Hatsumomo Skrevet fredag kl. 15:15 #36741 Skrevet fredag kl. 15:15 Mulig det bare er meg som syntes alt sånn jeg selv ikke kommer til å oppleve av luksus, at det er fullstendig uinteressant? Jeg har aldri skjønt vitsen f.eks. med å se andre oppleve å fly first class, hva jeg skal få ut av det? Å se luksushotell eller at andre spiser dyr mat eller drikke til tusenvis av kroner som jeg selv aldri kommer til å spise - jeg forstår ikke vitsen med å se på det dersom jeg aldri kommer til å oppleve det selv 🤷🏼♀️ skjønner at det er meg som er rar i den konteksten for det er jo et marked for det ellers hadde ikke folk sett på det og folk tjent på å vise det frem. Men meg gir det ingenting, det virker så meningsløst 🤔 6 22
tante_grusom Skrevet fredag kl. 15:19 #36742 Skrevet fredag kl. 15:19 Sirah skrev (32 minutter siden): Det var Rami som hadde invitert faren. Han bruker å bo der. Men nå i villa Villaveien 47 2 1
Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 16:02 #36743 Skrevet fredag kl. 16:02 (endret) Hva er viktigst for Isabel: Se VM kampen eller lyx,lyx,lyx, lyyyyyyxxxxx ? Dette blir jo bare kleint, syntes jeg. Endret fredag kl. 16:03 av Teflonhjernen 1 9
Plexi Skrevet fredag kl. 16:13 #36744 Skrevet fredag kl. 16:13 Hvis man jobber med turistvisa I USA kan man i verste fall risikere deportering, det er vel noe Snapfluencere burde merke seg 🙃 “Coming to the United States with the sole purpose of creating content (as an influencer), thereby generating earnings from the United States while in the country, is considered work and requires the appropriate visa,” says a joint statement from U.S. Customs and Border Protection and the Department of Homeland Security sent to EL PAÍS. “People who enter the United States under a visitor program and receive income from a U.S. source would be violating the conditions of their admission status.” The tourist visa (B-2) allows entry to the United States for leisure, vacations, family visits or medical treatment, but prohibits engaging in work activities or receiving income derived from work performed on U.S. soil. It also does not authorize staying beyond the time granted by the authorities. Violating these conditions can result in visa cancellation, deportation and restrictions on future travel to the country. 4
adriana32 Skrevet fredag kl. 16:30 #36745 Skrevet fredag kl. 16:30 Plexi skrev (16 minutter siden): Hvis man jobber med turistvisa I USA kan man i verste fall risikere deportering, det er vel noe Snapfluencere burde merke seg 🙃 “Coming to the United States with the sole purpose of creating content (as an influencer), thereby generating earnings from the United States while in the country, is considered work and requires the appropriate visa,” says a joint statement from U.S. Customs and Border Protection and the Department of Homeland Security sent to EL PAÍS. “People who enter the United States under a visitor program and receive income from a U.S. source would be violating the conditions of their admission status.” The tourist visa (B-2) allows entry to the United States for leisure, vacations, family visits or medical treatment, but prohibits engaging in work activities or receiving income derived from work performed on U.S. soil. It also does not authorize staying beyond the time granted by the authorities. Violating these conditions can result in visa cancellation, deportation and restrictions on future travel to the country. Håper hun blir deportert til månen.. 3 5
tante_grusom Skrevet fredag kl. 16:52 #36746 Skrevet fredag kl. 16:52 Det har går til hodet på henne. Hva gjør Pimpen og pampen i Dubai? 2
Kønn Skrevet fredag kl. 17:31 #36747 Skrevet fredag kl. 17:31 Sirah skrev (2 timer siden): Det var Rami som hadde invitert faren. Han bruker å bo der. Rami i inviterte faren og dro selv til Norge. Det er klart far og mor bor i villaen til 47mill. 4 2
tante_grusom Skrevet fredag kl. 17:35 #36748 Skrevet fredag kl. 17:35 (endret) Kønn skrev (3 minutter siden): Rami i inviterte faren og dro selv til Norge. Det er klart far og mor bor i villaen til 47mill. Pampen må passe mamsen. Tørr ikke hjem til Shehed 😅 Endret fredag kl. 17:35 av tante_grusom 2 4
loveanimals Skrevet fredag kl. 19:17 #36749 Skrevet fredag kl. 19:17 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Hva er viktigst for Isabel: Se VM kampen eller lyx,lyx,lyx, lyyyyyyxxxxx ? Dette blir jo bare kleint, syntes jeg. Det er jo bare ett svar på det. Det er nok ikke kampen, og hva står igjen da ? 4
Sharp75! Skrevet fredag kl. 19:22 #36750 Skrevet fredag kl. 19:22 Sirah skrev (4 timer siden): Det var Rami som hadde invitert faren. Han bruker å bo der. Ja, han skulle komme å fikse ferdig tennene sine som han hadde begynt på sist sa Rami på sin snap.
refill Skrevet fredag kl. 19:37 #36751 Skrevet fredag kl. 19:37 Fra Jenny Huse sin snap. Jeg klipper ut teksten bare så det ikke blir bildespam. Bakgrunn; hun styrer med visum før studier i USA, og en følger sa at Isabel fikk godkjent på noen timer. En følger bekrefter at det er Esta Isabel har. 5
Nobetterthanaman Skrevet fredag kl. 19:42 #36752 Skrevet fredag kl. 19:42 Plexi skrev (3 timer siden): Hvis man jobber med turistvisa I USA kan man i verste fall risikere deportering, det er vel noe Snapfluencere burde merke seg 🙃 “Coming to the United States with the sole purpose of creating content (as an influencer), thereby generating earnings from the United States while in the country, is considered work and requires the appropriate visa,” says a joint statement from U.S. Customs and Border Protection and the Department of Homeland Security sent to EL PAÍS. “People who enter the United States under a visitor program and receive income from a U.S. source would be violating the conditions of their admission status.” The tourist visa (B-2) allows entry to the United States for leisure, vacations, family visits or medical treatment, but prohibits engaging in work activities or receiving income derived from work performed on U.S. soil. It also does not authorize staying beyond the time granted by the authorities. Violating these conditions can result in visa cancellation, deportation and restrictions on future travel to the country. Men Isabel får vel ikke noe inntekt fra noen amerikansk kilde, vel?😅 2
dårligbrukernavn Skrevet fredag kl. 19:43 #36753 Skrevet fredag kl. 19:43 Noen burde nesten tipse. Hadde vært interessant å høre hvordan hun taklet en liten deportasjon🙊 4 7
dårligbrukernavn Skrevet fredag kl. 19:43 #36754 Skrevet fredag kl. 19:43 Nobetterthanaman skrev (Akkurat nå): Men Isabel får vel ikke noe inntekt fra noen amerikansk kilde, vel?😅 Hvis det Jenny Huse skrev stemmer ser det ut til at det ikke er lov, det IR tenker? 1 3
Plexi Skrevet fredag kl. 19:59 #36755 Skrevet fredag kl. 19:59 Nobetterthanaman skrev (16 minutter siden): Men Isabel får vel ikke noe inntekt fra noen amerikansk kilde, vel?😅 Les siste avsnitt en gang til. 2
Nobetterthanaman Skrevet fredag kl. 20:31 #36756 Skrevet fredag kl. 20:31 Plexi skrev (31 minutter siden): Les siste avsnitt en gang til. Ja, det har jeg gjort. Gjelder ikke dette hvis det er snakk om å reklamere for egne brands osv?
Plexi Skrevet fredag kl. 20:35 #36757 Skrevet fredag kl. 20:35 Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden): Ja, det har jeg gjort. Gjelder ikke dette hvis det er snakk om å reklamere for egne brands osv? Enhver form for arbeid gjort på amerikansk jord er ikke lov med turistvisa . Siden IR tjener penger på å snappe er enhver snap per definisjon arbeid, uansett om hun promoterer en merkevare eller ikke. 1 8
agent Skrevet fredag kl. 20:38 #36759 Skrevet fredag kl. 20:38 (endret) Jeg lurer på hva IR tenker når hun får sånne meldinger. Hvorfor skriver personen VI? Endret fredag kl. 20:38 av agent 2 2
Plexi Skrevet fredag kl. 20:41 #36760 Skrevet fredag kl. 20:41 Aud og Gjertrud er tydeligs dypt nede i trelitersdunken med rødvin. 7 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå