Velinda Skrevet 1 time siden #36821 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (Akkurat nå): Du syns det er greit å skrive at Haaland er stygg? Du refererer til utseende hans da? Nå må du jaggu ta deg sammen ! Dette er så lavmål som det kan få blitt! Du bønnfaller "dere andre" om å slutte å kritisere I ? Jeg har ikke ord rett og slett. Og ang Haaland så er han en flott mann på alle måter 🇧🇻 Ska noe til for at jeg blir satt ut men er tydelig at "noen"trenger hjelp 4
princesspeaches Skrevet 1 time siden #36822 Skrevet 1 time siden Ah. Nå forstår jeg bedre. Dere er menn alle sammen? 1
loveanimals Skrevet 1 time siden #36823 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (7 minutter siden): Også ett elendig eksempel. Sophie vokste opp med penger. Isabel gjorde ikke det. Sophie sine penger kom fra familien. Isabel sine gjorde ikke det. Og hva har det med saken å gjøre? Og hva vet du om hvordan S får penger fra? Kanskje hun har tjent dem selv? 3
princesspeaches Skrevet 1 time siden #36824 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (Akkurat nå): Og hva har det med saken å gjøre? Og hva vet du om hvordan S får penger fra? Kanskje hun har tjent dem selv? Sa pengene kom fra familien. Hun tjener egne penger nå. Det sa jeg ingenting om; det var du. 2
Snuppa82 Skrevet 1 time siden #36825 Skrevet 1 time siden Henrik Viken er også i Miami , andre turen hans over vel. Han bruker og snap for å tjene penger (selv om han også kommer fra en relativt velstående familie). Noen skrev en mindre hyggelig kommentar til han for litt siden og da svarte han blant annet "takk for at du er med å sponser turen". Er ikke alle disse som tjener penger på snap kun ute etter å lage content og da er "kyniske"? Mener han også sa noe om at en tur til var verdt det og betalte seg selv via snap. Så hvorfor tenker man at de som følger Isabel ikke skjønner at de er med å sponser gildet? Jeg tror de vet men de bryr seg nok ikke. Tydeligvis mange som vil vite hva ting koster og få et innblikk i lyx, så er klart hun fortsetter med det folk vil se. 1 2
loveanimals Skrevet 1 time siden #36826 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (1 minutt siden): Sa pengene kom fra familien. Hun tjener egne penger nå. Det sa jeg ingenting om; det var du. Gud hjelpe alle oss "andre" 4
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #36827 Skrevet 1 time siden (endret) Kønn skrev (1 time siden): Den norske fansen er ute i gatene og ror og feirer. Dronninga ligger i senga🤣 Hehe klart det, VI skal jo få være med henne på VM i Miami nå, det betyr at VI er nå så sabla heldige at vi skal få se ansiktet hennes minutt for minutt i snapmonitor via mobilen i flere timer nå!! GIIIIID JEG GLEDER MEG SÅNN!!!! GJØR IKKE DERE ?????? VI er så HELDIGE Endret 1 time siden av Hatsumomo 10
vilas Skrevet 1 time siden #36828 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (2 timer siden): Yess. Nå begynner jeg å bli så lei av all dritten i denne tråden. Igjen, KUN LØGN, som de sier det ikke er?? Alt de later som er fakta om Isabel.. det er jo ikke det? Det er kun deres mening, som de peøver å få andre til å tro er fakta. Gud, jeg blir lei. Skulle ønske de sluttet å følge Isabel. All denne hate-watchingen kan da ikke være bra 🤨 Avfølge KG du da ! 6
Snuppa82 Skrevet 1 time siden #36829 Skrevet 1 time siden (endret) 30 minutter siden, princesspeaches said: Enig. Jeg haaater fotball. Alltid synns Haaland er stygg. Men jeg følger nå med på alle Norge kampene og ser på alle Haaland memes, da han er ekstremt snill. Så ja. Please slutt å hat på Isabel for ting som ikke gir mening 🙄 Og som også er sagt så mange ganger: hun spilte fotball i mange år. Hun er nok mere «kvalifisert» til å se på kampene enn noen andre i denne tråden 😂 Hva har Haalands utseendet med fotball å gjøre? Jeg har respektert at du har stått støtt i din mening og prøvd å få mange av kritikerne til å innse at de ikke er noe bedre enn det de ofte selv kritiserer ved Isabel. Og at man ikke forstår at de følger når de blir så opprørt over det de ser, men denne kommentaren var ikke noe bedre enn de du kritiserer sine 🤦♀️ Endret 1 time siden av Snuppa82 1 4
loveanimals Skrevet 1 time siden #36830 Skrevet 1 time siden (endret) Håper flest mulig rapporterer denne brukeren som bare er ute etter å kverulere, kritisere andre brukere, slenger dritt til /om oss, lager kvalme,kaller oss hatere og rasister etc etc Denne tråden handler om IR på godt og vondt og folk må få ha sine egne meninger UTEN å bli tråkket ned på og uten at det blir brukerdebatt/utestengelse Vi bør også slutte å svare hen og kaste bensin på bålet. Da blir det vel forhåpentligvis slutt på den voldsomme interessen hens for å drive på sånn Ha en fin kveld alle sammen med eller uten fotball 😀 Heia Norge og Haaland og resten av laget 🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻 Endret 1 time siden av loveanimals 1 7
princesspeaches Skrevet 1 time siden #36831 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (2 minutter siden): Håper flest mulig rapporterer denne brukeren som bare er ute etter å kverulere, kritisere andre brukere, slenger dritt til /om oss, lager kvalme etc etc Denne tråden handler om IR på godt og vondt og folk må få ha sine egne meninger UTEN å bli tråkket ned på og uten at det blir brukerdebatt/utestengelse Har du noen gang skrevet en god ting om Isabel? Ikke som jeg har sett. Som er grunnen til at jeg begynte å kommentere. Fordi det aldri er en eneste positiv ting i denne tråden. Igjen, den heter Isabel Raad. Er ikke meningen at alt skal være negativt. Og jeg angriper ikke noen. Jeg prøver å stå opp for all det negativet, og hver eneste gang jeg sier noe, så later dere som det ikke er tilfelle. Som om kommentarene deres ikke lengre er der. 1
Velinda Skrevet 1 time siden #36832 Skrevet 1 time siden loveanimals skrev (1 minutt siden): Håper flest mulig rapporterer denne brukeren som bare er ute etter å kverulere, kritisere andre brukere, slenger dritt til /om oss, lager kvalme etc etc Denne tråden handler om IR på godt og vondt og folk må få ha sine egne meninger UTEN å bli tråkket ned på og uten at det blir brukerdebatt/utestengelse Ser mennesket får både likes og heiarop så det er vel slik RS er da får vi gå ut frajeg har rapportert flere ganger men virker ikke som det blir gjort noe 3
agent Skrevet 1 time siden #36833 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (36 minutter siden): Gjøe det noe? Nei? Hun er rik. Hun må da få lov å bruke pengene sine? Og hun lever nå av å dele på snap, skal hun da la være å vise hva hun bruker pengene på? Jeg liker å følge henne fordi hun bruker penger. Synns det er gøy. Skjønner ikke hvorfor dere andre følger med, hvis dere har så stort problem med det. Har hun pratet om hun har søkt arbeis visum? Hvis ikke har hun ikke lov til å jobbe dvs. for snapchat kontoen hennes er en arbeidskonto. Hun har også fortalt at snapp er jobb og arbeidsinntekter. Fikk ikke med meg hvilke visum hun søkte på. 1 3
princesspeaches Skrevet 1 time siden #36834 Skrevet 1 time siden Snuppa82 skrev (7 minutter siden): Hva har Haalands utseendet med fotball å gjøre? Jeg har respektert at du har stått støtt i din mening og prøvd å få mange av kritikerne til å innse at de ikke er noe bedre enn det de ofte selv kritiserer ved Isabel. Og at man ikke forstår at de følger når de blir så opprørt over det de ser, men denne kommentaren var ikke noe bedre enn de du kritiserer sine 🤦♀️ Gud altså. 🙄 Det var en kommentar jeg la til som eksempel på at ikke alle trenger å bry seg så mye om fotball for å se på det. Og at jeg sier at Haaland er stygg, det er værre enn alt annet folk skriver hver dag her inne om Isabel og familien? 🙄 Igjen, gir null mening. Men så ekstremt typisk norsk: hakke med på alle kvinner, men menn skal forgudes.
Bente90 Skrevet 1 time siden #36835 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (38 minutter siden): Enig. Jeg haaater fotball. Alltid synns Haaland er stygg. Men jeg følger nå med på alle Norge kampene og ser på alle Haaland memes, da han er ekstremt snill. Så ja. Please slutt å hat på Isabel for ting som ikke gir mening 🙄 Og som også er sagt så mange ganger: hun spilte fotball i mange år. Hun er nok mere «kvalifisert» til å se på kampene enn noen andre i denne tråden 😂 Latterlig 🙈ingen kan kritisere Isabel?! Men du kaller Haaland for stygg? Du er nok mye bedre en alle andre her inne 😂👍 1 9
vilas Skrevet 1 time siden #36836 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (14 minutter siden): Sa pengene kom fra familien. Hun tjener egne penger nå. Det sa jeg ingenting om; det var du. Nå må du slutte. Vi har mange i Norge som har startet på 0 og jobbet seg opp. Kjell I Røkke startet med en fiskebåt på Møre og hvor langt har han kommet idag? Han flasher ikke sin økonomi, snakker lite om bedriften sin. Har mye verdier i bolig og biler, men går ikke ut med det økonomiske livet sitt. Statsministeren er også rik pga familiearv.... Men er ikke ute og skravler om økonomi. Men I MÅ jappe for å holde seg aktuell. 4
princesspeaches Skrevet 1 time siden #36837 Skrevet 1 time siden Eneste jeg hadde sett om Haaland på flere år var bilder på VG. Og ja, han var absolutt ikke fin på bildene der. Kan ikke tenke meg at noen av dere synns at bildene VG deler av fotballspillere ser fine ut. Og det er det dere velger å «ta» meg på? At jeg synns en fotballspiller er stygg? Jeg synns de ALLE er stygge. 😘 Betyr ikke at jeg snakker dritt om hele livet deres. Og snakker ikke stygt om andre kvinner. Det er det som er lavmål.
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #36838 Skrevet 1 time siden Velinda skrev (11 minutter siden): Ser mennesket får både likes og heiarop så det er vel slik RS er da får vi gå ut frajeg har rapportert flere ganger men virker ikke som det blir gjort noe Du må tagge moderatorene i tråden direkte og be dem om å rydde opp, da kommer de 3
princesspeaches Skrevet 1 time siden #36839 Skrevet 1 time siden vilas skrev (5 minutter siden): Nå må du slutte. Vi har mange i Norge som har startet på 0 og jobbet seg opp. Kjell I Røkke startet med en fiskebåt på Møre og hvor langt har han kommet idag? Han flasher ikke sin økonomi, snakker lite om bedriften sin. Har mye verdier i bolig og biler, men går ikke ut med det økonomiske livet sitt. Statsministeren er også rik pga familiearv.... Men er ikke ute og skravler om økonomi. Men I MÅ jappe for å holde seg aktuell. Som en annen sa: Isabel lever for å snakke om sin økonomi akkurat nå. Hun er snapchat stjerne. Det er sånn hun tjener pengene hun har. Er jo en grunn til at hun deler alt. Trodde dere alle hadde «gjennomskuet» henne? Men nå er det ett problem at hun flasher penger? Rart. De er menn. De er ikke snapchat stjerner. Så det er jo heller ikke det samme. 1
vilas Skrevet 1 time siden #36840 Skrevet 1 time siden princesspeaches skrev (3 minutter siden): Eneste jeg hadde sett om Haaland på flere år var bilder på VG. Og ja, han var absolutt ikke fin på bildene der. Kan ikke tenke meg at noen av dere synns at bildene VG deler av fotballspillere ser fine ut. Og det er det dere velger å «ta» meg på? At jeg synns en fotballspiller er stygg? Jeg synns de ALLE er stygge. 😘 Betyr ikke at jeg snakker dritt om hele livet deres. Og snakker ikke stygt om andre kvinner. Det er det som er lavmål. Gi deg nå du oppleves som ei dum kjerring . 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå