem her . D menes  at moral er viktig.  Rami er 22 år, ikke ett barn, I er 32. Til info: jeg er ikke muslim, kommer aldri til å konvertere. Må spørre: ligger du i sengen sammen med din voksne søster/bror?? Med hodet på brystet til ditt søsken. Godt under dobbeldynen I en bitteliten bikini.

:popcorn: Keep digging that grave..

Endret av Hatsumomo
  • Nyttig 3
Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Jeg tror også han elsker henne på traumeaktig måte. Det var poenget mitt. Jeg elsker eksen min over alt på jord selv om han var dårlig for meg og kontrollerte meg. Han minner meg om Isabel. Og jeg kjenner meg igjen i Jack som bare overser alt det dårlige.

Ja, det kan godt være, det kan jeg ikke si noe på.

Skrevet
vilas skrev (10 minutter siden):

Hvis du ikke har noen snuskete tanker, hvordan kan du da mene at det er umoralsk?

• Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (50 minutter siden):

IR og J hadde en samtale i NY, jeg husker ikke hva IR spurte han om, men svaret hans var at ingenting er verre enn de siste fire årene har vært. Det er vel ca fire år mellom de to forholdene, så du har nok rett i at han er glad i henne. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...