Aintnofun Skrevet 6. juli #36361 Skrevet 6. juli vilas skrev (24 minutter siden): Eneste disse tenke på er nye content og penger inn på konto. De kunne dratt for å se kamp uten å legge ut på snap. Personlig så syns jeg d såg ensomt ut og d hadde ikke jeg villet ha ut offentlig. Jo, men det hadde jo vært bedre content med andre folk også 😅 1 1
Tapaz Skrevet 6. juli #36362 Skrevet 6. juli Bendie skrev (41 minutter siden): Synes kommentaren oppleves noe rasistisk. Skal barn av innvandrere tilbakebetale støtte foreldrene har fått/ får av den norske stat? Nå har vel IR betalt skatt til den norske stat i mange år, før hun flyttet ut og har bidratt til mange arbeidsplasser her hjemme. Men fremdeles mener enkelte at hun er en snylter. Hun har bidratt til norske arbeidsplasser, men hun benytter seg også av norsk arbeidskraft. Det går begge veier. Jeg vet ikke hva hennes ansatte har slags utdannelse , men vår utdannelse er ( for det meste) betalt av den norske stat med skattepenger. Så noen har betalt for den arbeidskraften hun benytter seg av.
Trixie99 Skrevet 6. juli #36363 Skrevet 6. juli vilas skrev (1 time siden): Nei. Ingen mener at I er en snylter, men at hun hedrer Norge opp i sky og så ønsker hun ikke å bidra til fellesskapet, det er det som blir kritisert. Hun vil bruke alle pengene KUN på seg selv og familien. For i Dubai så er det visst ingen inntektsskatt. Bidra til felleskapet i Norge? Som hun ikke bor i lengre?😅 merkelig tankegang. 7
princesspeaches Skrevet 6. juli #36364 Skrevet 6. juli Titter litt innom. Hvorfor er personen som er så ekstremt rasistisk og hatefull fortsatt en del av denne gruppen? Burde vært utestengt. Isabel har betalt mere skatt til Norge enn du kommer du å gjøre hele ditt liv. Pimpen og Isabel sin far har absolutt rett på bo plass i Norge. Hvorfor skulle de ikke hatt det? Det er da ingen som «fortjener» bolig mer enn andre. Snakk om frekkhet. Og du sier at Isabel KUN vil bruke SINE EGNE!!! penger på seg selv og sin familie? Hahahaha. Gjør ikke du absolutt det samme? Alle vil vell bruke pengene sine på seg selv. Er da absolutt ikke noe galt med det. Og hun donerer peng ofte. Hun betaler fortsatt skatt til Norge. Og gjør da absolutt ingenting den dagen hun slutter å betale skatt. Norge er da ikke ett fattig lang; trenger ikke Isabel sine penger for å overleve. 9 6
Ellenn Skrevet 6. juli #36365 Skrevet 6. juli Tapaz skrev (1 time siden): Hun har bidratt til norske arbeidsplasser, men hun benytter seg også av norsk arbeidskraft. Det går begge veier. Jeg vet ikke hva hennes ansatte har slags utdannelse , men vår utdannelse er ( for det meste) betalt av den norske stat med skattepenger. Så noen har betalt for den arbeidskraften hun benytter seg av. Det gjelder vel alle oss som har vokst opp i Norge, og alle arbeidsgivere som har oss som arbeidstakere. Hva mener du egentlig her? Mener du at IR utnytter det norske samfunnet ved å ansette norske statsborgere i stillinger i Norge? Ville det vært bedre om hun flagget ut Ivorie, og brukte underbetalte arbeidere i et annet land? 9
loveanimals Skrevet 6. juli #36366 Skrevet 6. juli Alba1235 skrev (4 timer siden): Det så bare utrolig trist ut…. Hele Dubai greia ser trist og ensom ut. Sitte der nede helt alene uten noen venner. Ingen arbeidsplass å gå til. Familien som er det eneste tilbake er splitta… Hun skryter jo flere ganger for dag om hvor flott hun har det. Lever DET lyxlivet som alle misunner henne (tror hun). Du lurer ingen andre enn deg selv Isabel. Tror du kan telle på en hånd de som ville ha byttet. Takke seg heller til å leve et liv der man har familie som på ekte bryr seg om hverandre, ha gode venner, ha en, for de fleste fast jobb å gå til, glede seg over ting man kanskje har spart til og endelig har råd til å kjøpe etc etc. I motsetning til deg som ikke virker å være lykkelig over noenting. Du bruker penger til nærmest å tørke deg i raua. Du har ikke peiling på virkelige verdier i livet. Du tror at lykken kommer med mye penger, men de kan være roten til mye vondt. Håper du for din egen skyld våkner en dag, men det er vel mest sannsynlig å håpe på for mye 3 10
Morradi123 Skrevet 6. juli #36367 Skrevet 6. juli Ellenn skrev (10 minutter siden): Det gjelder vel alle oss som har vokst opp i Norge, og alle arbeidsgivere som har oss som arbeidstakere. Hva mener du egentlig her? Mener du at IR utnytter det norske samfunnet ved å ansette norske statsborgere i stillinger i Norge? Ville det vært bedre om hun flagget ut Ivorie, og brukte underbetalte arbeidere i et annet land? Ivory flagget hun ut sent i 2025, derfor det ble opprettet et NUF for å ivareta selskapets norske interesser. Det går fint ann å flagge ut en norsk bedrift og opprettholde nesten alt som før (unntak av regnskap) så lenge du oppretter et NUF. Den største forskjellen er at Norge mister skatteinntekter og I blir rikere. 6
Mina 2 Skrevet 6. juli #36368 Skrevet 6. juli På tide den dama kommer seg ned åå jorda. Prater om å dra til Miami for å se neste kamp. Koster rundt 250.000 kr. Og apropo den villaen hadde jeg aldri kjøpt. Hadde heller kjøpt meg en flott leilighet. Og hvorfor kan hun ikke fortelle hvem rosegjøken er? Er så dumt hele greia. 1 9
Tapaz Skrevet 6. juli #36370 Skrevet 6. juli Ellenn skrev (28 minutter siden): Det gjelder vel alle oss som har vokst opp i Norge, og alle arbeidsgivere som har oss som arbeidstakere. Hva mener du egentlig her? Mener du at IR utnytter det norske samfunnet ved å ansette norske statsborgere i stillinger i Norge? Ville det vært bedre om hun flagget ut Ivorie, og brukte underbetalte arbeidere i et annet land? Det gjelder absolutt alle, vet ikke hva som får deg til å tro annet. Hvis hun betaler skatt til Norge så utnytter hun selvfølgelig ikke norsk arbeidskraft, da betaler hun for arbeidskraften samtidig som hun skaper arbeidsplasser. Vet ikke hvor produktene hennes lages? Sikkert i Norge ettersom du tar opp dette om det vil være bedre å bruke billig arbeidskraft i et annet land.. 😉 3
agent Skrevet 6. juli #36371 Skrevet 6. juli Bendie skrev (3 timer siden): Hvorfor trekker du da frem de siste 30 årene? Hun bidrar til den norske stat gjennom arbeidsplasser og har betalt rikelig med skatt også de første årene i Dubai. Hun har på lik linje, som hvem som helst andre til å bosette seg, hvor hun ønsker. Synes denne kritikerne handler mer om person enn, noe annet. Hvor mange arbeidsplasser er det snakk om. ? Hvor ? 2 2
Alauda Skrevet 6. juli #36372 Skrevet 6. juli Mina 2 skrev (28 minutter siden): På tide den dama kommer seg ned åå jorda. Prater om å dra til Miami for å se neste kamp. Koster rundt 250.000 kr. Og apropo den villaen hadde jeg aldri kjøpt. Hadde heller kjøpt meg en flott leilighet. Og hvorfor kan hun ikke fortelle hvem rosegjøken er? Er så dumt hele greia. Så mye tull som hun bruker store penger på synes jeg kvartfinalen i USA var en strålende idé 🤠. Hun brukte jo ca samme sum på en tre dagers tur til Maldivene, for ikke snakke om hva hun vurderer å bruke på bil, som hun knapt vil bruke. På Maldivene ble det regnvær attpå til, men selv i sol må da kvartfinalen mellom Norge og England være en my større opplevelse. For ikke å snakke om bedre content. Kjør på 🚀 3 5
Lykkeliten* Skrevet 6. juli #36373 Skrevet 6. juli (endret) Mina 2 skrev (46 minutter siden): På tide den dama kommer seg ned åå jorda. Prater om å dra til Miami for å se neste kamp. Koster rundt 250.000 kr. Og apropo den villaen hadde jeg aldri kjøpt. Hadde heller kjøpt meg en flott leilighet. Og hvorfor kan hun ikke fortelle hvem rosegjøken er? Er så dumt hele greia. Hadde eg hatt 250’ å svi av hadde eg gjerne brukt dei på fotballtur! Det må være betre bruk enn å kjøpe ei veske til eller tur nr ørten til kjedelige Maldivene (kjedelig gjennom snappen hennar, ikkje kjedelig om eg får reise sjølv). Kva slags bustad du ønsker å kjøpe er neppe relevant for andre enn deg og dine nærmaste? Og kvifor ho ikkje røper kven kjerasten er - det veit me vel alle svaret på? Endret 6. juli av Lykkeliten* 3 2
agent Skrevet 6. juli #36374 Skrevet 6. juli Lykkeliten* skrev (2 minutter siden): Hadde eg hatt 250’ å svi av hadde eg gjerne brukt dei på fotballtur! Det må være betre bruk enn å kjøpe ei veske til eller tur nr ørten til kjedelige Maldivene (kjedelig gjennom snappen hennar, ikkje kjedelig om eg får reise sjølv). Kva slags bustad du ønsker å kjøpe er neppe relevant for andre enn deg og dine nærmaste? Og kvifor ho ikkje røper kven kjerasten er - det veit me vel alle svaret på? Hvis hun reiser, lurer jeg på hvor "OVERSTIMULERT" hun kommer til å bli.😇 2 6
loveanimals Skrevet 6. juli #36375 Skrevet 6. juli (endret) agent skrev (3 timer siden): Hvis hun reiser, lurer jeg på hvor "OVERSTIMULERT" hun kommer til å bli.😇 Hun som ikke skulle reise noe sted på minst 2 mnd ? Og hva med den forferdelige angsten? Har den liksom forsvunnet "over natten", eller er hun høy på noe? Og når begynte hun å bry seg om fotball? Det er bare så idiotisk tåpelig. ALT for content (som oftest ikke blir noe av) Endret 6. juli av loveanimals 2 9
Mokkilokki Skrevet 6. juli #36376 Skrevet 6. juli Det har hvert konstant drama hos henne siden i fjor sommer virker det som. Nå folk går litt lei så garantert skjer det noe. En dag er hun ikke relevant hva da? Når man betaler over 40 mill for et hus så skulle man tro det meste var i iorden men det er jo mye galt med huset både inne og ute. Forstår ikke alle som shopper hos henne og sier å dette fortjener du så vi støtter deg. Du blir blakk og og hun velter seg i luksusklær som hun heller ikke bruker virker det som. Er ganske sikker på at det meste folk har shoppa har havna i et skap og blir der. Hun fortjener ikke ting mer enn andre. Tror nok hun og andre store influensene er gradvis på vei ut. 3 8
princesspeaches Skrevet 6. juli #36377 Skrevet 6. juli loveanimals skrev (16 minutter siden): Hun som ikke skulle reise noe sted på minst 2 mnd ? Og hva med den forferdelige angsten? Har den liksom forsvunnet "over natten", eller er hun høy på noe? Og når begynte hun å bry seg om fotball? Det er bare så idiotisk tåpelig. ALT for content Har jo ingenting med content å gjøre? Har du ikke fulgt hun lenge? Isabel har spilt fotball siden hun var ung, i flere år. Hun var også god. Så ja, Isabel liker fotball. Og også de som ikke gjør det hadde vell hatt lyst til å være med å se om Norge endelig klarer å vinne? Hun går på angstmedisin, som alle vet. Da har man bedre perioder også. Noen få dager for å se på en historisk kamp for Norge kan man vell klare fordeom man er dårlig. Ser heller ikke grunnen til at andre skal blande seg oppi det 1 8
Teflonhjernen Skrevet 6. juli #36378 Skrevet 6. juli Ser innom litt sånn nå og da og der går det mer enn fort i svingene for å si det slik. Tøff forretningskvinne ➡️ Naiv og godtroende. Deprimert og vil bare ligge i senga og dø ➡️ Så høyt oppe, skal «ta» de fordi hun kan og har råd til det. Hevngjerrig og plutselig skikkelig fotball fan, men p kunne nasjonalsangen er visst ikke så viktig Huffda…. 4 4
Lykkeliten* Skrevet 6. juli #36379 Skrevet 6. juli agent skrev (41 minutter siden): Hvis hun reiser, lurer jeg på hvor "OVERSTIMULERT" hun kommer til å bli.😇 Eg tipper at det går heilt fint. Ho tåler som regel det ho likar. 3
Lykkeliten* Skrevet 6. juli #36380 Skrevet 6. juli loveanimals skrev (40 minutter siden): Hun som ikke skulle reise noe sted på minst 2 mnd ? Og hva med den forferdelige angsten? Har den liksom forsvunnet "over natten", eller er hun høy på noe? Og når begynte hun å bry seg om fotball? Det er bare så idiotisk tåpelig. ALT for content Eh? Du kritiserer en influenserkonto for å skape innhald? 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå