Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Smukgid skrev (5 timer siden):

«klokkene mine bruker jeg bare i Dubai og på Maldivene»  for der er det trygt,  kan ikke ha det med til Norge men 

USA tydeligvis 🙃 jeg ble nervøs når jeg fant ut at armbåndet jeg fikk som arv var verdt rundt 6000 😅

rart og kjenne på følelsen at man er glad man ikke har så mye penger 🫡😮‍💨 for har du mer vill du ha mer. 

hadde selvfølgelig ikke sagt nei til mer penger, men ville ikke solgt sjela mi. 

Dere får si i fra når TE time med rose/rosenkål - He that’s will not be named Voldemort for jeg syns det rett og slett blir for dumt, brukte det som min glamour, men blitt bare kjedelig 

Mange med dyre klokker har kopier når de reiser rundt på ferie og div.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Margit777 skrev (4 minutter siden):

Mange med dyre klokker har kopier når de reiser rundt på ferie og div.

Haha tuller du? Hvorfor ikke bare bruke en "vanlig" klokke når man er på tur om man er redd for at den skal bli stjålet?

• Nyttig 4
Skrevet
Ellie Italia skrev (45 minutter siden):

Av alle ting så begynte jeg å se serien Isabel på TV2 fra 2019/2020 rundt der i dag :D Hvorfor kaller hun Shehed Yasmin i serien, noen som vet? Har hun byttet navn? 

Hennes fulle navn er Shehed Yasmin Raad, sikkert derfor😊

• Liker 1
Skrevet
vilas skrev (12 timer siden):

Norsk mor hva betyr det du ?

Normalt betyr det en mor med norsk statsborgerskap, men i forhold til spørsmålet mitt kan vi si at moren har forfedre langt tilbake i tid som også er født i Norge, hvis det er viktig for deg. 

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Haha tuller du? Hvorfor ikke bare bruke en "vanlig" klokke når man er på tur om man er redd for at den skal bli stjålet?

Men hvem har hun kjøpt klokken sin av? 
Det lurer jeg på etter å ha lest boken om Marius & vennene hans. Klokker brukes til hvitvasking. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
LorettaLynn skrev (3 minutter siden):

Det lurer jeg på etter å ha lest boken om Marius & vennene hans. Klokker brukes til hvitvasking. 

Det er om ein kjøper privat. Ein treng vel ikkje trekke inn all slag ‘kva om’ i tråden? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (18 minutter siden):

Det er om ein kjøper privat. Ein treng vel ikkje trekke inn all slag ‘kva om’ i tråden? 

Jeg visste ikke at du bestemte hva jeg skulle lure på i tråden om Isabel. 
Da kan du sikkert fortelle meg hvor hun har kjøpt den også? Virker som om du vet det meste. 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Ellenn skrev (15 timer siden):

Så med din konklusjon får ikke et barn med norsk mor og svensk far, født og oppvokst i Norge, kalle Norge for fedreland? Skal vi nekte dem å synge nasjonalsangen også, siden de da synger «mitt fedreland»? 

Her ser du hva I selv svarer.

Screenshot_20260713-141310.png

• Nyttig 4
Skrevet
LorettaLynn skrev (41 minutter siden):

Jeg visste ikke at du bestemte hva jeg skulle lure på i tråden om Isabel. 
Da kan du sikkert fortelle meg hvor hun har kjøpt den også? Virker som om du vet det meste. 

Enkelte er her kun for å forsvare IR og hakke på alle andre som ikke er enige med dem eller stiller spørsmål om noe

• Nyttig 7
Skrevet
LorettaLynn skrev (1 time siden):

Ganske så sikker på at hun kjøpte den av broren til Josh,han som hang med Rami

• Nyttig 8
Skrevet
vilas skrev (41 minutter siden):

Er rart man blir forvirret,hun sier hun er fra Iran og Perser,hvorfor henger Pimpen og Pompen i Irak da?

• Liker 6
Gjest Bente90
Skrevet

Det er faktisk sinnsykt at folk er så dumme og lett lurte at de spar pengene inn på konto til Isabel!! Jeg skulle ikke sagt så mye om noe av alle de kronene hun får for bare og leve i luxus  mens folk sitter og sikler på luxuslivet, gikk til mere veldedighet. Man har som regel til salt i maten når man kan bruke flere mill på en liten usa tur, da kan du heller hjelpe noen av alle dyrene i Dubai da?! Jeg vet hun har gitt noen kroner til skole i India så det er bra men det holder ikke. Så glad jeg slettet henne fra sosiale medier og velger følge mere normale mennesker som ikke må flashe kronene sine. 
jeg følger ikke rami og søstrene heller for ble lei av at de satt på dass og ut spise/drikke iskaffe. Dette er ikke jobb, og er egentlig en utrolig kynisk måte og tjene penger på. En lege med mange års utdanning tjener vel 1-1,5 mill og jobber rimelig mye ..

Skrevet
Velinda skrev (43 minutter siden):

Broren til James, aka dubai gjøken

• Nyttig 4
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Hu kjøpte den av josh

• Nyttig 3
Skrevet
Velinda skrev (37 minutter siden):

Er rart man blir forvirret,hun sier hun er fra Iran og Perser,hvorfor henger Pimpen og Pompen i Irak da?

Tror det har vært en diskusjon på det tema før.

Tror konklusjonen ble at hun er Arabisk,  men Perser høres mer fint ut.

• Nyttig 6
Skrevet

Hun tør ikke bruke dyre klokker og smykker i Norge, men flasher det gjerne frem der hun spankulerer i New Yorks gater 😂😂 hun der er da jaggu noe for seg selv.

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Nå skal en selvfølgelig ikke sammnligne fugler og mennesker,men det er litt komisk at hun har valgt fuglen Gjøk når hun nevner mannen i sitt liv.Hannen av arten parrer seg med hunnen,og dermed er han ute av bildet.(De fleste fugler er to om å fostre opp unger)MEN,hunnen er ikke noe bedre for hun leger eggene sine i andre fuglers reir og dermed er hun ferdig med jobben.En Gjøk er litt mindre enn en due,og de stakkars "fosterforleldrene"er veldig små i forhold og får da en kjempestor unge å fore opp,og Gjøkungen sparker ut de ungene som egentlig hører til der.Gjøkungen vokser dem bokstavelig over hodet og de stakkars småfuglene sliter seg ut på skaffe mat til dene ungen som aldri blir fornøyd og skriker etter mat hele tiden...

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Sk57 skrev (2 minutter siden):

Nå skal en selvfølgelig ikke sammnligne fugler og mennesker,men det er litt komisk at hun har valgt fuglen Gjøk når hun nevner mannen i sitt liv.Hannen av arten parrer seg med hunnen,og dermed er han ute av bildet.(De fleste fugler er to om å fostre opp unger)MEN,hunnen er ikke noe bedre for hun leger eggene sine i andre fuglers reir og dermed er hun ferdig med jobben.En Gjøk er litt mindre enn en due,og de stakkars "fosterforleldrene"er veldig små i forhold og får da en kjempestor unge å fore opp,og Gjøkungen sparker ut de ungene som egentlig hører til der.Gjøkungen vokser dem bokstavelig over hodet og de stakkars småfuglene sliter seg ut på skaffe mat til dene ungen som aldri blir fornøyd og skriker etter mat hele tiden...

:fnise:

• Liker 4
Skrevet
Sk57 skrev (3 minutter siden):

Kan ofte dra paralleller mellom mennesker og dyr, i dette tilfellet fugler. En god parallell er det også. Gjøken parrer seg med hunnen og stikker deretter sin veg.

Hunnen blir sittende igjen alene, men velger å la andre ta seg av ungen. 

De har nannyer i dyrelivet også 🤣

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Hva har det med spørsmålet mitt å gjøre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...