Carrot Skrevet onsdag kl. 06:36 #36481 Skrevet onsdag kl. 06:36 (endret) Morradi123 skrev (18 timer siden): Hvorfor blander du inn Beauty Rebels AS i dette? Hun verken eier eller har noen rolle i det firmaet, ref de samme kildene du hevder å ha brukt. Det eneste som stemmer av det du siterer er at Beauty Rebels AS står oppført med 6 ansatte, men har ikke noe med Isabell å gjøre. Sitat Nude Beauty x Isabel Raad er et innovativt beauty brand med base i Oslo – skapt med en tydelig visjon om å løfte den nordiske skjønnhetsindustrien. I tett samarbeid med ekspertene i Beauty Rebels, som har over 20 års erfaring innen utvikling og produksjon av kosmetikk og velværeprodukter, kombinerer Isabel sin kreative drivkraft og nærhet til sitt publikum med solid fagkompetanse og produktutvikling i verdensklasse. Isabel Raad er dypt involvert i Nude Beauty, hvor hun er grunnlegger og fungerer som merkevarens ansikt utad. Hun har en sentral rolle i hele prosessen, og er tett knyttet til produktutvikling, formulering, design og testing. [1, 2, 3] google blant annet er uenig med deg.. hvor kommer dette behovet fra å gjøre hennes forretningside, innsats og inntjening mindre "viktig" enn den faktisk er? Hvorfor dette behovet for å gjøre IR mindre enn hun er? Endret onsdag kl. 06:37 av Carrot 1 9
Alba1235 Skrevet onsdag kl. 06:40 #36482 Skrevet onsdag kl. 06:40 Lykkeliten* skrev (11 timer siden): Da mister ho jo timesvis med content. Bare tenk på kor mange (hundre) innlegg hemmeligholdingen har bidratt til her inne. Det diskuteres opp og i mente, ein samanliknar IG bilete, hender (negler?) og skuggar. Så jo, eg skjønar at ho fortsett å halda han skjult, og som ein annan sa i tråden her, når han blir outa er det slutt på det engasjementet. Ja nettopp😂😂😂 1 1
tante_grusom Skrevet onsdag kl. 07:21 #36483 Skrevet onsdag kl. 07:21 Ser på Dubai Bling og I er ikke i nærheten av disse billionærene, deres rikdomm og glam og deres drama… MEN hun kan plukke opp litt derfra som content når rosegjøken blir offentliggjort. Det kan alltids lages drama 💅🏻🍿 4
Kønn Skrevet onsdag kl. 07:40 #36484 Skrevet onsdag kl. 07:40 smiiiley skrev (12 timer siden): Hvis du leser i denne tråden så ser du at det er noen som bryr seg veldig 🤣 Der er jeg uenig med deg. Min oppfattelse av den saken er hvor dumt og kynisk det er å skjule han når alle likevel vet hvem han er. Hun sier hun deler hele livet sitt, men skjuler det viktigste i de flestes liv, nemlig kjærligheten. 2 5
smiiiley Skrevet onsdag kl. 08:17 #36485 Skrevet onsdag kl. 08:17 Kønn skrev (22 minutter siden): Der er jeg uenig med deg. Min oppfattelse av den saken er hvor dumt og kynisk det er å skjule han når alle likevel vet hvem han er. Hun sier hun deler hele livet sitt, men skjuler det viktigste i de flestes liv, nemlig kjærligheten. Jeg svarte på utsagnet «hvem bryr seg?», og det jeg observerer er at det er veldig mange her inne som bryr seg såpass til å ta en million screenshots og sammenligne mobiler, vorter, klær og bakgrunner. Men du skal få lov å være uenig med min observasjon ☺️ Men ja, han ble jo avslørt med bildet av de to fra Paris. (Eller hvor det nå var?), så sånn sett så vet jo alle hvem han er. Men samtidig så ser jeg ikke på det å skjule han som kynisk. Sikker fordi jeg driter en lang i hvem det er og hvorfor hun velger å holde han skjult. Det berører ikke mitt liv uansett, og det burde ikke berøre andres liv utenom dems. Men Hvis jeg skal tippe, så er det sikker pga kontakter i den nye tv serien. Hun får jo ikke ha noe privat uten at det er kynisk, men det sier kanskje mer om nysgerrigheten og trangen om å vite alt blant folk enn noe annet? 🤷🏻♀️ 8
Morradi123 Skrevet onsdag kl. 08:42 #36486 Skrevet onsdag kl. 08:42 Carrot skrev (2 timer siden): google blant annet er uenig med deg.. hvor kommer dette behovet fra å gjøre hennes forretningside, innsats og inntjening mindre "viktig" enn den faktisk er? Hvorfor dette behovet for å gjøre IR mindre enn hun er? Nei, Google er ikke uenig med meg. Jeg får ikke tatt med bilde av det her, men alle som søker «eierstruktur Beauty Rebels» og «rettigheter til brandet Nude Beauty» vil få til svar det som man finner i offisielle registre. Altså at hun verken eier selskapet eller rettighetene til varemerket. Hva du har søkt etter vites ikke, da du har utelatt å ta med deg det. Både Proff og Patenstyret verifiserer mine påstander, at hun ikke eier Beauty Rebels eller varemerket Nude Beauty. https://www.proff.no/roller/beauty-rebels-as/-/grossister/IFCWK4F10NS https://services.patentstyret.no/search-details/trademark/202204112-321667?lang=no&_gl=1*1bdimih*_gcl_aw*R0NMLjE3ODM0OTY2NzEuQ2p3S0NBanc2cmZTQmhBcUVpd0FfeW9jcHBXMXVJQmw3STQ3M21YMU1JMi12aktyeXJ0WkxfOHdHaDNIQkx3VFVHQTRpXzA1Q0E2X2Zob0NOa3dRQXZEX0J3RQ..*_ga*MjA5MjAxMTE2My4xNzgzNDk2NTg4*_ga_XF81NK0E5E*czE3ODM0OTY1ODgkbzEkZzEkdDE3ODM0OTc3MzckajUyJGwwJGgw Spørsmålet her er vel heller hvorfor du i det hele tatt begynner å dra inn ansatte i et selskap hun ikke har noe eierskap i. At hun samarbeider med de i forbindelse med brandet Nude Beauty ja, men hun eier jo ikke engang rettighetene til varemerket. Og Nude er bare et av mange brand hos Beauty Rebels, om du ikke visste det. Det var du som påsto at hun via Beauty Rebels kunne skilte med 6 ansatte der, og så skal man ikke kunne påpeke at det er feil før du kommer med billige hersketeknikker som at dette bare er mitt behov for å gjøre IR mindre 🤦♀️ Jeg forholder meg til fakta jeg, å dikte opp eierskap og rettigheter via dårlige søk på Google kan man jo alltids lure på behovet for, men det jeg skal la være å spekulere i. 7
Carrot Skrevet onsdag kl. 08:50 #36487 Skrevet onsdag kl. 08:50 Morradi123 skrev (1 minutt siden): Spørsmålet her er vel heller hvorfor du i det hele tatt begynner å dra inn ansatte i et selskap hun ikke har noe eierskap i. At hun samarbeider med de i forbindelse med brandet Nude Beauty ja, men hun eier jo ikke engang rettighetene til varemerket. jeg orker ikke rett og slett fordi vi kommer fra ulike verdner, jeg ser at hun er god på forretning, på å tjene penger, på å drive med det hun gjør - og jeg ser at hatere bruker alt de kan for å gjøre IR som menneske og som entrepenør mindre av uviss årsak. Isabel Raad AS har 4 ansatte / Ivorie har 8 - dette i følge brønnøysundregistrene. Hun fronter NUDE som varemerke (kjent sak) og Nude Beauty (eid av selskapet Beauty Rebels AS) har 6 ansatte. Om du vil fortsette diskusjonen for å vinkle den negativt så kjør på.. Jeg listet bare opp ansatte i selskaper og varemerker IR jobber med som tilleggsinfor på et svar i tråden, ikke for å gi deg vann på mølla.. 4 5
Morradi123 Skrevet onsdag kl. 09:03 #36488 Skrevet onsdag kl. 09:03 Carrot skrev (9 minutter siden): jeg orker ikke rett og slett fordi vi kommer fra ulike verdner, jeg ser at hun er god på forretning, på å tjene penger, på å drive med det hun gjør - og jeg ser at hatere bruker alt de kan for å gjøre IR som menneske og som entrepenør mindre av uviss årsak. Isabel Raad AS har 4 ansatte / Ivorie har 8 - dette i følge brønnøysundregistrene. Hun fronter NUDE som varemerke (kjent sak) og Nude Beauty (eid av selskapet Beauty Rebels AS) har 6 ansatte. Om du vil fortsette diskusjonen for å vinkle den negativt så kjør på.. Jeg listet bare opp ansatte i selskaper og varemerker IR jobber med som tilleggsinfor på et svar i tråden, ikke for å gi deg vann på mølla.. Nå begynner du å bli litt mer edruelig i påstandene dine 👏👏 Altså er ikke de 6 ansatte i Beauty Rebels hennes ansatte, samme hvor mye hun fronter det ene av de mange varemerkene som ligger innunder dette selskapet. For det var DET du påstod innledningsvis, at dette var ansatte som jobbet for henne. 7
Carrot Skrevet onsdag kl. 09:14 #36489 Skrevet onsdag kl. 09:14 Morradi123 skrev (8 minutter siden): Nå begynner du å bli litt mer edruelig i påstandene dine 👏👏 hva er det du ønsker oppnå med slike kommentarer egentlig? Styrker det argumentasjonen din eller angrepet ditt på noen måte? 11
Morradi123 Skrevet onsdag kl. 09:20 #36490 Skrevet onsdag kl. 09:20 Carrot skrev (3 minutter siden): hva er det du ønsker oppnå med slike kommentarer egentlig? Styrker det argumentasjonen din eller angrepet ditt på noen måte? Bare å tilbakevise påstanden din om at de som jobber i Beauty Rebels er IR sine ansatte. Det var du som begynte å slå tvil om mine motiver, hvilket du fortsetter med her. Så spørsmålet er vel heller hva du ønsker å oppnå med å diskutere person fremfor sak. 7
refill Skrevet onsdag kl. 10:47 #36491 Skrevet onsdag kl. 10:47 Sluttet ikke Isabel å reklamere for Ivorie da hun ble sykemeldt da? Hun sa jo at hun var sykemeldt fra "deler av jobben" el. Husker ikke ordene hun brukte, men noe i den gaten. Om det var klokt ifht spekulasjoner ol kan jo diskuteres, men det gir jo en slags mening mtp sykemelding. Vedr Shehed og fam facetime (kommentar 3-4-5 sider tilbake) så har Shehed sagt at hun skulle ta en pause fra familien på ubestemt tid. 6 1
Bellabellee Skrevet onsdag kl. 11:10 #36492 Skrevet onsdag kl. 11:10 tante_grusom skrev (På 6.7.2026 den 9.26): Jeg var så spent 😄 VIP og måtte hente meny og alt. For så å stå forran skjerm og kauke nasjonalsangen ingen kunne. Og videre gape til storskjermen og late like fotball 😄. Kleint… Syns alle plasser i Dubai ser svært og tomt ut! Som om man er alene i en svær by! 5 2
tante_grusom Skrevet onsdag kl. 12:22 #36493 Skrevet onsdag kl. 12:22 (endret) Der er seriøse dilemmaer I står i nå 🥺💔. Håper det løser seg og at hun velger det som er best for den mentale helsen. MEN hva skjer nå? Hun har tvinnet noen rundt lillefingen? Endret onsdag kl. 13:29 av tante_grusom
Sirah Skrevet onsdag kl. 13:42 #36494 Skrevet onsdag kl. 13:42 Bellabellee skrev (2 timer siden): Syns alle plasser i Dubai ser svært og tomt ut! Som om man er alene i en svær by! De fleste reiser vel vekk fra Dubai på sommeren da det er så sykt varmt der. Så hele Dubai er vel basicly en spøkelsesby nå. tante_grusom skrev (1 time siden): Der er seriøse dilemmaer I står i nå 🥺💔. Håper det løser seg og at hun velger det som er best for den mentale helsen. MEN hva skjer nå? Hun har tvinnet noen rundt lillefingen? Hva skjer nå? Har ikke vært inne å kikket på en stund... 2
Alba1235 Skrevet onsdag kl. 14:46 #36495 Skrevet onsdag kl. 14:46 Så mange unnskyldninger for å ikke dra til Miami…. Hun sier jo egentlig at det er for dyrt å dra, men likevel er det ingenting i hennes økonomi som stopper henne😂 selv om det høres ikke ut som typen er like innterresert i å bruke mer av ferie budsjettet sitt på dama si. Siden han allerede har brukt det opp på guttetur 😂 det må jo ha svidd litt å høre😅 Nei det er nok best å ivareta angsten sin hjemme i solsenga si i fanget til mor 7
tante_grusom Skrevet onsdag kl. 15:02 #36496 Skrevet onsdag kl. 15:02 Alba1235 skrev (15 minutter siden): Så mange unnskyldninger for å ikke dra til Miami…. Hun sier jo egentlig at det er for dyrt å dra, men likevel er det ingenting i hennes økonomi som stopper henne😂 selv om det høres ikke ut som typen er like innterresert i å bruke mer av ferie budsjettet sitt på dama si. Siden han allerede har brukt det opp på guttetur 😂 det må jo ha svidd litt å høre😅 Nei det er nok best å ivareta angsten sin hjemme i solsenga si i fanget til mor Pøh… Hun overtaler sin husband.
Hatsumomo Skrevet onsdag kl. 15:36 #36497 Skrevet onsdag kl. 15:36 Hun er fullstendig idiot om hun drar, spør man meg. Drit i helsa fordi Norge kan slå England? Jeg kunne til nød skjønt det om vi snakket om en kamp hvor det stod om FINALEN, men det er England. Her er det kjæresten som driver å overtaler, det er jeg sikker på. Hadde fyren vært en ordentlig kjæreste som brydde seg om Isabel sitt ve og vel, så hadde han satt foten ned ovenfor henne og sagt NEI i tydelige bokstaver, men han har såklart LYST til å dra fordi det er England. Har hun ikke selv sagt til legen/psykologen, ingen reiser på 2 mnd? Så skal hun gjøre den versten reisen hun kan, til USA - til den verste folkemengden ever? Med sin angst? Mens hun går på medisiner? Fordi hva? Ikke fordi hun MÅ se Norge spille kamp, det kan hun gjøre i Dubai - unnskyld meg! Såklart pga kjæresten. Dummeste valget hun tar, dette her. Til og med moren er såpass oppegående at hun råder mot dette. Overkjører totalt sin egen helse for kjæresten sin skyld, og helt sikkert også for content og pengene som følger i kjølevannet av content. Dette er lavpunkt. 1 9
tante_grusom Skrevet onsdag kl. 16:11 #36498 Skrevet onsdag kl. 16:11 Hun er smart på sitt vis, men jammen dum også 🫣. 3
delias Skrevet onsdag kl. 16:16 #36499 Skrevet onsdag kl. 16:16 Bare sånn veldig raskt her før folk reagerer på at hun skal se fotball: Isabel spilte selv fotball for mange år siden. Hun kan «faget» bedre enn ganske mange her. Sånn, så er det ute av verden før folk skal ta henne på det. 5
rock&republic Skrevet onsdag kl. 16:22 #36500 Skrevet onsdag kl. 16:22 Sirah skrev (19 timer siden): Følger ikke henne så aner ikke. Sikkert noen andre her inne som kan svare på det. Ja og pressen er jo faktisk avhengige av at noen er villige til å snakke før de kan skrive noe. Eventuelt at de kan hente ut offentlige dokumenter og det er det vel alt for tidlig i prosessen til. Hvem er MH? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå