Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fairybella
Skrevet
Janne Berit skrev (6 minutter siden):

Nå som rosegjøken er avslørt hvem han er i media så kommer det nok et nytt kallenavn når Isabel er kommet hjem 🙈  snabelsafarigjøken.

Hvis du syntes dette er teit (siden du la til ape som holder for øyene), hvorfor følger du med på Isabel da? Er det ikke bare å slutte å lese eller finne info om Isabel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fairybella skrev (6 minutter siden):

En person som har det godt på innsiden og er fornøyd med livet sitt, kommenterer aldri stygt om andre, som det blir kommentert her inne. En person med respekt for seg selv og andre, ville aldri holdt på sånn, eller hatt i tankene og spre edder og galle rundt seg. 
Det er absolutt lov å stille spørsmålstegn eller være kritisk, men dette, det sier alt om den enkelte som skriver stygt om Isabel. 
Siden Isabel er offentlig, er det svært lett å kommentere absolutt alle «feil» ved henne… men hva med deres eget liv? Er dere virkelig feilfri hele gjengen? 
Bare fordi vi er anonyme vanlige folk, slipper vi unna folks oppgulp.. vi er heldige! Vi kan gjøre alt feil vi bare vil, for hele Norge slipper å høre om det… vi kommer unna med feilene våre.

hvis dere har så i mot Isabel og familien, hvorfor følger dere med da? Hvorfor vet dere alt om dem? 

Gode poenger. Jeg blir av og til litt skremt av hvor mye styggheter som blir sagt her inne. Jeg hadde aldri takla å være offentlig, hvis det betyr at man må godta at vilt fremmede har så sterke og stygge meninger om deg. Og det må du liksom godta bare fordi du er offentlig? 

Jeg liker å følge med på diskusjonen om henne her inne, det er absolutt mye å kritisere, men jeg hadde likt at nivået på diskusjonen var mer saklig. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (5 timer siden):

Tiden vil vise. 

Noe man trenger kamerateam til i alle fall 😅

Leste det ett annet sted. 😅 samma åkkesom 🤭

Skrevet
Fairybella skrev (1 time siden):

En person som har det godt på innsiden og er fornøyd med livet sitt, kommenterer aldri stygt om andre, som det blir kommentert her inne. En person med respekt for seg selv og andre, ville aldri holdt på sånn, eller hatt i tankene og spre edder og galle rundt seg. 
Det er absolutt lov å stille spørsmålstegn eller være kritisk, men dette, det sier alt om den enkelte som skriver stygt om Isabel. 
Siden Isabel er offentlig, er det svært lett å kommentere absolutt alle «feil» ved henne… men hva med deres eget liv? Er dere virkelig feilfri hele gjengen? 
Bare fordi vi er anonyme vanlige folk, slipper vi unna folks oppgulp.. vi er heldige! Vi kan gjøre alt feil vi bare vil, for hele Norge slipper å høre om det… vi kommer unna med feilene våre.

hvis dere har så i mot Isabel og familien, hvorfor følger dere med da? Hvorfor vet dere alt om dem? 

Da har iallefall IKKE dronning det hverken godt på innsiden eller respekt for seg selv, for HUN kan slenge ubegrenset med dritt til flere av følgerne/kundene sine uten at det blir ramaskrik fra dere. Er dere totalt blind for oppførselen hennes ?

Makan !!

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Hva er det "tullet" med å holde skjea eller handa foran munnen når hun tygger?

• Nyttig 7
Gjest Fairybella
Skrevet
Purpurina skrev (58 minutter siden):

Gode poenger. Jeg blir av og til litt skremt av hvor mye styggheter som blir sagt her inne. Jeg hadde aldri takla å være offentlig, hvis det betyr at man må godta at vilt fremmede har så sterke og stygge meninger om deg. Og det må du liksom godta bare fordi du er offentlig? 

Jeg liker å følge med på diskusjonen om henne her inne, det er absolutt mye å kritisere, men jeg hadde likt at nivået på diskusjonen var mer saklig. 

Vi alle gjør feil i livet, - gjerne flere feil enn en. Bare fordi man er offentlig, så får man tyn for feil og mangler, og blir hengt ut til de grader. 
En person som har det godt i livet, ville aldri hatt behov for å nettrolle. 
Det er lov å stille spørsmål, ha meninger, men å rumpetrolle på nett, det er fryktelig lavmål. 
De som kan mest om Isabel, er haterne hennes…

Gjest Fairybella
Skrevet
loveanimals skrev (7 minutter siden):

Da har iallefall IKKE dronning det hverken godt på innsiden eller respekt for seg selv, for HUN kan slenge ubegrenset med dritt til flere av følgerne/kundene sine uten at det blir ramaskrik fra dere. Er dere totalt blind for oppførselen hennes ?

Makan !!

Nå vet ikke jeg hvem dette er, men hvis det sitter et menneske bak et tastatur og troller, så sier det enormt mye om vedkomne, - som jeg skrev i stad: det er haterne som vet og kan aller mest om Isabel, - det er disse som følger intenst og mest med. 

Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Dette la Jack ut på IG når de slo opp i 2022. Høres jo ut som er veldig giftig og merkelig forhold?! Bildet er lånt fra lenger opp i tråden, og det var Jack som poster på sin IG-story

IMG_4850.jpeg

Det var dette jeg tenkte på, når jeg skrev ett innlegg.

Jeg kan ikke se at hun har forandret seg til det bedre, det peker helt motsatt for meg. Mer penger hun tjener, jo mer uspiselig blir hun.

Bare det at han ikke kunne reise tilbake til England som planlagt. 

Pga hennes situasjon og angstlidelse. 

Han hadde vært i USA,  men hun VILLE. 

Klart han da må reise igjen, selv om han hadde brukt 500 000 på turen.

Så nå er de sammen i USA og hennes angstlidelse er gone away. 

Så med tanke på det han har skrevet om henne sist de var sammen.

Hva tenker hans familie og venner om dette?

• Nyttig 14
Skrevet

Men hva skjer med denne usa turen og hennes arbeid på Snapchat på Amerikansk jord?På turist visum. I følge Jenny Huse er ikke det lov. Hun nevnte IR i hennes story angående dette hvor hun selv ikke forstå hvordan hun slipper unna med det. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Purpurina skrev (5 timer siden):

Uansett er det sikkert litt kleint at hun tidligere har innrømt at hun betalte mye for dem begge sist de var sammen, mens hun lot som det var han som betalte. Og at hun i disse siste månedene har gitt inntrykk av at "rosegjøken" er steinrik og bruker masse penger på henne. Det glansbildet rakner jo litt når det blir avslørt hvem han er, og hun visste jo at dette ville komme frem så hvorfor late som🤦‍♀️ Med mindre ting har endret seg veldig for han da, noe jeg ser de fleste ikke tror er tilfellet.

Ja, det er jo det som ikke helt henger sammen. Alle har jo litt vanskelig for å tro at disse blomstene til flerfoldige tusen kommer fra han liksom når hun tidligere har sagt at det var hun som betalte for gavene fra han. Hvordan har det forandret seg?

Det er det ingen som egentlig kjøper nå.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Fairybella skrev (8 minutter siden):

Vi alle gjør feil i livet, - gjerne flere feil enn en. Bare fordi man er offentlig, så får man tyn for feil og mangler, og blir hengt ut til de grader. 
Det er lov å stille spørsmål, ha meninger, men å rumpetrolle på nett, det er fryktelig lavmål. 

Da er med andre ord dronninga ei som rumpetroller på nett og til tider hater følgerne sine. Det er lavmål det. Tenk å hate de som gir henne inntekt !!

• Nyttig 7
Skrevet
Fairybella skrev (1 time siden):

Hvis du syntes dette er teit (siden du la til ape som holder for øyene), hvorfor følger du med på Isabel da? Er det ikke bare å slutte å lese eller finne info om Isabel?

Jeg synes det er fasinerende å følge med Norges mest kyniske, manipulerende og kalkulerende influenser. 

Hun har også blitt en mobber,  dette pga click som igjen genererer 💰💰

• Nyttig 9
Skrevet
Fairybella skrev (17 minutter siden):

Er ikke det bra,  at noen har fulgt henne en stund. 

Kan historien hennes som influencer og ser hva hun driver på med.

• Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (15 timer siden):

Hørte Shehed si ikveld at hun fortsatt holder avstand fra familien. Hun og kjæresten skal ikke ut å reise før til høsten/ vinteren. Og hun nevnte at hun egentlig skulle være i Dubai til 5 Juli, på den siste turen, men reiste hjem etter 3 dgr pga  stygge I og stygge Pimpen.  De to  siste bør skamme seg dypt. I oppleves ikke som så snill som hun vil ha d til.

Hun skulle hvert til 15 sa hun på snapp 

Skrevet (endret)
Trollebolla skrev (30 minutter siden):

Hun skulle hvert til 15 sa hun på snapp 

5 sa hun

Endret av Anneisabell
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror dere Jack skal prøve å bygge snap karriere og nå? Fikk opp storyen hans nå hvor han gikk ute med roser i en papirpose 🤭 

• Liker 5
Skrevet
refill skrev (19 minutter siden):

Tror dere Jack skal prøve å bygge snap karriere og nå? Fikk opp storyen hans nå hvor han gikk ute med roser i en papirpose 🤭 

hva heter han på snap

Skrevet
agent skrev (15 timer siden):

Kan hende han har forandret seg, men hun har ikke forandret seg etter 1 bruddet. Hvis mann skal gå utifra hva han skrev om henne den gangen,  er hun mer egoistisk nå. Det er jo denne turen ett bevis på, hun ville.

Var nettop innom 730.no og leste den gamle saken i fra når de slang dritt om hverandre. Hun har garantert ikke forandret seg. Jeg kommenterte dette tidligere og etter at de ble sammen igjen har ikke hennes liv forandret seg i det hele tatt. Hun gjør akkurat det samme hun har gjort hele tiden siden hun flyttet til Dubai.

Jeg kan jo ikke annet enn å spekulere, men en voksen mann som Jack har helt sikkert interesser som går utover spise søppelmat og shoppe. Det ser vi absolutt ingenting av. Hun er jo ikke med på hans ting, det er kun meg, meg, meg med frøken Raad.

Jeg tipper han er klok av skade og vet akkurat hvordan han skal oppføre seg for å tilfredsstille Isabel og hennes krav, slik at hennes rikdom kan drysse på han. Hun har vel aldri gjort noe hun ikke vil, kan ikke stille opp for barnet hun skulle være gudmor for, ikke venninna som hadde bachelorette party, hun mister venner like fort som hun får de. Når det ryker mellom Jack og Isabel, for det kommer det garanteret til å gjøre, kommer det til å bli episk!!

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Sirah skrev (På 13.7.2026 den 12.02):

Haha tuller du? Hvorfor ikke bare bruke en "vanlig" klokke når man er på tur om man er redd for at den skal bli stjålet?

For å vise at de har penger så klart 😄

• Liker 5
Skrevet
Murukleiven skrev (6 minutter siden):

Var nettop innom 730.no og leste den gamle saken i fra når de slang dritt om hverandre. Hun har garantert ikke forandret seg. Jeg kommenterte dette tidligere og etter at de ble sammen igjen har ikke hennes liv forandret seg i det hele tatt. Hun gjør akkurat det samme hun har gjort hele tiden siden hun flyttet til Dubai.

Jeg kan jo ikke annet enn å spekulere, men en voksen mann som Jack har helt sikkert interesser som går utover spise søppelmat og shoppe. Det ser vi absolutt ingenting av. Hun er jo ikke med på hans ting, det er kun meg, meg, meg med frøken Raad.

Jeg tipper han er klok av skade og vet akkurat hvordan han skal oppføre seg for å tilfredsstille Isabel og hennes krav, slik at hennes rikdom kan drysse på han. Hun har vel aldri gjort noe hun ikke vil, kan ikke stille opp for barnet hun skulle være gudmor for, ikke venninna som hadde bachelorette party, hun mister venner like fort som hun får de. Når det ryker mellom Jack og Isabel, for det kommer det garanteret til å gjøre, kommer det til å bli episk!!

Hvor lenge gidder han dette ? Er vel ingen andre enn et par familiemedlemmer som orker denne dronning i store doser.  Meg meg meg og meg

• Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...