Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
refill skrev (3 minutter siden):

Screenshot_20260712_005420_Facebook.thumb.jpg.2b86d46556c5debd32c9e5530b398e3e.jpg

haha, VG med bildebevis og at hun selv på snappen sier at VG snakket med henne, er ikke god nok kilde liksom?

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

haha, VG med bildebevis og at hun selv på snappen sier at VG snakket med henne, er ikke god nok kilde liksom?

Next level fornektelse. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Next level fornektelse. 

Den dama som driver den fb gruppa er jo så... ja jeg er tom for ord slik hun driver den gruppa.

• Liker 12
Skrevet
princesspeaches skrev (4 timer siden):

Enig. Jeg haaater fotball. Alltid synns Haaland er stygg. Men jeg følger nå med på alle Norge kampene og ser på alle Haaland memes, da han er ekstremt snill. Så ja. Please slutt å hat på Isabel for ting som ikke gir mening 🙄 Og som også er sagt så mange ganger: hun spilte fotball i mange år. Hun er nok mere «kvalifisert» til å se på kampene enn noen andre i denne tråden 😂

Jamen da er det jo fritt fram å si at Isabel er stygg også da? Og at du er stygg? 

Eller er det bare fotballspillere det er lov å kalle stygge, siden det var heeelt krise om noen sa noe nedsettende om Isabel?

Rart det der. 

(Jeg mener personlig at INGEN er stygge, dette er for å få fram et poeng)

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Kjente jeg ble sykt skuffa over at det er Jack.. hadde håpt det var en ny fresh person som er genuint god og ikke slangen Jack Beaumont.. for en nedtur

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Murukleiven skrev (54 minutter siden):

Skulle ikke hun snappe hvert sekund???

Vi får sikkert en grinevideo snart hvor hun har både panikkangst og føler seg uthengt av pressen 🙄

Tipper at hun kjører snap i ettertid, både for å melke interessen ekstra, og fordi det tar sykt lang tid å få posta/sendt fra stadion nå under vm pga all internett trafikken

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Enkelte RS er sinte i kommentarfeltet i VG på FB 😆😆😆😆😆

• Liker 6
Skrevet
refill skrev (35 minutter siden):

Screenshot_20260712_005420_Facebook.thumb.jpg.2b86d46556c5debd32c9e5530b398e3e.jpg

Eg daaauer 

• Liker 6
Skrevet
Shhh000 skrev (9 minutter siden):

Kjente jeg ble sykt skuffa over at det er Jack.. hadde håpt det var en ny fresh person som er genuint god og ikke slangen Jack Beaumont.. for en nedtur

Jack oppleves som å ha I fortsatt som Sugarmum. Og det er helt sikkert hun som har enten gitt han penger til å kjøpe blomster el hun har bestilt og kjøpt dem fra han. Ikke kom og fortell meg at Jack har gitt I buketter for ca 100000 kr ( I sa d selv på snap) Fy for en kynisk dame I  oppleves som. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (34 minutter siden):

Hun klarer fortsatt å gaslighte tante elsklingene... " it wasn't me" 

• Liker 5
Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

Jack oppleves som å ha I fortsatt som Sugarmum. Og det er helt sikkert hun som har enten gitt han penger til å kjøpe blomster el hun har bestilt og kjøpt dem fra han. Ikke kom og fortell meg at Jack har gitt I buketter for ca 100000 kr ( I sa d selv på snap) Fy for en kynisk dame I  oppleves som. 

Same procedure som forrige runde. Kan hende han tjener bedre enn gjennomsnittspersonen, men han kan ikke måle seg med I. Hun gjør sikkert som forrige gang, betaler alt og får det til å se ut som at det er han som spanderer. 

• Liker 10
Skrevet
Dupers skrev (13 minutter siden):

Tipper at hun kjører snap i ettertid, både for å melke interessen ekstra, og fordi det tar sykt lang tid å få posta/sendt fra stadion nå under vm pga all internett trafikken

Tror nok snappen er bombardert av "hæ er du sammen igjen med voldemort, jeg føler meg lurt, fy fa*en"

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig har han ikke det når det er hun som betaler for det 😅 the same old thing. Hun har avslørte etter det ble slutt at hun betale for alle maldivene turene og andre ting hun liksom fikk han. Sugarmama igjen hun. Hun har betalt for hele denne VM turen også og alle disse bukettene. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Isabel til elskingene❤️

But RS caught me on the counter

Saw me bangin'  Voldemort on the sofa (wasn't me)

I even had him in the shower

RS even caught me on camera (wasn't me)

RS Saw the marks on my shoulder

Heard the words that I told him(wasn't me)

Heard the screams gettin' louder

RS stayed until it was over (wasn't me)

Endret av Glitter_eyes
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
princesspeaches skrev (5 timer siden):

Gud altså. 🙄 Det var en kommentar jeg la til som eksempel på at ikke alle trenger å bry seg så mye om fotball for å se på det. Og at jeg sier at Haaland er stygg, det er værre enn alt annet folk skriver hver dag her inne om Isabel og familien? 🙄 Igjen, gir null mening. Men så ekstremt typisk norsk: hakke med på alle kvinner, men menn skal forgudes. 

Er du seriøs? Haaland er ikke stygg,du går på utseende, så lavmål.Du burde skjemmes!

Endret av Tears in heaven
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Tears in heaven skrev (4 minutter siden):

Er du seriøs? Haaland er ikke stygg,du går på utseende, så lavmål.Du burde skjemmes!

Bare å la være å svare denne brukeren.  Heller bare mer bensin på bålet. Hen kan umulig være oppegående.

Rapporter istedenfor 😀

Endret av loveanimals
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jaja, vi fikk i hvertfall noe utav kvelden - breaking news fra Miami 😉

Spennende kamp. Kjipt når marginene ikke var på vår side. 

Spent på hva de neste dagene bringer. I influencerverdenen altså 🤭 

I'm out 🫡😴 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
loveanimals skrev (Akkurat nå):

Bare å la være å svare denne brukeren.  Heller bare mer bensin på bålet. Hen kan umulig være oppegående 

Helt enig har rapportert flere ganger.brukeren er kun ute etter bråk kan umulig ha det bra med seg selv

• Liker 4
Skrevet

Nå er VM over og Norge er dessverre ikke med videre. La meg gjette da er hun tilbake til angsten og panikkanfallene. Det ble litt glømt disse dagene. Hun må ro seg selv inn igjen etter har brukt så masse penger og rosegjøken/voldemort/avslørt. Så nå trenger hun sympati/content for å ro ro mer penger in the bank. 

• Liker 4
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...