Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
princesspeaches skrev (32 minutter siden):

Dere to er de som skriver mest stygge ting om Isabel og familien her inne. 

Rapportert.Du skjønner tydeligvis ikke at det finnes regler på forumet. Anbefaler at du leser de på nytt!

Endret av Tears in heaven
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (50 minutter siden):

ALT FOR NORGE..så jævlig falsk fra ei som flytter fra landet for å slippe å betale skatt! Hun og resten av rømlingene bør ta av seg fotballskjorta, den er et symbol på landet vi elsker,verdier vi deler og ikke minst at vi bidrar til fellesskapet. 

At hun går gjennom noe hun beskriver som alvorlig angst og depresjon virker falskt og sympatisankende. Sykemeldt fra jobb,men å reise til alt kaoset og folkehavet under VM det er hun frisk nok  til. Alle med en slik diagnose vet at det er fullstendig idioti,og noe som ikke lar seg gjøre. 

kvalmt,enig i at de bør ta av seg fotballskjorta,frekkhetens nådegave har de hvertfall

• Nyttig 11
Skrevet
princesspeaches skrev (1 time siden):

Okei? Jeg bryr meg ikke? Igjen, ingen svar på det jeg spørr om. Hvorfor er all hatet dere har mot Isabel greit å skrive om, men hvis man kommenterer om at det er for mye, da dere kommer med så mange løgner og ting dere selv finner på, da er det jeg som er problemet?

Hvorfor i alle dager er du i tråden her??  Kun for å lage kvalme ? Syns du skal komme med listen du har over positive ting om henne. 

Vi venter spent 

• Nyttig 4
Skrevet

Min VM prediksjon er at denne tråden kommer til å være stengt på lørdag 😂👌 

• Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Min VM prediksjon er at denne tråden kommer til å være stengt på lørdag 😂👌 

Hvorfor?

Skrevet
loveanimals skrev (Akkurat nå):

Hvorfor?

Blir gjerne stengt ned om brukerdebatt og drittslenging tar helt av. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hva er greia med at hun må være hjemme fordi hun har angst og dårlig psykisk helse, i følge dere? Personlig har jeg aldri svidd av så mye penger på reise som da jeg selv var neddopa på quetiapin og hadde vært innlagt på psykiatrisk. Fader meg godt vi er forskjellige😅 blir ikke psykisk frisk av å gjemme seg for å råtne i senga i ukesvis heller. Folk flest i dette forumet er tydeligvis folk som aldri har hatt noe dårligere dager enn dagen de våkna opp med litt floker i håret. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

ALT FOR NORGE..så jævlig falsk fra ei som flytter fra landet for å slippe å betale skatt! Hun og resten av rømlingene bør ta av seg fotballskjorta, den er et symbol på landet vi elsker,verdier vi deler og ikke minst at vi bidrar til fellesskapet. 

At hun går gjennom noe hun beskriver som alvorlig angst og depresjon virker falskt og sympatisankende. Sykemeldt fra jobb,men å reise til alt kaoset og folkehavet under VM det er hun frisk nok  til. Alle med en slik diagnose vet at det er fullstendig idioti,og noe som ikke lar seg gjøre. 

Jeg syns det virker konstruert og falskt. Hun kom veldig plutselig og helt ut av det blå, på et tidspunkt, ut med at hun stod i noe vanskelig, angivelig hadde gjort det lenge og angivelig gråt og hadde angst «hvert sekund» hun ikke filmet, påstod hun.

Så var det ikke langt derfra til trusler, rasle med sablene, påstander om at hun kan lover og regler (som hun konsekvent har benektet i alle år, snarere tvert imot har hun sagt at hun ikke skjønner en dritt av det og at derfor har hun hele team som hjelper henne med alt både i Norge og Dubai) og ikke-subtil hinting om erstatning (hun påstod at hun har så mye tapt inntekt pga situasjonen hun angivelig står i, fordi det liksom har gitt henne mentale problemer, men 1) mentale problemer har hun jo selv lagt ut om i det vide og brede at hun har hatt fra oppveksten av og dokumentert både på blogg, i bøker, på snapchat og i tv-programmer og 2) unnskyld at jeg sier det, men hvis den mentale helsen din fullstendig kapitulerer med en gang du møter litt motstand i business, særlig etter du i år etter år har påstått at du er så «jævlig sterk» mentalt, har så «sykt god psyke» og er så «bad ass businesswoman» (og å komme med trusler og ta skittentøysvasken offentlig på snapchat er måten du bemøter vanskeligheter) så stemmer det jo helt enkelt ikke, noe av det hun har sagt (ikke at det er overraskende fra dronningen av løgner, manipulasjon, kynisme, dobbeltmoral, trippeltmoral, selvmotsigelser og overdrivelser) er det første du tenker på (særlig hun som har en ubehagelig god inntekt, er såpass bemidlet og i samme vending legger ut om hvordan økonomi ikke kommer til å kunne stoppe henne og hvor langt hun kan dra det så er det ikke bare selvmotsigende og feil, men det virker rent ut falskt og konstruert (iallefall for meg).

Hvis hun liksom også i flere mnd hadde grått og hatt angst hvert sekund hun er av kameraet så syns jeg jo også det er mye annet rart - at det aldri skinte gjennom før hun tok det opp, at hun aldri var rød i øynene/hoven (speiselt fordi hun har blitt det ellers når hun gråter), at hun i mange år har filmet seg selv gråte og ha angst i alle mulige settinger og på alle mulige plattformer (hvorfor skulle hun plutselig ha holdt det skjult i månedsvis fra kanalen hvor hun selv påstår hun deler «alt»), at det heller ikke har vært tegn andre steder/hos søsknene feks, at hun ikke har gjort tiltak tidligere (hvorfor la det gå SÅ langt og lenge som hun påstår hvis det angivelig er så grusomt ille som hun påstår? Særlig hvis hun er så «sinnsykt sterk mentalt» og «badass boss businesslady» som hun hevder selv)… Hvorfor kommer da først psykolog, medisiner, advokater og what not på banen NÅ (rett etter hun «åpnet» seg om det offentlig… merkelig nok at å ta det offentlig på snapchat kom FØR å prøve å oppsøke både helsehjelp og eventuell rettslig hjelp, i så tilfelle)… 

…jeg tror det er mer til dette. 
Hun har kjøpt en dyr villa og er helt åpenbart blitt overrasket av kostnader, både med alt som er ødelagt/ikke virker, løpende utgifter/regninger, alt som må kjøpes inn (i det ene øyeblikket er interiørdesigner til 200.000 kr for dyrt, i neste øyeblikk kan hun kjøpe utemøbler for samme beløp, men solstoler til 10.000 kr er for vilt og kjøpes fra Ikea til 300 kr/stk..?!)… 

Plutselig har hun en lang snakk om økonomi og snakker om hvor ubehagelig det er å ha så mange færre millioner på konto enn hun er vant til… og så i neste vending denne angivelige situasjonen og hint/trussel om erstatning for tapt inntekt (hun har jo også mistet en del følgere, engasjementet har gått ned, hun poster og tjener mindre, tar mer fri enn før, merker mer til at influenser-tilværelsen koster)…

…Verdt å merke seg kan jo også være at «dette» har hun jo klart før også, hun inngikk vel forlik med kommunen (?) som «erstatning» for noe av det med oppveksten…

Det er godt mulig det er NOE i at det er en situasjon, men spørs om hun ikke tror hun har kommet på en «master plan» her for å få noen kjappe millioner tilbake på konto. Å overdrive, manipulere, motsi seg selv, dramatisere, overdramatisere, hysterisere, kalkulere og ifølge henne selv - tjene penger - er hun jo veldig god til… 

Ergo, hun gjør en fjær til ti høns og tror at (selvmotsigelsen) fordi hun har råd til dyre advokater og å «kjøre saken så langt hun bare vil»/«kan dra den såååååå langt» så kan hun, som så mange ganger før også, smøre på og kline til med alt hun har for maksimalt utbytte (= tjene inn igjen brukte millioner). 
{ Hun må jo tro at alle andre også er helt blåst, når hun klarer å nevne erstatning i omtrent samme setning som at hun har råd til de dyreste advokatene og dra saken så langt hun bare vil… }

Det er så mye «off» med både henne, alt hun sier, oppførselen, relasjoner, måten hun ter seg på, bruker situasjoner og folk, selvmotsigelser, svingninger, ting som ikke gir mening og what not…

…nei, jeg kjøper det ikke.

Sorry Isabel.

Det tror jeg ikke dyre eller gode advokater eller en rettssal vil gjøre heller. 
Fallgruven er vel at advokater og folk som typisk er parter i rettslige anliggender antakelig ikke har 3 timer daglig å bruke på å se Isabel filme at gardiner åpner seg, at hun går ned trappene, lager iskaffe, yapper i timesvis om ingenting, er tilbake i sengen og så gjenta i det evinnelige… 

…samtidig er det jo skremmende hvis de er så lettlurte at de ikke ser rett gjennom henne. Siden hun er mer enn åpen om det selv og sier det hele tiden selv også håper jeg det er innafor å kalle en spade for en spade: Smart er hun ikke. Rettere sagt er vel «dum» og «blåst» som hun stadig sier selv (sikkert i håp om at RS skal komme med tårevåte tilbedelser om at «joooodaaa, du er så smart du, dronningen vår») rettere sagt. 

Jeg har avsmak. 

Endret av dårligbrukernavn
  • Nyttig 15
Skrevet
princesspeaches skrev (5 timer siden):

Trolling? Hahaha. Jeg kommenterer at jeg synns dere går alt for langt med all dritten dere skriver om Isabel. Det er jo DERE som gjør all trollingen. Dere er så ekstremt frekke og ekle mot Isabel i denne tråden at jeg blir dårlig. Forstår absolutt ikke poenget. Greit nok at dere ikke liker henne. Men hva er poenget med å skrive så jævli mye stygt? Finne opp historier om henne og hennes helse som ikke er sann. Står så mye tull her hver eneste dag. Så ja. Jeg har kommentert litt, fordi jeg ikke skjønner hvorfor dere skal være så ekle om Isabel. Igjen, hva er poenget? Føler dere dere bedre av å snakke henne ned? Blir du en bedre person av det? 

Jeg kan ikke snakke personlig stygt om noen av dere. Da alle er anonym. Men dere alle snakker personlig stygt om Isabel, dagen lang. Later som dere ikke liker henne, men dere sjekker jo alt hun legger ut, hver eneste dag? Virker litt obsessive. 

Hvorfor i alle dager er du her hvis du blir dårlig? Man oppsøker ikke frivillig det man blir dårlig av !

Hva med å lage en ny tråd om IR der dere kan hylle henne og utveksle kun positive ting om henne, UTEN å forsure denne tråden? 

Forslaget er seriøst 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Lurer på om denne princesspeaches er Shehed 🤔🤔🤔

• Liker 1
Skrevet
loveanimals skrev (1 time siden):

Hvorfor i alle dager er du her hvis du blir dårlig? Man oppsøker ikke frivillig det man blir dårlig av !

Hva med å lage en ny tråd om IR der dere kan hylle henne og utveksle kun positive ting om henne, UTEN å forsure denne tråden? 

Forslaget er seriøst 

Kanskje det ligger i den menneskelige natur? Det er en del her inne som skriver at de blir dårlige av IR også, men allikevel oppsøker henne på Snap. 

• Nyttig 1
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):

Jeg syns det virker konstruert og falskt. Hun kom veldig plutselig og helt ut av det blå, på et tidspunkt, ut med at hun stod i noe vanskelig, angivelig hadde gjort det lenge og angivelig gråt og hadde angst «hvert sekund» hun ikke filmet, påstod hun.

Så var det ikke langt derfra til trusler, rasle med sablene, påstander om at hun kan lover og regler (som hun konsekvent har benektet i alle år, snarere tvert imot har hun sagt at hun ikke skjønner en dritt av det og at derfor har hun hele team som hjelper henne med alt både i Norge og Dubai) og ikke-subtil hinting om erstatning (hun påstod at hun har så mye tapt inntekt pga situasjonen hun angivelig står i, fordi det liksom har gitt henne mentale problemer, men 1) mentale problemer har hun jo selv lagt ut om i det vide og brede at hun har hatt fra oppveksten av og dokumentert både på blogg, i bøker, på snapchat og i tv-programmer og 2) unnskyld at jeg sier det, men hvis den mentale helsen din fullstendig kapitulerer med en gang du møter litt motstand i business, særlig etter du i år etter år har påstått at du er så «jævlig sterk» mentalt, har så «sykt god psyke» og er så «bad ass businesswoman» (og å komme med trusler og ta skittentøysvasken offentlig på snapchat er måten du bemøter vanskeligheter) så stemmer det jo helt enkelt ikke, noe av det hun har sagt (ikke at det er overraskende fra dronningen av løgner, manipulasjon, kynisme, dobbeltmoral, trippeltmoral, selvmotsigelser og overdrivelser) er det første du tenker på (særlig hun som har en ubehagelig god inntekt, er såpass bemidlet og i samme vending legger ut om hvordan økonomi ikke kommer til å kunne stoppe henne og hvor langt hun kan dra det så er det ikke bare selvmotsigende og feil, men det virker rent ut falskt og konstruert (iallefall for meg).

Hvis hun liksom også i flere mnd hadde grått og hatt angst hvert sekund hun er av kameraet så syns jeg jo også det er mye annet rart - at det aldri skinte gjennom før hun tok det opp, at hun aldri var rød i øynene/hoven (speiselt fordi hun har blitt det ellers når hun gråter), at hun i mange år har filmet seg selv gråte og ha angst i alle mulige settinger og på alle mulige plattformer (hvorfor skulle hun plutselig ha holdt det skjult i månedsvis fra kanalen hvor hun selv påstår hun deler «alt»), at det heller ikke har vært tegn andre steder/hos søsknene feks, at hun ikke har gjort tiltak tidligere (hvorfor la det gå SÅ langt og lenge som hun påstår hvis det angivelig er så grusomt ille som hun påstår? Særlig hvis hun er så «sinnsykt sterk mentalt» og «badass boss businesslady» som hun hevder selv)… Hvorfor kommer da først psykolog, medisiner, advokater og what not på banen NÅ (rett etter hun «åpnet» seg om det offentlig… merkelig nok at å ta det offentlig på snapchat kom FØR å prøve å oppsøke både helsehjelp og eventuell rettslig hjelp, i så tilfelle)… 

…jeg tror det er mer til dette. 
Hun har kjøpt en dyr villa og er helt åpenbart blitt overrasket av kostnader, både med alt som er ødelagt/ikke virker, løpende utgifter/regninger, alt som må kjøpes inn (i det ene øyeblikket er interiørdesigner til 200.000 kr for dyrt, i neste øyeblikk kan hun kjøpe utemøbler for samme beløp, men solstoler til 10.000 kr er for vilt og kjøpes fra Ikea til 300 kr/stk..?!)… 

Plutselig har hun en lang snakk om økonomi og snakker om hvor ubehagelig det er å ha så mange færre millioner på konto enn hun er vant til… og så i neste vending denne angivelige situasjonen og hint/trussel om erstatning for tapt inntekt (hun har jo også mistet en del følgere, engasjementet har gått ned, hun poster og tjener mindre, tar mer fri enn før, merker mer til at influenser-tilværelsen koster)…

…Verdt å merke seg kan jo også være at «dette» har hun jo klart før også, hun inngikk vel forlik med kommunen (?) som «erstatning» for noe av det med oppveksten…

Det er godt mulig det er NOE i at det er en situasjon, men spørs om hun ikke tror hun har kommet på en «master plan» her for å få noen kjappe millioner tilbake på konto. Å overdrive, manipulere, motsi seg selv, dramatisere, overdramatisere, hysterisere, kalkulere og ifølge henne selv - tjene penger - er hun jo veldig god til… 

Ergo, hun gjør en fjær til ti høns og tror at (selvmotsigelsen) fordi hun har råd til dyre advokater og å «kjøre saken så langt hun bare vil»/«kan dra den såååååå langt» så kan hun, som så mange ganger før også, smøre på og kline til med alt hun har for maksimalt utbytte (= tjene inn igjen brukte millioner). 
{ Hun må jo tro at alle andre også er helt blåst, når hun klarer å nevne erstatning i omtrent samme setning som at hun har råd til de dyreste advokatene og dra saken så langt hun bare vil… }

Det er så mye «off» med både henne, alt hun sier, oppførselen, relasjoner, måten hun ter seg på, bruker situasjoner og folk, selvmotsigelser, svingninger, ting som ikke gir mening og what not…

…nei, jeg kjøper det ikke.

Sorry Isabel.

Det tror jeg ikke dyre eller gode advokater eller en rettssal vil gjøre heller. 
Fallgruven er vel at advokater og folk som typisk er parter i rettslige anliggender antakelig ikke har 3 timer daglig å bruke på å se Isabel filme at gardiner åpner seg, at hun går ned trappene, lager iskaffe, yapper i timesvis om ingenting, er tilbake i sengen og så gjenta i det evinnelige… 

…samtidig er det jo skremmende hvis de er så lettlurte at de ikke ser rett gjennom henne. Siden hun er mer enn åpen om det selv og sier det hele tiden selv også håper jeg det er innafor å kalle en spade for en spade: Smart er hun ikke. Rettere sagt er vel «dum» og «blåst» som hun stadig sier selv (sikkert i håp om at RS skal komme med tårevåte tilbedelser om at «joooodaaa, du er så smart du, dronningen vår») rettere sagt. 

Jeg har avsmak. 

:thankyou: 

• Liker 7
Skrevet
vilas skrev (7 timer siden):

Det går ikke ann å sammenligne hva I og vi andre i hverdagsjobb betaler /  har betalt i skatt. Hun har tjent millioner, vi andre en normal tarifflønn hos de fleste, og de uten gjeld skal vel betale ca 22% + -. eller ? Og da blir det en viss forskjell vel ?

Folk betaler veldig forskjellig i skatt, det avhenger av mye, ikke minst inntekten. 22% er et drømmescenario, du kan doble det til 44% for mange. Hun betalte i underkant av 17 tusen i 2023 og i underkant av 700.000 året før. Ikke har hun jobber i såå mange år heller før hun flyttet. Vi er mange som har betalt mye mer enn henne over år, og ikke skal vi flytte til et skatteparadis heller, så vi fortsetter å innbetale til Norge 😊

https://www.tv2.no/underholdning/isabel-raad-har-sendt-titalls-millioner-til-skatteparadis/18691294/

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Morradi123 skrev (8 timer siden):

Ja, du er problemet. Du debatterer brukere, det er ikke lov her inne. Om du mener at det skrives noe om influenseren som ikke er lov å skrive eller som er direkte feil så rapporterer du det, uten å lage brukerdebatt.

Dette er jo ren brukerdebatt. Kanskje feie for eiga dør først? Og ja, du er sjølvsagt rapportert. 

Endret av Lykkeliten*
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Tears in heaven skrev (8 timer siden):

Rapportert.Du skjønner tydeligvis ikke at det finnes regler på forumet. Anbefaler at du leser de på nytt!

sånn på sidelinjen er det nok mange som ikke skjønner seg på regler og nettvett i denne tråden og det er lett å rope om rapprotering når det blir ubehaglig lys på ens egen posting.. (og hvis det å ha DEN meningen er brudd på reglene så får admin slette posten for meningen min har jeg lov å ha) 

Endret av Carrot
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Eg syns det er gøy at ho reiser til VM. Av alle ting ho svir av hundretusener på så er dette ein av den mest fornuftige tinga. Kritikke her inne går jo ofte på at ho berre ligg i senga, nå skjer det jo noko. 

Og at ho ikkje har rett til å bruka landslagstrøye - kva slags rasistisk oppgulp er det? Har dykk samme holdning til Røkke, Dæhlie og resten av Gutteklubben Grei også? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Synn se og hør ikke tar med i nyhetssaken at hun reiser til tross for alvorlig psykisk sykdom og er sykemeldt fra jobben. Vet ikke hvilken jobb hun ikke klarer å stå i.

Men bra de fikk trykket bildet av fotballtrøye snurpet inn i midjen. Puppene er med på tur.

• Nyttig 4
Skrevet

Isabel er jo elektrisk om dagen. Kjekt å se at behandlingen virker. Underholdningen er på høyt plan og jeg kommer garantert til å sjekke innholdet hennes mens hun er i USA ☺️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
loveanimals skrev (3 timer siden):

Forslaget er seriøst 

Tuller du? Tråden heter ISABEL RAAD. Ikke HAT på Isabel Raad. Kanskje du heller bør finne deg enn annen plass å spre hat. Det går ann å diskutere og kritisere folk uten å komme med så mye stygt. Det er så mye frekt i denne tråden. Så mye rasisme som absolutt ikke skulle vært delt. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...