rock&republic Skrevet 2 timer siden #36321 Skrevet 2 timer siden vilas skrev (15 timer siden): Påvirket extra ja. Og d er I flink til. Gir nesten følgere dårlig samvittighet. Hun har lagt ut enkelte kjøp fra enkeltpersoner. For å markere at noen hører på henne Om folk er påvirkelig eller klarer å tenke selv er faktisk ikke I sin skyld. 2
Isild Skrevet 2 timer siden #36322 Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg tok meg tid til å høre "Nå er det faen meg nok"-snappen. Vær så snill å ikke spekulere i hva/hvem dette er skriver hun. Altså! Isabel er Norges største influencer, har egen squad, tusenvis av "elsklinger" og mange andre som følger av ulike grunner. Det er klart at disse måndedene skaper ellevillt med nysgjerrighet og spekulasjoner, og det vet hun så godt, og det er det hun vil - for store gule overskrifter gjør at det renner inn i kassa. Squaden og andre har vel aldri vært innom henne så ofte som nå for å se om det er noen hint om hva dette gjelder. "Dere kommer til å få sjokk", "Det er det værste jeg har opplevd i helo mitt liv", "Det har ødelagt psyken min", "Det har gjort at jeg må medisineres", "Jeg har tapt masse penger fordi jeg ikke har klart å gjøre jobben min". Alvorlige innlegg, og det er klart elsklingene er bekymret og andre virkelig lurer på hva som har skjedd. Forstår at hun ikke kan late om ingenting på snappen sin når hun har hatt det så vanskelig da, og det igjen forteller meg at influenceryrket må være ganske komplisert noenganger. Når man lever av å dele fra livet sitt, og livet er helt jævlig - lenge. Da må det rett og slett være veldig kjipt. Jeg kommer aldri til å forstå at noen ønsker å eksponere seg sånn for å vasse i penger. Er det virkelig verdt det? Endret 2 timer siden av Isild 1 4
loveanimals Skrevet 2 timer siden #36323 Skrevet 2 timer siden Isild skrev (4 minutter siden): Jeg tok meg tid til å høre "Nå er det faen meg nok"-snappen. Vær så snill å ikke spekuelere i hva/hvem dette er skriver hun. Altså! Isabel, er Norges største influencer, har egen squad, tusenvis av "elsklinger" og mange andre som følger av ulike grunner. Det er klart at disse måndedene skaper ellevillt med nysgjerrighet og spekulasjoner, og det vet hun så godt, og det er det hun vil - for store gule overskrifter gjør at det renner inn i kassa. Squuaden og andre har vel aldri vært innom henne så ofte som nå for å se om det er noen hint om hva dette gjelder. "Dere kommer til å få sjokk", "Det er det værste jeg har opplevd i helo mit tliv", "Det har ødelagt psyken min", "Det har gjort at jeg må medisineres", "Jeg har tapt masse penger fordi jeg ikke har klart å gjøre jobben min". Alvorlige innlegg, og det er klart elsklingene er bekymret og andre virkelig lurer på hva som har skjedd. Forstår at hun ikke kan late om ingenting på snappen sin når hun har hatt det så vanskelig da, og det igjen forteller meg at influenceryrket må være ganske komplisert noenganger. Når man lever av å dele fra livet sitt, og livet er helt jævlig - lenge. Da må det rett og slett være veldig kjipt. Jeg kommer aldri til å forstå at noen ønsker å eksponere seg sånn for å vasse i penger. Er det virkelig verdt det? Ja for denne patetiske griske dronninga er det tydeligvis verdt å selge sjela si for penger. Samme hva hun står i av problemer og vanskeligheter, så tror hun at bare hun har nok penger så ordner alt seg. Hun er totalt virkelighetsfjærn, og nå "lider" hun " stakkars "grunnet det. Uffa meg så synd det er i henne altså 2 2
Bente90 Skrevet 2 timer siden #36324 Skrevet 2 timer siden Hvor lykkelig kan du bli av masse dyre vesker i skapet? Jeg ville solgt veskene og gitt bort pengene til folk/dyr som trenger det. Hvorfor springer pimpen rundt og handler masse unyttig dritt ? Bare for å få brukt penger? Hvorfor gir du ikke «hushjelpen» din mere penger eller mere fri så hun kan reise og være med sine egne barn? Isabel vil bruke hushjelpen sin til å passe sine barn om hun noen gang får barn, men jeg ville hatt store kvaler med og bruke en mor til og passe mine barn mens hun nesten aldri får se sine egne barn. Isabel vil fremstå så utrolig snill? Ja så vis det da? Ikke bare øse penger på unyttig søppel. 2
Alba1235 Skrevet 1 time siden #36325 Skrevet 1 time siden Isild skrev (43 minutter siden): Jeg tok meg tid til å høre "Nå er det faen meg nok"-snappen. Vær så snill å ikke spekulere i hva/hvem dette er skriver hun. Altså! Isabel er Norges største influencer, har egen squad, tusenvis av "elsklinger" og mange andre som følger av ulike grunner. Det er klart at disse måndedene skaper ellevillt med nysgjerrighet og spekulasjoner, og det vet hun så godt, og det er det hun vil - for store gule overskrifter gjør at det renner inn i kassa. Squaden og andre har vel aldri vært innom henne så ofte som nå for å se om det er noen hint om hva dette gjelder. "Dere kommer til å få sjokk", "Det er det værste jeg har opplevd i helo mitt liv", "Det har ødelagt psyken min", "Det har gjort at jeg må medisineres", "Jeg har tapt masse penger fordi jeg ikke har klart å gjøre jobben min". Alvorlige innlegg, og det er klart elsklingene er bekymret og andre virkelig lurer på hva som har skjedd. Forstår at hun ikke kan late om ingenting på snappen sin når hun har hatt det så vanskelig da, og det igjen forteller meg at influenceryrket må være ganske komplisert noenganger. Når man lever av å dele fra livet sitt, og livet er helt jævlig - lenge. Da må det rett og slett være veldig kjipt. Jeg kommer aldri til å forstå at noen ønsker å eksponere seg sånn for å vasse i penger. Er det virkelig verdt det? Jaaaaa nettopp. Nei hvordan i alle dager kan de tro det er verd det….Disse folka har dessverre aldri opplevd et normalt liv og fått kjenne gleden av det. Så de vet ikke bedre tror jeg. Og så er det faktisk sånn at helt normale liv også byr på nedturer og skuffelser. I tonnevis. Helt uten at de fleste av oss SYTER i det offentlige rom like hardt som denne dama. Stakkars meg….😂 1 1
Velinda Skrevet 1 time siden #36326 Skrevet 1 time siden Alba1235 skrev (5 minutter siden): Jaaaaa nettopp. Nei hvordan i alle dager kan de tro det er verd det….Disse folka har dessverre aldri opplevd et normalt liv og fått kjenne gleden av det. Så de vet ikke bedre tror jeg. Og så er det faktisk sånn at helt normale liv også byr på nedturer og skuffelser. I tonnevis. Helt uten at de fleste av oss SYTER i det offentlige rom like hardt som denne dama. Stakkars meg….😂 Opp med hånda de som ikke har hatt tøffe tak i livet,hun har hodet så langt oppi egen ræv😂 1 2
Isild Skrevet 1 time siden #36327 Skrevet 1 time siden Alba1235 skrev (8 minutter siden): Jaaaaa nettopp. Nei hvordan i alle dager kan de tro det er verd det….Disse folka har dessverre aldri opplevd et normalt liv og fått kjenne gleden av det. Så de vet ikke bedre tror jeg. Og så er det faktisk sånn at helt normale liv også byr på nedturer og skuffelser. I tonnevis. Helt uten at de fleste av oss SYTER i det offentlige rom like hardt som denne dama. Stakkars meg….😂 Du er nok inne på noe veldig viktig. Veldig mange av dagens "påvirkere" har ikke levd normalt. De har ikke tatt utdanning med det det innebærer av å måtte ta ansvar, sette seg mål, bli prøvet, og ikke minst relasjonsbygging og sosiale samspill. Videre har de færreste vært i en vanlig jobb med det det innebærer av det samme. De går glipp av noe av det mest givende i livet faktisk. Lære seg et fag/yrke/felt med vitnemål, papirer og titler som følger med det. Det er ikke noe MUST å ta utdanning, men jeg personlig tror man vokser veldig på det. Masse "raske penger" for å selge bloggerpiller, privatliv og å sitte å snakke inn i et mobilkamera - jeg ser ikke helt at det er bra eller utviklende. Isabel og flere av influencere virker som de har stagnert i en egen "boble", de blir isolert - og jeg tror de med det mister forholdet til hvordan "normalen" er, og dermed reagerer som f.eks Isabel gjør nå. Hun sier hun tror folk får sjokk når de får høre om hva som har skjedd. Mange "elsklinger" får nok sjokk på hennes vegne, men mange andre får nok ikke nødvendigvis det. De fleste har opplevd svik, svikt, konflikter, dumpa, sabotert, tap osv i løpet av livet. l tillegg til dødsfall, dårlig økonomi, mental slitenhet og tøffe ting som hører til det å være menneske. Hun får det til å høres ut som om noen omtrent har kidnappet og torturert noen - eller værre. 3
LorettaLynn Skrevet 1 time siden #36328 Skrevet 1 time siden Tittet på instagrammen til Maren Reme. Hvis det er de hun er i konflikt med har hun vel bare blitt lurt av sin egen medisin. «Viktig med raushet, heie på hverandre, ikke konkurrere, dele med hverandre, være venninner som har det fint i sammen - halleluja!». Legge til litt Gud og Jesus og veldedighet så skjønner ingen hva vi egentlig driver med som er å tjene mest mulig penger til oss SELV. Akkurat sånn som Isabel etter min mening holder på. 3
Alba1235 Skrevet 1 time siden #36329 Skrevet 1 time siden Isild skrev (2 minutter siden): Du er nok inne på noe veldig viktig. Veldig mange av dagens "påvirkere" har ikke levd normalt. De har ikke tatt utdanning med det det innebærer av å måtte ta ansvar, sette seg mål, bli prøvet, og ikke minst relasjonsbygging og sosiale samspill. Videre har de færreste vært i en vanlig jobb med det det innebærer av det samme. De går glipp av noe av det mest givende i livet faktisk. Lære seg et fag/yrke/felt med vitnemål, papirer og titler som følger med det. Det er ikke noe MUST å ta utdanning, men jeg personlig tror man vokser veldig på det. Masse "raske penger" for å selge bloggerpiller, privatliv og å sitte å snakke inn i et mobilkamera - jeg ser ikke helt at det er bra eller utviklende. Isabel og flere av influencere virker som de har stagnert i en egen "boble", de blir isolert - og jeg tror de med det mister forholdet til hvordan "normalen" er, og dermed reagerer som f.eks Isabel gjør nå. Hun sier hun tror folk får sjokk når de får høre om hva som har skjedd. Mange "elsklinger" får nok sjokk på hennes vegne, men mange andre får nok ikke nødvendigvis det. De fleste har opplevd svik, svikt, konflikter, dumpa, sabotert, tap osv i løpet av livet. l tillegg til dødsfall, dårlig økonomi, mental slitenhet og tøffe ting som hører til det å være menneske. Hun får det til å høres ut som om noen omtrent har kidnappet og torturert noen - eller værre. YES
Snuppa82 Skrevet 26 minutter siden #36330 Skrevet 26 minutter siden (endret) 2 hours ago, Vanilje70 said: Antidep tar hvertfall 6 uker før effekt, så lol Nei, det tar normalt 2-4 uker før man får merkbar effekt og 6-8 uker før full effekt. Samt det er veldig individuelt. Endret 25 minutter siden av Snuppa82 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå