Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men Isabel bruker så mye penger på bare dritt, så reagerer hun på prisene på billetter til de siste VM kampene 😅mener de må være feil. Hun tror også journalistene der kommer til og finne ut hvem RG er hvis hun drar på kamp? Snakker vi Kardashians eller? Herregud .. tror hun snart må få beina på bakken nå. Blir så latterlig🙈tror hun seriøst hun er så interessant at de tenker henne foran feks Norge England kampen?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carrot skrev (2 timer siden):

google sier det er 14 ansatte.. Jeg skjønner ikke behovet for å prøve få det til at hun ikke bidrar siden hun fortsatt er skattepliktig til norge osv osv og mediene også har gjentatt til det kjedsommelige at det å flytte til Dubai ikke akkurat minket skatteregningen hennes (før etter flere år!) så å forsøke snu narrativet til noe det ikke er faller på sin egen urimelighet, slik mange av kommentarene egentlig gjør og viser at de som poster dem overhode ikke har annet i sinn en å spy ut elendighet og føle seg selv bedre av å tråkke på noen de liksom får lov til å tråkke på.. Da har man det godt som menneske liksom? Forstå det den som kan.. 

Hvorfor blander du inn Beauty Rebels AS i dette? Hun verken eier eller har noen rolle i det firmaet, ref de samme kildene du hevder å ha brukt. Det eneste som stemmer av det du siterer er at Beauty Rebels AS står oppført med 6 ansatte, men har ikke noe med Isabell å gjøre.

• Nyttig 2
Skrevet

Lenge siden familiemøte over FaceTime med Shehed. 

Som er heldig og får hjelp av svigermor til rydding ♥️ mens hennes egen mor går rundt med Hermès og Chanel….

• Nyttig 3
Skrevet
tante_grusom skrev (1 minutt siden):

Som er heldig og får hjelp av svigermor til rydding ♥️ mens hennes egen mor går rundt med Hermès og Chanel….

Å se Pimpen i designervesker/klær er bare så feil. Blodharry som tror hun blir classy ved å bære dyre merker. Hun hadde passet perfekt inn på charterfeber

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
tante_grusom skrev (38 minutter siden):

Eit viktig poeng er jo at hennes mor er i eit anna land og dermed blir det litt upraktisk med hjelp derfra. 

Og de kan jo prate saman uten at det blir filma. Kanskje dei har oppdaga at det er best. 

• Nyttig 1
Skrevet
Bente90 skrev (59 minutter siden):

Men Isabel bruker så mye penger på bare dritt, så reagerer hun på prisene på billetter til de siste VM kampene 😅mener de må være feil. Hun tror også journalistene der kommer til og finne ut hvem RG er hvis hun drar på kamp? Snakker vi Kardashians eller? Herregud .. tror hun snart må få beina på bakken nå. Blir så latterlig🙈tror hun seriøst hun er så interessant at de tenker henne foran feks Norge England kampen?

Helt enig 😆 

Klart hun er mer interessant for norske medier  enn  landslaget….N O T :filer:

• Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Helt enig 😆 

Klart hun er mer interessant for norske medier  enn  landslaget….N O T :filer:

Det er det vel ingen som trur? Men norske journalister rapporterer jo stadig om norske kjendiser som blir spottet på og rundt arenaene. Det blir så teit å prøve å håne nokon på denne måten, det slår svært fort tilbake på ein sjølv. 

• Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (17 minutter siden):

Det er det vel ingen som trur? Men norske journalister rapporterer jo stadig om norske kjendiser som blir spottet på og rundt arenaene. Det blir så teit å prøve å håne nokon på denne måten, det slår svært fort tilbake på ein sjølv. 

Huffda….godt jeg ikke skal til Miami og risikere at det slår tilbake på meg. 
Det var hun selv som sa det etter en RS kommenterte at det kom til å være norske journalister der som kunne spotte henne og mannen. 

• Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (23 minutter siden):

Eit viktig poeng er jo at hennes mor er i eit anna land og dermed blir det litt upraktisk med hjelp derfra. 

Og de kan jo prate saman uten at det blir filma. Kanskje dei har oppdaga at det er best. 

Ja, det er klart. Vanskelig å motta hjelp fra mamsen i Dubai. Og samtale utan filming er nok det lureste.

♥️

Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Huffda….godt jeg ikke skal til Miami og risikere at det slår tilbake på meg. 
Det var hun selv som sa det etter en RS kommenterte at det kom til å være norske journalister der som kunne spotte henne og mannen. 

Ja, og det stemmer jo. Klart at ein norsk journalist/fotograf hadde tatt bilder om dei fekk sjansen. 

Og så trur eg at du ikke heilt skjønar kva det vil seie om noko slår tilbake på ein 😅

• Nyttig 2
Skrevet
Lykkeliten* skrev (16 minutter siden):

Ja, og det stemmer jo. Klart at ein norsk journalist/fotograf hadde tatt bilder om dei fekk sjansen. 

Og så trur eg at du ikke heilt skjønar kva det vil seie om noko slår tilbake på ein 😅

♾️ gjelder vel alle. Også Isabel og andre - feilfrie.

Skrevet
Lykkeliten* skrev (43 minutter siden):

Selv sitter du og håner utseendet til andre influensene😂

• Nyttig 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (22 minutter siden):

Joda, men det er jo sommer så tenker vi kan ha det litt gøy også 😉

God sommer ☀️

• Liker 1
Skrevet
Bente90 skrev (2 timer siden):

Du vet at journalister lager sak av alt og ingenting.  

De gjorde sak av han som ikke rodde også, en helt ukjent mann stakkars 🚣

Skrevet (endret)
vilas skrev (2 timer siden):

Da kom en liten bekreftelse på at kjæresten hennes er fra England.

Men hun har besøkt han før i hans hjemland. Da skulle hun ikke si hvor hun var. Men fløy rundt å filma priser i pund😂som om man da ikke skulle skjønne hun var i England og han dermed også er fra England😂 noen ganger tenker hun vist ikke fryktelig langt. Jeg tror hun har snakket om det før også? Uten at jeg vet. Men som en skrev på snap «dette viste vi jo allerede?»😂

Endret av Alba1235

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...