Hatsumomo Skrevet 21. juli #37161 Skrevet 21. juli vilas skrev (2 timer siden): Hvorfor har jeg en følelse av at det er I som styrer ALT nå i NY ( og overalt ellers ) ? At J " på en måte 🙂" jatter med henne. Magefølelsen sier " varsku her", når I styrer på , feks nå skal vi hit og dit og nå skal vi gjøre det..... Jeg hører når han snakker " norsk" så har han kun enkelt uttalelser som I bruker mye på snappen. Hun legger d frem som at han elsker alle hennes behov.... Var ikke han 1 mnd i NY på guttatur før han ble henne på tur? Han har vel fått gjort alt han ville på den turen, fått det ut av systemet da tenker jeg. Er vel ikke så nøye for han da regner jeg med. 1 3
Johanne Regine Skrevet 21. juli #37162 Skrevet 21. juli Scxx93 skrev (12 timer siden): Noen observasjoner og tanker: Bare meg som reagerer veldig på IR sine store reaksjoner når hun ser dyr? Opplever at hun får alt til å handle om seg selv HELE TIDEN. Hun tar så mye plass. Snakker høyt rundt andre. Gråter og gjør alt om til en stor greie, som gjør at man også blir nysgjerrig på hva som foregår. Men så er det noe så enkelt som et ekorn. Da begynner jo man å tenke, er det så spesielt det hun opplever og viser eller gjør hun det bare mye større enn det er fordi hun skal ha ekstra mye oppmerksomhet? For meg virker det som det er null bakkekontakt og jeg lurer på hvordan de rundt henne ikke blir utrolig slitsom og lei av alt alt konstant dreier seg om henne. Et litt morro eksempel var i går når hun ringte resepsjonisten eller hva man kaller det, for å spørre om de hadde mango, måten hun snakker på, som om at alle skal stoppe opp for henne og gi henne all oppmerksomhet, men hun på andre siden av røret la på fort, fordi hun trolig nok ikke har tid til fjas. Denne oppførselen til IR er noe jeg ser mye på Maldivene også. Hun snakker til alle ansatte og folk rundt seg som om at det er en selvfølge at de skal bry seg om alt hun sier. Hun melker folk for oppmerksomhet. Spesielt ansatte siden de «må» jo. Hun tenker lite på andre og tar lite hensyn om at kanskje ikke alle ønsker det hun ønsker. Spesielt på båt tur når hun skal se delfiner…… snakk om å ikke ta hensyn til folk rundt… Hun er også veldig flink til å være super hyggelig sånn at folk selvfølgelig får dårlig samvittighet om de ikke gir henne den oppmerksomheten fordi da viker jo de slemme. Og om noen sier noe i mot så er det dem det er noe gale med. Hun henger ut kommentarer som går i mot henne som om at da skal alle rotte seg sammen og støtte henne. Hun elsker når RS sleiker ræven hennes og gir henne masse komplimenter. Hun later av og til som om hun har selvinnsikt og sier noen negative ting om seg selv sånn at hun skal høres reflektert ut, men innerst inne er dette bare fasade. Hun tar ikke til seg noe kritikk fordi hun tror selv hun er den beste og alle må høre på henne. min konklusjon: narsissisme. Jeg er ingen ekspert. Bare min påstand etter mange år der jeg har fulgt henne. Alle influensere og spesielt de som gjør det bra er narsissistiske… 1 7
vilas Skrevet 21. juli #37163 Skrevet 21. juli Saga86 skrev (På 20.7.2026 den 12.29): Som kommentar til alt som blir skrevet om kroppen hennes: det er veldig spesielt å kommentere andre sine kropper, uansett størrelse, da man ikke kjenner til historikken til vedkomne (medisiner, sykdom, psykisk osv). En overvektig person som for eksempel begynner på mounjaro og blir slank, får mye mer pes enn en som er naturlig slank. Da kommer det gjerne kommenterer som: «du er for tynn», «nå må du ikke bli tynnere», «du er jo snart tynnere enn meg», «husk å spise» osv. jeg har alltid lurt på hvorfor folk bryr seg om hvordan andre ser ut. For meg lyser det sjalusi, usikkerhet, trang til å plage/mobbe… å være tynn er absolutt ikke farlig. Å være tynn er absolutt ikke assosiert med sykdom og spiseforstyrrelser. Å ha litt ekstra kilo er heller ikke farlig. Syyyykelig den ene eller andre veien, er noe annet. Men igjen, hva er grunnen for den ene eller andre veien… Derfor skal man være ytterst forsiktig med hva man sier. Ikke minst: går det utover deg og livet ditt at noen er tynne? Tjukke? Mellomstore? Hvorfor er størrelse på folk i det hele tatt et tema der ute, lurer jeg på.. Vi må få lov å kommentere kroppen til I, hun "flasher" den selv. Hun ligger i sengen sammen med sin bror, med minimale bikinier og går rundt både hjemme og ute svært utfordrende og lettkledd. Og hun bor i ett muslimsk land... hvor kvinner dekker alt, både kropp, hår og ansikt. Jeg er klar over at det miljøet er internasjonalt og ikke bare muslimer, men hun sier jo selv at hun bør ta hensyn når hun er på steder hvor den muslimske delen er stor. Hun bruker jo minimale topper og mini korte skjørt og shortser. Menn er anbefalt å gå i shortser ned til knærne el ha lange bukser på seg. Så hvorfor skal I godtas uten kommentarer. Men I liker å vise kropp. 5 2
Lykkeliten* Skrevet 21. juli #37164 Skrevet 21. juli vilas skrev (3 timer siden): Hvorfor har jeg en følelse av at det er I som styrer ALT nå i NY ( og overalt ellers ) ? At J " på en måte 🙂" jatter med henne. Magefølelsen sier " varsku her", når I styrer på , feks nå skal vi hit og dit og nå skal vi gjøre det..... Jeg hører når han snakker " norsk" så har han kun enkelt uttalelser som I bruker mye på snappen. Hun legger d frem som at han elsker alle hennes behov.... Det var tydelig han som ville på finalen, så der var det i hvert fall hun som ga seg. Ellers så tenker jeg at de nok diskuterer og blir enige som de fleste andre par. 2 1
Lykkeliten* Skrevet 21. juli #37165 Skrevet 21. juli vilas skrev (16 minutter siden): Vi må få lov å kommentere kroppen til I, hun "flasher" den selv. Hun ligger i sengen sammen med sin bror, med minimale bikinier og går rundt både hjemme og ute svært utfordrende og lettkledd. Og hun bor i ett muslimsk land... hvor kvinner dekker alt, både kropp, hår og ansikt. Jeg er klar over at det miljøet er internasjonalt og ikke bare muslimer, men hun sier jo selv at hun bør ta hensyn når hun er på steder hvor den muslimske delen er stor. Hun bruker jo minimale topper og mini korte skjørt og shortser. Menn er anbefalt å gå i shortser ned til knærne el ha lange bukser på seg. Så hvorfor skal I godtas uten kommentarer. Men I liker å vise kropp. Hvorfor skal man få lov til å kommentere kropp uansett hva personen gjør eller ikke? Det er en uting som jeg trodde at de fleste voksne (damer) holdt seg for god til. 1 11
Velinda Skrevet 21. juli #37166 Skrevet 21. juli Lykkeliten* skrev (13 minutter siden): Hvorfor skal man få lov til å kommentere kropp uansett hva personen gjør eller ikke? Det er en uting som jeg trodde at de fleste voksne (damer) holdt seg for god til. Men cbe sin kropp og utseende kan du diskutere?hvorfor er det greit for deg? 1 8
Velinda Skrevet 21. juli #37167 Skrevet 21. juli Blir så lei dobbelmoralen blandt noen,IR er liksom freda og nåde dem som sier noe galt om henne og familien 1 8
Ellenn Skrevet 21. juli #37168 Skrevet 21. juli vilas skrev (1 time siden): Vi må få lov å kommentere kroppen til I, hun "flasher" den selv. Hun ligger i sengen sammen med sin bror, med minimale bikinier og går rundt både hjemme og ute svært utfordrende og lettkledd. Og hun bor i ett muslimsk land... hvor kvinner dekker alt, både kropp, hår og ansikt. Jeg er klar over at det miljøet er internasjonalt og ikke bare muslimer, men hun sier jo selv at hun bør ta hensyn når hun er på steder hvor den muslimske delen er stor. Hun bruker jo minimale topper og mini korte skjørt og shortser. Menn er anbefalt å gå i shortser ned til knærne el ha lange bukser på seg. Så hvorfor skal I godtas uten kommentarer. Men I liker å vise kropp. Så det er liksom greit å kommentere kroppen til alle som viser litt hud utenfor badestranda? Siden de «flasher» kroppen sin offentlig i en kort top og miniskjørt ber de om det, så da er det fritt frem? 2
agent Skrevet 21. juli #37169 Skrevet 21. juli Ellenn skrev (22 minutter siden): Så det er liksom greit å kommentere kroppen til alle som viser litt hud utenfor badestranda? Siden de «flasher» kroppen sin offentlig i en kort top og miniskjørt ber de om det, så da er det fritt frem? Nå er det IR vi diskuterer. Det ikke litt hud hun viser . IR har ett veldig usunt forhold til kropp og normaliserer usunnheten burde ikke være lovlig. Vil bare si jeg er ikke sjalu på hennes, kunstige rompe, kunstige bryst, kunstige lepper og det som ellers er gjort. Vill ha mine egne hengende bryst og slappe rompe og normale lepper💋 3 1 5
Hatsumomo Skrevet 21. juli #37170 Skrevet 21. juli (endret) vilas skrev (2 timer siden): Vi må få lov å kommentere kroppen til I, hun "flasher" den selv. Hun ligger i sengen sammen med sin bror, med minimale bikinier og går rundt både hjemme og ute svært utfordrende og lettkledd. Igjen dette opphenget med at hun ligger i sengen sammen med sin bror? Hva er det der for noe? Det er ganske ekkelt det man hele tiden prøver å hinte til her - må en skrive det rett ut for at folk skal slutte å hinte til det? Er det incestuøse lignende forhold folk vil frem til !? For hvis ikke - så slutt med det! Slutt å hinte til det hele veien - det er så patetisk å lese om! Endret 21. juli av Hatsumomo 4 10
Kønn Skrevet 21. juli #37171 Skrevet 21. juli Hvorfor snakker hun som en femåring når hun snakker engelsk? Får helt fnatt av denne påtattheten hennes. 3 19
Lykkeliten* Skrevet 21. juli #37172 Skrevet 21. juli Velinda skrev (1 time siden): Men cbe sin kropp og utseende kan du diskutere?hvorfor er det greit for deg? Gjør jeg? Jeg har diskutert behandlinger hun har gjort, men kropp tror jeg ikke at jeg har ment så mye om? 1
vilas Skrevet 21. juli #37173 Skrevet 21. juli (endret) Ellenn skrev (17 timer siden): Så det er liksom greit å kommentere kroppen til alle som viser litt hud utenfor badestranda? Siden de «flasher» kroppen sin offentlig i en kort top og miniskjørt ber de om det, så da er det fritt frem? Hun bor i ett muslimsk land !! Endret 22. juli av vilas 2 1
Ellenn Skrevet 21. juli #37174 Skrevet 21. juli vilas skrev (3 minutter siden): Hun bor i ett muslim man land !! Og? Hvis det hadde vært et problem hadde nok «burka-politiet» sagt i fra? Hvorfor er det et problem for deg? 3 2
Hatsumomo Skrevet 21. juli #37175 Skrevet 21. juli (endret) Ellenn skrev (13 minutter siden): Og? Hvis det hadde vært et problem hadde nok «burka-politiet» sagt i fra? Hvorfor er det et problem for deg? De som reagerer på dette ymse klær i et muslimsk land og med broren i samme seng, har kanskje den religionen? Eneste logiske forklaringen. Endret 21. juli av Hatsumomo 6
Celia Skrevet 21. juli #37176 Skrevet 21. juli Vedr teaterstykket der det var barn som opptrådte - kunne ønske jeg fikk forklart dem at det er flere barn som deler på hovedrollen / rollene. Dette hvis noen blir syke og for at barna ikke skal belastes for mye og ofte
vilas Skrevet 21. juli #37177 Skrevet 21. juli Lykkeliten* skrev (3 timer siden): Det var tydelig han som ville på finalen, så der var det i hvert fall hun som ga seg. Ellers så tenker jeg at de nok diskuterer og blir enige som de fleste andre par. Finale ja. Men hun sa jo på sin snap at hun måtte argumentere da hun ringte han første gang, før reisen. Da hadde han kommet hjem fra minimum 18 dgr guttetur, hvor han iflg I hadde brukt 500000 ++ kr på seg selv. Til slutt klarte hun å overtale han til å bli med. Med gode argumenter på minner de vil skape sammen osv... 2
vilas Skrevet 21. juli #37178 Skrevet 21. juli Sirah skrev (20 timer siden): Nei heldigvis ikke så mange som gjør det lenger og det er jo veldig bra Ellers er jeg helt enig med deg ang klærne - DET må det gå ann å diskutere/kritisere! For god smak har hun ikke alltid 😅 Men stor forskjell på å kalle henne for et skjelett og på å si at den genseren til mangfoldige tusen var dritstygg. Den kåpen !! 60000 kr....... 1
Sirah Skrevet 21. juli #37179 Skrevet 21. juli vilas skrev (15 minutter siden): Den kåpen !! 60000 kr....... Ja den er helt grusom 😬 Hadde ikke vært så galt hadde det ikke vært for lommene 🫣 1
vilas Skrevet 21. juli #37180 Skrevet 21. juli Hatsumomo skrev (2 timer siden): Igjen dette opphenget med at hun ligger i sengen sammen med sin bror? Hva er det der for noe? Det er ganske ekkelt det man hele tiden prøver å hinte til her - må en skrive det rett ut for at folk skal slutte å hinte til det? Er det incestuøse lignende forhold folk vil frem til !? For hvis ikke - så slutt med det! Slutt å hinte til det hele veien - det er så patetisk å lese om! Ligger du i sengen med din bror også ? Rami er muslim innimellom, går i moskeen, kler seg i muslimske " kjortler". Men han tørr vel ikke si fra til I at han ikke aksepterer d. Da kan d bli mindre økonomiske fordeler for han 🤔 men nå vet ikke jeg hvor opptatt han er av muslimske lover da. Han drikker seg jo full rett som d er og d er vel ikke vanlig blandt rette muslimer. 1 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå