Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Wanda_2025 skrev (5 minutter siden):

Påstandene dine om at folk klikker seg inn er spekulasjoner. 

Man trår litt vann her nå, skjønar eg. 

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Wanda_2025 skrev (17 minutter siden):

Det er faktisk helt sjukt. Hun burde starte med å fjerne seg fra alle traumebåndene først og fremst. 

Isabel driver jo med repeterende traumatisering av seg selv. Drar mor og far inn i bildet sammen med Shehed som er syndebukken i fam. Det blir spetakkel. Så printer hun lille Shirog alle steder? Tom på golfbilen. Hun minner seg på barndommen hele tiden,

hun dyrkwr Shirog ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Endret av tante_grusom
  • Nyttig 10
Skrevet
Othelia08 skrev (33 minutter siden):

Hvordan i alle dager klarer de å dra «lille Shirog🥺» inn i fotball-VM også.
Hvor lenge skal alt av stormannsgalskap linkes til at hun «healer shirog»?

SÅ lenge det sikrer at Dronningen poster det på Snap.

• Liker 4
Skrevet
princesspeaches skrev (18 timer siden):

Ah, der har du rasisten igjen. 

Rasist?

Skrevet (endret)

Pakking til turen på gang. Ikke ett eneste plagg fra sitt eget merke. Hun bruker egne klær kun når hun skal pushe driten på saueflokken RS. Om klærne er så jækla bra hvorfor ikke ha de med å promotere de på tur?

Endret av rock&republic
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Lykkeliten* skrev (53 minutter siden):

Man trår litt vann her nå, skjønar eg. 

Ingenting er som selvinnsikt, godt at du ser problemet med påstanden du slenger ut av deg. 

• Nyttig 2
Skrevet
Spaces skrev (2 timer siden):

Noen på KG som er med på å finansiere dette? 🤔

Siterer meg selv.
Flott at ingen er med på å finansiere. Antagelig vet ikke Snapchat-følgerne hennes hva en nettleser er og har aldri hørt om KG. 😃

Skrevet (endret)
princesspeaches skrev (8 timer siden):

Hvorfor følger du henne fortsatt da? Og begge søskene? Dette gir jo ingen mening. Hvis du så absolutt hater henne, slutt å følg? Slutt å skriv dritt?

Hvorfor skal hun ikke kunne fråtse i pengene sine????? Hun tjener EKSTREMT MYE. Selvfølgelig skal hun da bruke pengene sine. Herregud. Hvis du ikke liker det, finn noen andre å se på. Du trenger ikke å snakke dritt om henne. 

Hvis du ikke liker det så finn  noen andre å se på ?

Hva med at du følger dine egne råd og finner deg en annen tråd, i og med at du blir så dårlig av å være her ?  Merkelig. Gir jo ingen mening det heller 

Endret av loveanimals
  • Liker 2
Skrevet

Ingen som ser på reality her? 

Skrevet
Carrot skrev (7 timer siden):

oppriktig talt, du drar altså i tvil at hun er syk, har gått til lege osv samtidig som du "kritiserer" henne fordi hun er "syk?? 

Jeg følger henne ikke, JEG tror ikke noe som helst forøvrig - det JEG reagerer på er hvordan denne tården får spy om seg igjen og igjen med det som skuels som kritikk men som er direkte brudd på alt vi som mennesker liksom står forom hvordan folk flest BØR oppføre seg mot andre menensker på internett, hvor nettvett og netthat liksom er hånd i hanske - er det her fritt frem. 

At hun fronter at man IKKE skal ta kosmetiske operasjoner er "esj" for deg og du mener det IKKE viser verdi som menneske? Du deler det ukritisk og stolt og ser ikke slike kommentarer som "hat" ? 

se over - og igjen, bestem deg - dersom du kritiserer henne for den oppførselen og så bruker den for å forsvare din egen, er den oppførselen grei eller ikke? Det er ikke greit å si at om dette ikke er OK for noen men det er OK For andre. 

Det hun sier angående kosmetiske og kirurgiske inngrep stemmer ikke med handlingene hennes.

• Liker 2
Skrevet
tante_grusom skrev (16 minutter siden):

Ingen som ser på reality her? 

Hvilken reality?

Skrevet
agent skrev (7 minutter siden):

Det hun sier angående kosmetiske og kirurgiske inngrep stemmer ikke med handlingene hennes.

Har ho gjort noko nytt dei siste åra, eller har ho justert på dårlig resultat? 

Det sagt så hadde ho kledd både mindre lepper og pupper, ho er meir enn fin nok i seg sjølve. 

• Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (4 timer siden):

Kom seg i VG? Det er då VG som har oppsøkt kanalene hennar, sjøl har ho ikke gitt nokon kommentar. Så da mener altså landets største avis at hun er relevant og har nyhetsverdi. Tenke seg til. 

Kan også være at RS har kontaktet alle norske medier og forlangt at de skriver om henne.

• Nyttig 3
Skrevet
Dupers skrev (11 minutter siden):

Hvilken reality?

Litt forskjellig. Desperate housewifes, Ex on the Beach… de fru Raad ser på

Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Kan også være at RS har kontaktet alle norske medier og forlangt at de skriver om henne.

Tror du VG lar seg diktere av Aud og Tove?

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Håper de fikk kaffekopp i tipselønn.

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Du tror det er slik medienorge fungerer? Okay. Eg har faktisk ikke ord lenger. Treng ein pause. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (1 minutt siden):

Du tror det er slik medienorge fungerer? Okay. Eg har faktisk ikke ord lenger. Treng ein pause. 

De har ungdommer i redaksjonen som følger Raad. Ja, og damer 50+. Det fanges opp.

Skrevet
Spaces skrev (2 timer siden):

For de fleste er det lett å ikke bruke CAPSLOCK.

Enkelte må jo ha det inn med teskje og enda litt til, men gir likevel blaffen 

Skrevet

Skal vi heller følge Anniken Jørgensen på snap?

Hun erPå Sicilia og bor i en enkel Airbnb.

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...