vilas Skrevet 1 time siden #36341 Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Og det kommer fra en som sørger for å gi penger til folk man kaller "svikere" Svikerne pga de stikker fra Norge pga vil ikke betale skatt til vårt land. Og da har de alle fått all mulig hjelp både i oppvekst og noe i voksen alder. Pimpen og hennes mann er skilt, men har to kommunale 3 roms leiligheter i Oslo. Men er faktisk like mye, om ikke mere, i utlandet enn i sine leiligheter. D finnes barnefamilier som trenger leilighetene mere enn de to. Da har de fortjent "sviker" kommentaren. Og til info så er ikke jeg følger av I el noen lengre, men det på noen få utforsk/ spotlight på snap. 2
Trixie99 Skrevet 1 time siden #36342 Skrevet 1 time siden (endret) Jeg synes det blir for dumt å kalle dem svikere. Og det at man er så bitter for at de velger å flytte ut av Norge synes jeg og er veldig spesielt. Ingen er vel pålagt å bo i Norge hele livet? La nå Isabel/Rami/Sidra for f… bo hvor de vil! Når de flytter til Dubai og ikke betaler skatt til Norge lengre så får de vel heller ingen goder her? Så hva er problemet? Skal de bli her hele livet for å «betale tilbake» det de fikk av barnevernsstøtte i oppveksten? Endret 1 time siden av Trixie99
Teflonhjernen Skrevet 1 time siden #36343 Skrevet 1 time siden Hvem bryr seg om Isabel: Norge slo Brasil 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå