Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kjerringrokk skrev (2 minutter siden):

Denne tråden og kvinneguiden hadde tjent med å diskutere hva som faktisk blir sakt og gjort istedefor å tillegge så mye fantasi og spekulasjoner som åpenbart kun handler om hat for Isabel og familien. Altså konstruktivt og ikkje hatefullt.

Nå må det en gang for alle bli slutt på dette snakket om HAT og hatefullt ditt og datt. 

Hvor får dere der fra at det er HAT ?

Dette har vært tatt opp flere ganger, men er visst veldig vanskelig å skjønne 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
loveanimals skrev (10 minutter siden):

Nå må det en gang for alle bli slutt på dette snakket om HAT og hatefullt ditt og datt. 

Like vanskelig som å skjønne at man ikke er RS eller elskling om man ikke tolker alt IR gjør og sier negativt, falskt og ondsinnet

• Nyttig 8
Skrevet
Neket skrev (44 minutter siden):

Hva dreier dagens clickbait seg om? Nå er det f@en meg nok eller hva det står? 

Henriktroy på Instagram har oppsummert det ganske godt 😂

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)
Sirah skrev (1 time siden):

Glemmer ikke hun som kjøpte, var det 10 iskaffeglass - for å støtte venninnen sin... Hun likte ikke engang iskaffe...

Ja blandt annet. Og 5/10 risvannflasker. Mascaraen må dere legge merke til, hun har ett kraftig filter ved den reklamen, for d er umulig å få slike vipper med den. Se bare når hun er i øyeblikk hvor det er lite el ingen sminke. Hun påstår den inneholder ett fiber som bygger opp vippene. Greit nok d, men den bygger ikke så mye som hun reklamerer med. At den vant Costume konkuransen er mest sannsynlig Raadsquad sin ære. De har sittet på stemme knappen døgnet rundt 🙂 samme med denne eau de parfum Courage som hun vant med. Den lukter svakt ifht andre kjente merker. Jeg sendte den tilbake.

Endret av vilas
Tastefeil
  • Nyttig 6
Skrevet
loveanimals skrev (21 minutter siden):

Da må du nesten forklare det for oss som har litt tungt for å skjønne det ditt og datt. Hva mener du at kommentarene er? Av kjærlighet? Veiledene? Ikkje slemme men din egen subjektive opplevelse av henne? 

Hat defineres som

en intens, negativ følelse av sinne, forakt eller avsky rettet mot noen eller noe

MIN subjektive opplevelse av mange kommentarer er at dei blir skrevet med avsky og forakt. Når alt hun gjør er feil og ingenting positivt blir sett, da er det vel mye som heller mot hat?

• Nyttig 6
Skrevet
smiiiley skrev (1 time siden):

Så hvis man handler noe som man egentlig ikke har råd til, så blir man lurt? 🤦🏻‍♀️ 

Påvirket extra ja. Og d er I flink til. Gir nesten følgere dårlig samvittighet. Hun har lagt ut enkelte kjøp fra enkeltpersoner. For å markere at noen hører på henne 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Gjesti7654 skrev (26 minutter siden):

Jeg så det😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Kjerringrokk skrev (55 minutter siden):

Denne tråden og kvinneguiden hadde tjent med å diskutere hva som faktisk blir sakt og gjort istedefor å tillegge så mye fantasi og spekulasjoner som åpenbart kun handler om hat for Isabel og familien. Altså konstruktivt og ikkje hatefullt.

Ikke alle følger I, men de lyver ikke. De ser hva andre ser og hører, og har meninger o det. Innvandrere som har utnyttet norsk velferd maximalt i  over 30/35 år. Og i tillegg utvandrer når de blir krevd skatt. Og flasher sin økonomi og luxusliv. D hadde ingen trengt å se. Hold seg i araberland, og hold fred.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Kjerringrokk skrev (11 minutter siden):

Da må du nesten forklare det for oss som har litt tungt for å skjønne det ditt og datt. Hva mener du at kommentarene er? Av kjærlighet? Veiledene? Ikkje slemme men din egen subjektive opplevelse av henne? 

Hat defineres som

en intens, negativ følelse av sinne, forakt eller avsky rettet mot noen eller noe

MIN subjektive opplevelse av mange kommentarer er at dei blir skrevet med avsky og forakt. Når alt hun gjør er feil og ingenting positivt blir sett, da er det vel mye som heller mot hat?

Det er du som bruker ordet HAT.

Det må være lov å diskutere influenserens handlinger og reaksjoner,  på godt og vondt. 

Jeg hater ikke IR, jeg har ingen grunn til det. Men jeg synes hun er veldig kynisk,manipulerende og kalkulerende, som kommer tydelig frem på snapp kontoen hennes.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
vilas skrev (7 timer siden):

Tenk på alle i Raadsquad gjengen som handler villt av henne, det sitter fullt av uføretrygdede og folk med lav lønn som blir "lurt "av henne. Kredittkortene går vel varm.

Jeg er uføretrygdet og har sikkert derfor lav intelligens… men har hverken blitt lurt av frk Raad, eller har kredittkort. :murstein:

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Kjerringrokk skrev (29 minutter siden):

Hat defineres som

Hat er ditt ord. 

Man hater ikke et menneske man ikke kjenner. At man ikke er enig med henne og misliker mye av det hun legger ut, er fullt lovlig og IKKE hat 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Gjesti7654 skrev (50 minutter siden):

Henrik Troy er rå 🤣

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
vilas skrev (27 minutter siden):

Påvirket extra ja. Og d er I flink til. Gir nesten følgere dårlig samvittighet. Hun har lagt ut enkelte kjøp fra enkeltpersoner. For å markere at noen hører på henne 

Forskjell på påvirket og lurt da. Man kan si mye om influensere og markedsføring, men til syvende og sist så kan man ikke legge skyld på andre for dumme valg man selv velger å ta. 
Kynisk markedsføring er ikke akkuratt et nytt fenomen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
loveanimals skrev (9 minutter siden):

Henrik Troy er rå 🤣

Han er patetisk. Det meste av det han poster er lavmål, spesielt når han henger ut konkrete personer. La nå folk få gjøre som de vil. Hvem er han til å disse folk på den måten? Ganske spesielt av en voksen mann...

Nå tenker jeg generelt, ikke spesielt rettet mot I.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Når en person legger ut hele livet sitt på sosiale medier, og tjener masse penger på det?! så må man nesten få lov til og diskutere denne personen uten at man skal tillegges at man hater en person🤦‍♂️Isabel er ikke et sunt forbilde, hun mener nok det selv men man blir ikke et godt forbilde av og ha operert det meste, spiseforstyrrelser, mentale problemer og bruker hverdagen sin på lage iskaffe, sitte på dass, ligge i sengen eller ved bassenget og sutre. Hun har vært flink til og bygge seg opp en gjeng som følger henne uansett oppførsel, så hun tjener mye penger på det. 
Pimpen er også veldig sutrete, og forventer bli påspandert ting hele tiden og barna (bortsett fra shehed) ser ikke hva hun driver med. At Isabel også skal kjøpe hus til henne i Dubai er jo bra, da får hun vel ikke med uføre trygd til emiratene ? 

• Liker 1
  • Nyttig 14
Skrevet
loveanimals skrev (8 timer siden):

Hun TROR selv, og prøver desperat å ovrebevise alle andre at hun er en sterk og dyktig forretningskvinne, men det viser seg stadig vekk at hun har IKKE peiling på noe som helst.  Hvorfor har hun assistenter til alt mulig da ?

Hun kan INGENTING annet enn å bruke penger i nuet, og ofrer ikke en eneste tanke på at det kommer dager og år etter dette. (Sparing)

Ikke kan hun lage mat, ikke vaske og rydde, ikke holde orden i skuffer og skap, ikke stelle hagen og poolen, osv osv. Listen er uendelig lang. Og OM hun hadde kunnet noe av dette, så gidder hun ikke. 

Begynner å lure på om hun har sagt opp Ann.  Det kommer jo mat på døren til alle måltider. Selv ikke den gullforgylte ekle mora gidder noe som helst.

Noe er på gang nå og Isabel legger skylden på andre for sin egen naivitet (hun er jo såååå godtroende og har såååå stort hjerte) , pga at hun selv ikke har peiling på hva hun driver med.

Og den "forferdelige " angsten din Isabel, kan du skylde deg selv for. Ikke trekke hverken Shirogkortet eller noe annet.

Karma biter hardt 

Kan ingenting…??? Hun kan å tjene MASSE penger da🤩👍🏼

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva skulle I gjort uten Pimpen?

Hva gjør Shehed uten Pimpen?

Hva gjør en mor mot sine barn?

Skrevet

Sitater fra Isabels story fra i går:

"Det er så mange som står i denne situasjonen med meg". 

"...har blitt utsatt for syke ting av samme person. Nå står jeg ikke bare opp for meg selv, men for alle de og, for nå er det faen meg nok."

"Jeg vet det er veldig mange andre og, som vil fortelle denne historien."

Så da er vel nok ikke Synnøve da. Og Isabel er jo ikke et mange person-foretak ( = det er ikke mange som lider av det som skjer i hennes business), så må det jo være en person som jobber med mange influencere. Så da har hun vel egentlig fortalt hvem det er tenker jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Velinda skrev (10 timer siden):

Det er så sprøtt,da har man bikka over

Ja man har det. Det er ikke sunt. Og det er helt tydelig at mange av dem har tippet over. Jeg syntes innimellom hun slipper fine ting og jeg har kjøpt f.eks en bikini som jeg liker veldig godt. Men hadde da aldri kjøpt en av hver bare for å "støtte venninna mi"? Det er jo galskap.

vilas skrev (9 timer siden):

Ja blandt annet. Og 5/10 risvannflasker. Mascaraen må dere legge merke til, hun har ett kraftig filter ved den reklamen, for d er umulig å få slike vipper med den. Se bare når hun er i øyeblikk hvor det er lite el ingen sminke. Hun påstår den inneholder ett fiber som bygger opp vippene. Greit nok d, men den bygger ikke så mye som hun reklamerer med. At den vant Costume konkuransen er mest sannsynlig Raadsquad sin ære. De har sittet på stemme knappen døgnet rundt 🙂 samme med denne eau de parfum Courage som hun vant med. Den lukter svakt ifht andre kjente merker. Jeg sendte den tilbake.

Nå skal jeg gå litt mot strømmen her, men mascaraen er jeg faktisk skikkelig fornøyd med 😅 Men jeg har ganske lange vipper nå. Var ikke fornøyd med den når jeg hadde korte vipper, da ble det bare klumpete. Men har endelig funnet et vippeserum som funker og da kom virkelig mascaraen til sin rett. 

Enig med deg ang Courage, den likte jeg ikke. 

Purpurina skrev (35 minutter siden):

Sitater fra Isabels story fra i går:

"Det er så mange som står i denne situasjonen med meg". 

"...har blitt utsatt for syke ting av samme person. Nå står jeg ikke bare opp for meg selv, men for alle de og, for nå er det faen meg nok."

"Jeg vet det er veldig mange andre og, som vil fortelle denne historien."

Så da er vel nok ikke Synnøve da. Og Isabel er jo ikke et mange person-foretak ( = det er ikke mange som lider av det som skjer i hennes business), så må det jo være en person som jobber med mange influencere. Så da har hun vel egentlig fortalt hvem det er tenker jeg. 

Jeg tipper det handler om Reme siden flere står i situasjonen. Var det ikke Martine Halvorsen som hadde sagt på snap at hun sto i det samme som Isabel? Fellesnevneren er Reme. Hele den familien er jo viden kjent for å knuse folk i forretningslivet. Hvorfor skal han være noe annerledes enn resten av familien?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (12 minutter siden):

Ja man har det. Det er ikke sunt. Og det er helt tydelig at mange av dem har tippet over. Jeg syntes innimellom hun slipper fine ting og jeg har kjøpt f.eks en bikini som jeg liker veldig godt. Men hadde da aldri kjøpt en av hver bare for å "støtte venninna mi"? Det er jo galskap.

Nå skal jeg gå litt mot strømmen her, men mascaraen er jeg faktisk skikkelig fornøyd med 😅 Men jeg har ganske lange vipper nå. Var ikke fornøyd med den når jeg hadde korte vipper, da ble det bare klumpete. Men har endelig funnet et vippeserum som funker og da kom virkelig mascaraen til sin rett. 

Enig med deg ang Courage, den likte jeg ikke. 

Jeg tipper det handler om Reme siden flere står i situasjonen. Var det ikke Martine Halvorsen som hadde sagt på snap at hun sto i det samme som Isabel? Fellesnevneren er Reme. Hele den familien er jo viden kjent for å knuse folk i forretningslivet. Hvorfor skal han være noe annerledes enn resten av familien?

Ser ut som Synnøve er advokat for en del influencere. Hun har nettopp kjøpt hus nær Lien og Reme på Dvergnes. Så skal ikke se bort i fra at det enten er Synnøve eller en kombinasjon. Men Reme har ikke noe med Isabel å gjøre lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...