Alba1235 Skrevet 9. juli #36621 Skrevet 9. juli tante_grusom skrev (12 timer siden): I har vel søkt Dubai NAV om lov til å reise ut av landet i sykemeldingsperioden. Eller friskmeldt seg. Vet ikke. Og med I er det ente eller. Enten sengen eller Amerika. Eller Maldivene. Aldri noe midt i mellom. Eller kanskje backpacking men var noe midt i mellom 😄. GOdt hun mediterer mye - det hjelper på helseutfordringene ♥️ Jeg tror IKKE det eksisterer noe NAV system i Dubai😅 hun har privat helseforsikring som om mulig har en sykepengeforsikring inkludert. Men jeg tror ikke hun uansett har behov for det. Hun har dessuten heller ikke vært sykemeldt fra alt arbeid.
agent Skrevet 9. juli #36622 Skrevet 9. juli Lykkeliten* skrev (3 timer siden): Du tror det er slik medienorge fungerer? Okay. Eg har faktisk ikke ord lenger. Treng ein pause. Det er okay, ta deg ei pause fra RS, IR. Jeg tror ingen ting, jeg veit. Det har blitt sendt meldinger til IR og skrevet på SoMe, at de har skrevet til diverse medier. Følger du ikke IR, jeg har gjort det i flere år. Tips ang. IR Det hun sier, er ikke det samme som hennes handlingsmønstre. IR Jeg kan ikke reise noen steder på grunn av min mentale helse (angstlidelse) IR dagen etter eller samme dag. Jeg har bestilt flybilletter til USA, 17 timer med fly . Rutine Hun kommer til å bli overstimulert . Evt. En gedigen Breakdown Hvis ikke har hun fått noen veldig gode medisiner for angstlidelsen. Trenger du en pause så gjør du det👍 7
Amberr Skrevet 9. juli #36623 Skrevet 9. juli Hun hater å planlegge men forventer å få frisørtime sent på kvelden dagen før hun skal på tur 🤷♀️🤦♀️ hva med å gjøre det i god tid før som et normalt menneske? Hun fortjener ikke at de tar seg tid! 10
Teflonhjernen Skrevet 9. juli #36624 Skrevet 9. juli refill skrev (9 timer siden): Jeg blir så og si aldri flau, men jeg hadde sunket ned i et 50 cm dypt hull i hvertfall om dette hadde vært meg. https://www.vg.no/rampelys/i/gk4Lxa/isabel-raad-til-fotball-vm-glad-jeg-er-snapchat-rik 43 millioner? Den kostet FØRTISJUMILLONERNORSKEKRONER 6 1
Gjest tante_grusom Skrevet 9. juli #36625 Skrevet 9. juli Sirah skrev (2 timer siden): Innimellom skulle jeg ønske at jeg var Tove 57 år. Tenk å mye enklere verden hadde vært da 🙃 Når det å få bli med på snapchat tur er årets høydepunkt 🌸 Og samtidig rydde i skapene.
Cami9 Skrevet 9. juli #36626 Skrevet 9. juli rock&republic skrev (7 timer siden): Pakking til turen på gang. Ikke ett eneste plagg fra sitt eget merke. Hun bruker egne klær kun når hun skal pushe driten på saueflokken RS. Om klærne er så jækla bra hvorfor ikke ha de med å promotere de på tur? Er vel fordi hun er i en stor case som gjelder Ivorie? Hun har jo sluttet helt å reklamere for SIRUP tilogmed🤣 Ivorie vett 2
Gjest tante_grusom Skrevet 10. juli #36627 Skrevet 10. juli (endret) Reiser hun ikke i det deilige joggesettet og capsen??? Endret 10. juli av tante_grusom
Carrot Skrevet 10. juli #36628 Skrevet 10. juli agent skrev (10 timer siden): Det hun sier angående kosmetiske og kirurgiske inngrep stemmer ikke med handlingene hennes. Hva er det som ikke stemmer? Så vidt jeg har skjønt sier hun at hun angrer på rumpeløft som hun måtte korrigere og som har ført med seg ulike greier, og at hun ikke anbefaler unge eller voksne for den del i dag å ta kosmetiske operasjoner fordi det ikke gjør deg lykkelig. Hun uttaler seg på bakgrunn av egen erfaring fordi hun ikke har blitt lykkeligere av noen av sine inngrep slik jeg har forstått det, hilke handlinger er det da som ikke stemmer? At hun er åpen om at hun har tatt fillers tidligere, og botox for den del gjør henne ikke til en uærlig sjel akkurat, åpenhet er en fin ting selv om mannen i gata ikke er komfortabel med det - potensielt kan hennes åpenhet føre til at noen velger BORT slike prosedyrer for egen del.. tante_grusom skrev (9 timer siden): De har ungdommer i redaksjonen som følger Raad. Ja, og damer 50+. Det fanges opp. - hva som er argumentet ditt; har IR kontaktet media eller følger media med på IR for å skrive om henne - de to er ganske ulike. Man kan ikke bruke to helt ulike argumenter for å få "rett svar" ettersom det passer seg for den enkelte, det er en form for oppdiktet argumentasjon og bevisst retorikk som er uegnet i en debatt der man i det minste prøver oppføre seg og ha med seg nettvett osv.. 2 4
Gjest tante_grusom Skrevet 10. juli #36629 Skrevet 10. juli Carrot skrev (25 minutter siden): Hva er det som ikke stemmer? Så vidt jeg har skjønt sier hun at hun angrer på rumpeløft som hun måtte korrigere og som har ført med seg ulike greier, og at hun ikke anbefaler unge eller voksne for den del i dag å ta kosmetiske operasjoner fordi det ikke gjør deg lykkelig. Hun uttaler seg på bakgrunn av egen erfaring fordi hun ikke har blitt lykkeligere av noen av sine inngrep slik jeg har forstått det, hilke handlinger er det da som ikke stemmer? At hun er åpen om at hun har tatt fillers tidligere, og botox for den del gjør henne ikke til en uærlig sjel akkurat, åpenhet er en fin ting selv om mannen i gata ikke er komfortabel med det - potensielt kan hennes åpenhet føre til at noen velger BORT slike prosedyrer for egen del.. - hva som er argumentet ditt; har IR kontaktet media eller følger media med på IR for å skrive om henne - de to er ganske ulike. Man kan ikke bruke to helt ulike argumenter for å få "rett svar" ettersom det passer seg for den enkelte, det er en form for oppdiktet argumentasjon og bevisst retorikk som er uegnet i en debatt der man i det minste prøver oppføre seg og ha med seg nettvett osv.. Media har unge journalister som ser igjennom Isabell sin siste snap. Skumleser og lager sak. Eller eldre damer i journalistteamet som får det med seg og de noterer ned en sak. Rami KAN ha tipset Eller RS. Hvem vet hvor noen i RS jobber? I se og hør? VG?
Edwinas Skrevet 10. juli #36630 Skrevet 10. juli (endret) Pistasjnøtter skrev (10 timer siden): Jeg har selv blitt stoppet i USA med bl.a. sove meds og et par andre. Fikk de nesten ikke med meg inn. Etter dette har jeg alltid med dok fra lege. Ikke alltid en blir stoppet, men det er som å kjøre bil uten å ha førerkort med, du blir skjelden stoppet men hvis du blir…. Og ikke har det med. Ikke verdt å ta sjansen. Spesielt ikke til USA og du har foreldre fra Irak…,., mye er endret I USA etter at han oransje har tatt over. Du kan og bli nektet innreise selv om du har ESTA. Deg er opp til personen du treffer i passkontrollen…… Endret 10. juli av Edwinas Rette feil men mistet quoten….sorry Pistasjnøtt 3 5
Carrot Skrevet 10. juli #36631 Skrevet 10. juli (endret) tante_grusom skrev (1 time siden): Hvem vet hvor noen i RS jobber? I se og hør? VG? 🤦♀️lord! Jaggu ikke snau i konspirasjoner - først hadde IR tipset media selv, så var det Rami, deretter "folk som jobber der" og nå er det RadSquad som jobber i VG og eller Se og Hør - alt fordi man ikke VIL tenke at de fanger det opp fordi media ser det som en nyhetssak/clickbait? Endret 10. juli av Carrot 1 7
Sirah Skrevet 10. juli #36632 Skrevet 10. juli tante_grusom skrev (8 timer siden): Og samtidig rydde i skapene. Haha ja ikke minst!
Gjest tante_grusom Skrevet 10. juli #36633 Skrevet 10. juli Carrot skrev (1 time siden): 🤦♀️lord! Jaggu ikke snau i konspirasjoner - først hadde IR tipset media selv, så var det Rami, deretter "folk som jobber der" og nå er det RadSquad som jobber i VG og eller Se og Hør - alt fordi man ikke VIL tenke at de fanger det opp fordi media ser det som en nyhetssak/clickbait? Det er dette som er som er spennende med dette. Vi liker å sitte på en fortauskafe og studere mennesker, lure litt på, fundere, livet. Og da alle Se og Hør? I alle fall på venterommet. Så kan det være journalister her inne også som lurer på.
Gjest tante_grusom Skrevet 10. juli #36634 Skrevet 10. juli Sirah skrev (9 minutter siden): Haha ja ikke minst! Da blir det nytt servise fra zara home og melkeglass til halv pris på ivorie.
Sirah Skrevet 10. juli #36635 Skrevet 10. juli tante_grusom skrev (34 minutter siden): Det er dette som er som er spennende med dette. Vi liker å sitte på en fortauskafe og studere mennesker, lure litt på, fundere, livet. Og da alle Se og Hør? I alle fall på venterommet. Så kan det være journalister her inne også som lurer på. At det er journalister her inne som snoker er det jo liten tvil om 😄 Om de er i denne tråden vil jeg ikke mene noe om, men de er i alle fall på forumet. tante_grusom skrev (33 minutter siden): Da blir det nytt servise fra zara home og melkeglass til halv pris på ivorie. Bare lykke og velstand jo! 1
Bendie Skrevet 10. juli #36636 Skrevet 10. juli tante_grusom skrev (3 timer siden): Media har unge journalister som ser igjennom Isabell sin siste snap. Skumleser og lager sak. Eller eldre damer i journalistteamet som får det med seg og de noterer ned en sak. Rami KAN ha tipset Eller RS. Hvem vet hvor noen i RS jobber? I se og hør? VG? Nå tror jeg de største influenserene følges av de store mediene. Nettopp for click bait. De vet at om de er raskt ute, får de uttelling. Det gjelder brudd, babyer, forlovelser eller en tur til fotball VM. Det skaper inntekter. Jeg har liten tro på at fan tipser og om så var skriver da ikke mediene om dette, om det er en ikke sak for de. Så hva er problemet at VG eller se og hør velger å trykke en sak. Det er vist viktig for noen at Isabell er ubetydelig person, som ingen viser interesse av. Selvom de selv trolig er de første til å trykke seg inn på en slik «ikke sak». 2 5
Gjest tante_grusom Skrevet 10. juli #36637 Skrevet 10. juli (endret) Bendie skrev (1 time siden): Nå tror jeg de største influenserene følges av de store mediene. Nettopp for click bait. De vet at om de er raskt ute, får de uttelling. Det gjelder brudd, babyer, forlovelser eller en tur til fotball VM. Det skaper inntekter. Jeg har liten tro på at fan tipser og om så var skriver da ikke mediene om dette, om det er en ikke sak for de. Så hva er problemet at VG eller se og hør velger å trykke en sak. Det er vist viktig for noen at Isabell er ubetydelig person, som ingen viser interesse av. Selvom de selv trolig er de første til å trykke seg inn på en slik «ikke sak». Det MÅ i media. Selvsagt. Gøysigt det. Endret 10. juli av tante_grusom
Teflonhjernen Skrevet 10. juli #36638 Skrevet 10. juli At Isabel viser avis/Se og hør oppslagene på sin snap, generer jo bare mer klikk hos medier. RS må nok sjekke alle medier. Jo mer klikk, jo mer skriver de jo om henne. Så om hun virkelig hater medier så mye som hun sier, så burde hun jo strengt talt ikke «reklamere» for det på snap. Ser for meg Isabel sitte å ro sammen med Norske supportere med klokke til en million, veske til 150.000 og sandaler til 8.000 🙈Eller nei, det kommer nok ikke til å skje……. 2
Anneisabell Skrevet 10. juli #36639 Skrevet 10. juli tante_grusom skrev (21 minutter siden): Det MÅ i media. Selvsagt. Glysigt det. Det er jo akkurat det hun ønsker og så sitter hu der og er såååå overrasket. Og ikke nok med det , men skal Faren bo i huset til Isabel nå eller? For en familie 6
Gjest tante_grusom Skrevet 10. juli #36640 Skrevet 10. juli Teflonhjernen skrev (45 minutter siden): At Isabel viser avis/Se og hør oppslagene på sin snap, generer jo bare mer klikk hos medier. RS må nok sjekke alle medier. Jo mer klikk, jo mer skriver de jo om henne. Så om hun virkelig hater medier så mye som hun sier, så burde hun jo strengt talt ikke «reklamere» for det på snap. Ser for meg Isabel sitte å ro sammen med Norske supportere med klokke til en million, veske til 150.000 og sandaler til 8.000 🙈Eller nei, det kommer nok ikke til å skje……. Hun drømmer om å sitte ved Haaland og ro… begge med sin Birkin i fanget.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå