vilas Skrevet 18. juli #37061 Skrevet 18. juli (endret) Lykkeliten* skrev (1 time siden): Er de seriøse? Meiner fleire at de hadde prioritert mor over partner i ein feriesituasjon? Jaja, dykk om det, eg gir meg her før eg får kjeft for avsporing. Og det er vel ingen grunn til at dei må til NY for å ha sex, om det er dét som antydes som grunnen til turen. Mye du ikke har fulgt med på i tiden som er gått. Ingen dikter opp ting. Endret 18. juli av vilas 3 1 2
Janne Berit Skrevet 18. juli #37062 Skrevet 18. juli Hadde jeg vært hushjelpen i Dubai så ville jeg ha sørget for at Isabel fikk i seg daglig: 1. Vitaminer. 2. Diverse grønnsaker. 3 Ikke minst fisk fordi jeg tror det immunforsvaret hennes er ikke akkurat det beste i verden. 4. Mosjon hvær dag uansett vær. 5. Jeg hadde laget iskaffe 1 gang i mnd. 6. Jeg ville ha laget en ukesmeny som inneholder vitaminer og grønnsaker og så ville jeg ha bedt hun kun og forholde seg til denne og ingen ting av mat som hun bestiller. Fra det ene til det andre: Ut i fra snap som jeg kan se så virker det immunforsvaret egentlig ikke så bra nå for tiden og visst hun vil ha et bra immunforsvar så burde hun ihvertfall og gjøre noe med det nå. Bare tenk over på HVA er det hun får i seg av vitaminer i den maten hun bestiller i løpet av en dag ? Det er nok kanskje noe eller ingen vitaminer i den maten der, men kanskje ikke så mye som dagsbehovet krever i løpet av en dag. 1 2
suprise Skrevet 18. juli #37063 Skrevet 18. juli agent skrev (2 timer siden): Det var hun som ville ha henne til Dubai, moren ville reise til Irak. Så fort en gjøk har tid til henne, kaster hun hele familien under bussen. Enten må de fordufte eller så stikker IR fra dem. Alt for litt snabelsafari. Tja.. familien med moren i spissen er jo ekstremt emmosjonelt umodne. Moren er kun opptatt av hvem som kan gi henne penger og gaver. Hun er ikke en bra mor. Er jo en grunn til at I er blitt så usikker, rastløs og opptatt av materialistiske ting.. Det samme speiler jo i de mennene hun velger, de er som familien emmosjonelt umodne playboys... Han der paradise eksen? Han og broren hans gud for noen umodne menn. Han Jack virker jo til å være av samme kaliber, begge slengte dritt om hverandre offentlig den gang det ble brudd.... En emmosjonell trygg god mann snakker ikke offentlig om slikt. Hun er så emmosjonelt ustabil ,har ustabil familie og velger samme type dårlige menn... Det må være et slitsomt liv 2 1 4
vilas Skrevet 18. juli #37064 Skrevet 18. juli (endret) Janne Berit skrev (46 minutter siden): Hadde jeg vært hushjelpen i Dubai så ville jeg ha sørget for at Isabel fikk i seg daglig: 1. Vitaminer. 2. Diverse grønnsaker. 3 Ikke minst fisk fordi jeg tror det immunforsvaret hennes er ikke akkurat det beste i verden. 4. Mosjon hvær dag uansett vær. 5. Jeg hadde laget iskaffe 1 gang i mnd. 6. Jeg ville ha laget en ukesmeny som inneholder vitaminer og grønnsaker og så ville jeg ha bedt hun kun og forholde seg til denne og ingen ting av mat som hun bestiller. Fra det ene til det andre: Ut i fra snap som jeg kan se så virker det immunforsvaret egentlig ikke så bra nå for tiden og visst hun vil ha et bra immunforsvar så burde hun ihvertfall og gjøre noe med det nå. Bare tenk over på HVA er det hun får i seg av vitaminer i den maten hun bestiller i løpet av en dag ? Det er nok kanskje noe eller ingen vitaminer i den maten der, men kanskje ikke så mye som dagsbehovet krever i løpet av en dag. Da hadde du blitt raskt oppsagt 🙂 mange har kommentert at hun aldri viser at posjoner er oppspist hverken hovedretter el desserter. Men hun viser villig alt hun bestiller take away. Og I liker overhode ikke grønnsaker, men kjøper inn vitaminer i hauger og lass som er basert på grønt, både fra Kim Kardashian og flere store kjendiser. Dets mere kjendiser som har vitaminsalgvarer, dets bedre for I. Ser ikke at hun drikker vann, bare div iskaffe,matcha og noen gulrotjuicer. Så hun lever på væske. Innimellom skryter hun Pimpens kylling og røde ris opp i sky, men spiser hun hele porsjonen ? Nei d ser man aldri.... Hvorfor? Og i tillegg har hun sagt at hun kjøper takeaway for mellom 30/ 60000 kr pr år... Endret 18. juli av vilas 1 5
Aristokrat1 Skrevet 18. juli #37065 Skrevet 18. juli Syns NY har vært hyggelig å følge med på. Syns også det virker som hu og J har en god tone. Er koselig for hu det💕 3 2 2
refill Skrevet 18. juli #37066 Skrevet 18. juli Janne Berit skrev (52 minutter siden): Hadde jeg vært hushjelpen i Dubai så ville jeg ha sørget for at Isabel fikk i seg daglig: 1. Vitaminer. 2. Diverse grønnsaker. 3 Ikke minst fisk fordi jeg tror det immunforsvaret hennes er ikke akkurat det beste i verden. 4. Mosjon hvær dag uansett vær. 5. Jeg hadde laget iskaffe 1 gang i mnd. 6. Jeg ville ha laget en ukesmeny som inneholder vitaminer og grønnsaker og så ville jeg ha bedt hun kun og forholde seg til denne og ingen ting av mat som hun bestiller. Fra det ene til det andre: Ut i fra snap som jeg kan se så virker det immunforsvaret egentlig ikke så bra nå for tiden og visst hun vil ha et bra immunforsvar så burde hun ihvertfall og gjøre noe med det nå. Bare tenk over på HVA er det hun får i seg av vitaminer i den maten hun bestiller i løpet av en dag ? Det er nok kanskje noe eller ingen vitaminer i den maten der, men kanskje ikke så mye som dagsbehovet krever i løpet av en dag. Du måtte vel vært verge minst for å gjennomføre dette 🤭 men skjønner hva du mener. Det virker jo som hun tar vitaminer ved siden av så det er da noe. Eller, om det er "gummies" for hår, negler, huden på innsiden av knærne og elastisitet i.. Gud vet hva.. så er det jo ikke sikkert hun får i seg det hun trenger. Ser jo at maten hun "bestiller" fra Ann er kylling, poteter, mais og brokkolini elns. Spørs om hun spiser det lille som er av grønt der. Fiber ser det i hvertfall ikke ut som hun eller broren får i seg stort av. Sjeldne måltid og langt utpå dagen. Ikke så rart hode, energi og tarm er ute på tur ofte hos dem. 1
agent Skrevet 18. juli #37067 Skrevet 18. juli refill skrev (32 minutter siden): Du måtte vel vært verge minst for å gjennomføre dette 🤭 men skjønner hva du mener. Det virker jo som hun tar vitaminer ved siden av så det er da noe. Eller, om det er "gummies" for hår, negler, huden på innsiden av knærne og elastisitet i.. Gud vet hva.. så er det jo ikke sikkert hun får i seg det hun trenger. Ser jo at maten hun "bestiller" fra Ann er kylling, poteter, mais og brokkolini elns. Spørs om hun spiser det lille som er av grønt der. Fiber ser det i hvertfall ikke ut som hun eller broren får i seg stort av. Sjeldne måltid og langt utpå dagen. Ikke så rart hode, energi og tarm er ute på tur ofte hos dem. Virker som alt hun spiser er kylling og ris. 2
vilas Skrevet 18. juli #37068 Skrevet 18. juli refill skrev (33 minutter siden): Du måtte vel vært verge minst for å gjennomføre dette 🤭 men skjønner hva du mener. Det virker jo som hun tar vitaminer ved siden av så det er da noe. Eller, om det er "gummies" for hår, negler, huden på innsiden av knærne og elastisitet i.. Gud vet hva.. så er det jo ikke sikkert hun får i seg det hun trenger. Ser jo at maten hun "bestiller" fra Ann er kylling, poteter, mais og brokkolini elns. Spørs om hun spiser det lille som er av grønt der. Fiber ser det i hvertfall ikke ut som hun eller broren får i seg stort av. Sjeldne måltid og langt utpå dagen. Ikke så rart hode, energi og tarm er ute på tur ofte hos dem. Syns det er så vondt å se I egentlige fysiske tilstand. Hun klarte nesten ikke løfte en av de vasene hun har pyntet med ute. Og da hun og J måtte løpe på flyplassen pga feil bording sted, så hadde hun nesten ikke pust, som hun sa selv, jeg har ikke sprunget på flere år. Og nå føles d om jeg dør snart..... Og hun var fotballspiller fra hun var 11år -17 år ( hennes ord) usunn deluxe. 1 4
vilas Skrevet 18. juli #37069 Skrevet 18. juli (endret) agent skrev (6 minutter siden): Virker som alt hun spiser er kylling og ris. Hun spiser kun små biter av kylling også. Men for all del , spis el ikke som hun vil selv! Endret 18. juli av vilas 1
agent Skrevet 18. juli #37070 Skrevet 18. juli vilas skrev (20 minutter siden): Hun spiser kun små biter av kylling også. Men for all del , spis el ikke som hun vil selv! Det er hennes kosthold, så går utifra at det er sundt.
Mmeeri Skrevet 19. juli #37071 Skrevet 19. juli Har hun sagt noe om hvor mye hun tjente på den kampdagen? Hun sa at hun får vite det fire dager senere. 🤔Jeg trykker meg videre bablingen hennes så mulig hun har sagt noe. 2
refill Skrevet 19. juli #37072 Skrevet 19. juli Mmeeri skrev (2 timer siden): Har hun sagt noe om hvor mye hun tjente på den kampdagen? Hun sa at hun får vite det fire dager senere. 🤔Jeg trykker meg videre bablingen hennes så mulig hun har sagt noe. Nei. Jeg tror hun skulle ta en oppsummering når hun kommer hjem. 2
Teflonhjernen Skrevet 19. juli #37073 Skrevet 19. juli Var på Vita, så den nyeste parfymen hennes, så luktet på den. Den lukter jo slik jeg føler alle går rundt og lukter nå. Veldig lite spennende og ikke min stil i det hele tatt. Men, smaken er jo forskjellig. Men, hun (og RS) sier den varer såååå lenge, så jeg testet den. Etter ca. 2 timer var den helt borte på meg. Så der tror jeg det er mye skryt, hun har vel fått mye tilbakemeldinger på de andre parfymene om at de også holder dårlig. 3 5
vilas Skrevet 19. juli #37074 Skrevet 19. juli Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): Var på Vita, så den nyeste parfymen hennes, så luktet på den. Den lukter jo slik jeg føler alle går rundt og lukter nå. Veldig lite spennende og ikke min stil i det hele tatt. Men, smaken er jo forskjellig. Men, hun (og RS) sier den varer såååå lenge, så jeg testet den. Etter ca. 2 timer var den helt borte på meg. Så der tror jeg det er mye skryt, hun har vel fått mye tilbakemeldinger på de andre parfymene om at de også holder dårlig. Er så enig med deg ang parfymene til I. De som elsker hennes parfymer må være de som ikke har prøvd noen av de tusenvis som finnes på markedet verden over. Jeg sier bare, Estee Lauder, Chanel, Dior osv... 1 2
vilas Skrevet 19. juli #37075 Skrevet 19. juli Er det noen som har fått vite om hvorfor I ikke reklamerer for Ivory lengre ? Syns dette er så rart. 2
agent Skrevet 19. juli #37076 Skrevet 19. juli vilas skrev (50 minutter siden): Er så enig med deg ang parfymene til I. De som elsker hennes parfymer må være de som ikke har prøvd noen av de tusenvis som finnes på markedet verden over. Jeg sier bare, Estee Lauder, Chanel, Dior osv... Boucheron ❤️🔥 2
smiiiley Skrevet 19. juli #37077 Skrevet 19. juli Teflonhjernen skrev (1 time siden): Var på Vita, så den nyeste parfymen hennes, så luktet på den. Den lukter jo slik jeg føler alle går rundt og lukter nå. Veldig lite spennende og ikke min stil i det hele tatt. Men, smaken er jo forskjellig. Men, hun (og RS) sier den varer såååå lenge, så jeg testet den. Etter ca. 2 timer var den helt borte på meg. Så der tror jeg det er mye skryt, hun har vel fått mye tilbakemeldinger på de andre parfymene om at de også holder dårlig. Jeg gikk forbi Vita her en dag, og siden jeg er en Delina fan, ble jeg nysgjerrig på denne dupen. Må legge til at jeg liker best Delina rosee og den vanlige Delina. Overraskende nok så satt den på huden min hele kvelden. Kjente den enda da jeg la meg (sprayet vel på i sånn 16-17 tiden). En helt ok dupe. Følte den var noe søtere enn orginalen, men alt i alt en ok dupe om du liker exlusif versjonen. Jeg elsker Rose 01 fra swiss arabian om noen er på jakt etter en bra dupe av den vanlige Delina (kanskje ikke lov med parfyme tips i denne tråden, men anyways, bare å slette isåfall). 1 2
Hatsumomo Skrevet 19. juli #37078 Skrevet 19. juli smiiiley skrev (7 minutter siden): En helt ok dupe. Følte den var noe søtere enn orginalen, men alt i alt en ok dupe om du liker exlusif versjonen. Jeg elsker Rose 01 fra swiss arabian om noen er på jakt etter en bra dupe av den vanlige Delina (kanskje ikke lov med parfyme tips i denne tråden, men anyways, bare å slette isåfall). Jo for all del, kom med tips
smiiiley Skrevet 19. juli #37079 Skrevet 19. juli Hatsumomo skrev (24 minutter siden): Jo for all del, kom med tips 😍
Ellenn Skrevet 19. juli #37080 Skrevet 19. juli Tror det var bra for IR at VG «avslørte» kjæresten hennes. Hun er mye mer avslappet, og morsommere å følge nå. De fleiper til og med med Voldemort og Cruella 😊 4 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå