Gjest Saga86 Skrevet 22. juli #37201 Skrevet 22. juli Aintnofun skrev (19 timer siden): Det som irriterer meg mest med IR er at hun skal lage sånne ansiktsutrrykk som om at hun er ekstremt bekymret. I tillegg så syns jeg engelsken hennes er sinnsykt dårlig og "klein" rett og slett. Skjønner ikke at hun kan snakke så dårlig engelsk mtp. hvem hun har vært sammen med tidligere osv. Dette blir altfor enkelt å si - en i familien min kom til Norge som 11 åring, bodd i Norge i 30 år.. Vedkomne kan alle norske ord meget godt, avanserte norske ord og alt, men høres noe gebrokken ut. Han hadde 6 i norsk gjennom skolen, mens andre i familien som også kom til Norge som barn, ikke høres gebrokken ut. Vi har alle forskjellige språkøre.
Gjest Saga86 Skrevet 22. juli #37202 Skrevet 22. juli princesspeaches skrev (21 timer siden): Jeg også liker at hun er i New York 😊 Liker at hun nå deler mer av Jack. De virker som de har det gøy og bra ilag. Som er det viktigste. Liker ikke hva jeg ser i denne tråden, igjen. Noen som absolutt må kommentere kroppen til Isabel. Nei, det er ingen unnskyldning for å oppføre deg som en bitch. La være å snakke om størrelsen på kroppen til andre. Det er sånne ting man bare ikke gjør. Også ikke enig i de påstandene at de kun gjør det Isabel vil. Man ser jo at de gjør ting ilag? Hvor har det stått at det kun er hun som vil det? Blir for dumt å hele tiden skrive at hun tvinger han til å bli med på ting. Jeg elsker at hun blir glad for å se dyr 😊 Er da ikke noe «flaut» med det 😒 Enig med deg ☺️ De koser seg og lever livet - akkurat det livet er ment å være. Livet skal nytes til det fulle - reise, bare leve, gjøre som man vil de gangene man kan. De som ikke klarer å la være å kommentere andre sine kropper, sliter mest sannsynlig med noe selv. Selvbilde, selvtillit, har hatt eller har en spiseforstyrrelse, opplevd traume, sjalu, misunnelig osv…. Folk som står stødig i livet, hadde aldri kommentert andre sånn.
Amberr Skrevet 22. juli #37203 Skrevet 22. juli Lykkeliten* skrev (5 timer siden): Kjenner du noen fra andre land som bor i Norge? Snakker de som innfødte etter 6 mnd? Det blir ikke helt det samme; jeg har jo lært engelsk siden jeg gikk på barneskolen. De utenlandske som bor her har vel som regel aldri lært norsk før de kommer hit vel? 3
Neket Skrevet 22. juli #37204 Skrevet 22. juli Amberr skrev (8 timer siden): Engelsk uttalen hennes er veldig dårlig, selv om hun har bra ordforråd. Til å ha bodd i utlandet såpass lenge skulle man tro den ble bedre etter hvert men ikke hennes. Jeg bodde i USA og etter 6mnd snakket jeg akkurat som de innfødte… er ikke det vanlig? «Problemet» er vel at 95% av de hun snakker engelsk med, ikke har det som morsmål, da blir uttalen deretter. Har merket at i enkelte sydenland forstår de ikke helt om man prøver å snakke korrekt, man må be om KOKKA KÅÅÅLA light, og ikke en Coke Zero liksom. Da jeg var i USA trodde en del amerikanere at jeg var fra Canada siden jeg snakket litt rart 😆 2 1
Ellenn Skrevet 22. juli #37205 Skrevet 22. juli Amberr skrev (8 timer siden): Engelsk uttalen hennes er veldig dårlig, selv om hun har bra ordforråd. Til å ha bodd i utlandet såpass lenge skulle man tro den ble bedre etter hvert men ikke hennes. Jeg bodde i USA og etter 6mnd snakket jeg akkurat som de innfødte… er ikke det vanlig? De innfødte i Dubai snakker Arabisk.. og ellers snakker de vel engelsk med mye forskjellige aksenter der. 1 1
massi Skrevet 22. juli #37206 Skrevet 22. juli vilas skrev (På 21.7.2026 den 15.02): Vi må få lov å kommentere kroppen til I, hun "flasher" den selv. nei, man «må ikke få lov til å kommentere kroppen til I fordi hun flasher den selv» For en absurd tankegang og uttalelse 10 5
Vårjevndøgn Skrevet 22. juli #37207 Skrevet 22. juli Synes ikke det er greit og kommentere kropp overhode! Det skrives at hun nærmest ber om det slik som hun går kledd, men ærlig talt, man ville da ikke kommentert kroppen til noen på gata, trikken, butikken eller stranda, uansett hva de hadde på seg! Ville man vel? Man kan mene mye om mangt, men kropp bør man holde seg for god til å kommentere! 4 5
massi Skrevet 22. juli #37208 Skrevet 22. juli Vårjevndøgn skrev (Akkurat nå): Synes ikke det er greit og kommentere kropp overhode! Det skrives at hun nærmest ber om det slik som hun går kledd, men ærlig talt, man ville da ikke kommentert kroppen til noen på gata, trikken, butikken eller stranda, uansett hva de hadde på seg! Ville man vel? Man kan mene mye om mangt, men kropp bør man holde seg for god til å kommentere! 💯 2 1
Norli Skrevet 23. juli #37209 Skrevet 23. juli Kan noen si noe om hvorfor hun kalte J for Voldemort forrige gang de var sammen/gjorde det slutt? Gjorde han noe spess?
Teflonhjernen Skrevet 23. juli #37210 Skrevet 23. juli Huffda…ikke bare bare å være RS om dagen… 2 1 9
refill Skrevet 23. juli #37211 Skrevet 23. juli Her burde hun jo være på ballen (pun intended) og kontakte Riise for å joine prosjektet. Barn OG fotball. https://www.vg.no/sport/i/16r7yq/john-arne-riise-flytter-til-dubai-soeker-tiaarsvisum 4
Hatsumomo Skrevet 23. juli #37213 Skrevet 23. juli Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Huffda…ikke bare bare å være RS om dagen… Er jo helt idiotisk å poste den kommentaren også da! Hva skal hun oppnå med det? En unnskyldning for å fortsette med den barnslige «trenden»? 🤦🏼♀️ 7
Teflonhjernen Skrevet 23. juli #37214 Skrevet 23. juli Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Er jo helt idiotisk å poste den kommentaren også da! Hva skal hun oppnå med det? En unnskyldning for å fortsette med den barnslige «trenden»? 🤦🏼♀️ Enig! Syntes mye av kommentarene hun poster er ekstremt barnslige. «Vi vil hjem til Dubai» er jo en gjenganger som er helt hinsides barnslig. Sliter innimellom med å skjønne at kommentarene kommer fra voksne, oppegående mennesker 12 4
Sirah Skrevet 23. juli #37215 Skrevet 23. juli Vårjevndøgn skrev (11 timer siden): Synes ikke det er greit og kommentere kropp overhode! Det skrives at hun nærmest ber om det slik som hun går kledd, men ærlig talt, man ville da ikke kommentert kroppen til noen på gata, trikken, butikken eller stranda, uansett hva de hadde på seg! Ville man vel? Man kan mene mye om mangt, men kropp bør man holde seg for god til å kommentere! Enig! Det finnes så ekstremt mye annet å kommentere og diskutere - hvorfor må man på død og liv diskutere kropp? Sånn for eksempel: Den butikken med de horrible klærne de var innom igår 🙄 Hva i alle??? Hun kjøpte vel ikke noe der men... Teflonhjernen skrev (1 time siden): Huffda…ikke bare bare å være RS om dagen… Jeg orker ikke 🫣 refill skrev (1 time siden): Her burde hun jo være på ballen (pun intended) og kontakte Riise for å joine prosjektet. Barn OG fotball. https://www.vg.no/sport/i/16r7yq/john-arne-riise-flytter-til-dubai-soeker-tiaarsvisum Oj for et spennende prosjekt! Det hadde jo vært midt i blinken! 1
Dupers Skrevet 23. juli #37216 Skrevet 23. juli Lykkeliten* skrev (22 timer siden): Kjenner du noen fra andre land som bor i Norge? Snakker de som innfødte etter 6 mnd? De som har lært språker fra tidlig alder gjlr jo det. Akkurat som en norsk dom har lært engelsk siden barnehagen fort tar til dialekt og sosiolekt fra engelsktalende land de reiser til 1 3
Teflonhjernen Skrevet 23. juli #37217 Skrevet 23. juli Hvor er det forresten blitt av den der bamsen som var så livsviktig for henne? Den hun måtte ha med overalt og som ble presentert med en tårevåt historie som fikk RS til å gråte med lille Shirog? 8 6
Margit777 Skrevet 23. juli #37218 Skrevet 23. juli vilas skrev (På 21.7.2026 den 15.02): Vi må få lov å kommentere kroppen til I, hun "flasher" den selv. Hun ligger i sengen sammen med sin bror, med minimale bikinier og går rundt både hjemme og ute svært utfordrende og lettkledd. Og hun bor i ett muslimsk land... hvor kvinner dekker alt, både kropp, hår og ansikt. Jeg er klar over at det miljøet er internasjonalt og ikke bare muslimer, men hun sier jo selv at hun bør ta hensyn når hun er på steder hvor den muslimske delen er stor. Hun bruker jo minimale topper og mini korte skjørt og shortser. Menn er anbefalt å gå i shortser ned til knærne el ha lange bukser på seg. Så hvorfor skal I godtas uten kommentarer. Men I liker å vise kropp. Kødder du? Så kvalmt 🤮 2
Jøyemeg Skrevet 23. juli #37219 Skrevet 23. juli Kommenterer vel akkurat hva jeg vil. Hvis dere ikke vil kommentere noe helt greit, men hvem er dere til å nekte meg?! 2 1
Margit777 Skrevet 23. juli #37220 Skrevet 23. juli Jøyemeg skrev (Akkurat nå): Kommenterer vel akkurat hva jeg vil. Hvis dere ikke vil kommentere noe helt greit, men hvem er dere til å nekte meg?! Ikke lek så offer 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå