loveanimals Skrevet 4 timer siden #36761 Skrevet 4 timer siden (endret) agent skrev (6 minutter siden): Jeg lurer på hva IR tenker når hun får sånne meldinger. Hvorfor skriver personen VI? Hvor mange kjenner kvalmen stige nå ? Og hvem er VI ? Snakk for deg selv "jenta mi" 🤮 Endret 4 timer siden av loveanimals 3 4
adriana32 Skrevet 2 timer siden #36762 Skrevet 2 timer siden agent skrev (1 time siden): Nå skal vi dø igjen Om hun lanserer noe I tillegg mens hun er i statene kan hun i verste fall (evt beste fall- spørs hvem en spør) komme i skikkelig trøbbel. Jeg følger ikke mennesket, men gjerne oppdater her om hun blir tatt😅 1 1
loveanimals Skrevet 2 timer siden #36763 Skrevet 2 timer siden Plexi skrev (1 time siden): Aud og Gjertrud er tydeligs dypt nede i trelitersdunken med rødvin. Og Møyfrid, Svanhild og Bergliot slår gladelig følge 5 1
agent Skrevet 2 timer siden #36764 Skrevet 2 timer siden adriana32 skrev (24 minutter siden): Om hun lanserer noe I tillegg mens hun er i statene kan hun i verste fall (evt beste fall- spørs hvem en spør) komme i skikkelig trøbbel. Jeg følger ikke mennesket, men gjerne oppdater her om hun blir tatt😅 Hun har jo fortalt at hun kan alt om lover og regler. Men har ikke hørt hun har delt noen tanker om denne regelen. Men hun bruker de beste og de dyreste (LOL) advokater. 3
Natu Skrevet 2 timer siden #36765 Skrevet 2 timer siden agent skrev (1 time siden): Jeg lurer på hva IR tenker når hun får sånne meldinger. Hvorfor skriver personen VI? Tenk å være så fjern at man reposter disse kommentarene. Hun tar selvskryt til ett nytt nivå. Tenk å være så høy på seg selv at man har mistet all bakkekontakt. 2 1
No-girl Skrevet 1 time siden #36766 Skrevet 1 time siden Nå er det jo stor sannsynlighet for at rosedotten kommer til å bli med på bilder i media under turen. Lurer på hvorfor ikke I vil «eie» den store «avdukingen» selv og vise han frem før alle grafsejournalistene lager sak om henne og han.
Justlooking Skrevet 1 time siden #36767 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (14 timer siden): At det er journalister her inne som snoker er det jo liten tvil om 😄 Om de er i denne tråden vil jeg ikke mene noe om, men de er i alle fall på forumet. Bare lykke og velstand jo! Klart det er media her inne på Kg - jeg kom med en observasjon en gang som et par medier sendte i innboks om flere detaljer. ikke om Isabell men om en person som drev med noe alle kjente til men det var den gang ikke bekreftet offisielt.
refill Skrevet 1 time siden #36768 Skrevet 1 time siden No-girl skrev (24 minutter siden): Nå er det jo stor sannsynlighet for at rosedotten kommer til å bli med på bilder i media under turen. Lurer på hvorfor ikke I vil «eie» den store «avdukingen» selv og vise han frem før alle grafsejournalistene lager sak om henne og han. Å leke litt katt og mus med følgerne gir nok mer views først og fremst. Jeg tror i tillegg at han skal spares til serien som man vel er ganske sikker på at kommer (entertainment konspi ✌️). Om det er tilfelle så kan hun nok ikke avsløre han selv, men hun kan selvsagt ikke gjøre noe med det om andre gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå