Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Princess_81 skrev (22 minutter siden):

Det er bare å se her se hvor manisk og gal hun blir i blikket når hun hører hvor dyrt ting er å hvor mye penger folk har jeg blir seriøst kvalm 🤮 hvorfor kan hun ikke gi mer til hjemløse og fattige folk!!!! Hun der fortjener ikke å være rik 

IMG_8631.jpeg

For folk med penger så er ikke det insane dyrt nei. Det handler om prioriteringer, og ikke alle SLØSER sånn som du.

Du kjøper helt sikkert det medlemskapet likevel du , så alle kan se hvor rik og "berømt " du er. Du er rett og slett bare kvalm 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Velinda skrev (6 timer siden):

Endret av Aristokrat1
Skrevet

Når hu sier at hu har vært sugarmum i tidligere forhold, og nesten biter seg i leppa da hu sier det for da husker hu at det har hu sagt om Voldemort🫣 Er så kleint å se på det her. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

IMG_6250.thumb.jpeg.6fdd1ff617fddc6ff2d224108404501c.jpeg

Et prakteksemplar på hvor «viktig» hun får bestevenninnene sine til å føle seg i livet hennes. Hun spiller et farlig spill med manipuleringen sin. Men, Money talks i guess 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
loveanimals skrev (17 minutter siden):

Du kjøper helt sikkert det medlemskapet likevel du , så alle kan se hvor rik og "berømt " du er. Du er rett og slett bare kvalm 

Googlet dette medlemskapet, du må ut med borti to millioner til å begynne med, så typ 150-200k i året. Kun for å få tilgang til et bra hotell og alle fasiliteter. Helt koko for meg, som ikke trenger fancy hotell, jeg drar ikke på ferie for å henge på hotellet... :) 

• Liker 9
Gjest Tears in heaven
Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (27 minutter siden):

IMG_6250.thumb.jpeg.6fdd1ff617fddc6ff2d224108404501c.jpeg

Et prakteksemplar på hvor «viktig» hun får bestevenninnene sine til å føle seg i livet hennes. Hun spiller et farlig spill med manipuleringen sin. Men, Money talks i guess 🤷🏼‍♀️

De som følger henne og tror hun bryr seg om dem , kan jo ikke ha noe liv.Blir så flau🙈 hun tjener jo rått på naive folk. Hadde noen fra RS banket på døra hennes i Dubai, så hadde hun anmeldt de.Bestevennene hadde neppe  fått plasket i bassenget,drukket iskaffe og sett på film i tv stua🤣

Endret av Tears in heaven
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Tipper hun har kontraktfestet med serien hun har laget, at hun ikke får røpe detaljene rundt serien, at hun er med Jack, før serien lanseres.

Garantert noe sånt ja 🫣

• Liker 1
Skrevet
Tears in heaven skrev (1 time siden):

De som følger henne og tror hun bryr seg om dem , kan jo ikke ha noe liv.Blir så flau🙈 hun tjener jo rått på naive folk. Hadde noen fra RS banket på døra hennes i Dubai, så hadde hun anmeldt de.Bestevennene hadde neppe  fått plasket i bassenget,drukket iskaffe og sett på film i tv stua🤣

Er dette bedre, side opp og ned om henne? Er man her inne og leser og skriver så har man et oppheng på Isabel. Da innser man faktisk ikke selv at man har et parasosialt forhold til Isabel selv og det er flaut det. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Når hu sier at hu har vært sugarmum i tidligere forhold, og nesten biter seg i leppa da hu sier det for da husker hu at det har hu sagt om Voldemort🫣 Er så kleint å se på det her. 

730 har lagt ut en post i feed på instagram. (Tror det var hentet fra 🕛(tt)) uansett så var voldemort redigert inn i bilder av dem. Det var vakkert assa

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (6 minutter siden):

Er dette bedre, side opp og ned om henne? Er man her inne og leser og skriver så har man et oppheng på Isabel. Da innser man faktisk ikke selv at man har et parasosialt forhold til Isabel selv og det er flaut det. 

Er her du også ser jeg😂

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Garantert noe sånt ja 🫣

Er ingen serie 

Skrevet
Celia skrev (7 minutter siden):

Er ingen serie 

Hvorfor har de vært fulgt av et kamerateam i hele år da?

• Liker 4
Skrevet

Hva hun SJJJJJJTENERRRR driter jeg så hardt i kjenner jeg - er lei den dama nå, håper alle bare trykker avfølg fremover - hun gir oss nada. Over og ut

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Hm, av snappen idag så hadde hun litt vanskeligheter med å snakke om hun var sugarmommy for Jack. Fra å ha tidligere pratet om at hun  vil ha en rik fyr til at nå var det ikke det viktig lenger plutselig, helt forandret mening nå. Må jo det, når Jack ikke er en rik fyr da. Men hehe, klarte ikke helt å overbevise noen om at hun ikke betalte for Jack da..

Tenkte  akkurat det samme på den der forklaringen hennes 🤔 Går litt i mot seg selv her på hva hun har sagt tidligere om akkurat  det .🤑

• Liker 4
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Tipper hun har kontraktfestet med serien hun har laget, at hun ikke får røpe detaljene rundt serien, at hun er med Jack, før serien lanseres.

Da må hun innrømme at hun har levd ett dobbeltliv. Historier som bare er løgn. 

Men hva gjør mann ikke for 💰💰💰💰

Igjen hun er kynisk, kalkulerende og manipulerende,  med lite troverdighet igjen.🤷‍♀️🤦‍♀️

Endret av agent
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Cami9 skrev (15 minutter siden):

Hva hun SJJJJJJTENERRRR driter jeg så hardt i kjenner jeg - er lei den dama nå, håper alle bare trykker avfølg fremover - hun gir oss nada. Over og ut

Jeg skal nå på nytt avfølge henne. Jeg forstår meg ikke på meg selv at jeg har vært der inn. Vært ut og inn flere ganger, men nå har jeg fått nok. Nok og følge KG, og se om d foregår mere tragisk med denne damen. Barnebarnet mitt  + hans  8 venner, i 30 årene, syns ikke I er attraktiv i d hele tatt heller. En av dem sa ,hun er ekkel og  ikke spesielt pen.

Endret av vilas
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Det tror jeg også på🤔 Kommer vel på en eller annen kanal til høsten .🥱

Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Da må hun innrømme at hun har levd ett dobbeltliv. Historier som bare er løgn. 

Men hva gjør mann ikke for 💰💰💰💰

Igjen hun er kynisk, kalkulerende og manipulerende,  med lite troverdighet igjen.🤷‍♀️🤦‍♀️

Finnes IKKE et snev av troverdighet. Dobbeltmoralsk løgner ! 

Hvordan kan et menneske ha samvittighet til å bedra så mange elsklinger (som hun er drittlei av) for penger ? Skulle likt å møte irl de som forguder dette vesenet. 

DET kunne blitt litt av et "vekkelsesmøte" 🤣

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Princess_81 skrev (2 timer siden):

Hun burde tatt seg en tur til Romania og Afrika f eks å sett nedi fattigdommen der eller i Brasil ja masse fattigdom jeg hadde hatt mer respekt for hun hadde hun hjulpet folk i nød hun der eier ikke sympati for noen 

Hun kan også ta seg en tur rundt i Dubai for å se det.

Mange tragiske skjebner der. Som enten har kommet frivillig eller med tvang for å jobbe. 

De bor ikke i villaer eller populære områder, de blir stuet vekk og gjemt.

Nå veit jeg ikke om Ann bor sånn med mannen sin.

Men flesteparten av arbeiderne i Dubai bor veldig trangt og kummerlig. (for å si det mildt)

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
vilas skrev (3 minutter siden):

Jeg skal nå på nytt avfølge henne. Jeg forstår meg ikke på meg selv at jeg har vært der inn. Vært ut og inn flere ganger, men nå har jeg fått nok. Nok og følge KG, og se om d foregår mere tragisk med denne damen. Barnebarnet mitt  + hans  8 venner, i 30 årene, syns ikke I er attraktiv i d hele tatt heller. En av dem sa ,hun er ekkel og  ikke spesielt pen.

Gi barnebarnet ditt en klem 😍

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...