Margit777 Skrevet 23. juli #37221 Skrevet 23. juli enhjørningfis skrev (På 22.7.2026 den 14.49): Hva er greia med at hun må ha security i norge? Orker ikke se gjennom og høre alt plapperet hennes! Er galningene på facebook gruppa sikkert. 1
Jøyemeg Skrevet 23. juli #37222 Skrevet 23. juli Margit777 skrev (3 minutter siden): Ikke lek så offer Som om jeg skulle sagt til alle dere: dere MÅ kommentere kropp. Helt håpløst 🤷♀️ pass på deg selv så går alt fint. Woke 1 3
Margit777 Skrevet 23. juli #37223 Skrevet 23. juli Jøyemeg skrev (3 minutter siden): Som om jeg skulle sagt til alle dere: dere MÅ kommentere kropp. Helt håpløst 🤷♀️ pass på deg selv så går alt fint. Woke Jeg vil ikke se ut som en gammel dame enda men er sikkert in det også. Husker ikke at jeg har sagt noe om kroppen, ser bare det slitne ansiktet her på kg.
Jøyemeg Skrevet 23. juli #37224 Skrevet 23. juli Margit777 skrev (10 minutter siden): Ikke lek så offer Og forresten, ikke driv hersketullet ditt 1
Margit777 Skrevet 23. juli #37225 Skrevet 23. juli (endret) Jøyemeg skrev (12 minutter siden): Og forresten, ikke driv hersketullet ditt Ro ned alkoholen nå Ragnhild, nå er det tomt i Strømstad. Endret 23. juli av Margit777 1
Anneisabell Skrevet 23. juli #37226 Skrevet 23. juli Hun lever hvertfall veldig usunt i forhold til maten hun viser hun spiser. Hamburger pizza og frites…. 2 2
vilas Skrevet 23. juli #37227 Skrevet 23. juli Margit777 skrev (52 minutter siden): Kødder du? Så kvalmt 🤮 Var helt vanlig d, før Jack, nåværende kjæresten, kom mere inn i livet hennes.
vilas Skrevet 23. juli #37228 Skrevet 23. juli Margit777 skrev (36 minutter siden): Jeg vil ikke se ut som en gammel dame enda men er sikkert in det også. Husker ikke at jeg har sagt noe om kroppen, ser bare det slitne ansiktet her på kg. Nå må dere som henger dere opp i negative vurderinger ang kropp, slutte. Ett fåtall el ingen som er opptatt av dette lengre. Det er ferdig kommentert. Vi ser at I elsker å vise seg frem, d gjorde hun de fleste dgr i New York nå også. Gikk rundt i gatene overalt, inn på div forretninger, på restauranter. Selv om d var varmt der også, så er d noe som heter normalt ute blandt så mye folk. Derfor får ingen henne til å tenke på dette, vi klarer ikke å endre henne. Hvor er det litt av brandet hennes ( Ivorie) ? 2
vilas Skrevet 23. juli #37229 Skrevet 23. juli Hvorfor har jeg en magefølelse av at Jack ikke kommer til å flytte til Dubai, sammen med I ? At han får mye opplevelser " gratis" nå, når I er den som ser mest forelsket ut? Og hun sier d og viser oss d mest også. Jadda han holder hendene hennes innimellom,han legger handen på skulderen hennes, leier på henne i gatene i New Y, men ingen overforbruk av ekstra kjærlighet hmhm... Han dilter med.... 2 9
massi Skrevet 23. juli #37230 Skrevet 23. juli Jøyemeg skrev (1 time siden): Kommenterer vel akkurat hva jeg vil. Hvis dere ikke vil kommentere noe helt greit, men hvem er dere til å nekte meg?! Margit777 skrev (1 time siden): Ikke lek så offer Jeg tror dere to er på samme side altså – dere bare ville krangle heller enn å lytte til/forstå den andre😅 Jøyemeg, du kommenterer hva du vil ja. Men å insistere på å kommentere noe så teit som kropp, viser at du er en enkel person. 1 2
Vårjevndøgn Skrevet 23. juli #37231 Skrevet 23. juli Ingen kan nekte deg, men vi som mener det er både ufint og uhøflig å kommentere negativt på andres kropp må kunne få si det også! 1 4
Margit777 Skrevet 23. juli #37232 Skrevet 23. juli vilas skrev (1 time siden): Nå må dere som henger dere opp i negative vurderinger ang kropp, slutte. Ett fåtall el ingen som er opptatt av dette lengre. Det er ferdig kommentert. Vi ser at I elsker å vise seg frem, d gjorde hun de fleste dgr i New York nå også. Gikk rundt i gatene overalt, inn på div forretninger, på restauranter. Selv om d var varmt der også, så er d noe som heter normalt ute blandt så mye folk. Derfor får ingen henne til å tenke på dette, vi klarer ikke å endre henne. Hvor er det litt av brandet hennes ( Ivorie) ? Ser bare bildene her inne. Bruker ikke snapchat for det er bare masete.
Margit777 Skrevet 23. juli #37233 Skrevet 23. juli massi skrev (1 time siden): Jeg tror dere to er på samme side altså – dere bare ville krangle heller enn å lytte til/forstå den andre😅 Jøyemeg, du kommenterer hva du vil ja. Men å insistere på å kommentere noe så teit som kropp, viser at du er en enkel person. Jeg ville bare kødde for å være ærlig, noen ganger er det bare så lett.
LastSummer Skrevet 23. juli #37234 Skrevet 23. juli vilas skrev (1 time siden): Hvorfor har jeg en magefølelse av at Jack ikke kommer til å flytte til Dubai, sammen med I ? At han får mye opplevelser " gratis" nå, når I er den som ser mest forelsket ut? Og hun sier d og viser oss d mest også. Jadda han holder hendene hennes innimellom,han legger handen på skulderen hennes, leier på henne i gatene i New Y, men ingen overforbruk av ekstra kjærlighet hmhm... Han dilter med.... For noen tynne, dårlige spekulasjoner. Hvorfor skal han ikke elske henne og ville være med henne? Mener du at hun ikke er verdt noens kjørlighet? Så stygt tenkt. Hun viser jo sin side og sitt liv, klart det blir vist litt ensidig da.. 6 1
Ayesha2 Skrevet 23. juli #37235 Skrevet 23. juli La meg få skrevet noen ting her og det er ikke til angrep på noen. Dette med kropp er ikke noe jeg sal henge meg så veldig i. Det er opptil enhver hva de vil vise på sosiale medier. Som det er sagt så synes jeg at Isabel fronter et dårlig kroppsbildet og det kan gi feile signaler. Hun er klar over at hun er slank og tynn og viser det tydelig frem på sine egne kanaler. Har hun på seg en bukse så viser hun at den 'så vidt sitter på' mens hun samtidig drar den ned rundt livet. Hun fronter det å være tynn. Jeg kjenner ingen i 30 årene som er stolt av å si at de ikke liker grønnsaker. Hun viser det hver eneste dag når hun skal filme mat som hun bestiller at det er ikke et snev av noe sunt der. Hun bestiller en burger og det er kun ost - det synes hun var et kjempe godt måltid som må postes videre til hennes mange følgere. Hva er greia med å synes det er 'kult' å ikke spise sunt? Har aldri hørt om noen som trenger så mye iskaffe hele tiden. Hun danser, blir glad og kjempe giret hver eneste dag når hun drikker iskaffe - som om det var noe som hun hadde savnet eller ikke fikk tak på lang stund. Hun blir kjempe gira når moren lager ris og kylling derfor promoterte hun den airfryer som bare det og folk falt for det. Har hun nevnt den siden? Nei. Moren er en annen "yes mam" i livet hennes. Dette er ikke basert på det jeg ser på sosiale medier men basert på min kjennskap til den familien. Moren synes det er helt ok at datteren legger ut sitt privat liv for penger. Det er steder på Grønland der moren ikke kan dra fordi hun er ikke velkommen pga alt som de legger ut på sosiale medier. Moren forstår lite av hva som skjer rundt henne (nei dette har ingenting med språk å gjøre) det er bare slik hun vil være. Har bodd i Norge i over 30 år og kan ikke fullføre en hel setning på norsk. Hun er alltid syk og stakkars meg i Norge, men kommer til Dubai og der stråler hun. Det er ren løgn, hun snylter på staten og det har hun lært sine barn. Ingen av de jobber, de bruker dagene sine på å stå opp, iskaffe, bable på Snapchat, gå litt her og der, feste, sove også samme igjen. Mor og far er på uføretrygd og leier kommunal bolig i Oslo men nå lever de veldig bra i en villa i Dubai - mens de fortsatt får penger som vi andre betaler for via skatt. Den familien har ikke bakkekontakt i det hele tatt. På snakk om bakkekontakt.. De meldingene som hun legger ut fra RaadSquad, jeg blir forbauset. Hvordan kan godt voksne damer sitte og gape, kiler i kroppen, gråte, så stolt, feire, danse rundt, får ikke sove, kjøper iskaffe selvom person ikke drikker kaffe, kan ikke sove før de har hørt fra Isabel, tømmer kontoen til å kjøpe ting fra henne osv. Det er helt merkelig. Og dette er mennesker vi møter på veien hver dag uten å vite. "Jeg bestilte to flasker av din parfyme, har aldri luktet på den men vet den er fantastisk " .... Ja, slik er noen mennesker. Også til dette fantastiske forholdet hun er i nå med han eksen. Altså vet du hva. Det er greit at folk gjør det slutt og kommer tilbake til hverandre, det skjer. Men å lage sååååå mye ut av ingenting, poste bilder om alle disse rosene han sendte, latet som det er en ny dude som er bare kjempe forelsket i henne, blir kjempe giret når han sender en sms, er så forelsket, han skal være så hemmelig men du velger å vise han frem etter du har snakket med VG under VM og planlagt at dette skal bli lagt ut. Og at de her RaadSquad bare aksepterer, er glad for sin dronning, gikk hardt ut mot han, men skjønner ikke at hun ler av dere "elsklinger". Alt det er så tull. Hun er veldig barnslig og når du er med henne som jeg har vært så er det mye av 'aha' til enhver samtale, gape, se seg rundt og vil komme seg ut så fort som mulig. 4 23
agent Skrevet 24. juli #37236 Skrevet 24. juli Ayesha2 skrev (7 timer siden): La meg få skrevet noen ting her og det er ikke til angrep på noen. Dette med kropp er ikke noe jeg sal henge meg så veldig i. Det er opptil enhver hva de vil vise på sosiale medier. Som det er sagt så synes jeg at Isabel fronter et dårlig kroppsbildet og det kan gi feile signaler. Hun er klar over at hun er slank og tynn og viser det tydelig frem på sine egne kanaler. Har hun på seg en bukse så viser hun at den 'så vidt sitter på' mens hun samtidig drar den ned rundt livet. Hun fronter det å være tynn. Jeg kjenner ingen i 30 årene som er stolt av å si at de ikke liker grønnsaker. Hun viser det hver eneste dag når hun skal filme mat som hun bestiller at det er ikke et snev av noe sunt der. Hun bestiller en burger og det er kun ost - det synes hun var et kjempe godt måltid som må postes videre til hennes mange følgere. Hva er greia med å synes det er 'kult' å ikke spise sunt? Har aldri hørt om noen som trenger så mye iskaffe hele tiden. Hun danser, blir glad og kjempe giret hver eneste dag når hun drikker iskaffe - som om det var noe som hun hadde savnet eller ikke fikk tak på lang stund. Hun blir kjempe gira når moren lager ris og kylling derfor promoterte hun den airfryer som bare det og folk falt for det. Har hun nevnt den siden? Nei. Moren er en annen "yes mam" i livet hennes. Dette er ikke basert på det jeg ser på sosiale medier men basert på min kjennskap til den familien. Moren synes det er helt ok at datteren legger ut sitt privat liv for penger. Det er steder på Grønland der moren ikke kan dra fordi hun er ikke velkommen pga alt som de legger ut på sosiale medier. Moren forstår lite av hva som skjer rundt henne (nei dette har ingenting med språk å gjøre) det er bare slik hun vil være. Har bodd i Norge i over 30 år og kan ikke fullføre en hel setning på norsk. Hun er alltid syk og stakkars meg i Norge, men kommer til Dubai og der stråler hun. Det er ren løgn, hun snylter på staten og det har hun lært sine barn. Ingen av de jobber, de bruker dagene sine på å stå opp, iskaffe, bable på Snapchat, gå litt her og der, feste, sove også samme igjen. Mor og far er på uføretrygd og leier kommunal bolig i Oslo men nå lever de veldig bra i en villa i Dubai - mens de fortsatt får penger som vi andre betaler for via skatt. Den familien har ikke bakkekontakt i det hele tatt. På snakk om bakkekontakt.. De meldingene som hun legger ut fra RaadSquad, jeg blir forbauset. Hvordan kan godt voksne damer sitte og gape, kiler i kroppen, gråte, så stolt, feire, danse rundt, får ikke sove, kjøper iskaffe selvom person ikke drikker kaffe, kan ikke sove før de har hørt fra Isabel, tømmer kontoen til å kjøpe ting fra henne osv. Det er helt merkelig. Og dette er mennesker vi møter på veien hver dag uten å vite. "Jeg bestilte to flasker av din parfyme, har aldri luktet på den men vet den er fantastisk " .... Ja, slik er noen mennesker. Også til dette fantastiske forholdet hun er i nå med han eksen. Altså vet du hva. Det er greit at folk gjør det slutt og kommer tilbake til hverandre, det skjer. Men å lage sååååå mye ut av ingenting, poste bilder om alle disse rosene han sendte, latet som det er en ny dude som er bare kjempe forelsket i henne, blir kjempe giret når han sender en sms, er så forelsket, han skal være så hemmelig men du velger å vise han frem etter du har snakket med VG under VM og planlagt at dette skal bli lagt ut. Og at de her RaadSquad bare aksepterer, er glad for sin dronning, gikk hardt ut mot han, men skjønner ikke at hun ler av dere "elsklinger". Alt det er så tull. Hun er veldig barnslig og når du er med henne som jeg har vært så er det mye av 'aha' til enhver samtale, gape, se seg rundt og vil komme seg ut så fort som mulig. 🎯👍 2 2
Teflonhjernen Skrevet 24. juli #37237 Skrevet 24. juli Ayesha2 skrev (7 timer siden): La meg få skrevet noen ting her og det er ikke til angrep på noen. Dette med kropp er ikke noe jeg sal henge meg så veldig i. Det er opptil enhver hva de vil vise på sosiale medier. Som det er sagt så synes jeg at Isabel fronter et dårlig kroppsbildet og det kan gi feile signaler. Hun er klar over at hun er slank og tynn og viser det tydelig frem på sine egne kanaler. Har hun på seg en bukse så viser hun at den 'så vidt sitter på' mens hun samtidig drar den ned rundt livet. Hun fronter det å være tynn. Jeg kjenner ingen i 30 årene som er stolt av å si at de ikke liker grønnsaker. Hun viser det hver eneste dag når hun skal filme mat som hun bestiller at det er ikke et snev av noe sunt der. Hun bestiller en burger og det er kun ost - det synes hun var et kjempe godt måltid som må postes videre til hennes mange følgere. Hva er greia med å synes det er 'kult' å ikke spise sunt? Har aldri hørt om noen som trenger så mye iskaffe hele tiden. Hun danser, blir glad og kjempe giret hver eneste dag når hun drikker iskaffe - som om det var noe som hun hadde savnet eller ikke fikk tak på lang stund. Hun blir kjempe gira når moren lager ris og kylling derfor promoterte hun den airfryer som bare det og folk falt for det. Har hun nevnt den siden? Nei. Moren er en annen "yes mam" i livet hennes. Dette er ikke basert på det jeg ser på sosiale medier men basert på min kjennskap til den familien. Moren synes det er helt ok at datteren legger ut sitt privat liv for penger. Det er steder på Grønland der moren ikke kan dra fordi hun er ikke velkommen pga alt som de legger ut på sosiale medier. Moren forstår lite av hva som skjer rundt henne (nei dette har ingenting med språk å gjøre) det er bare slik hun vil være. Har bodd i Norge i over 30 år og kan ikke fullføre en hel setning på norsk. Hun er alltid syk og stakkars meg i Norge, men kommer til Dubai og der stråler hun. Det er ren løgn, hun snylter på staten og det har hun lært sine barn. Ingen av de jobber, de bruker dagene sine på å stå opp, iskaffe, bable på Snapchat, gå litt her og der, feste, sove også samme igjen. Mor og far er på uføretrygd og leier kommunal bolig i Oslo men nå lever de veldig bra i en villa i Dubai - mens de fortsatt får penger som vi andre betaler for via skatt. Den familien har ikke bakkekontakt i det hele tatt. På snakk om bakkekontakt.. De meldingene som hun legger ut fra RaadSquad, jeg blir forbauset. Hvordan kan godt voksne damer sitte og gape, kiler i kroppen, gråte, så stolt, feire, danse rundt, får ikke sove, kjøper iskaffe selvom person ikke drikker kaffe, kan ikke sove før de har hørt fra Isabel, tømmer kontoen til å kjøpe ting fra henne osv. Det er helt merkelig. Og dette er mennesker vi møter på veien hver dag uten å vite. "Jeg bestilte to flasker av din parfyme, har aldri luktet på den men vet den er fantastisk " .... Ja, slik er noen mennesker. Også til dette fantastiske forholdet hun er i nå med han eksen. Altså vet du hva. Det er greit at folk gjør det slutt og kommer tilbake til hverandre, det skjer. Men å lage sååååå mye ut av ingenting, poste bilder om alle disse rosene han sendte, latet som det er en ny dude som er bare kjempe forelsket i henne, blir kjempe giret når han sender en sms, er så forelsket, han skal være så hemmelig men du velger å vise han frem etter du har snakket med VG under VM og planlagt at dette skal bli lagt ut. Og at de her RaadSquad bare aksepterer, er glad for sin dronning, gikk hardt ut mot han, men skjønner ikke at hun ler av dere "elsklinger". Alt det er så tull. Hun er veldig barnslig og når du er med henne som jeg har vært så er det mye av 'aha' til enhver samtale, gape, se seg rundt og vil komme seg ut så fort som mulig. Veldig bra skrevet 💯🎯. 4 1
agent Skrevet 24. juli #37238 Skrevet 24. juli (endret) Noen som kan forklare? Eller er det bare en kynisk, kalkulerende og manipulerende click bait.? Endret 24. juli av agent 2
Ellenn Skrevet 24. juli #37239 Skrevet 24. juli agent skrev (7 minutter siden): Noen som kan forklare? Eller er det bare en kynisk, kalkulerende og manipulerende click bait.? Uten at jeg har vært på Snap og sjekket vil jeg tippe at hun savner New York 8
Isild Skrevet 24. juli #37240 Skrevet 24. juli vilas skrev (10 timer siden): Hvorfor har jeg en magefølelse av at Jack ikke kommer til å flytte til Dubai, sammen med I ? At han får mye opplevelser " gratis" nå, når I er den som ser mest forelsket ut? Og hun sier d og viser oss d mest også. Jadda han holder hendene hennes innimellom,han legger handen på skulderen hennes, leier på henne i gatene i New Y, men ingen overforbruk av ekstra kjærlighet hmhm... Han dilter med.... Husker mest av alt at de sa så mye forferdelig om hverandre da det ble slutt. Hun kalte han de værste ting, og etter en stund med det kom han på banen for å fortelle sin side - som ikke var spesiellt pen. Kleint at de vrengte ut privatliv sånn. Når de ble sammen igjen, var det sikkert et bevisst valg at "rosegjøken" ikke vistes i hennes kanaler på lenge - håper de nå er sammen på "ekte", og ikke har en runde til med at hun er sugarmommy og han "Voldemort" / at han lever med en selvopptatt diva som han måtte gjøre alt og mere enn alt for å please (husker vagt at det var slik de omtalte hverandre) 2 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå