Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun gir ikke en dritt for Norge🇳🇴 Alt dette gjør hun for penger. Hadde hun gjort alt for Norge hadde hun lært seg nasjonalsangen. 

• Liker 1
  • Nyttig 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kønn skrev (1 time siden):

Hun gir ikke en dritt for Norge🇳🇴 Alt dette gjør hun for penger. Hadde hun gjort alt for Norge hadde hun lært seg nasjonalsangen. 

Vi tar alt fra Norge,er slagordet for The Raads 

• Nyttig 18
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Ja, Raadsquad.. det er såklart for Norge sin skyld at denne turen er satt i stand av Isabel .. alt for Norge 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️å tjene penger på snappe er ikke en motivasjon overhodet.

Nå er det rett før jeg finner frem en emoji jeg hater å se her inne på tråden… 

IMG_0128.jpeg

.

Endret av loveanimals
  • Liker 2
Skrevet

Hvis man blir kvalm av å se på IR sin snap vil jeg anbefale å bruke tiden sin på noe annet. Litt kjedelig å gå glipp av fotballkampen i dag, fordi man driver og spyr 🇳🇴

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvordan er det mulig og nesten misse flyet sitt når de har 4 timers mellomlanding? Frøken tidsoptimist vært på ferde igjen

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Ellenn skrev (4 timer siden):

Hvis man blir kvalm av å se på IR sin snap vil jeg anbefale å bruke tiden sin på noe annet. Litt kjedelig å gå glipp av fotballkampen i dag, fordi man driver og spyr 🇳🇴

.

Endret av loveanimals
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun funnet ut at hun ikke kan jobbe, uten arbeids visum.:filer:

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Er hun ikke, som Norges største superstjerne (i egne øyne) redd for å bli gjenkjent og mannen avslørt av alle de norske? IMG_4335.thumb.jpeg.d684abe21c87715ad3c42bf88adaad65.jpeg

• Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Er hun ikke, som Norges største superstjerne (i egne øyne) redd for å bli gjenkjent og mannen avslørt av alle de norske? IMG_4335.thumb.jpeg.d684abe21c87715ad3c42bf88adaad65.jpeg

Virker som hun tror en vanlig nordmann ikke skulle være der.

Da kan det ikke være mye lyx lyx.🫣😂

For Dubai Laila menger seg vel ikke med Ola og Kari fra Norge. 

Hun bruker mye filter fortiden 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (18 minutter siden):

Nei gud så rart at der er så mange nordmenn 🤣🙊lurer på hva som er grunnen til det !?

DU sjenert? Nei du soler deg i glansen og håper du blir gjenkjent av flest mulige. 

Du er jo tross alt "verdensstjerne" (tror du)

Du bør heller føle skam for mange ting , enn å bruke ordet sjenert 

Endret av loveanimals
  • Nyttig 16
Skrevet
Bente90 skrev (6 timer siden):

Nei Isabel har totalt mistet bakke kontakt. Kjenner jeg blir kvalm rett og slett. Og nei ikke misunnelig, jeg syns det er flott når folk får til og tjene penger. Men det er noe med rett og slett alt skrytet og at hun er så høy på seg selv. En person som har mye penger og som ikke flasher absolutt hele tiden er mere classy. Merker på måten hun ser på seg selv når hun har fikset seg at hun nok føler seg rimelig viktig og flott. Hun legger kun ut skryte meldinger fra følgerne sine og en sjelden gang en som er bittelitt kritisk. Og den 43 mill villaen begynner kanskje folk bli litt lei av og høre summen på flere ganger pr dag 

Heile grunnlaget for suksessen hennar er jo å flashe penger. Det er smått utrolig at det er nokon som fremdeles ikkje skjønar det. 

Om ein blir lei av det ho legg ut er det ein superenkel måte å unngå det på. Men kva skal ein då bruke dagane på?

loveanimals skrev (39 minutter siden):

Nei gud så rart at der er så mange nordmenn 🤣🙊lurer på hva som er grunnen til det !?

DU sjenert? Nei du soler deg i glansen og håper du blir gjenkjent av flest mulige. 

Du er jo tross alt "verdensstjerne" (tror du)

Du bør heller føle skam for mange ting , enn å bruke ordet sjenert 

Eg fekk ikkje inntrykk av at ho var overraska over at det var mange nordmenn der. Eg har heller ikkje inntrykk av at ho trur at folk frå andre land veit kven ho er? 

Kva i all verden skal ho skamma seg over??

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
loveanimals skrev (1 time siden):

Du skjønte ikke den nei 

Nei, du må forklare..

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, Ellenn said:

47… alle har fortsatt ikke fått det med seg, tydligvis 🤪

Var det ikke 43, men pluss gebyrer og alt sånn som skulle til megler og sånn ble det 47?

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Lykkeliten* skrev (38 minutter siden):

Heile grunnlaget for suksessen hennar er jo å flashe penger. Det er smått utrolig at det er nokon som fremdeles ikkje skjønar det. 

Om ein blir lei av det ho legg ut er det ein superenkel måte å unngå det på. Men kva skal ein då bruke dagane på?

Eg fekk ikkje inntrykk av at ho var overraska over at det var mange nordmenn der. Eg har heller ikkje inntrykk av at ho trur at folk frå andre land veit kven ho er? 

Kva i all verden skal ho skamma seg over??

Den listen blir for lang å skrive.

Kva brukar du dagane på utenom å være her inne å klage på andre brukere?

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Snuppa82 skrev (39 minutter siden):

Var det ikke 43, men pluss gebyrer og alt sånn som skulle til megler og sånn ble det 47?

Det får en av de som følger IR tettere, og er drittlei av det høre om hva den kostet svare på

• Nyttig 3
Skrevet

Hun har jo ikke vært interessert i VM i det hele tatt, hun har ikke fått meg seg engang hvem Norge har spilt mot og når kampene er, hadde ikke vært for Rami hadde hun ikke visste engang om kampen mot England som skal spilles i kveld. Denne turen handler om å tjene penger, så mye penger hun klarer. Hun har jo masse hun skal kjøpe til villa 47 milloner norske kroner. Og betale hennes veldig dyre advokat. 

Hun vet at alle vet at Rosegjøken er Voldemort, selv tante Aud, Vigdis og Brynhild er blitt gaslighetet så kommer de til å få sjokk, stakkars. Men den risken må hun bare ta og avsløre han i USA. 

Eller så er hun sjalu på Isabel Haugseng Johansen. Hun har jo extremt mange følgere 1,3 mill. Og nå gjør IR alt for bli mer kjent. Meg meg meg meg.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Den norske fansen er ute i gatene og ror og feirer. Dronninga ligger i senga🤣

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Kønn skrev (4 minutter siden):

What?det er jo flaut😂

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Tips. Interessant lesning 👍

Finner det på den blå boka,  navnet ble for vanskelig for meg 🫣🤭(profilen er offentlig)

Screenshot_20260711_194427_Facebook.jpg

• Liker 3
Skrevet
Kønn skrev (29 minutter siden):

Skulle hun ikke dele alt og hele stemningen da? Har sett flere snaps fra random nordmenn i Miami enn fra henne i dag 🙄

• Liker 4
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...