vilas Skrevet 2. juli #36181 Skrevet 2. juli Trixie99 skrev (1 time siden): Nei, sikkert noen uker siden sist. Hun går vel gjennom gamle kommentarer og blokkerer det hun ikke liker. Ja for ett par dager siden hadde hun en " raid". Jeg er også blokkert, men allikevel ser jeg hennes innlegg på utforsk el spotlight . Mulig jeg har blitt reddet og blitt med i Raadsquad?? Vet søren ikke , men jeg ser henne innimellom. 1
Eva88 Skrevet 3. juli #36182 Skrevet 3. juli Hun mister følgere hele tiden. Tror hun har vert oppe i 389000 ish? og nå 385. Er jo ikke mange sånn sett når man nesten har 400k følgere, men tror dere hun stresser over det? 2 1
Gjest tante_grusom Skrevet 3. juli #36183 Skrevet 3. juli De lever et heseblesende liv. Når det ikke er chili ved poolen og den elskede hagen.
suprise Skrevet 3. juli #36184 Skrevet 3. juli tante_grusom skrev (2 timer siden): De lever et heseblesende liv. Når det ikke er chili ved poolen og den elskede hagen. ...Og et meget dysfunksjonelt og trist liv. Uten pengene til Isabel hadde nok ikke mamsen vært like "blid", pimpen har jo en holdning som tilsier at alle må gi henne penger , eller "kjærlighet" som hun da mener er gaver og penger.... Så ekte kjærlighet er ikke å spore. Penger skaper muligheter, men det fikser ikke opp i noe som aldri har vært tilstede. Som f.eks en trygg barndom, trygge foreldre, ekte kjærlighet fra en partner etc. Tror ikke Isabel er særlig lykkelig nei. 8 6
vilas Skrevet 3. juli #36185 Skrevet 3. juli suprise skrev (3 minutter siden): ...Og et meget dysfunksjonelt og trist liv. Uten pengene til Isabel hadde nok ikke mamsen vært like "blid", pimpen har jo en holdning som tilsier at alle må gi henne penger , eller "kjærlighet" som hun da mener er gaver og penger.... Så ekte kjærlighet er ikke å spore. Penger skaper muligheter, men det fikser ikke opp i noe som aldri har vært tilstede. Som f.eks en trygg barndom, trygge foreldre, ekte kjærlighet fra en partner etc. Tror ikke Isabel er særlig lykkelig nei. Prøv å følge med " Pumpen's " ansiktsuttrykk når hun ikke påvirkes av de andre' s store glis. Når hun sitter i egne tanker, enten i villaen el i bilen. Og når hun går rundt på kjøpesenter og fyller korgen med " ræl". Det hviler noe " ikke bra" over " Pumpen" syns jeg å se. 9
NiceOrNothing Skrevet 3. juli #36186 Skrevet 3. juli Eva88 skrev (5 timer siden): Hun mister følgere hele tiden. Tror hun har vert oppe i 389000 ish? og nå 385. Er jo ikke mange sånn sett når man nesten har 400k følgere, men tror dere hun stresser over det? Mitt ønske for neste tiår , er at influensere som henne må finne seg en skikkelig jobb. evnt fronte gode og humanitære verdier . Ikke disfunsjon og et ekstremt overforbruk . Hun profiterer på andres nysgjerrighet / avhengighet . Mitt nyttårsforsett var å avfølge alle sånne . Er godt igang med det. 2 17
suprise Skrevet 3. juli #36187 Skrevet 3. juli (endret) vilas skrev (2 timer siden): Prøv å følge med " Pumpen's " ansiktsuttrykk når hun ikke påvirkes av de andre' s store glis. Når hun sitter i egne tanker, enten i villaen el i bilen. Og når hun går rundt på kjøpesenter og fyller korgen med " ræl". Det hviler noe " ikke bra" over " Pumpen" syns jeg å se. Jeg følger henne ikke så mye da snappene varer like lenge som en flytur til London...,men ser når det dukker opp i feed og det er ganske ofte😄 Jeg skjønner hva du mener... En dame som måtte plassere 2 av barna i fosterhjem(??) , og fremdeles den dag i dag er i offerollen der hun mener hun bare er full i kjærlighet til barna , og har alltid gjort alt for dem 🤔 .....samtidig som hun forlanger at barna skal hjelpe henne med alt, gi henne gaver og penger for det er slik man viser kjærlighet til sin mor🙈. Dette har hun konkret sagt. Er så mye feil med den tankegangen der at det taler for seg selv... Hun er moren og rollene skulle vært byttet om, en mor skal gi kjærlighet og trygghet til sine barn ubetinget ,og kjærlighet har ingenting med dyre gaver og penger å gjøre når alt kommer til alt. Hun er det man kaller en ekstremt umoden emmosjonell mor : " En emosjonelt umoden forelder mangler evnen til å regulere egne følelser og vise ekte empati. De er ofte egosentriske, fysisk til stede, men følelsesmessig utilgjengelige. Dette kan føre til at de overser barnets behov, snur situasjoner til å handle om seg selv, eller gjør barnet ansvarlig for forelderens følelser." Spot on! Også spesielt når hun stadig forteller Shehed hvor fæl hennes far var mot henne og det har Shehed sagt er så sårende å høre. Det er så feil og legge dine følelser på et barn..De vil oppleve seg som utilstrekkelige, få skyldfølelse og skam. Shehed sa jo også at faren hennes var den beste foreldren hun hadde,og hun elsket sin far høyt. Han er også død , så sitter pimpen der å forteller hvor synd det er i henne som hadde en så fæl ektemann..en mann som ikke kan forsvare seg selv. Jeg tror Shehed vil vokse mer og mer bort fra den penge galne familien.....og gjerne få sin egen familie. Når det gjelder Isabel er løpet kjørt, hun skyver bort sine egne sår og traumer i luksus biler,hus,penger osv. Flykt! Og pimpen er selvfølgelig hennes beste "venn" så lenge mamsen har en penge-maskin datter... Når det gjelder de unge søskene så er de bare umodne og trenger å vokse opp... Endret 3. juli av suprise 5 21
NiceOrNothing Skrevet 3. juli #36188 Skrevet 3. juli suprise skrev (1 time siden): Jeg følger henne ikke så mye da snappene varer like lenge som en flytur til London...,men ser når det dukker opp i feed og det er ganske ofte😄 Jeg skjønner hva du mener... En dame som måtte plassere 2 av barna i fosterhjem(??) , og fremdeles den dag i dag er i offerollen der hun mener hun bare er full i kjærlighet til barna , og har alltid gjort alt for dem 🤔 .....samtidig som hun forlanger at barna skal hjelpe henne med alt, gi henne gaver og penger for det er slik man viser kjærlighet til sin mor🙈. Dette har hun konkret sagt. Er så mye feil med den tankegangen der at det taler for seg selv... Hun er moren og rollene skulle vært byttet om, en mor skal gi kjærlighet og trygghet til sine barn ubetinget ,og kjærlighet har ingenting med dyre gaver og penger å gjøre når alt kommer til alt. Hun er det man kaller en ekstremt umoden emmosjonell mor : " En emosjonelt umoden forelder mangler evnen til å regulere egne følelser og vise ekte empati. De er ofte egosentriske, fysisk til stede, men følelsesmessig utilgjengelige. Dette kan føre til at de overser barnets behov, snur situasjoner til å handle om seg selv, eller gjør barnet ansvarlig for forelderens følelser." Spot on! Også spesielt når hun stadig forteller Shehed hvor fæl hennes far var mot henne og det har Shehed sagt er så sårende å høre. Det er så feil og legge dine følelser på et barn..De vil oppleve seg som utilstrekkelige, få skyldfølelse og skam. Shehed sa jo også at faren hennes var den beste foreldren hun hadde,og hun elsket sin far høyt. Han er også død , så sitter pimpen der å forteller hvor synd det er i henne som hadde en så fæl ektemann..en mann som ikke kan forsvare seg selv. Jeg tror Shehed vil vokse mer og mer bort fra den penge galne familien.....og gjerne få sin egen familie. Når det gjelder Isabel er løpet kjørt, hun skyver bort sine egne sår og traumer i luksus biler,hus,penger osv. Flykt! Og pimpen er selvfølgelig hennes beste "venn" så lenge mamsen har en penge-maskin datter... Når det gjelder de unge søskene så er de bare umodne og trenger å vokse opp... Tror pimpen mistet mye av sin underholdningsverdi etter å ha utpekt en favoritt . Det er liksom ikke så forbilledlig lenger . Å ha en stor -familie der verdien på barna blir satt etter penge-strømmen . Tror også mange kan kjenne seg igjen . I å ha en sånn forelder ( som har favoritter ). Det er jo hverken underholdende eller kult . Tvert imot . 3 13
rock&republic Skrevet 3. juli #36190 Skrevet 3. juli Min drøm er at aller her inne som følger henne avfølger. Hadde vært intr å se følgertallet dale og snapinntekten deretter 🙌🏼🙌🏼🙌🏼 24 1
loveanimals Skrevet 3. juli #36191 Skrevet 3. juli NiceOrNothing skrev (25 minutter siden): Tror pimpen mistet mye av sin underholdningsverdi etter å ha utpekt en favoritt . Det er liksom ikke så forbilledlig lenger . Å ha en stor -familie der verdien på barna blir satt etter penge-strømmen . Tror også mange kan kjenne seg igjen . I å ha en sånn forelder ( som har favoritter ). Det er jo hverken underholdende eller kult . Tvert imot . Pimpen er forferdelig simpel på alle måter. Klarer ikke å finne noe positivt med hverken henne eller Isabel. Sykelig opptatt av penger og lyx, og kun det. Håper ingen barn opplever at de har søsken som er foreldrenes favoritter. Det er en utilgivelig skam å favorisere på denne måten 💩 2 16
lotti__s Skrevet 3. juli #36192 Skrevet 3. juli loveanimals skrev (3 minutter siden): Pimpen er forferdelig simpel på alle måter. Klarer ikke å finne noe positivt med hverken henne eller Isabel. Sykelig opptatt av penger og lyx, og kun det. Håper ingen barn opplever at de har søsken som er foreldrenes favoritter. Det er en utilgivelig skam å favorisere på denne måten 💩 Helt enig. Alt dreier seg og henne-henne og atter henne! Bare lyx og pengebruk hele tider og hvor mye penger hun har osv. da jeg begynte å følge henne var det kjekt. Nå er det bånn i bøtte. Selge selge selge osv. 1 7
Tapaz Skrevet 3. juli #36193 Skrevet 3. juli Lykkeliten* skrev (19 timer siden): Far har vært i jobb og mor er ufør - og du vil ‘sende dei tilbake’? Ungene er vel født i Norge, skal dei òg sendast ‘tilbake’? Om ein har revmatiske plager er det ein kjend sak at ein ofte blir bedre i varmen, kan det vær difor ho ikkje treng støtte der? Berre ein tanke… Det blir litt vanskelig ettersom ungene ikke lenger bor i Norge. Isabel føler seg mer hjemme i den arabiske kulturen, det har hun selv sagt. 2 3
dårligbrukernavn Skrevet 3. juli #36194 Skrevet 3. juli suprise skrev (5 timer siden): ...Og et meget dysfunksjonelt og trist liv. Uten pengene til Isabel hadde nok ikke mamsen vært like "blid", pimpen har jo en holdning som tilsier at alle må gi henne penger , eller "kjærlighet" som hun da mener er gaver og penger.... Så ekte kjærlighet er ikke å spore. Penger skaper muligheter, men det fikser ikke opp i noe som aldri har vært tilstede. Som f.eks en trygg barndom, trygge foreldre, ekte kjærlighet fra en partner etc. Tror ikke Isabel er særlig lykkelig nei. Nei, det både sier hun jo selv og det fremkommer helt tydelig at hun ikke er. Langt ifra. loveanimals skrev (1 time siden): Pimpen er forferdelig simpel på alle måter. Klarer ikke å finne noe positivt med hverken henne eller Isabel. Sykelig opptatt av penger og lyx, og kun det. Håper ingen barn opplever at de har søsken som er foreldrenes favoritter. Det er en utilgivelig skam å favorisere på denne måten 💩 Ikke sant.. en mors kjærlighet skal være ubetinget. Hele familien gir bare en dårlig følelse at this point… 4 4
vilas Skrevet 3. juli #36195 Skrevet 3. juli tante_grusom skrev (1 time siden): Stille på snap i dag… Lykke på reisen… Kom en snap litt tidligere idag med beskjed om : idag er en meget vanskelig dag for I, en "ikkedag" som hun kaller det. Ligger i sengen Blir ikke lenge til vi får se Pimpen oppi senga til I ( da klarer " gamla" plutselig å gå opp trappene). Content med mor. Og 70000 kr gliset hennes ( nye tenner) Jeg mistenker at I også planlegger å oppsøke RG, nå når hun ikke får han tids nok til Dubai og har "offdag" på snap liksom. RG MÅ snart forstå at denne familien må han holde seg borte fra. Nå har Sidra hentet sine klær og flyttet inn hos I også. Hun skal vel være selskapsdame for Pimpen, når I reiser bort i helga kanskje? 9
Othelia08 Skrevet 3. juli #36196 Skrevet 3. juli Tapaz skrev (1 time siden): Det blir litt vanskelig ettersom ungene ikke lenger bor i Norge. Isabel føler seg mer hjemme i den arabiske kulturen, det har hun selv sagt. Som om den delen av Dubai hun oppholder seg i, hvor hun går mer eller mindre halvnaken og bruker hundretusenvis av kroner på én shoppingtur, er epitome av arabisk kultur for en kvinne 8 7
Tapaz Skrevet 3. juli #36197 Skrevet 3. juli Othelia08 skrev (14 minutter siden): Som om den delen av Dubai hun oppholder seg i, hvor hun går mer eller mindre halvnaken og bruker hundretusenvis av kroner på én shoppingtur, er epitome av arabisk kultur for en kvinne Haha… det har du rett i. 4
agent Skrevet 3. juli #36198 Skrevet 3. juli tante_grusom skrev (5 timer siden): Stille på snap i dag… Lykke på reisen… Tror du hun har reist til sin store kjærlighet?
vilas Skrevet 3. juli #36199 Skrevet 3. juli (endret) NiceOrNothing skrev (8 timer siden): Mitt ønske for neste tiår , er at influensere som henne må finne seg en skikkelig jobb. evnt fronte gode og humanitære verdier . Ikke disfunsjon og et ekstremt overforbruk . Hun profiterer på andres nysgjerrighet / avhengighet . Mitt nyttårsforsett var å avfølge alle sånne . Er godt igang med det. Om man går gjennom følgere som I har ( gjorde d før æ ble blokkert) så har hun en høy prosent utenlandske følgere, likens på Instagram. Er disse like ivrig på å følge henne daglig tro? Men klart når Snap chat mener d er lukrativt med I 's følgere ifht sin reklame,som mange tenner på i ett svakt øyeblikk. Og det gir store inntekter til Snap chat, da driter de i all nakenhet ( bikini), utidige seksuell uttalelser på mor og datter og manipulerende oppførsel og uttalelser fra I. Hørte for flere mnd siden da hun bodde i leiligheten i Down Town- ikveld skal jeg skrive ut fakturaer for 1 mill til de hun har vært mulig reklamedamen for. Men ikke hørt noe mere om noe fakturering etter hun kom til villaen. Hva har skjedd der da ? Endret 3. juli av vilas Stavefeil. 2 2
vilas Skrevet 3. juli #36200 Skrevet 3. juli agent skrev (7 minutter siden): Tror du hun har reist til sin store kjærlighet? Jeg mistenker det ja. Tror I er mere avhengig av å møte han, enn RG er i å møte henne. Men han holder henne varm ifht fordeler med økonomi. Hun som var såååå glad for at hun ikke skulle reise på to mnd nå. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå