Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Purpurina skrev (5 timer siden):

Uansett er det sikkert litt kleint at hun tidligere har innrømt at hun betalte mye for dem begge sist de var sammen, mens hun lot som det var han som betalte. Og at hun i disse siste månedene har gitt inntrykk av at "rosegjøken" er steinrik og bruker masse penger på henne. Det glansbildet rakner jo litt når det blir avslørt hvem han er, og hun visste jo at dette ville komme frem så hvorfor late som🤦‍♀️ Med mindre ting har endret seg veldig for han da, noe jeg ser de fleste ikke tror er tilfellet.

Ja, det er jo det som ikke helt henger sammen. Alle har jo litt vanskelig for å tro at disse blomstene til flerfoldige tusen kommer fra han liksom når hun tidligere har sagt at det var hun som betalte for gavene fra han. Hvordan har det forandret seg?

Det er det ingen som egentlig kjøper nå.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fairybella skrev (8 minutter siden):

Vi alle gjør feil i livet, - gjerne flere feil enn en. Bare fordi man er offentlig, så får man tyn for feil og mangler, og blir hengt ut til de grader. 
En person som har det godt i livet, ville aldri hatt behov for å nettrolle. 
Det er lov å stille spørsmål, ha meninger, men å rumpetrolle på nett, det er fryktelig lavmål. 
De som kan mest om Isabel, er haterne hennes…

Da er med andre ord dronninga ei som rumpetroller på nett og til tider hater følgerne sine. Det er lavmål det. Tenk å hate de som gir henne inntekt !!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Fairybella skrev (1 time siden):

Hvis du syntes dette er teit (siden du la til ape som holder for øyene), hvorfor følger du med på Isabel da? Er det ikke bare å slutte å lese eller finne info om Isabel?

Jeg synes det er fasinerende å følge med Norges mest kyniske, manipulerende og kalkulerende influenser. 

Hun har også blitt en mobber,  dette pga click som igjen genererer 💰💰

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er fasinerende å følge med Norges mest kyniske, manipulerende og kalkulerende influenser. 

Hun har også blitt en mobber,  dette pga click som igjen genererer 💰💰

Har du eksempler? 😄🦋

Skrevet (endret)
Fairybella skrev (12 minutter siden):

Jeg spør oppriktig: hvorfor følge Isabel hvis du snakker sånn om henne? «Den store kjeften»..

Det er din tolkning. Hvis du er så innmari nysgjerrig så har jeg avfulgt henne for lenge siden.  Er mer enn nok å lese her inne. 

Og ang nettroll, leste du hva som ble skrevet? Hva er Isabel i den sammenhengen mener du ?

Endret av loveanimals
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Fairybella skrev (17 minutter siden):

Vi alle gjør feil i livet, - gjerne flere feil enn en. Bare fordi man er offentlig, så får man tyn for feil og mangler, og blir hengt ut til de grader. 
En person som har det godt i livet, ville aldri hatt behov for å nettrolle. 
Det er lov å stille spørsmål, ha meninger, men å rumpetrolle på nett, det er fryktelig lavmål. 
De som kan mest om Isabel, er haterne hennes…

Er ikke det bra,  at noen har fulgt henne en stund. 

Kan historien hennes som influencer og ser hva hun driver på med.

• Nyttig 3
Skrevet
loveanimals skrev (Akkurat nå):

Det er din tolkning. Hvis du er så innmari nysgjerrig så har jeg avfulgt henne for lenge siden.  Er mer enn nok å lese her inne. 

Og ang nettroll, leste du hva som ble skrevet?

Når du skriver «den store kjeften», så er det litt vanskelig å tolke det positivt. Men for all del, vi sitter her og skriver, så ikke så lett å høre tonefallet. 😄 

nei, jeg så ikke hva som ble skrevet angående nettroll, tror jeg. Hva ble skrevet? 

Skrevet
Fairybella skrev (16 minutter siden):

Hvorfor følger dere Isabel? 

For vi har lyst.

Velkommen til KG👍 Du er ganske varm i trøya ettersom det bare er  2 timer, siden du meldte deg inn.👍

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Er ikke det bra,  at noen har fulgt henne en stund. 

Kan historien hennes som influencer og ser hva hun driver på med.

Hva er det med historien hennes som influenser og hva hun har drevet med? 😄

Skrevet
Fairybella skrev (4 minutter siden):

Har du eksempler? 😄🦋

Hvis du følger henne og tar bort skylappene , så finnes der tusenvis av eksempler

• Liker 3
Skrevet
Fairybella skrev (9 minutter siden):

Har du eksempler? 😄🦋

Javel, er det PrincessPeach i ny drakt? 

Inn på Ignorer med deg.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Inn på Ignorer med deg.

Tenkte det samme🤭

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
agent skrev (3 minutter siden):

Tenkte det samme🤭

Anbefaler deg og dere andre som gir henne oppmerksomhet å gjøre det samme, så slipper vi mer brukerdebatt i tråden. 

Tilslutt på tråden stengt i en uke, alltid like kjedelig.

Endret av Hatsumomo
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

For vi har lyst.

Velkommen til KG👍 Du er ganske varm i trøya ettersom det bare er  2 timer, siden du meldte deg inn.👍

Jeg liker rettferdighet og ærlighet - derfor jeg oppriktig spør. 
For det er litt vanskelig å forstå at folk som ikke liker henne eller føler avsky, kan så mye om henne. Jeg personlig ville aldri fulgt en person som gav meg rusk i øyet hele tiden. 

Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Inn på Ignorer med deg.

Hvem er det? 
Jeg er faktisk ny her. - jobber i 🚑

Skrevet
Fairybella skrev (3 minutter siden):

Hva er det med historien hennes som influenser og hva hun har drevet med? 😄

Nå må du roe deg ned med alle spørsmålene dine og all kveruleringen. Er ikke en tråd om andre brukere dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (1 minutt siden):

Nå må du roe deg ned med alle spørsmålene dine og all kveruleringen. Er ikke en tråd om andre brukere dette. 

Spør kun oppriktig. - ingen vonde tanker fra min side 🩷

Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (44 minutter siden):

Anbefaler deg og dere andre som gir henne oppmerksomhet å gjøre det samme, så slipper vi mer brukerdebatt i tråden. 

Tilslutt på tråden stengt i en uke, alltid like kjedelig.

.

Endret av loveanimals
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (Akkurat nå):

Er nok ei som har skifta navn ja. Er her bare for å bråke og lage kvalme. 

Vi får prøve å ikke svare henne, trykke på ignorerknappen eller rapportere 

Jeg har aldri vært her før. 40 år, jobber i ambulansen, et barn og samboer 🩷

Skrevet (endret)

Jeg ble litt overrasket over hvor negativt dette forumet var, så jeg tar turen ut - kontoen blir slettet - ønsker dere en veldig god sommer 🐳☀️

Endret av Fairybella
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...