Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tante_grusom skrev (58 minutter siden):

Synn se og hør ikke tar med i nyhetssaken at hun reiser til tross for alvorlig psykisk sykdom og er sykemeldt fra jobben. Vet ikke hvilken jobb hun ikke klarer å stå i.

Men bra de fikk trykket bildet av fotballtrøye snurpet inn i midjen. Puppene er med på tur.

Sjølvsagt fokuserer ikkje pressa på "alvorlig psykisk sykdom" (kor  har du den informasjonen frå, forresten? Så vidt meg bekjent så har ho sagt at ho har angst, det kjem neppe under kategorien alvorlig psykisk sykdom). 

Og puppene med på tur? Tenker du at ho skal reise frå dei heime? 

loveanimals skrev (4 timer siden):

Hvorfor i alle dager er du her hvis du blir dårlig? Man oppsøker ikke frivillig det man blir dårlig av !

Hva med å lage en ny tråd om IR der dere kan hylle henne og utveksle kun positive ting om henne, UTEN å forsure denne tråden? 

Forslaget er seriøst 

Det spørsmålet kan ein jo stille mange som påstår at dei både blir kvalm og rasande av å følge I. R. 

Meiner du oppriktig at denne tråden kun skal være for negativ kritikk mot I.R? At me som ser begge sider av saken og blir ein motvekt til alt det negative ikkje har rett til å delta i tråden? 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
princesspeaches skrev (9 timer siden):

Trolling? Hahaha. Jeg kommenterer at jeg synns dere går alt for langt med all dritten dere skriver om Isabel. Det er jo DERE som gjør all trollingen. Dere er så ekstremt frekke og ekle mot Isabel i denne tråden at jeg blir dårlig. Forstår absolutt ikke poenget. Greit nok at dere ikke liker henne. Men hva er poenget med å skrive så jævli mye stygt? Finne opp historier om henne og hennes helse som ikke er sann. Står så mye tull her hver eneste dag. Så ja. Jeg har kommentert litt, fordi jeg ikke skjønner hvorfor dere skal være så ekle om Isabel. Igjen, hva er poenget? Føler dere dere bedre av å snakke henne ned? Blir du en bedre person av det? 

Jeg kan ikke snakke personlig stygt om noen av dere. Da alle er anonym. Men dere alle snakker personlig stygt om Isabel, dagen lang. Later som dere ikke liker henne, men dere sjekker jo alt hun legger ut, hver eneste dag? Virker litt obsessive. 

Lurer på noe: 

Hva er dine tanker om Isabel? Liker du henne, tror du på det hun legger ut? 
Kjøper du Nude/Ivorie varer? 

Jeg spør fordi jeg lurer på om du er RaadSquad eller om du bare liker å «bråke» og kverulere her inne? 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

Lurer på noe: 

Jeg spør fordi jeg lurer på om du er RaadSquad eller om du bare liker å «bråke» og kverulere her inne? 

jeg ble også stilt dette spm når jeg poster fordi jeg ikke følger den negative trenden og når jeg sa jeg er her fordi jeg syns det er behov for en motvekt ble jeg også torpedert med rapporteringer og påstander om at jeg VAR både IR, Raadsquad, familie osv osv fordi angrep ble da et "legitimt" forsvar, så man kan så absolutt stille spørsmål ved om det er slik at i denne tråden er det lov å glemme bruke nettvett eller å følge vær varsom plakaten fra KG sin side også.. 

Endret av Carrot
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Carrot skrev (7 minutter siden):

jeg ble også stilt dette spm når jeg poster fordi jeg ikke følger den negative trenden og når jeg sa jeg er her fordi jeg syns det er behov for en motvekt ble jeg også torpedert med rapporteringer og påstander om at jeg VAR både IR, Raadsquad, familie osv osv fordi angrep ble da et "legitimt" forsvar, så man kan så absolutt stille spørsmål ved om det er slik at i denne tråden er det lov å glemme bruke nettvett eller å følge vær varsom plakaten fra KG sin side også.. 

Tusen takk. Denne tråden trenger absolutt noen som ikke bare er negative. Men virker som det ikke er lov å være positiv her.. virker som om de kun vil at man skal hate på Isabel og familien. Oftest for ting som ikke engang er riktig. 

Jeg gleder meg til hun skal til Miami og New York. Hvorfor skal hun ikke kunne reise fordeom hun har angst? Alle er da forskjellig. Men når man hører på folk i denne tråden, så burde hun jo ligge for døden når hun er dårlig. Huff. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg synns ikke at Isabel manipulerer eller lyver, som så mange av dere liker å påstå. Hun selger varene sine. Er det noe galt med det? Nei. Bare fordi du ikke liker det, betyr det ikke at hun manipulerer noen. Hun reklamerer for tingene hun har skapt. Noe alle gjør, hvis de har skapt noe. Hun har da ikke prøvd å lure noen. Så skjønner ikke helt hvorfor dette blir nevnt så ofte. Ja; jeg har kjøpt både fra Ivorie og Nude. Nei, jeg kjøper ikke mye. Har kjøpt noen ting jeg ville prøve. Har vært for det meste fornøyd. Noen ting har jeg ikke likt, men betyr ikke at jeg da går å skriver dritt på nettet om det. Finnes produkter fra alle plasser som jeg ikke liker. Betyr ikke at det er noe feil med de som har skapt det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Alba1235 skrev (16 timer siden):

Så mange unnskyldninger for å ikke dra til Miami…. Hun sier jo egentlig at det er for dyrt å dra, men likevel er det ingenting i hennes økonomi som stopper henne😂 selv om det høres ikke ut som typen er like innterresert i å bruke mer av ferie budsjettet sitt på dama si. Siden han allerede har brukt det opp på guttetur 😂 det må jo ha svidd litt å høre😅 

Nei det er nok best å ivareta angsten sin hjemme i solsenga si i fanget til mor

Jeg tror alle andre prøvde å bremse ho ned, rosegjøken og moren! Han er vel neppe så gira på fotballtur. Om han ikke er forballintr så er det jo dyrt! Men hun klarte å overtale han slik at hun får reist! 

Etter det jeg har hørt så er VIP billettene der elendige, mange sier det ikke er verdt det! Dårlige plasser og elendig servering! Mye mulig det er forskjellige VIP kategorier og/eller forskjellig fra arena til arena 🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke kalt meg selv for Raadsquad. Jeg er en person som følger en annen person. Jeg liker livet hun lever. Jeg blir glad av å se dagene hennes. Jeg er ikke en person som fokuserer på alt det negative, som de fleste i denne tråden. Ja, Isabel kan noen ganger gjøre ting feil. Men hun er absolutt ikke så ille som dere skal late som hun er. 

• Liker 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (32 minutter siden):

Lurer på noe: 

Kvifor er det slik at om ein ikkje er med på hylekoret om hvor ille ALT hun foretar seg er (det er galt å ligge i senga, det er galt å shoppe, det er galt å reise, det er galt å ha familien på besøk, det er galt å være alene hjemme i tomt hus +++)

Eg vil på ingen måte betegne meg som en RaadSquad, eg er ikke med i nokon FB gruppe, eg har aldri kjøpt noko fra verken Ivory eller Nude, eg følg henne ikkje på snap eller IG og eg synes på ingen måte at ho er eit god forbilde, MEN eg blir ganske ofte irritert over alt hatet som flommer i denne tråden. Da får eg lyst til å vær ei motvekt og påpeike klare feil ved ting som blir hevda eller kommentera på ting eg synes eg positivt. Ho lever eit liv eg ikkje kunne tenke meg å ha, men å ha rå til å kaste meg rundt og reise på ein spontantur til VM kunne eg godt tenke meg :) 

(Eg veit at det ikkje var meg du stilte spørsmålet til, men eg fikk lyst å svara likavel)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er nydelig at I bare kan stikke og la mor og søsken sitte igjen. Nå fant de på at de skal til Norge og se kamp da…og moren ville sikkert hjem også. Til Shehed. Være der litt for henne også. Så da var det bare go go til Miami. Rosegjøken måtte snu på flisen og være med sin kjære tilbake til Amerika.

Nå var det en annen tone da Shehed og moren ville utsette dubaituren tidligere i juni - da moren ble 60. Og da Rami ikke fikk godkjenning til å reise til Thailand. 

Endret av tante_grusom
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
princesspeaches skrev (10 minutter siden):

Ville ikke kalt meg selv for Raadsquad. Jeg er en person som følger en annen person. Jeg liker livet hun lever. Jeg blir glad av å se dagene hennes. Jeg er ikke en person som fokuserer på alt det negative, som de fleste i denne tråden. Ja, Isabel kan noen ganger gjøre ting feil. Men hun er absolutt ikke så ille som dere skal late som hun er. 

Takk for at du svarte. 
Vi er forskjellige. Jeg oppdaget Isabel for to år siden da jeg ble sittende hjemme hele sommeren etter en ulykke.
Jeg digget henne, koste meg med snappene hennes. Men, over tid så forandret hun seg fra å være gøy og sjarmerende til å bli mer og mer kynisk. Pengebruken tok helt av, hun shoppet helt vilt og kastet bare i store hauger. 
Hun endret seg rett og slett (for meg) i en negativ retning og føler det er blitt verre og verre. 
Jeg hater ikke Isabel, men føler det er kommet til et punkt hun gjør alt for content og penger, selger nærmest sjel og familie. 
Trist å se, men en ser tydelig hva penger kan gjøre med en person/ familie. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 minutter siden):

Kvifor er det slik at om ein ikkje er med på hylekoret om hvor ille ALT hun foretar seg er (det er galt å ligge i senga, det er galt å shoppe, det er galt å reise, det er galt å ha familien på besøk, det er galt å være alene hjemme i tomt hus +++)

Eg vil på ingen måte betegne meg som en RaadSquad, eg er ikke med i nokon FB gruppe, eg har aldri kjøpt noko fra verken Ivory eller Nude, eg følg henne ikkje på snap eller IG og eg synes på ingen måte at ho er eit god forbilde, MEN eg blir ganske ofte irritert over alt hatet som flommer i denne tråden. Da får eg lyst til å vær ei motvekt og påpeike klare feil ved ting som blir hevda eller kommentera på ting eg synes eg positivt. Ho lever eit liv eg ikkje kunne tenke meg å ha, men å ha rå til å kaste meg rundt og reise på ein spontantur til VM kunne eg godt tenke meg :) 

(Eg veit at det ikkje var meg du stilte spørsmålet til, men eg fikk lyst å svara likavel)

Går veldig fint ☺️ 

Jeg svarte selv også nå mine tanker rundt Isabel. 
Jeg er svært kritisk til henne, ikke minst som forbilde. 
Men, hate henne, nei, det gjør jeg absolutt ikke. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er det hun er - et dårlig forbilde.

For unge som for eldre.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke sett hennes story siden ho annonserte at ho skal reise! Ho virker jo nesten manisk nå! Hjelpes går det virkelig ann?!?? Jeg blir litt skremt 😳

• Nyttig 2
Skrevet

Men ærlig talt folkens! Prøver dere å få tråde stengt? Kan dere ikke bare ignorere brukerne som irriterer vettet av dere?

• Liker 1
Skrevet

Så kritikk av innholdet på snap er hat? Hva er det med folk som seriøst misbruker  det begrepet for å forsvare influensere? 

• Nyttig 5
Skrevet
Lykkeliten* skrev (2 timer siden):

Dette er jo ren brukerdebatt. Kanskje feie for eiga dør først? Og ja, du er sjølvsagt rapportert. 

Nei, jeg svarte saklig på spørsmålet om det var vedkommende som var et problem ((spørsmål fra vedkommende selv), og jeg forklarte saklig hvorfor og fortalte hva som var løsningen på hvordan man går frem i slike tilfeller.

At du mener det er brukerdebatt og rapporter meg er helt greit det, men hvor ligger lista di ovenfor en som til enhver tid spammer ned dette kommentarfeltet med brukerdebatt? 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
tante_grusom skrev (42 minutter siden):

Det er nydelig at I bare kan stikke og la mor og søsken sitte igjen. Nå fant de på at de skal til Norge og se kamp da…og moren ville sikkert hjem også. Til Shehed. Være der litt for henne også. Så da var det bare go go til Miami. Rosegjøken måtte snu på flisen og være med sin kjære tilbake til Amerika.

Nå var det en annen tone da Shehed og moren ville utsette dubaituren tidligere i juni - da moren ble 60. Og da Rami ikke fikk godkjenning til å reise til Thailand. 

Mor og søsken er vel voksne, og trenger da ikke barnevakt. Søsknene bor jo til og med i Dubai. De er langt over de to ukene familieferien i forbindelse med bursdagen til moren skulle vare nå. Det var en annen tone her inne også da Shehed og moren ville utsette ferien. Da var de dårlige mennesker som ikke stilte opp for IR når hun slet. 

tante_grusom skrev (38 minutter siden):

Det er det hun er - et dårlig forbilde.

For unge som for eldre.

Tror du de fleste følgerne ser på henne som et forbilde, eller bare underholdning/tidsfordriv?

Wanda_2025 skrev (9 minutter siden):

Så kritikk av innholdet på snap er hat? Hva er det med folk som seriøst misbruker  det begrepet for å forsvare influensere? 

På samme måte som det er elsk eller man er RS om man skriver noe som ikke er negativt?

Endret av Ellenn
Skrevet
loveanimals skrev (5 timer siden):

Hvorfor i alle dager er du her hvis du blir dårlig? Man oppsøker ikke frivillig det man blir dårlig av !

Hva med å lage en ny tråd om IR der dere kan hylle henne og utveksle kun positive ting om henne, UTEN å forsure denne tråden? 

Forslaget er seriøst 

Kan ikke alle prøve å oppføre seg normalt? Ingen gidd jo å skrive her inne fordi tastaturkrigerne tar helt over - fra begge leire. De fleste er ganske nøytrale, men det er jo ikke poeng i å prøve skrive noe her sånn som dere holder på.

Det er så negativt, aggressivt og smålig - in my humble opinion - med pirking på nasjonalsang, hvem som betaler hvor mye skatt til hvem, hvor mye staten har brukt på familien, om de kan godt nok norsk. For å være ærlig så er det kjipt å lese her inne, både som medmenneske, og som en som har slitt med psykiske problemer, traumer (terapi på tredje året ✌️) og er ufør. Hadde jeg vært yngre og på et litt annet sted i min egen reise hadde dere fått meg til å føle meg verdiløs som faen. 

"Men de er irakere". So what? Foreldrene er her med lovlig opphold, ungene (minus Shehed) er født her. Diskuter innvandringspolitikk på dokument.no eller noe i stedet. Jesus christ. 

Jeg sier ikke at man skal hylle alt Isabel gjør, men kommentarene her inne er så bedritne for tiden at omg 🫠 

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
6 hours ago, loveanimals said:

Forslaget er seriøst 

Man gjør jo det? Mange her blir dårlig av Isabel, men oppsøker hennes snap frivillig. 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...