Lykkeliten* Skrevet 6 timer siden #36441 Skrevet 6 timer siden Velinda skrev (2 timer siden): Selv sitter du og håner utseendet til andre influensene😂 Gjer eg?
Bente90 Skrevet 6 timer siden #36442 Skrevet 6 timer siden Lykkeliten* skrev (14 minutter siden): Du såg at eg skreiv norske journalister? Det er nok ikkje mange utenfor Norge som veit kven ho er, men det var heller ikkje det eg henviste til. Stemmer dette? Trur ho at ho er verdenskjent, eller er dette også fri fantasi? Ja for du tror norske journalister drar til VM og leiter etter Raad og nissen hennes ? Tviler sterkt. Men samma 2 3
Lykkeliten* Skrevet 6 timer siden #36443 Skrevet 6 timer siden Bente90 skrev (1 minutt siden): Ja for du tror norske journalister drar til VM og leiter etter Raad og nissen hennes ? Tviler sterkt. Men samma Neida, det trur er ikkje. Men eg ser at det blir tatt bilete av mange norske såkalte kjendiser. Så hvis en NORSK fotograf/journalist hadde sett Isabel Raad så trur eg at sjansen er ganske stor for at hn tek bilete og at det dermed blir trykka i norsk media. Dette er vondt å takle? 2 4
tante_grusom Skrevet 6 timer siden #36444 Skrevet 6 timer siden Nok av norske influensere i media. Hun hadde elsket å blitt fanget opp. Og så bittelitt angstete etterpå. 3
vilas Skrevet 6 timer siden #36445 Skrevet 6 timer siden Lykkeliten* skrev (30 minutter siden): Du såg at eg skreiv norske journalister? Det er nok ikkje mange utenfor Norge som veit kven ho er, men det var heller ikkje det eg henviste til. Stemmer dette? Trur ho at ho er verdenskjent, eller er dette også fri fantasi? Ingen el ett fåtall som vet hvem hun er i Dubai iflg henne selv 1
vilas Skrevet 6 timer siden #36446 Skrevet 6 timer siden Lykkeliten* skrev (12 minutter siden): Neida, det trur er ikkje. Men eg ser at det blir tatt bilete av mange norske såkalte kjendiser. Så hvis en NORSK fotograf/journalist hadde sett Isabel Raad så trur eg at sjansen er ganske stor for at hn tek bilete og at det dermed blir trykka i norsk media. Dette er vondt å takle? Dagbladet 🤔🤔
loveanimals Skrevet 5 timer siden #36447 Skrevet 5 timer siden Lykkeliten* skrev (21 minutter siden): Neida, det trur er ikkje. Men eg ser at det blir tatt bilete av mange norske såkalte kjendiser. Så hvis en NORSK fotograf/journalist hadde sett Isabel Raad så trur eg at sjansen er ganske stor for at hn tek bilete og at det dermed blir trykka i norsk media. Dette er vondt å takle? Er visst vondt å takle at andre ikke er enige, eller? 3
Lykkeliten* Skrevet 5 timer siden #36448 Skrevet 5 timer siden loveanimals skrev (21 minutter siden): Er visst vondt å takle at andre ikke er enige, eller? Neida, det går helt fint. Eg svarer på dirkete spørsmål. Det begynner vel å nærme seg brukerdebatt her nå 1 1
Alba1235 Skrevet 5 timer siden #36449 Skrevet 5 timer siden Hvorfor har hun uansett panikk for at folk skal vite hvem han er? Hvem f bryr seg uansett?😅 jeg skjønner han ikke nødvendigvis ønsker leve et like offentlig liv som henne. Men det velger han jo selv…. Kristin Gjeldsvik annonserte nettopp sin skjulte mann. Det ble glemt 2 sekund senere for hvem bryr seg likevel 😂 de skal bygge opp forventninger for å så droppe nyheten og så er det hele over på et blunk likevel. 3 6
smiiiley Skrevet 4 timer siden #36450 Skrevet 4 timer siden Alba1235 skrev (42 minutter siden): Hvorfor har hun uansett panikk for at folk skal vite hvem han er? Hvem f bryr seg uansett?😅 jeg skjønner han ikke nødvendigvis ønsker leve et like offentlig liv som henne. Men det velger han jo selv…. Kristin Gjeldsvik annonserte nettopp sin skjulte mann. Det ble glemt 2 sekund senere for hvem bryr seg likevel 😂 de skal bygge opp forventninger for å så droppe nyheten og så er det hele over på et blunk likevel. Hvis du leser i denne tråden så ser du at det er noen som bryr seg veldig 🤣 1 5
Lykkeliten* Skrevet 4 timer siden #36451 Skrevet 4 timer siden Alba1235 skrev (49 minutter siden): Hvorfor har hun uansett panikk for at folk skal vite hvem han er? Hvem f bryr seg uansett?😅 jeg skjønner han ikke nødvendigvis ønsker leve et like offentlig liv som henne. Men det velger han jo selv…. Kristin Gjeldsvik annonserte nettopp sin skjulte mann. Det ble glemt 2 sekund senere for hvem bryr seg likevel 😂 de skal bygge opp forventninger for å så droppe nyheten og så er det hele over på et blunk likevel. Da mister ho jo timesvis med content. Bare tenk på kor mange (hundre) innlegg hemmeligholdingen har bidratt til her inne. Det diskuteres opp og i mente, ein samanliknar IG bilete, hender (negler?) og skuggar. Så jo, eg skjønar at ho fortsett å halda han skjult, og som ein annan sa i tråden her, når han blir outa er det slutt på det engasjementet. 2
Sirah Skrevet 4 timer siden #36452 Skrevet 4 timer siden Mummy1 skrev (2 timer siden): Hvorfor bruker hun ikke Ivorie sine iskaffeglass lenger ? La merke til det samme. Nok et bevis på at konflikten hun står i omhandler Ivorie. 4 3
agent Skrevet 3 timer siden #36453 Skrevet 3 timer siden Alba1235 skrev (1 time siden): Hvorfor har hun uansett panikk for at folk skal vite hvem han er? Hvem f bryr seg uansett?😅 jeg skjønner han ikke nødvendigvis ønsker leve et like offentlig liv som henne. Men det velger han jo selv…. Kristin Gjeldsvik annonserte nettopp sin skjulte mann. Det ble glemt 2 sekund senere for hvem bryr seg likevel 😂 de skal bygge opp forventninger for å så droppe nyheten og så er det hele over på et blunk likevel. Melke Melke, alt for click🤷♀️ gørr kjedelig content, alt skal strekkes ut i det uendelige. 5
agent Skrevet 3 timer siden #36454 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (56 minutter siden): La merke til det samme. Nok et bevis på at konflikten hun står i omhandler Ivorie. Skjønner ikke at hun tørr å bruke den konflikten hun er i som content. For meg virket det som hun snakket til den/dem i en truende tone. 5
Sirah Skrevet 3 timer siden #36455 Skrevet 3 timer siden agent skrev (7 minutter siden): Skjønner ikke at hun tørr å bruke den konflikten hun er i som content. For meg virket det som hun snakket til den/dem i en truende tone. Jeg er enig med deg. Men samtidig så må hun jo nesten si noe. Folk legger jo merke til disse detaljene. Som at hun har sluttet å reklamere for Ivorie, ikke viser frem sirupen lenger, ikke bruker glassene..... Alle skjønner jo at det dreier seg om Ivorie og noe må hun jo si. Så kan man jo heller diskutere om hun har gjort det på riktig måte, men finnes det egentlig noen riktig måte? Hadde hun holdt helt kjeft hadde jo det vært galt også. Vanskelig. 2 1
dårligbrukernavn Skrevet 3 timer siden #36456 Skrevet 3 timer siden Har i det hele tatt norske journalister (med vær varsom-plakaten) lov å offentliggjøre dater som holdes skjult av de involverte da? Isåfall hadde vel alle blitt outet? Ikke at jeg tror det er hos IR og «flammen» hennes interessen ligger når Norge spiller kamper i VM heller… På tide å få litt bakkekontakt. 3
agent Skrevet 3 timer siden #36457 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg er enig med deg. Men samtidig så må hun jo nesten si noe. Folk legger jo merke til disse detaljene. Som at hun har sluttet å reklamere for Ivorie, ikke viser frem sirupen lenger, ikke bruker glassene..... Alle skjønner jo at det dreier seg om Ivorie og noe må hun jo si. Så kan man jo heller diskutere om hun har gjort det på riktig måte, men finnes det egentlig noen riktig måte? Hadde hun holdt helt kjeft hadde jo det vært galt også. Vanskelig. Men hva fortalte hun for noe nytt, nada 🫣 Virken som det var en beskjed til den/de det gjelder. Men det er vel for engasjement og click. 1 1
Sirah Skrevet 3 timer siden #36458 Skrevet 3 timer siden (endret) dårligbrukernavn skrev (10 minutter siden): Har i det hele tatt norske journalister (med vær varsom-plakaten) lov å offentliggjøre dater som holdes skjult av de involverte da? Isåfall hadde vel alle blitt outet? Ikke at jeg tror det er hos IR og «flammen» hennes interessen ligger når Norge spiller kamper i VM heller… På tide å få litt bakkekontakt. Veldig mange norske journalister gir direkte beng i vær varsom plakaten.... 🫣 Et eksempel, første jeg fant: https://www.seher.no/kjendis/se-og-hor-brot-god-presseskikk/83285838 Endret 3 timer siden av Sirah
Sirah Skrevet 3 timer siden #36459 Skrevet 3 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Men hva fortalte hun for noe nytt, nada 🫣 Virken som det var en beskjed til den/de det gjelder. Men det er vel for engasjement og click. Nei, du kan så si. Men nå har hun jo adressert situasjonen og sagt at noe er på gang. Så på en måte har hun jo sagt noe. Blir spennende å se om det blir fanget opp av media om det går til retten.
agent Skrevet 2 timer siden #36460 Skrevet 2 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Nei, du kan så si. Men nå har hun jo adressert situasjonen og sagt at noe er på gang. Så på en måte har hun jo sagt noe. Blir spennende å se om det blir fanget opp av media om det går til retten. Har MH fortalt noe mer? Hvis det er noe så graver de vel litt, før de kommer ut med noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå