Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Og det kommer fra en som sørger for å gi penger til folk man kaller "svikere" :filer:  

Svikerne pga de stikker fra Norge pga vil ikke betale skatt til vårt land. Og da har de alle fått all mulig hjelp både i oppvekst og noe i voksen alder. Pimpen og hennes mann er skilt, men har to kommunale 3 roms leiligheter i Oslo. Men er faktisk like mye, om ikke mere, i utlandet enn i sine leiligheter. D finnes barnefamilier som trenger leilighetene mere enn de to. Da har de fortjent "sviker" kommentaren. Og til info så er ikke jeg følger av I el noen lengre, men det på noen få utforsk/ spotlight på snap.

• Liker 1
  • Nyttig 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes det blir for dumt å kalle dem svikere. Og det at man er så bitter for at de velger å flytte ut av Norge synes jeg og er veldig spesielt. Ingen er vel pålagt å bo i Norge hele livet? La nå Isabel/Rami/Sidra for f… bo hvor de vil! Når de flytter til Dubai og ikke betaler skatt til Norge lengre så får de vel heller ingen goder her? Så hva er problemet? Skal de bli her hele livet for å «betale tilbake» det de fikk av barnevernsstøtte i oppveksten? 

Endret av Trixie99
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvem bryr seg om Isabel: Norge slo Brasil 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴

• Liker 3
  • Hjerte 17
  • Nyttig 4
Gjest tante_grusom
Skrevet

Når de ikke kan nasjonalsangen og står og kauker seg til for å late som om de liker fotball… la de være der de er i Dubai. I sitt lukkede community. 🫣😄👋🏻

Gjest tante_grusom
Skrevet (endret)
Strikkemamsen skrev (6 timer siden):

Hva mener isabel at Shehed har gjordt mot Sidra 

Satte henne i arbeid? Da Shehed flyttet? Kanskje?

Endret av tante_grusom
Skrevet
tante_grusom skrev (33 minutter siden):

Satte henne i arbeid? Da Shehed flyttet? Kanskje?

Har Shehed satt Sidra i arbeid? Aner ikke hva som har skjedd jeg, har Isabel sagt at Shehed har gjort noe mot Sidra?🤔

Skrevet

Virket ikke fullt det lokalet de var i under kampen?

• Liker 1
Skrevet
Eyr skrev (56 minutter siden):

De var jo så heldige og fikk VIP billetter, og det i et folketomt lokale 🙊

• Liker 9
Gjest tante_grusom
Skrevet
ollie1 skrev (11 minutter siden):

De var jo så heldige og fikk VIP billetter, og det i et folketomt lokale 🙊

Jeg var så spent 😄 VIP og måtte hente meny og alt. For så å stå forran skjerm og kauke nasjonalsangen ingen kunne. Og videre gape til storskjermen og late like fotball 😄.

Kleint…

Skrevet
Eyr skrev (1 time siden):

Det så bare utrolig trist ut…. Hele Dubai greia ser trist og ensom ut. Sitte der nede helt alene uten noen venner. Ingen arbeidsplass å gå til. Familien som er det eneste tilbake er splitta… 

• Nyttig 19
Skrevet (endret)
vilas skrev (9 timer siden):

Svikerne pga de stikker fra Norge pga vil ikke betale skatt til vårt land. Og da har de alle fått all mulig hjelp både i oppvekst og noe i voksen alder. Pimpen og hennes mann er skilt, men har to kommunale 3 roms leiligheter i Oslo. Men er faktisk like mye, om ikke mere, i utlandet enn i sine leiligheter. D finnes barnefamilier som trenger leilighetene mere enn de to. Da har de fortjent "sviker" kommentaren. Og til info så er ikke jeg følger av I el noen lengre, men det på noen få utforsk/ spotlight på snap.

Du overbeviser ingen, selv noen få glimt på utforsk/spotlight gir penger i kassa til Isabel, for å ikke nevne dine enorme bidrag her i tråden som «reklamedame» 🤣 Det er er meget spesielt å være så imot noen og samtidig være bidragsbøsse. Men det gjelder jo ikke bare deg såklart 🤷🏼‍♀️

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Å se de stå og skrike nasjonalsangen som ikke de kan virker mer som et hån. 
De burde skamme seg. 
Selvfølgelig måtte det være VIP og der sitter de alene og laster som de er såååå interesserte. Viktigste for Isabel var jo å filme seg selv og vise alle sine «fotball» uttrykk. 
Noe av det kleineste og mest respektløse jeg har sett. 

• Liker 4
  • Nyttig 20
Skrevet
Trixie99 skrev (9 timer siden):

Jeg synes det blir for dumt å kalle dem svikere. Og det at man er så bitter for at de velger å flytte ut av Norge synes jeg og er veldig spesielt. Ingen er vel pålagt å bo i Norge hele livet? La nå Isabel/Rami/Sidra for f… bo hvor de vil! Når de flytter til Dubai og ikke betaler skatt til Norge lengre så får de vel heller ingen goder her? Så hva er problemet? Skal de bli her hele livet for å «betale tilbake» det de fikk av barnevernsstøtte i oppveksten? 

Barnevernsstøtte.... ?? Hva tror du disse har fått i all støtte,  fra de kom til Norge for over 30 år siden? Men nå stopper jeg her, vi skal ikke ha brukerdebatt her.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Det hadde vel vært hyggligere å tilbringe kvelden med andre fans skulle man tro. Noe med at Norge vinner og spiller er jo det samlende følelsen det gir. Så det der såg jo veldig ensomt og kjipt ut. Det blir vel nesten definisjonen på at penger ikke kan kjøpe lykke.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet
Aintnofun skrev (10 minutter siden):

Det hadde vel vært hyggligere å tilbringe kvelden med andre fans skulle man tro. Noe med at Norge vinner og spiller er jo det samlende følelsen det gir. Så det der såg jo veldig ensomt og kjipt ut. Det blir vel nesten definisjonen på at penger ikke kan kjøpe lykke.

Det er jo flere norske i Dubai - sånne venninner.

Skrevet
vilas skrev (50 minutter siden):

Barnevernsstøtte.... ?? Hva tror du disse har fått i all støtte,  fra de kom til Norge for over 30 år siden? Men nå stopper jeg her, vi skal ikke ha brukerdebatt her.

Synes kommentaren oppleves noe rasistisk. Skal barn av innvandrere tilbakebetale støtte foreldrene har fått/ får av den norske stat? Nå har vel IR betalt skatt til den norske stat i mange år, før hun flyttet ut og har bidratt til mange  arbeidsplasser her hjemme. Men fremdeles mener enkelte at hun er en snylter. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Aintnofun skrev (33 minutter siden):

Eneste disse tenke på er nye content og penger inn på konto. De kunne dratt for å se kamp uten å legge ut på snap. Personlig så syns jeg d såg ensomt ut og d hadde ikke jeg villet ha ut offentlig.

• Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Bendie skrev (23 minutter siden):

Synes kommentaren oppleves noe rasistisk. Skal barn av innvandrere tilbakebetale støtte foreldrene har fått/ får av den norske stat? Nå har vel IR betalt skatt til den norske stat i mange år, før hun flyttet ut og har bidratt til mange  arbeidsplasser her hjemme. Men fremdeles mener enkelte at hun er en snylter. 

Isabel Raad har vel betalt meir i skatt enn dei fleste av oss. 

Eg er heller ikkje med på at barn som har vært under barnevernet si omsorg har større plikt til å bidra med skattepenger enn oss andre!!

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Bendie skrev (24 minutter siden):

Nei. Ingen mener at I er en snylter, men at hun hedrer Norge opp i sky og så ønsker hun ikke å bidra til fellesskapet, det er det som blir kritisert. Hun vil bruke  alle pengene KUN på seg selv og familien. For i Dubai så er  det visst ingen inntektsskatt.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
vilas skrev (10 minutter siden):

Nei. Ingen mener at I er en snylter, men at hun hedrer Norge opp i sky og så ønsker hun ikke å bidra til fellesskapet, det er det som blir kritisert. Hun vil bruke  alle pengene KUN på seg selv og familien. For i Dubai så er  det visst ingen inntektsskatt.

Hvorfor trekker du da frem de siste 30 årene?

Hun bidrar til den norske stat gjennom arbeidsplasser og har betalt rikelig med skatt  også de første  årene i Dubai.  Hun har på lik linje, som hvem som helst andre til å bosette seg, hvor hun ønsker. Synes denne kritikerne handler mer om person enn, noe annet. 

Endret av Bendie
La til
  • Liker 3
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...