Snoopy82 Skrevet 11. juli #36761 Skrevet 11. juli Planlagt eller ei, nå slapp hun å avduke han på en annen klein måte. Vet ikke om andre medier har skrevet om det nå, men de var jo avslørt for lenge siden. Vet ikke hvorfor hun har holdt han skjult, men forstår at hun ønsker holde noe privat og ber om at han skal slippe mas. Ikke forstår jeg hvem disse som sender mennene melding er heller. Hvorfor den trangen til å ytre sin mening til folk liksom. Å advare mot ditt og datt. Uansett, da kan vi få fri fra dette,.for meg klinkende likegyldig hvem det er, men siden det har gått så fort så er det bra det er noen hun kjente. 5
Gjesti7654 Skrevet 11. juli #36762 Skrevet 11. juli Løvejenta skrev (1 time siden): DA ER VI FEREIG MED SPEKULASJONER 😌 Det er så flaut at det er ikke til å tro. Hva kommer alle RS som NEKTET for at det var han til å si nå? Det gjorde vel ingenting likevel tenker jeg, så lenge dronningen deres er fornøyd❤️ 5 5
Hatsumomo Skrevet 11. juli #36763 Skrevet 11. juli Får ikke håpe dette blir tidenes meldtdown for hennes del med angsten, rettssaken, Jack i media og en storm av meldinger og mas fra Raadsquad i et annet land dagen derpå nå... (men det visste man jo ville komme isåfall, det var jo en sjanse hun tok). 5
vilas Skrevet 11. juli #36764 Skrevet 11. juli agent skrev (16 minutter siden): Tror du det var planlagt I sa på en snap tidligere idag, at VG hadde ringt og sagt de ønsket info om hvem Rosenkålen er og at de hadde argumentert med at d var viktig for mange VG lesere å gi info nå om hvem han er, spesielt etter innlegget fra snap om at hun skulle til VM fotball. I har sikkert fått ett godt honorar for dette. For hun smilte bredt da hun såg vg journalisten og hun skyver overhode ikke bort kamera til journalisten. Hun var klar over at de var der. Rosenkålen var uten smil, svært alvorlig fattet liksom. Fy fa... De er falske alle disse i Raad sekten. 2 1 11
loveanimals Skrevet 11. juli #36765 Skrevet 11. juli Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Får ikke håpe dette blir tidenes meldtdown for hennes del med angsten, rettssaken, Jack i media og en storm av meldinger og mas fra Raadsquad i et annet land dagen derpå nå... (men det visste man jo ville komme isåfall, det var jo en sjanse hun tok). Finnes ikke synd I henne overhodet 8 5
vilas Skrevet 11. juli #36766 Skrevet 11. juli vilas skrev (8 minutter siden): I sa på en snap tidligere idag, at VG hadde ringt og sagt de ønsket info om hvem Rosenkålen er og at de hadde argumentert med at d var viktig for mange VG lesere å gi info nå om hvem han er, spesielt etter innlegget fra snap om at hun skulle til VM fotball. I har sikkert fått ett godt honorar for dette. For hun smilte bredt da hun såg vg journalisten og hun skyver overhode ikke bort kamera til journalisten. Hun var klar over at de var der. Rosenkålen var uten smil, svært alvorlig fattet liksom. Fy fa... De er falske alle disse i Raad sekten. Som Pimpen har uttalt, de er Kardashians Oslo. 🤣🤣🤣🤣 De tror d selv men er d langt unna som d går ann. Da må alle slutte å gå i nattkjole døgnet rundt. 5 5
Hatsumomo Skrevet 11. juli #36768 Skrevet 11. juli (endret) refill skrev (3 minutter siden): haha, VG med bildebevis og at hun selv på snappen sier at VG snakket med henne, er ikke god nok kilde liksom? Endret 11. juli av Hatsumomo 6 20
refill Skrevet 11. juli #36769 Skrevet 11. juli Hatsumomo skrev (1 minutt siden): haha, VG med bildebevis og at hun selv på snappen sier at VG snakket med henne, er ikke god nok kilde liksom? Next level fornektelse. 14 2
Hatsumomo Skrevet 11. juli #36770 Skrevet 11. juli refill skrev (2 minutter siden): Next level fornektelse. Den dama som driver den fb gruppa er jo så... ja jeg er tom for ord slik hun driver den gruppa. 19
Shhh000 Skrevet 11. juli #36771 Skrevet 11. juli Kjente jeg ble sykt skuffa over at det er Jack.. hadde håpt det var en ny fresh person som er genuint god og ikke slangen Jack Beaumont.. for en nedtur 5 11
Dupers Skrevet 11. juli #36772 Skrevet 11. juli Murukleiven skrev (54 minutter siden): Skulle ikke hun snappe hvert sekund??? Vi får sikkert en grinevideo snart hvor hun har både panikkangst og føler seg uthengt av pressen 🙄 Tipper at hun kjører snap i ettertid, både for å melke interessen ekstra, og fordi det tar sykt lang tid å få posta/sendt fra stadion nå under vm pga all internett trafikken 2 1
Teflonhjernen Skrevet 11. juli #36773 Skrevet 11. juli Enkelte RS er sinte i kommentarfeltet i VG på FB 😆😆😆😆😆 11
Glitter_eyes Skrevet 11. juli #36774 Skrevet 11. juli refill skrev (35 minutter siden): Eg daaauer 10
vilas Skrevet 11. juli #36775 Skrevet 11. juli Shhh000 skrev (9 minutter siden): Kjente jeg ble sykt skuffa over at det er Jack.. hadde håpt det var en ny fresh person som er genuint god og ikke slangen Jack Beaumont.. for en nedtur Jack oppleves som å ha I fortsatt som Sugarmum. Og det er helt sikkert hun som har enten gitt han penger til å kjøpe blomster el hun har bestilt og kjøpt dem fra han. Ikke kom og fortell meg at Jack har gitt I buketter for ca 100000 kr ( I sa d selv på snap) Fy for en kynisk dame I oppleves som. 16 3
Glitter_eyes Skrevet 11. juli #36776 Skrevet 11. juli Hatsumomo skrev (34 minutter siden): haha, VG med bildebevis og at hun selv på snappen sier at VG snakket med henne, er ikke god nok kilde liksom? Hun klarer fortsatt å gaslighte tante elsklingene... " it wasn't me" 6
Murukleiven Skrevet 11. juli #36777 Skrevet 11. juli vilas skrev (Akkurat nå): Jack oppleves som å ha I fortsatt som Sugarmum. Og det er helt sikkert hun som har enten gitt han penger til å kjøpe blomster el hun har bestilt og kjøpt dem fra han. Ikke kom og fortell meg at Jack har gitt I buketter for ca 100000 kr ( I sa d selv på snap) Fy for en kynisk dame I oppleves som. Same procedure som forrige runde. Kan hende han tjener bedre enn gjennomsnittspersonen, men han kan ikke måle seg med I. Hun gjør sikkert som forrige gang, betaler alt og får det til å se ut som at det er han som spanderer. 14
Glitter_eyes Skrevet 11. juli #36778 Skrevet 11. juli Dupers skrev (13 minutter siden): Tipper at hun kjører snap i ettertid, både for å melke interessen ekstra, og fordi det tar sykt lang tid å få posta/sendt fra stadion nå under vm pga all internett trafikken Tror nok snappen er bombardert av "hæ er du sammen igjen med voldemort, jeg føler meg lurt, fy fa*en" 5 1
Glitter_eyes Skrevet 11. juli #36779 Skrevet 11. juli vilas skrev (4 minutter siden): Jack oppleves som å ha I fortsatt som Sugarmum. Og det er helt sikkert hun som har enten gitt han penger til å kjøpe blomster el hun har bestilt og kjøpt dem fra han. Ikke kom og fortell meg at Jack har gitt I buketter for ca 100000 kr ( I sa d selv på snap) Fy for en kynisk dame I oppleves som. Selvfølgelig har han ikke det når det er hun som betaler for det 😅 the same old thing. Hun har avslørte etter det ble slutt at hun betale for alle maldivene turene og andre ting hun liksom fikk han. Sugarmama igjen hun. Hun har betalt for hele denne VM turen også og alle disse bukettene. 11 3
Glitter_eyes Skrevet 11. juli #36780 Skrevet 11. juli (endret) Isabel til elskingene❤️ But RS caught me on the counter Saw me bangin' Voldemort on the sofa (wasn't me) I even had him in the shower RS even caught me on camera (wasn't me) RS Saw the marks on my shoulder Heard the words that I told him(wasn't me) Heard the screams gettin' louder RS stayed until it was over (wasn't me) Endret 11. juli av Glitter_eyes 2 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå