Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #36521 Skrevet 21 timer siden (endret) Dette ble faktisk bare så sabla idiotisk for min del. Jeg har forsvart Isabel sin helse tidligere i tråden, men at hun nå drar til VM etter å ha sagt hun skulle roe helt ned i 2 mnd og ikke reise noe sted, har en angstlidelse som hun går på antidepressive medisiner for, har dager hun bare gråter hele tiden og sliter med å puste osv osv - så skal hun utsette seg for de største folkemengder som finnes og journalistoppslag i Seoghør og whatnot med avslørelse av kjæresten som hun jobbet hardt for å holde skjult (av en eller annen rar grunn) - nei, jeg har ikke ord for hvor på trynet jeg syntes hele dette opplegget er. Jeg har faktisk ikke ord. Thats it, jeg er ferdig med å forsvare henne og helsen hennes. Jeg vet ikke hva som styrer henne, men fornuftig er hun ikke! Hun evner jo ikke å prioritere sin verken sin egen fysiske eller egen mentale helse overhodet! Jeg blir helt matt! Endret 21 timer siden av Hatsumomo 2 16
tante_grusom Skrevet 21 timer siden #36522 Skrevet 21 timer siden agent skrev (14 minutter siden): Den turen er bare content, hun trenger noe nytt. Så har hun glemt angstlidelsen sin og hva hun har fortalt om 0 turer . Den vanskelige konflikten som har spist henne opp i 6 mnd. er glemt. Money talks 💰💰💰 Hun e r syk - sykeste verden.. 2 5
loveanimals Skrevet 21 timer siden #36523 Skrevet 21 timer siden Hatsumomo skrev (18 minutter siden): Dette ble faktisk bare så sabla idiotisk for min del. Jeg har forsvart Isabel sin helse tidligere i tråden, men at hun nå drar til VM etter å ha sagt hun skulle roe helt ned i 2 mnd og ikke reise noe sted, har en angstlidelse som hun går på antidepressive medisiner for, har dager hun bare gråter hele tiden og sliter med å puste osv osv - så skal hun utsette seg for de største folkemengder som finnes og journalistoppslag i Seoghør og whatnot med avslørelse av kjæresten som hun jobbet hardt for å holde skjult (av en eller annen rar grunn) - nei, jeg har ikke ord for hvor på trynet jeg syntes hele dette opplegget er. Jeg har faktisk ikke ord. Thats it, jeg er ferdig med å forsvare henne og helsen hennes. Jeg vet ikke hva som styrer henne, men fornuftig er hun ikke! Hun evner jo ikke å prioritere sin verken sin egen fysiske eller egen mentale helse overhodet! Jeg blir helt matt! Så flott at flere og flere våkner 3 4
tante_grusom Skrevet 21 timer siden #36524 Skrevet 21 timer siden Nå må Rami følge mor hjem til far. Favorittdatteren kunnne vel gitt mor og far 500000,- i sommergave. Eller fosterbarnsforeningen. 3
Ellenn Skrevet 21 timer siden #36525 Skrevet 21 timer siden Det er et par ting som har endret seg siden sist hun logget ut for å grine da.. Hun har bestemt seg for å slutte og være offer, og gå til kamp i stedet, og krykkepillene begynner å virke. Hvis hun føler seg sterk nok må hun da få «lov» å reise til VM. Og skulle hun gå på en smell er det henne sjøl som må betale for det. 5
adriana32 Skrevet 21 timer siden #36526 Skrevet 21 timer siden Skjønner ikke hvorfor hun skal reise å se Norges kamp?! Hun har jo nesten avskrevet seg selv fra å være norsk og ja: jeg misliker sterkt skatteflyktninger. Måtte hele familien aldri returnere. 1 11
refill Skrevet 21 timer siden #36527 Skrevet 21 timer siden Syntes det er kult at hun reiser jeg. Har du råd så why not. Mye annet tull hun har brukt - og kommer til å bruke - penger på. Sorry folkens for at man ikke kan downvote innlegg her 🫶 4 8
Bente90 Skrevet 21 timer siden #36528 Skrevet 21 timer siden Nå skal hun ta med følgerne sine på kamp? Hun vet vi kan se på kampen uten hennes hjelp? Hun ble veldig fort frisk til og reise igjen… det som er mest slitsomt med I, er egentlig det at hun er så høy på seg selv og tror hun er bedre en de fleste. Det er så tydelig at alt skal melkes for penger, det og legge ut igjen rumpe operasjonen er bare til og spy av, ikke mye og være stolt av. 4 11
rock&republic Skrevet 21 timer siden #36529 Skrevet 21 timer siden tante_grusom skrev (1 time siden): Her er det Isabel som overtalte kjæresten. Hva skal han med I i Amerika? Hun er jo hysterisk - nesten skummelt å se. Hun er jo helt manisk 😱 2 10
Tears in heaven Skrevet 21 timer siden #36530 Skrevet 21 timer siden (endret) princesspeaches skrev (2 timer siden): Gud, så sjalu dere er på denne plassen. Syntes det er bare bra at hun skal reise. Har man penger og råd, så gjør man akkurat hva man vil. Dere hadde gjort akkurat det samme. Så hvorfor er det ett problem når Isabel gjør ting? Tipper det er fordi dere er sjalu, fordi dere har ingen penger selv. Hun har vært ekstremt heldig, etter en ekstrem fæl barndom. Hvorfor skal hun ikke nå få lov til å gjøre akkurat hva hun vil, uten å få så mange stygge kommentarer? Mistenker at du driver med trolling.Du ble medlem for ikke lenge siden og driver kun med brukerdebatt! Endret 21 timer siden av Tears in heaven 1 10
Tears in heaven Skrevet 21 timer siden #36531 Skrevet 21 timer siden loveanimals skrev (1 time siden): Snakker DU om stygge kommentarer IGJEN? Hvem er sjalu og hva I alle dager vet du om andres økonomi? Jeg har( og sikkert mange andre i tråden) nok penger til å reise til USA, men kunne ikke falle meg inn å dra bort i det mylderet der. Og hadde jeg vært plaget av angst så hadde jeg aldri turt å reise. Tror du virkelig at I har hatt en verre barndom enn svært mange andre?? Du VET INGENTING om brukerne på "denne plassen " som du sier. Må de jammen skjerpe deg før du blir rapportert. Brukerdebatt er ikke lov, men du legger virkelig opp til det. Må være lov å forsvare seg mot alt svadasnakket du kommer med Enig.Denne brukeren kommer bare med oppgulp og går kun på brukere.Dette er Trolling på høyt nivå. 1 6
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #36532 Skrevet 21 timer siden refill skrev (4 minutter siden): Syntes det er kult at hun reiser jeg. Har du råd så why not. Mye annet tull hun har brukt - og kommer til å bruke - penger på. Sorry folkens for at man ikke kan downvote innlegg her 🫶 Penger er jo ikke problemet her, angsten, helsen er jo hele issuet! Nei, jeg gir opp. Dama kan seile sin egen sjø, togkræsjet kommer. 7
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #36533 Skrevet 21 timer siden Bente90 skrev (8 minutter siden): Nå skal hun ta med følgerne sine på kamp? Det er så tåpelig 🤦🏼♀️ skal hun filme trynet sitt fra tribunen live? Som om folk gidder å se på det? Folk ser på kamp da! 11
Hatsumomo Skrevet 21 timer siden #36534 Skrevet 21 timer siden Ellenn skrev (18 minutter siden): Det er et par ting som har endret seg siden sist hun logget ut for å grine da.. Hun har bestemt seg for å slutte og være offer, og gå til kamp i stedet, og krykkepillene begynner å virke. Hvis hun føler seg sterk nok må hun da få «lov» å reise til VM. Og skulle hun gå på en smell er det henne sjøl som må betale for det. Hun lærer jo aldri, det er en grense for hvor lenge man gidder å ha empati med at folk gjør de samme feilene om igjen og om igjen. Jeg har i hvert fall fått nok og er ferdig med å forsvare helsen hennes nå. 11
princesspeaches Skrevet 21 timer siden #36535 Skrevet 21 timer siden Tears in heaven skrev (10 minutter siden): Enig.Denne brukeren kommer bare med oppgulp og går kun på brukere.Dette er Trolling på høyt nivå. Trolling? Hahaha. Jeg kommenterer at jeg synns dere går alt for langt med all dritten dere skriver om Isabel. Det er jo DERE som gjør all trollingen. Dere er så ekstremt frekke og ekle mot Isabel i denne tråden at jeg blir dårlig. Forstår absolutt ikke poenget. Greit nok at dere ikke liker henne. Men hva er poenget med å skrive så jævli mye stygt? Finne opp historier om henne og hennes helse som ikke er sann. Står så mye tull her hver eneste dag. Så ja. Jeg har kommentert litt, fordi jeg ikke skjønner hvorfor dere skal være så ekle om Isabel. Igjen, hva er poenget? Føler dere dere bedre av å snakke henne ned? Blir du en bedre person av det? Jeg kan ikke snakke personlig stygt om noen av dere. Da alle er anonym. Men dere alle snakker personlig stygt om Isabel, dagen lang. Later som dere ikke liker henne, men dere sjekker jo alt hun legger ut, hver eneste dag? Virker litt obsessive. 3 7
refill Skrevet 21 timer siden #36536 Skrevet 21 timer siden Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Penger er jo ikke problemet her, angsten, helsen er jo hele issuet! Nei, jeg gir opp. Dama kan seile sin egen sjø, togkræsjet kommer. Trodde ikke hun hadde problemer iflg Kvinneguiden jeg 🤭 Neida, seriøst. Hun har jo åpenbart ikke overveldende angst 24/7. Hun skal nok ikke stå i køer i fem timer, vil anta de ikke har ordinære tribunebilletter. Om hun tar litt forholdsregler går det sikkert bra ☺️ 3 4
Justlooking Skrevet 21 timer siden #36537 Skrevet 21 timer siden Lykkeliten* skrev (På 6.7.2026 den 12.13): Isabel Raad har vel betalt meir i skatt enn dei fleste av oss. Eg er heller ikkje med på at barn som har vært under barnevernet si omsorg har større plikt til å bidra med skattepenger enn oss andre!! Dokumentasjon på at hun har betalt mer skatt enn de fleste av oss? 7
vilas Skrevet 20 timer siden #36538 Skrevet 20 timer siden princesspeaches skrev (3 timer siden): Gud, så sjalu dere er på denne plassen. Syntes det er bare bra at hun skal reise. Har man penger og råd, så gjør man akkurat hva man vil. Dere hadde gjort akkurat det samme. Så hvorfor er det ett problem når Isabel gjør ting? Tipper det er fordi dere er sjalu, fordi dere har ingen penger selv. Hun har vært ekstremt heldig, etter en ekstrem fæl barndom. Hvorfor skal hun ikke nå få lov til å gjøre akkurat hva hun vil, uten å få så mange stygge kommentarer? Nå har I spillt på sin fryktelige mentale helse i uker, hun er medisinert med antipsykotisk medikament ( lyver om) og hun tar ikke rådene til Pimpen som ser henne hver dag nå og som sier I , ikke reise, du er for syk til det. Men I har kun ett mål for øyet og det er å holde seg aktuell på snap og gi fa .. i sykdommen hun " lyver" om til oss. Ser og hører dere ikke hvor hun lyver?? Man går ikke fra en dyp mental knekk til å hoppe og sprette ut på gaten med en fotball. 12
Tears in heaven Skrevet 20 timer siden #36539 Skrevet 20 timer siden princesspeaches skrev (19 minutter siden): Trolling? Hahaha. Jeg kommenterer at jeg synns dere går alt for langt med all dritten dere skriver om Isabel. Det er jo DERE som gjør all trollingen. Dere er så ekstremt frekke og ekle mot Isabel i denne tråden at jeg blir dårlig. Forstår absolutt ikke poenget. Greit nok at dere ikke liker henne. Men hva er poenget med å skrive så jævli mye stygt? Finne opp historier om henne og hennes helse som ikke er sann. Står så mye tull her hver eneste dag. Så ja. Jeg har kommentert litt, fordi jeg ikke skjønner hvorfor dere skal være så ekle om Isabel. Igjen, hva er poenget? Føler dere dere bedre av å snakke henne ned? Blir du en bedre person av det? Jeg kan ikke snakke personlig stygt om noen av dere. Da alle er anonym. Men dere alle snakker personlig stygt om Isabel, dagen lang. Later som dere ikke liker henne, men dere sjekker jo alt hun legger ut, hver eneste dag? Virker litt obsessive. Du er rapportert 2 2 3
vilas Skrevet 20 timer siden #36540 Skrevet 20 timer siden Sanasol12345 skrev (3 timer siden): Er eneste grunn til VM tur at Jack er i USA på guttetur og hun tåler det dårlig/ angst og nå fikk hun påskudd til å følge etter han «tilfeldigvis»? Vi får se imorgen nå da, om RG kommer til Dubai for å reise derfra med I til Miami. Hun sa han hadde ombooket sin billett til Dubai som skulle skje på fredag, men han kommer fra England - Dubai imorgen iflg I.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå