Bellabellee Skrevet 12. juli #36901 Skrevet 12. juli Romilo skrev (15 minutter siden): Følger ikke så godt med i IR-land, men husker jo at det ble slutt med Jack. Hva gjorde han sist? Eller, hvorfor ble det slutt? Han var utro, var han ikke? 1
vilas Skrevet 12. juli #36902 Skrevet 12. juli agent skrev (24 minutter siden): Gikk inn for å se om den var utsolgt 🫣 Det var den ikke 😅 Finnes tusenvis av parfymer som er bedre enn I sine ? Jeg sendte tilbake en Courage, som luktet lite og for meg dårlig. Kjøpte for å prøve og bevise. Og i tillegg, samme parfymer går ikke til alle, vi har forskjellige stoffer vi utsondrer og som skal passe til aktuell duft. I sier hennes passer til alle, unge og eldre!! Ikke sant det. 3 3
vilas Skrevet 12. juli #36904 Skrevet 12. juli Bellabellee skrev (8 minutter siden): Naboen og ikke minst eksen fra sverige, ka han het Pedeo? Nei.. han der fyren me d lange stygge skitne håre! Pierre....
Lili-S Skrevet 12. juli #36905 Skrevet 12. juli Lillibet skrev (2 timer siden): Jeg er ikke rasistisk bare fordi jeg poengterer norskbruken! Fedreland og fødeland er to forskjellige ting. Isabel er født og oppvokst i Norge og er norsk. Men Norge er ikke hennes fedreland. Det er fakta, ikke rasisme. Da regner jeg med at du har tatt definisjonen av «fedreland» fra et sted annet enn ditt eget hode…? Kan hjelpe deg litt på vei: Fedreland: Det Norske Akademis ordbok (NAOB) Definerer fedreland som: «land som er ens hjemland; hjemland, fædreland» NAOB peker også på den historiske og patriotiske bruken av ordet. Språkrådet Språkrådet omtaler fedreland som et tradisjonelt ord for hjemland, med historiske og stilistiske konnotasjoner, og anbefaler ofte hjemland i nøytrale sammenhenger. Bokmålsordboka Definerer fedreland som: «landet en hører hjemme i; hjemland». Nynorskordboka Har en tilsvarende definisjon: landet en hører hjemme i. Store norske leksikon Beskriver fedreland som hjemlandet, ofte forstått som landet man føler nasjonal tilhørighet til, og drøfter begrepets historiske og ideologiske bruk. Fellesnevneren i disse kildene er at fedreland først og fremst betyr hjemland, mens hva som gjør et land til ens hjemland (fødested, statsborgerskap, oppvekst eller identitet) kan variere med kontekst. Det finnes ikke en juridisk definisjon i norsk lov som fastsetter én eneste betydning av ordet. 6
Trollebolla Skrevet 12. juli #36906 Skrevet 12. juli vilas skrev (2 timer siden): Maldivene gjøken, Dubai gjøken,Tennisfan og nå Jack rosegjøk. ++++Du verden fiffig har fått kjørt seg i lang tid. Naboen da , var mye med han å 3
Romilo Skrevet 12. juli #36907 Skrevet 12. juli Bellabellee skrev (49 minutter siden): Han var utro, var han ikke? Aaa, det kan hende. Dumt å tro han ikke er det igjen da..
Trollebolla Skrevet 12. juli #36908 Skrevet 12. juli Bellabellee skrev (55 minutter siden): Han var utro, var han ikke? Men er det ikke litt overfladisk med så mye roser da , jeg hadde nesten blitt mistenksom, hans serr ikke snill ut heller i mine øyne . 13
Tenkeselv Skrevet 12. juli #36909 Skrevet 12. juli vilas skrev (3 timer siden): Maldivene gjøken, Dubai gjøken,Tennisfan og nå Jack rosegjøk. ++++Du verden fiffig har fått kjørt seg i lang tid. Si hallo til en og samme gjøk i garantert lengre tid 4 3
Gjest tante_grusom Skrevet 12. juli #36910 Skrevet 12. juli Hun som skal kutte lenken barnefattigdom. Slik kommer våre barn til å feriere…. Høy på pæra…
Smukgid Skrevet 13. juli #36911 Skrevet 13. juli «klokkene mine bruker jeg bare i Dubai og på Maldivene» for der er det trygt, kan ikke ha det med til Norge men USA tydeligvis 🙃 jeg ble nervøs når jeg fant ut at armbåndet jeg fikk som arv var verdt rundt 6000 😅 rart og kjenne på følelsen at man er glad man ikke har så mye penger 🫡😮💨 for har du mer vill du ha mer. hadde selvfølgelig ikke sagt nei til mer penger, men ville ikke solgt sjela mi. Dere får si i fra når TE time med rose/rosenkål - He that’s will not be named Voldemort for jeg syns det rett og slett blir for dumt, brukte det som min glamour, men blitt bare kjedelig 4 3
Gjest tante_grusom Skrevet 13. juli #36912 Skrevet 13. juli Kall han ved navn. Bli voksen og respektfull. gjøk - hva er det å kalle menn?!!!
Realista Skrevet 13. juli #36913 Skrevet 13. juli vilas skrev (13 timer siden): Uansett så har du vel italiensk el annet lands opphav / gener. Vi har praksis for å få lov å kalle seg same også. For å få lov til d, så må d være samiske besteforeldre og de har måttet ha samisk språk og det språket må praktiseres i hverdagen i hjemmet. Det var et nei. Den er grei 🙄
Pippi Lotta Skrevet 13. juli #36914 Skrevet 13. juli vilas skrev (8 timer siden): Ikke enig med deg 🙂 Som jeg skrev betyr det ingen ting hva du mener. Du kan synes månen er laget av ost om du vil, det betyr ikke at det er sant.... 2
Teflonhjernen Skrevet 13. juli #36915 Skrevet 13. juli Unnskyld meg, men kaller hun han fortsatt for Rosegjøken? Hun er jo som Trump, lever i fornektelse på hva som står i media. Er vel fake news de bildene i VG. (Som garantert var avtalt, en så jo på videoen hvor staget det var) Eller AI som en RS kommenterte et sted. For et skuespill hun driver, men er fascinerende hvor mange som tror på lille Shirog. Var inne og så nå siden hun er i NY, verdens beste by. Men, er jo som vanlig mest trynet hennes 😴 1 6
agent Skrevet 13. juli #36916 Skrevet 13. juli (endret) Teflonhjernen skrev (24 minutter siden): Unnskyld meg, men kaller hun han fortsatt for Rosegjøken? Hun er jo som Trump, lever i fornektelse på hva som står i media. Er vel fake news de bildene i VG. (Som garantert var avtalt, en så jo på videoen hvor staget det var) Eller AI som en RS kommenterte et sted. For et skuespill hun driver, men er fascinerende hvor mange som tror på lille Shirog. Var inne og så nå siden hun er i NY, verdens beste by. Men, er jo som vanlig mest trynet hennes 😴 Hvorfor reise på en tur, der hun skal vise oss alt. Hva viser hun nada ,ntet nytt repeterende innhold. Den fotball seansen kunne hun spart oss for, flaut hele greia. Dette er influenseren som forteller en halv A. Sier hun viser og forteller ALT. Men helsepersonellet i Dubai må vi bukke å neie for, som har fått en veldig deprimert og angstfulll influenser frisk igjen. Ser ikke antydning til lidelsene hennes nå. Men kanskje det er for at hun tjener grovt på misvisende Clickbait 🤔🤷♀️💰🤦♀️ Ser at filteret er på igjen🤫 Endret 13. juli av agent 2 12
vilas Skrevet 13. juli #36918 Skrevet 13. juli Trollebolla skrev (10 timer siden): Naboen da , var mye med han å Ja glemte naboen 🙂
Ellie Italia Skrevet 13. juli #36919 Skrevet 13. juli Av alle ting så begynte jeg å se serien Isabel på TV2 fra 2019/2020 rundt der i dag Hvorfor kaller hun Shehed Yasmin i serien, noen som vet? Har hun byttet navn?
Margit777 Skrevet 13. juli #36920 Skrevet 13. juli Hatsumomo skrev (15 timer siden): Tenker vi er ferdig med å bruker Rosenkålen/Rosegjøken nå. Nå sier vi Jack. Kjenner vel kg, blir vel sletta som spekulasjoner 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå