Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #37201 Skrevet 1 time siden Dupers skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje det kan være et datingprogram i god netflix stil. Type hun skal date seg gjennom menn som har meødt seg på et dubai basert datingprogram uten å vitr at det er henne. Og i hod netflix stil tok de med en ex eller to i rekka av menn. Har tenkt tanken selv. Siden hun kaller han my husband. Sikker gifta seg🤭😅
Scxx93 Skrevet 1 time siden #37202 Skrevet 1 time siden Dupers skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje det kan være et datingprogram i god netflix stil. Type hun skal date seg gjennom menn som har meødt seg på et dubai basert datingprogram uten å vitr at det er henne. Og i hod netflix stil tok de med en ex eller to i rekka av menn. Det virker lite sannsynlig for de filmet hele familien. Inkludert søsken og mor. De filmet i Dubai og i Norge. Så også ut som de hadde photo shoot med søsknene i Norge i forbindelse med serien. Tror det er en serie om familien Raad aka Kardashians wannabe.
Cami9 Skrevet 1 time siden #37203 Skrevet 1 time siden Dette la Jack ut på IG når de slo opp i 2022. Høres jo ut som er veldig giftig og merkelig forhold?! Bildet er lånt fra lenger opp i tråden, og det var Jack som poster på sin IG-story 2
Fairybella Skrevet 43 minutter siden #37204 Skrevet 43 minutter siden En person som har det godt på innsiden og er fornøyd med livet sitt, kommenterer aldri stygt om andre, som det blir kommentert her inne. En person med respekt for seg selv og andre, ville aldri holdt på sånn, eller hatt i tankene og spre edder og galle rundt seg. Det er absolutt lov å stille spørsmålstegn eller være kritisk, men dette, det sier alt om den enkelte som skriver stygt om Isabel. Siden Isabel er offentlig, er det svært lett å kommentere absolutt alle «feil» ved henne… men hva med deres eget liv? Er dere virkelig feilfri hele gjengen? Bare fordi vi er anonyme vanlige folk, slipper vi unna folks oppgulp.. vi er heldige! Vi kan gjøre alt feil vi bare vil, for hele Norge slipper å høre om det… vi kommer unna med feilene våre. hvis dere har så i mot Isabel og familien, hvorfor følger dere med da? Hvorfor vet dere alt om dem? 1
Janne Berit Skrevet 41 minutter siden #37205 Skrevet 41 minutter siden Nå som rosegjøken er avslørt hvem han er i media så kommer det nok et nytt kallenavn når Isabel er kommet hjem 🙈 snabelsafarigjøken.
Fairybella Skrevet 32 minutter siden #37206 Skrevet 32 minutter siden Janne Berit skrev (6 minutter siden): Nå som rosegjøken er avslørt hvem han er i media så kommer det nok et nytt kallenavn når Isabel er kommet hjem 🙈 snabelsafarigjøken. Hvis du syntes dette er teit (siden du la til ape som holder for øyene), hvorfor følger du med på Isabel da? Er det ikke bare å slutte å lese eller finne info om Isabel? 1
Purpurina Skrevet 25 minutter siden #37207 Skrevet 25 minutter siden Fairybella skrev (6 minutter siden): En person som har det godt på innsiden og er fornøyd med livet sitt, kommenterer aldri stygt om andre, som det blir kommentert her inne. En person med respekt for seg selv og andre, ville aldri holdt på sånn, eller hatt i tankene og spre edder og galle rundt seg. Det er absolutt lov å stille spørsmålstegn eller være kritisk, men dette, det sier alt om den enkelte som skriver stygt om Isabel. Siden Isabel er offentlig, er det svært lett å kommentere absolutt alle «feil» ved henne… men hva med deres eget liv? Er dere virkelig feilfri hele gjengen? Bare fordi vi er anonyme vanlige folk, slipper vi unna folks oppgulp.. vi er heldige! Vi kan gjøre alt feil vi bare vil, for hele Norge slipper å høre om det… vi kommer unna med feilene våre. hvis dere har så i mot Isabel og familien, hvorfor følger dere med da? Hvorfor vet dere alt om dem? Gode poenger. Jeg blir av og til litt skremt av hvor mye styggheter som blir sagt her inne. Jeg hadde aldri takla å være offentlig, hvis det betyr at man må godta at vilt fremmede har så sterke og stygge meninger om deg. Og det må du liksom godta bare fordi du er offentlig? Jeg liker å følge med på diskusjonen om henne her inne, det er absolutt mye å kritisere, men jeg hadde likt at nivået på diskusjonen var mer saklig. 1
Lykkeliten* Skrevet 11 minutter siden #37208 Skrevet 11 minutter siden Cami9 skrev (59 minutter siden): Dette la Jack ut på IG når de slo opp i 2022. Høres jo ut som er veldig giftig og merkelig forhold?! Bildet er lånt fra lenger opp i tråden, og det var Jack som poster på sin IG-story Har du lagret dette i fire år?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå