Leamur Skrevet 11 timer siden #37001 Skrevet 11 timer siden Vi kan i allefall begynne å kalle han Voldemort igjen nå, langt mer catchy (og passende) enn rosegjøken ala rosenkålen 6 4
vilas Skrevet 11 timer siden #37002 Skrevet 11 timer siden refill skrev (1 time siden): Isabel er født i Norge. I har uansett ikke norske aner. Hun er araber inn til beinet. 2 5
Xmasclovn Skrevet 11 timer siden #37003 Skrevet 11 timer siden Fyrstikka skrev (37 minutter siden): Hun tror oppriktig at hun er en stor verdensstjerne på lik linje som Kardashian, men alle som har fulgt henne ser vel at det med den pengeskryten kom for fullt tilbake når hun fant tilbake til the X, hvem fan andre «kjendiser» prater sånn om penger. Syns d var gøy når hun flyttet til Dubai, men nå har jeg fått avsmak for værre diva må man lete lenge etter🤯 Nyrik vettu 4 1
Othelia08 Skrevet 11 timer siden #37004 Skrevet 11 timer siden (endret) En ting er hvis de to slang noen ord mot hverandre rett etter bruddet, og så stilnet det etter det. Alle har masse følelser rett etter et brudd, man får tunellsyn og hvis det er stygt nok kan man bli mer smålig enn man ville blitt under en «normal» situasjon. Kjærlighetssorg er jo noe som virkelig kan sette oss i en krisetilstand. MEN, hun har snakket dritt om han i alle år etter bruddet. Hele tiden. Ikke bare et par ganger her og der, men HELE tiden. Og aldri noe positivt, bortsett fra at sexen var bra. Derfor skjønner jeg ikke helt den «begge har nok vokst og nå har de det sunt sammen». Du skal ikke mange månedene tilbake før Voldemort var den verste personen ever. Derfor syns jeg dette er flaut for alle parter. og for Voldemort sin del: fyf så flaut det må være at 400.000 mennesker vet at Isabel betalte for alt, inkludert gaver «han» ga henne da de var sammen Endret 11 timer siden av Othelia08 8 13
Cami9 Skrevet 11 timer siden #37005 Skrevet 11 timer siden Othelia08 skrev (2 minutter siden): En ting er hvis de to slang noen ord mot hverandre rett etter bruddet, og så stilnet det etter det. Alle har masse følelser rett etter et brudd, man får tunellsyn og hvis det er stygt nok kan man bli mer smålig enn man ville blitt under en «normal» situasjon. Kjærlighetssorg er jo noe som virkelig kan sette oss i en krisetilstand. MEN, hun har snakket dritt om han i alle år etter bruddet. Hele tiden. Ikke bare et par ganger her og der, men HELE tiden. Og aldri noe positivt, bortsett fra at sexen var bra. Derfor skjønner jeg ikke helt den «begge har nok vokst og nå har de det sunt sammen». Du skal ikke mange månedene tilbake før Voldemort var den verste personen ever. Derfor syns jeg dette er flaut for alle parter Kjempe pinlig! Hun sa vel at hun brukte erstatningen i den barvernssaken på gaver til han, og at hun måtte betale det meste? At han var en snylter osv… 5 9
Lykkeliten* Skrevet 11 timer siden #37006 Skrevet 11 timer siden Lillibet skrev (1 time siden): Hun er uansett tap stolt av FEDRELANDET sitt?! Irak spilte vel ikke, det var Norge-England. Ho får heller suge en KAMEL!!!! Ho er født i Norge, ergo er Norge hennar fedreland. Tipper du får sutte på den kamelen sjølv. Xmasclovn skrev (1 time siden): Faren hennes er en voldelig kurdisk taper som aldri har bidratt til Norge på noen som helst måte. Langt ifra en norsk viking som bygget opp landet. At noen fortsatt følger og bidrar til at neket Shirog tjener penger på tomprat og temuprodukter er meg en gåte. Likevel er du sjøl med å bidrar til at ho får oppmerksomhet. Rare greie. Fyrstikka skrev (39 minutter siden): Hun tror oppriktig at hun er en stor verdensstjerne på lik linje som Kardashian, men alle som har fulgt henne ser vel at det med den pengeskryten kom for fullt tilbake når hun fant tilbake til the X, hvem fan andre «kjendiser» prater sånn om penger. Syns d var gøy når hun flyttet til Dubai, men nå har jeg fått avsmak for værre diva må man lete lenge etter🤯 Hun sa sjøl på en snap at då ho var på Coldplay konsert hadde ho like mykje angst for store folkemengder sjølv om ingen der visste kven ho var. Så den påstanden din er rein løgn. Kvifor driv du me slikt? Er det ikkje nok å ta henne på utan å dikte opp utsegn? 1 1 5
Lykkeliten* Skrevet 11 timer siden #37007 Skrevet 11 timer siden Leamur skrev (6 minutter siden): Vi kan i allefall begynne å kalle han Voldemort igjen nå, langt mer catchy (og passende) enn rosegjøken ala rosenkålen Kva med å kalle han Jack? 2 5
Tears in heaven Skrevet 10 timer siden #37008 Skrevet 10 timer siden (endret) Othelia08 skrev (2 timer siden): Jeg dør av de som kriger på vegne av Isabel i kommentarfeltet på vg - fordi vg ikke «respekterer privatlivet hennes», som om ikke det er dette hun livnærer seg av. Isabel vet hva hun driver med, hun visste det ikke kom til å gå under radaren, så at disse bestemødrene bruker tid på å lange ut mot respektløse vg er fascinerende. Dagen ingen skriver, snakker eller bryr seg om IR er hun ferdig, så hun er heeeelt avhengig av denne typen «eksponering» Blir så flau av RS 🫣De som er med er typisk de som kommer fra,livets harde skole. De skjønner ikke at hun tjener seg søkkrik på å lure,twiste,gaslighte og dra ut ting i det lengste.Gråter litt,ja for alt er autentisk og ekte ikke sant?? Men når skal folk forstå? Hun blåste opp denne turen til noe så fantastisk,skulle få bli med på alt osv.Hun filmet nesten ingenting, kun seg selv,så dama hyper opp forventningene men RS er såre fornøyd om de så ser lilletåa.Skjønn det den som vil🤷♀️ Endret 10 timer siden av Tears in heaven 3 9
Tears in heaven Skrevet 10 timer siden #37009 Skrevet 10 timer siden (endret) Tears in heaven skrev (5 minutter siden): Endret 10 timer siden av Tears in heaven
Frøken79 Skrevet 10 timer siden #37010 Skrevet 10 timer siden Mens mange av dere sitter her inne og kritiserer henne, kjæresten og faren hennes, så ler hun hele veien til banken og koser seg i luksus. Når snap inntektene forsvinner finner ho noe annet å tjene penger på. Tross hennes barndom og ingen utdannelse så klarer ho å skape en rikdom de fleste bare kan drømme om. Men dette koster så klart også. Livet hun lever er i mine øyne et "skall". Det er få ekte venner og gode relasjoner. Hun sliter psykisk. Moren er i mine øyne en person som ikke er helt god. Sier og gjør mye rart. Håper hun fortsetter og gå til psykolog, og håper hun får flere gode relasjoner inn i livet sitt. Lykke kan ikke kjøpes for penger. Men jeg håper hun finner lykke. Dersom hun og kjæresten klarer å bygge opp en god relasjon tror jeg hun er langt på vei. Men hun bør ikke la familien bo i huset hele tiden. La de komme på besøk, men ikke bo der sammen henne og kjæresten. Da forsvinner typen ut av livet hennes tror jeg. 4 8
LilleOlga Skrevet 10 timer siden #37011 Skrevet 10 timer siden Har ho lov å tjene penger på snap på det visumet ho reiser på no? og reklame for eiga bedrift ? Ho jobbar jo på ein måte, men det er kanskje i gråsona og noko som er ok fordi ho ikkje tar en jobb i ei amerikansk bedrift ? 5
Sirah Skrevet 10 timer siden #37012 Skrevet 10 timer siden LilleOlga skrev (4 minutter siden): Har ho lov å tjene penger på snap på det visumet ho reiser på no? og reklame for eiga bedrift ? Ho jobbar jo på ein måte, men det er kanskje i gråsona og noko som er ok fordi ho ikkje tar en jobb i ei amerikansk bedrift ? Jeg spurte faktisk ChatGPT fordi jeg var nysgjerrig og USA har nettopp strammet inn reglene (i forbindelse med VM), så det er faktisk ikke sikkert at Isabel er klar over dette. Det Isabel snapper er også i en gråsone i forhold til regelverket sa den. Men om det stemmer vet jeg ikke. 8
loveanimals Skrevet 10 timer siden #37013 Skrevet 10 timer siden LilleOlga skrev (7 minutter siden): Har ho lov å tjene penger på snap på det visumet ho reiser på no? og reklame for eiga bedrift ? Ho jobbar jo på ein måte, men det er kanskje i gråsona og noko som er ok fordi ho ikkje tar en jobb i ei amerikansk bedrift ? Hun KAN lover og regler hun !🤣 Måtte hun få seg en skikkelig smekk 5 2
Neket Skrevet 10 timer siden #37014 Skrevet 10 timer siden Lykkeliten* skrev (46 minutter siden): Ho er født i Norge, ergo er Norge hennar fedreland. Tipper du får sutte på den kamelen sjølv. Likevel er du sjøl med å bidrar til at ho får oppmerksomhet. Rare greie. Føder en katt i stallen, blir ikke avkommene hest? Isabel tjener ikke direkte penger på denne tråden, om ikke noen blir så nysgjerrig og må inn på snap og se selv. 3 1
smiiiley Skrevet 10 timer siden #37015 Skrevet 10 timer siden Tears in heaven skrev (43 minutter siden): Blir så flau av RS 🫣De som er med er typisk de som kommer fra,livets harde skole. De skjønner ikke at hun tjener seg søkkrik på å lure,twiste,gaslighte og dra ut ting i det lengste.Gråter litt,ja for alt er autentisk og ekte ikke sant?? Men når skal folk forstå? Hun blåste opp. Denne turen til noe så fantastisk,skulle få bli med på alt osv.Hun filmet nesten ingenting, kun seg selv,så dama hyper opp forventningene men RS er såre fornøyd om de så ser lilletåa.Skjønn det den som vil🤷♀️ Samtidig så har du folk her inne som ikke virker til å skjønne at hun også tjener seg søkkrik på at denne tråden bombanderes på daglig basis 😂 1
Lillibet Skrevet 10 timer siden #37016 Skrevet 10 timer siden Lykkeliten* skrev (56 minutter siden): Ho er født i Norge, ergo er Norge hennar fedreland. Tipper du får sutte på den kamelen sjølv. Likevel er du sjøl med å bidrar til at ho får oppmerksomhet. Rare greie. Hun sa sjøl på en snap at då ho var på Coldplay konsert hadde ho like mykje angst for store folkemengder sjølv om ingen der visste kven ho var. Så den påstanden din er rein løgn. Kvifor driv du me slikt? Er det ikkje nok å ta henne på utan å dikte opp utsegn? Ordet «fedreland» kommer av at nasjonen eller landet tradisjonelt har blitt regnet som stedet der ens fedre og forfedre har levd og virket. Det handler om slektens og historiens kontinuitet, og ordet har røtter i den gamle forestillingen om at landet er fedrenes eiendom og arv. Sug litt selv du! Jeg kan suge, men da blir det på en karamell 🤣 8
Lillibet Skrevet 10 timer siden #37017 Skrevet 10 timer siden Forskjell på fødeland og fedreland! 1 8
loveanimals Skrevet 9 timer siden #37018 Skrevet 9 timer siden smiiiley skrev (2 minutter siden): Samtidig så har du folk her inne som ikke virker til å skjønne at hun også tjener seg søkkrik på at denne tråden bombanderes på daglig basis 😂 Hun tjener ikke penger på KG. Kun på plattformene sine om noen herfra blir for nysgjerrige og går inn og følger. Mange av oss har avfulgt henne. Det er mer enn nok å lese her for å skjønne at hun synger på akkurat samme visa som før. Kynisk, manipulerende, kalkulerende,løgner........ 2 8
Mememy Skrevet 9 timer siden #37019 Skrevet 9 timer siden loveanimals skrev (10 minutter siden): Hun tjener ikke penger på KG. Kun på plattformene sine om noen herfra blir for nysgjerrige og går inn og følger. Mange av oss har avfulgt henne. Det er mer enn nok å lese her for å skjønne at hun synger på akkurat samme visa som før. Kynisk, manipulerende, kalkulerende,løgner........ Avfulgte henne selv nå. Har ikke fulgt så mye med i det siste, men de gangene jeg har vært innom er det samme greia som går igjen. Hele vm turen er jo mest reklame for produktene hun skal lansere, ikke så mye gøy å se på. Var bedre å følge de andre norske influensere som var der nede. 4 5
Bellabellee Skrevet 9 timer siden #37020 Skrevet 9 timer siden Aristokrat1 skrev (2 timer siden): Er nok noen som har sendt han DM og fortalt det😉 Hu sa her om dagen at han kalte henne Pocahontas. Trodde det var cruella skrev jeg til henne da🫣 hun har nok ikke lov til å si noe om han før serien ja, som andre har nevnt her. Hvilken serie?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå