rock&republic Skrevet 12 timer siden #36261 Skrevet 12 timer siden Kom over en haul med moren nå, hun er jo mentalt et barn på 8 år ish 🫣 7 9
Tenkeselv Skrevet 12 timer siden #36262 Skrevet 12 timer siden Trixie99 skrev (På 2.7.2026 den 20.46): Skulle inn og se på stories men ser ikke Isabel. Søker opp og får dette: betyr det at jeg er blokkert??🤣🤣🤣 Ja du er blokkert 😅 Slik er det hos meg også, å jeg vet veldig godt at hun blokkerte meg fordi hun ikke likte min melding til henne.
Bente90 Skrevet 12 timer siden #36263 Skrevet 12 timer siden Og i dag legger hun igjen ut bare «skryte» meldinger fra RS over hvor fantastisk hun er🙈 5 5
loveanimals Skrevet 11 timer siden #36264 Skrevet 11 timer siden Velinda skrev (3 timer siden): Er nok det som biter henne i ræva nå Ja det er jammen på tide 1 3
loveanimals Skrevet 11 timer siden #36265 Skrevet 11 timer siden (endret) Teflonhjernen skrev (5 timer siden): Har ikke Isabel villet fremstå som en sterk og dyktig forretningskvinne? Nå er hun plutselig en naiv og godtroende person? Ville ikke en dyktig forretningskvinne vært mest interessert og opptatt av å finne løsninger og ikke skulle «ta» den andre parten i en skitten offentlig oppvask bare fordi hun har penger til det? Her bytter hun personlighet utfra hvor hun kan sanke mest medlidenhet fra RS. Blir for dumt i mitt enkle hue Hun TROR selv, og prøver desperat å ovrebevise alle andre at hun er en sterk og dyktig forretningskvinne, men det viser seg stadig vekk at hun har IKKE peiling på noe som helst. Hvorfor har hun assistenter til alt mulig da ? Hun kan INGENTING annet enn å bruke penger i nuet, og ofrer ikke en eneste tanke på at det kommer dager og år etter dette. (Sparing) Ikke kan hun lage mat, ikke vaske og rydde, ikke holde orden i skuffer og skap, ikke stelle hagen og poolen, osv osv. Listen er uendelig lang. Og OM hun hadde kunnet noe av dette, så gidder hun ikke. Begynner å lure på om hun har sagt opp Ann. Det kommer jo mat på døren til alle måltider. Selv ikke den gullforgylte ekle mora gidder noe som helst. Noe er på gang nå og Isabel legger skylden på andre for sin egen naivitet (hun er jo såååå godtroende og har såååå stort hjerte) , pga at hun selv ikke har peiling på hva hun driver med. Og den "forferdelige " angsten din Isabel, kan du skylde deg selv for. Ikke trekke hverken Shirogkortet eller noe annet. Karma biter hardt Endret 9 timer siden av loveanimals 4 3 10
loveanimals Skrevet 11 timer siden #36266 Skrevet 11 timer siden Bente90 skrev (1 time siden): Og i dag legger hun igjen ut bare «skryte» meldinger fra RS over hvor fantastisk hun er🙈 Så klart. Hun er ute på meget tynn is, på meget dypt vann 4 5
Marlenene Skrevet 10 timer siden #36267 Skrevet 10 timer siden Irriterer meg grenseløst at noen som sitter så fint i det kan syte og klage over så mye. Altså hallo? Ditt privilegerte luksusdyr 🤢 Og jeg fatter ikke den shoppegreia. Eller krg fatter det, men moren må jo være ganske lite intelligent sånn helt i bånn uavhengig av hva hun har opplevd. Andre ville kanskje prøvd å bli frisk, prøvd å leve som et eget menneske.. bearbeidet og integrert seg. 3 4
dårligbrukernavn Skrevet 10 timer siden #36268 Skrevet 10 timer siden (endret) Vet ikke om det er lov (isåfall gi meg beskjed hvis ikke da), men jeg hadde tenkt å skrive en kommentar her, så fikk jeg akkurat varsel om at noen skrev i den Disc**d-gruppen (vet ikke om det er lov å si her?) og vedkommende skrev veldig mye av det samme jeg tenkte! Var usikker på om det er lov med screenshot, så jeg kopierte bare teksten: «Blir spennende å se hvor langt hun kommer med å dra offerkortet, offentlig skittentøysvask (det slår vel ikke alltid så positivt ut at man har gått så hardt ut og kalt noen «hjerteløse» og what not på en plattform med nesten en halv mill følgere overfor noen som ikke selv har en tilsvarende plattform å forsvare seg med), å skylde på noe business-relatert for en sviktende mental helse (som man har sett og hørt mangt og meget om lenge før noe av dette ble et tema, være seg spiseforstyrrelser hun utbroderte om allerede i første bok langt tilbake, angstanfall dokumentert i tv-serier og angivelig henting i ambulanse etter forrige brudd med Jack ++++) og ikke minst hvor dårlig Ivorie gikk da hun prøvde selv er jo veldokumentert i både serien hun hadde på tv2 og hun har lagt ut om i det vide og brede på snapchat (snakket mange ganger om hvordan hun var i ferd med å gi opp og legge ned før det kom inn hjelp utenfra) og diverse… Det overrasker ikke meg hvis dette ender med å backfire. Noe voldsomt. At hun evt har forvirret business-drift med vennskap er ikke noen andres skyld. Hun kan kalle seg naiv og godtroende alt hun vil, men hun snakker jo stadig om hvordan hun har så mange til å hjelpe seg med «ALT» (hele team, visstnok). Hvordan kan hun ha endt opp «lurt» hvis hun har team av proffe folk rundt seg til å passe på alt!? Angst og depresjon er vanlige følgelidelser til spiseforstyrrelser, noe hun selv har nevnt mange ganger og langt tilbake at hun sliter med. Vitaminmangler og underernæring i seg kan også gi den slags. I tillegg er det også vanlige følger av å leve med traumer fra barndommen og vanskelige relasjoner (noe som er mer enn tydelig at hun sliter med, og dette også har hun jo nevnt mange ganger opp gjennom selv også, i tillegg til alle vi har sett forsvinne ut av livet hennes. Det er gjerne ikke så stor sjanse for at det er «alle andre» som er problemet!?)… At hun nå plutselig «også» «kan lover og regler» er jo svært spesielt å hevde når hun konsekvent og utallige ganger har idiotforklart seg selv, selv sagt hvor dum hun er («jeg er altså så dum, men jeg kan å tjene penger da» som er en hyppig gjenganger), ikke minst hvordan hun gang på gang sier at hun ikke forstår noen ting, ikke kan noen ting og har folk til å gjøre «ALT» for seg. Nei, lykke til altså. Spent på om hun kommer seg ut av sengen og morgenkåpen eller om rettssaken skal foregå fra sengen i jalla villa til FØRTISJUMILLIONÅR krånår (som detter fra hverandre, bit for bit) den også.» (usikker på om jeg burde referere til vedkommende eller ikke? Liksom om det er dårlig å kopiere eller om det er «uthengning» å skrive navnet til vedkommende? Jeg er nettopp blitt med i den gruppen der inne, så vet ikke helt hvordan det er, men det jeg kopierte oppsummerer mye av det jeg selv tenker rundt saken, så tenkte at å skrive mye av det samme kunne virket litt som en «rip off» eller hva man skal si også) Tenker mye det samme som dette vedkommendet egentlig. Høres bare så rart ut… hvordan kan hun ha blitt lurt om hun har hele team med advokater og regnskapsfolk og alt hva det er? Og hun snakker om at veldig mange andre og er involvert? Veldig mange???? Som hvem da? Hvis det er influencere, og hvis saken er så åpenbar, høres det ikke rart ut at 1) ingen av de har gått sammen, 2) ingen av de har råd (er vel flere influensere som tjener ganske gode penger) og 3) hvis saken er så forferdelig som hun skal ha det til: Ja? Da får de vel dekket saksomkostninger uansett? Hvis de liksom er «veldig mange» og om de har en god sak (og evt vinner frem med den)? Hmm… Nei, jeg syns det høres litt rart ut altså… Håper vi får vite alt en dag. Endret 10 timer siden av dårligbrukernavn 10
loveanimals Skrevet 10 timer siden #36269 Skrevet 10 timer siden Marlenene skrev (15 minutter siden): Irriterer meg grenseløst at noen som sitter så fint i det kan syte og klage over så mye. Altså hallo? Ditt privilegerte luksusdyr 🤢 Og jeg fatter ikke den shoppegreia. Eller krg fatter det, men moren må jo være ganske lite intelligent sånn helt i bånn uavhengig av hva hun har opplevd. Andre ville kanskje prøvd å bli frisk, prøvd å leve som et eget menneske.. bearbeidet og integrert seg. Isabel Raad er et prakteksempel på at ingen penger kan kjøpe ekte lykke !! Hun er i bunn og grunn ei lutfattig sjel 10
Sirah Skrevet 10 timer siden #36270 Skrevet 10 timer siden Starseed81 skrev (2 timer siden): Jeg tror dette handler om beauty rebels som har Nude Beauty..... Jøss se der ja! Bare rart at hun fremdeles reklamerer for Nude dersom det er der hovedproblemet ligger og ikke nevner Ivorie med et ord? 6
vilas Skrevet 10 timer siden #36271 Skrevet 10 timer siden Ellenn skrev (4 timer siden): Hvordan vet du at det sitter fullt av uføretrygdede og folk med lav lønn som er «lurt» av henne? Hvor mange kan du med sikkerhet si at det finnes? Er uføretrygdede og folk med lav lønn mindre intelligente enn resten av befolkningen? Har sett og hørt mange videoer som I har lagt ut, av følgere fra Raadsquad,når de har gratulert I med diverse, bursdager o.l og det ser ikke lovende ut.... De er ikke influensere iallefall.... Og i tillegg har jeg sett følgerne fra Raadsquad på flere popuptreff. Både i Kristiansand og andre steder. Noen har faktisk skrevet at de handlet og handlet uten å egentlig ha råd til det. 3
loveanimals Skrevet 10 timer siden #36272 Skrevet 10 timer siden dårligbrukernavn skrev (26 minutter siden): Vet ikke om det er lov (isåfall gi meg beskjed hvis ikke da), men jeg hadde tenkt å skrive en kommentar her, så fikk jeg akkurat varsel om at noen skrev i den Disc**d-gruppen (vet ikke om det er lov å si her?) og vedkommende skrev veldig mye av det samme jeg tenkte! Var usikker på om det er lov med screenshot, så jeg kopierte bare teksten: «Blir spennende å se hvor langt hun kommer med å dra offerkortet, offentlig skittentøysvask (det slår vel ikke alltid så positivt ut at man har gått så hardt ut og kalt noen «hjerteløse» og what not på en plattform med nesten en halv mill følgere overfor noen som ikke selv har en tilsvarende plattform å forsvare seg med), å skylde på noe business-relatert for en sviktende mental helse (som man har sett og hørt mangt og meget om lenge før noe av dette ble et tema, være seg spiseforstyrrelser hun utbroderte om allerede i første bok langt tilbake, angstanfall dokumentert i tv-serier og angivelig henting i ambulanse etter forrige brudd med Jack ++++) og ikke minst hvor dårlig Ivorie gikk da hun prøvde selv er jo veldokumentert i både serien hun hadde på tv2 og hun har lagt ut om i det vide og brede på snapchat (snakket mange ganger om hvordan hun var i ferd med å gi opp og legge ned før det kom inn hjelp utenfra) og diverse… Det overrasker ikke meg hvis dette ender med å backfire. Noe voldsomt. At hun evt har forvirret business-drift med vennskap er ikke noen andres skyld. Hun kan kalle seg naiv og godtroende alt hun vil, men hun snakker jo stadig om hvordan hun har så mange til å hjelpe seg med «ALT» (hele team, visstnok). Hvordan kan hun ha endt opp «lurt» hvis hun har team av proffe folk rundt seg til å passe på alt!? Angst og depresjon er vanlige følgelidelser til spiseforstyrrelser, noe hun selv har nevnt mange ganger og langt tilbake at hun sliter med. Vitaminmangler og underernæring i seg kan også gi den slags. I tillegg er det også vanlige følger av å leve med traumer fra barndommen og vanskelige relasjoner (noe som er mer enn tydelig at hun sliter med, og dette også har hun jo nevnt mange ganger opp gjennom selv også, i tillegg til alle vi har sett forsvinne ut av livet hennes. Det er gjerne ikke så stor sjanse for at det er «alle andre» som er problemet!?)… At hun nå plutselig «også» «kan lover og regler» er jo svært spesielt å hevde når hun konsekvent og utallige ganger har idiotforklart seg selv, selv sagt hvor dum hun er («jeg er altså så dum, men jeg kan å tjene penger da» som er en hyppig gjenganger), ikke minst hvordan hun gang på gang sier at hun ikke forstår noen ting, ikke kan noen ting og har folk til å gjøre «ALT» for seg. Nei, lykke til altså. Spent på om hun kommer seg ut av sengen og morgenkåpen eller om rettssaken skal foregå fra sengen i jalla villa til FØRTISJUMILLIONÅR krånår (som detter fra hverandre, bit for bit) den også.» (usikker på om jeg burde referere til vedkommende eller ikke? Liksom om det er dårlig å kopiere eller om det er «uthengning» å skrive navnet til vedkommende? Jeg er nettopp blitt med i den gruppen der inne, så vet ikke helt hvordan det er, men det jeg kopierte oppsummerer mye av det jeg selv tenker rundt saken, så tenkte at å skrive mye av det samme kunne virket litt som en «rip off» eller hva man skal si også) Tenker mye det samme som dette vedkommendet egentlig. Høres bare så rart ut… hvordan kan hun ha blitt lurt om hun har hele team med advokater og regnskapsfolk og alt hva det er? Og hun snakker om at veldig mange andre og er involvert? Veldig mange???? Som hvem da? Hvis det er influencere, og hvis saken er så åpenbar, høres det ikke rart ut at 1) ingen av de har gått sammen, 2) ingen av de har råd (er vel flere influensere som tjener ganske gode penger) og 3) hvis saken er så forferdelig som hun skal ha det til: Ja? Da får de vel dekket saksomkostninger uansett? Hvis de liksom er «veldig mange» og om de har en god sak (og evt vinner frem med den)? Hmm… Nei, jeg syns det høres litt rart ut altså… Håper vi får vite alt en dag. Hun lærer nok aldri at ikke alt skal deles offentlig. Hun blir mer og mer tjukk i hue og skjønner ikke at det meste av det hun legger ut absolutt IKKE taler til hennes fordel. Hun er kun ute etter sympatierklæringer fra elsklingene. En vakker dag brenner hun seg fortjent kraftig 1 7
Sirah Skrevet 9 timer siden #36273 Skrevet 9 timer siden vilas skrev (32 minutter siden): Har sett og hørt mange videoer som I har lagt ut, av følgere fra Raadsquad,når de har gratulert I med diverse, bursdager o.l og det ser ikke lovende ut.... De er ikke influensere iallefall.... Og i tillegg har jeg sett følgerne fra Raadsquad på flere popuptreff. Både i Kristiansand og andre steder. Noen har faktisk skrevet at de handlet og handlet uten å egentlig ha råd til det. Glemmer ikke hun som kjøpte, var det 10 iskaffeglass - for å støtte venninnen sin... Hun likte ikke engang iskaffe... 3 3
minihund Skrevet 9 timer siden #36274 Skrevet 9 timer siden dårligbrukernavn skrev (1 time siden): Vet ikke om det er lov (isåfall gi meg beskjed hvis ikke da), men jeg hadde tenkt å skrive en kommentar her, så fikk jeg akkurat varsel om at noen skrev i den Disc**d-gruppen (vet ikke om det er lov å si her?) og vedkommende skrev veldig mye av det samme jeg tenkte! Var usikker på om det er lov med screenshot, så jeg kopierte bare teksten: «Blir spennende å se hvor langt hun kommer med å dra offerkortet, offentlig skittentøysvask (det slår vel ikke alltid så positivt ut at man har gått så hardt ut og kalt noen «hjerteløse» og what not på en plattform med nesten en halv mill følgere overfor noen som ikke selv har en tilsvarende plattform å forsvare seg med), å skylde på noe business-relatert for en sviktende mental helse (som man har sett og hørt mangt og meget om lenge før noe av dette ble et tema, være seg spiseforstyrrelser hun utbroderte om allerede i første bok langt tilbake, angstanfall dokumentert i tv-serier og angivelig henting i ambulanse etter forrige brudd med Jack ++++) og ikke minst hvor dårlig Ivorie gikk da hun prøvde selv er jo veldokumentert i både serien hun hadde på tv2 og hun har lagt ut om i det vide og brede på snapchat (snakket mange ganger om hvordan hun var i ferd med å gi opp og legge ned før det kom inn hjelp utenfra) og diverse… Det overrasker ikke meg hvis dette ender med å backfire. Noe voldsomt. At hun evt har forvirret business-drift med vennskap er ikke noen andres skyld. Hun kan kalle seg naiv og godtroende alt hun vil, men hun snakker jo stadig om hvordan hun har så mange til å hjelpe seg med «ALT» (hele team, visstnok). Hvordan kan hun ha endt opp «lurt» hvis hun har team av proffe folk rundt seg til å passe på alt!? Angst og depresjon er vanlige følgelidelser til spiseforstyrrelser, noe hun selv har nevnt mange ganger og langt tilbake at hun sliter med. Vitaminmangler og underernæring i seg kan også gi den slags. I tillegg er det også vanlige følger av å leve med traumer fra barndommen og vanskelige relasjoner (noe som er mer enn tydelig at hun sliter med, og dette også har hun jo nevnt mange ganger opp gjennom selv også, i tillegg til alle vi har sett forsvinne ut av livet hennes. Det er gjerne ikke så stor sjanse for at det er «alle andre» som er problemet!?)… At hun nå plutselig «også» «kan lover og regler» er jo svært spesielt å hevde når hun konsekvent og utallige ganger har idiotforklart seg selv, selv sagt hvor dum hun er («jeg er altså så dum, men jeg kan å tjene penger da» som er en hyppig gjenganger), ikke minst hvordan hun gang på gang sier at hun ikke forstår noen ting, ikke kan noen ting og har folk til å gjøre «ALT» for seg. Nei, lykke til altså. Spent på om hun kommer seg ut av sengen og morgenkåpen eller om rettssaken skal foregå fra sengen i jalla villa til FØRTISJUMILLIONÅR krånår (som detter fra hverandre, bit for bit) den også.» (usikker på om jeg burde referere til vedkommende eller ikke? Liksom om det er dårlig å kopiere eller om det er «uthengning» å skrive navnet til vedkommende? Jeg er nettopp blitt med i den gruppen der inne, så vet ikke helt hvordan det er, men det jeg kopierte oppsummerer mye av det jeg selv tenker rundt saken, så tenkte at å skrive mye av det samme kunne virket litt som en «rip off» eller hva man skal si også) Tenker mye det samme som dette vedkommendet egentlig. Høres bare så rart ut… hvordan kan hun ha blitt lurt om hun har hele team med advokater og regnskapsfolk og alt hva det er? Og hun snakker om at veldig mange andre og er involvert? Veldig mange???? Som hvem da? Hvis det er influencere, og hvis saken er så åpenbar, høres det ikke rart ut at 1) ingen av de har gått sammen, 2) ingen av de har råd (er vel flere influensere som tjener ganske gode penger) og 3) hvis saken er så forferdelig som hun skal ha det til: Ja? Da får de vel dekket saksomkostninger uansett? Hvis de liksom er «veldig mange» og om de har en god sak (og evt vinner frem med den)? Hmm… Nei, jeg syns det høres litt rart ut altså… Håper vi får vite alt en dag. Hvor er denne gruppen og hva heter den? 1
Ellenn Skrevet 9 timer siden #36275 Skrevet 9 timer siden Starseed81 skrev (3 timer siden): Jeg tror dette handler om beauty rebels som har Nude Beauty..... Sirah skrev (49 minutter siden): Jøss se der ja! Bare rart at hun fremdeles reklamerer for Nude dersom det er der hovedproblemet ligger og ikke nevner Ivorie med et ord? Det er jo ingenting «farlig» med den panteheftelsen 2
dårligbrukernavn Skrevet 9 timer siden #36276 Skrevet 9 timer siden minihund skrev (10 minutter siden): Hvor er denne gruppen og hva heter den? Var litt usikker på om det er lov å linke og sånn, så sendte deg svar i innboks! 1
Neket Skrevet 9 timer siden #36277 Skrevet 9 timer siden Hva dreier dagens clickbait seg om? Nå er det f@en meg nok eller hva det står?
smiiiley Skrevet 9 timer siden #36278 Skrevet 9 timer siden vilas skrev (5 timer siden): Tenk på alle i Raadsquad gjengen som handler villt av henne, det sitter fullt av uføretrygdede og folk med lav lønn som blir "lurt "av henne. Kredittkortene går vel varm. Så hvis man handler noe som man egentlig ikke har råd til, så blir man lurt? 🤦🏻♀️ 4
Velinda Skrevet 8 timer siden #36279 Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (41 minutter siden): Glemmer ikke hun som kjøpte, var det 10 iskaffeglass - for å støtte venninnen sin... Hun likte ikke engang iskaffe... Det er så sprøtt,da har man bikka over 3 2
Kjerringrokk Skrevet 8 timer siden #36280 Skrevet 8 timer siden Denne tråden og kvinneguiden hadde tjent med å diskutere hva som faktisk blir sakt og gjort istedefor å tillegge så mye fantasi og spekulasjoner som åpenbart kun handler om hat for Isabel og familien. Altså konstruktivt og ikkje hatefullt. 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå