Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest tante_grusom
Skrevet (endret)

Der er seriøse dilemmaer I står i nå 🥺💔.

Håper det løser seg og at hun velger det som er best for den mentale helsen. 

MEN hva skjer nå? Hun har tvinnet noen rundt lillefingen?

Endret av tante_grusom
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bellabellee skrev (2 timer siden):

Syns alle plasser i Dubai ser svært og tomt ut! Som om man er alene i en svær by! 

De fleste reiser vel vekk fra Dubai på sommeren da det er så sykt varmt der. Så hele Dubai er vel basicly en spøkelsesby nå.

tante_grusom skrev (1 time siden):

Der er seriøse dilemmaer I står i nå 🥺💔.

Håper det løser seg og at hun velger det som er best for den mentale helsen. 

MEN hva skjer nå? Hun har tvinnet noen rundt lillefingen?

Hva skjer nå? Har ikke vært inne å kikket på en stund...

• Liker 2
Skrevet

Så mange unnskyldninger for å ikke dra til Miami…. Hun sier jo egentlig at det er for dyrt å dra, men likevel er det ingenting i hennes økonomi som stopper henne😂 selv om det høres ikke ut som typen er like innterresert i å bruke mer av ferie budsjettet sitt på dama si. Siden han allerede har brukt det opp på guttetur 😂 det må jo ha svidd litt å høre😅 

Nei det er nok best å ivareta angsten sin hjemme i solsenga si i fanget til mor

• Liker 6
Gjest tante_grusom
Skrevet
Alba1235 skrev (15 minutter siden):

Så mange unnskyldninger for å ikke dra til Miami…. Hun sier jo egentlig at det er for dyrt å dra, men likevel er det ingenting i hennes økonomi som stopper henne😂 selv om det høres ikke ut som typen er like innterresert i å bruke mer av ferie budsjettet sitt på dama si. Siden han allerede har brukt det opp på guttetur 😂 det må jo ha svidd litt å høre😅 

Nei det er nok best å ivareta angsten sin hjemme i solsenga si i fanget til mor

Pøh… Hun overtaler sin husband.

Skrevet

Hun er fullstendig idiot om hun drar, spør man meg.

Drit i helsa fordi Norge kan slå England? Jeg kunne til nød skjønt det om vi snakket om en kamp hvor det stod om FINALEN, men det er England.

Her er det kjæresten som driver å overtaler, det er jeg sikker på.

Hadde fyren vært en ordentlig kjæreste som brydde seg om Isabel sitt ve og vel, så hadde han satt foten ned ovenfor henne og sagt NEI i tydelige bokstaver, men han har såklart LYST til å dra fordi det er England.

Har hun ikke selv sagt til legen/psykologen, ingen reiser på 2 mnd? Så skal hun gjøre den versten reisen hun kan, til USA - til den verste folkemengden ever? Med sin angst? Mens hun går på medisiner? Fordi hva?  Ikke fordi hun MÅ se Norge spille kamp, det kan hun gjøre i Dubai - unnskyld meg! Såklart pga kjæresten.

Dummeste valget hun tar, dette her. Til og med moren er såpass oppegående at hun råder mot dette.

Overkjører totalt sin egen helse for kjæresten sin skyld, og helt sikkert også for content og pengene som følger i kjølevannet av content.

Dette er lavpunkt.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Gjest tante_grusom
Skrevet

Hun er smart på sitt vis, men jammen dum også 🫣

Skrevet

Bare sånn veldig raskt her før folk reagerer på at hun skal se fotball: Isabel spilte selv fotball for mange år siden. Hun kan «faget» bedre enn ganske mange her.

Sånn, så er det ute av verden før folk skal ta henne på det.  

• Nyttig 5
Skrevet
Sirah skrev (19 timer siden):

Følger ikke henne så aner ikke. Sikkert noen andre her inne som kan svare på det. 

Ja og pressen er jo faktisk avhengige av at noen er villige til å snakke før de kan skrive noe. Eventuelt at de kan hente ut offentlige dokumenter og det er det vel alt for tidlig i prosessen til. 

Hvem er MH?

• Liker 1
Skrevet

Og nå skal de dra. Voldemort har jo vært i USA og sett masse kamper så langt i vm. Herreguuuuuud så lite smart av henne om hun er så «syk» som hun skal ha det til. Rein idioti å reise til sånne folkemengder for henne nå. Hun fikser det nok helt fint men så blir det et himla content i ettertid om angst og overstimulering til ville helvette

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
rock&republic skrev (7 minutter siden):

Og nå skal de dra. Voldemort har jo vært i USA og sett masse kamper så langt i vm. Herreguuuuuud så lite smart av henne om hun er så «syk» som hun skal ha det til. Rein idioti å reise til sånne folkemengder for henne nå. Hun fikser det nok helt fint men så blir det et himla content i ettertid om angst og overstimulering til ville helvette

ja, regn med plutselig angstanfall på hotellrom og diverse. 

For å ikke nevne hvis plutselig SeOgHør skulle snappe noen bilder i farten.

• Liker 3
Gjest tante_grusom
Skrevet

Klart hun er god i fotball som har gått toppidrettsgymnaset i Stavanger eller omegn. Fikk bruk for det akkurat forrige uke. 

Hun drar jo ikke for fotballens skyld, MEN for å vise seg frem for oss som følger og som ikke har mulighet til å reise. Og hun tjente uansett på reisen så pytt pytt, dett skal hun stå i. For oss eller RS. 
Og aå er det jo stas å komme på skjermen så VI får sett HENNE og gjøken fra England. Og kanskje VG eller en annen influenser fra Guttajengen. 

Etter VM fortsetter hun tennisen og kanskje balletten. 

Skrevet
smiiiley skrev (8 timer siden):

Jeg svarte på utsagnet «hvem bryr seg?», og det jeg observerer er at det er veldig mange her inne som bryr seg såpass til å ta en million screenshots og sammenligne mobiler, vorter, klær og bakgrunner. Men du skal få lov å være uenig med min observasjon ☺️ 
Men ja, han ble jo avslørt med bildet av de to fra Paris. (Eller hvor det nå var?), så sånn sett så vet jo alle hvem han er. 
Men samtidig så ser jeg ikke på det å skjule han som kynisk. Sikker fordi jeg driter en lang i hvem det er og hvorfor hun velger å holde han skjult. Det berører ikke mitt liv uansett, og det burde ikke berøre andres liv utenom dems.  
Men Hvis jeg skal tippe, så er det sikker pga kontakter i den nye tv serien. 
Hun får jo ikke ha noe privat uten at det er kynisk, men det sier kanskje mer om nysgerrigheten og trangen om å vite alt blant folk enn noe annet? 🤷🏻‍♀️

Enig i mye av det du skriver, men influensere er vel litt avhengig av troverdighet, eller? De skal jo selge. Troverdigheten hennes og mange med henne =0. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Gjest tante_grusom
Skrevet

Hun, Pimpen, Rami og Sidra vil jeg si skjemmer seg noe ut 🫣. Hadde vært bittelitt flau når jeg kom hjem til Oslo om jeg var Pimpen. 
De andre gullungene bor jo i Dubai og trenger ikke hjem til det triste miljøet de vanke(t) i i Oslo.

jeg er igrunnen mest fascinert 😅💅🏻🍿

Skrevet

Er eneste grunn til VM tur at Jack er i USA på guttetur og hun tåler det dårlig/ angst og nå fikk hun påskudd til å følge etter han «tilfeldigvis»? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Sanasol12345 skrev (2 minutter siden):

Er eneste grunn til VM tur at Jack er i USA på guttetur og hun tåler det dårlig/ angst og nå fikk hun påskudd til å følge etter han «tilfeldigvis»? 

Tror du er inne på noe her gitt.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
rock&republic skrev (1 time siden):

Hvem er MH?

Martine Halvorsen :)

• Liker 2
Gjest tante_grusom
Skrevet

I spytter på sine elskede venninner gråter på hennes vegner. Venninnene I vet ikke har sjans å klare en telttur i Bø i Sommarland med barna pga midler og kapasitet. Slike som holder ut med å lese serieromaner i pocketform og drømmer seg bort. 

Syk makt influensere har.

Ja, jeg er misunnelig på muligheten hun har til å reise hvor som helst i verden på 1. klasse. Men også backpackingen. 

Og det er sykt at influensere som I godter seg over alle oss misunnelige.

Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Hun er fullstendig idiot om hun drar, spør man meg.

Drit i helsa fordi Norge kan slå England? Jeg kunne til nød skjønt det om vi snakket om en kamp hvor det stod om FINALEN, men det er England.

Her er det kjæresten som driver å overtaler, det er jeg sikker på.

Hadde fyren vært en ordentlig kjæreste som brydde seg om Isabel sitt ve og vel, så hadde han satt foten ned ovenfor henne og sagt NEI i tydelige bokstaver, men han har såklart LYST til å dra fordi det er England.

Har hun ikke selv sagt til legen/psykologen, ingen reiser på 2 mnd? Så skal hun gjøre den versten reisen hun kan, til USA - til den verste folkemengden ever? Med sin angst? Mens hun går på medisiner? Fordi hva?  Ikke fordi hun MÅ se Norge spille kamp, det kan hun gjøre i Dubai - unnskyld meg! Såklart pga kjæresten.

Dummeste valget hun tar, dette her. Til og med moren er såpass oppegående at hun råder mot dette.

Overkjører totalt sin egen helse for kjæresten sin skyld, og helt sikkert også for content og pengene som følger i kjølevannet av content.

Dette er lavpunkt.

Ja et av lavpunktene. Listen begynner å bli lang etterhvert 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Gjest tante_grusom
Skrevet (endret)

Her er det Isabel som overtalte kjæresten.

Hva skal han med I i Amerika? 
Hun er jo hysterisk - nesten skummelt å se. 

Endret av tante_grusom
Skrevet
tante_grusom skrev (54 minutter siden):

Her er det Isabel som overtalte kjæresten.

Hva skal han med I i Amerika? 
Hun er jo hysterisk - nesten skummelt å se. 

Den turen er bare content,  hun trenger noe nytt.

Så har hun glemt angstlidelsen sin og hva hun har fortalt om 0 turer .

Den vanskelige konflikten som har spist henne opp i 6 mnd. er glemt.

Money talks 💰💰💰

• Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...