Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
princesspeaches skrev (21 minutter siden):

Trolling? Hahaha. Jeg kommenterer at jeg synns dere går alt for langt med all dritten dere skriver om Isabel. Det er jo DERE som gjør all trollingen. Dere er så ekstremt frekke og ekle mot Isabel i denne tråden at jeg blir dårlig. Forstår absolutt ikke poenget. Greit nok at dere ikke liker henne. Men hva er poenget med å skrive så jævli mye stygt? Finne opp historier om henne og hennes helse som ikke er sann. Står så mye tull her hver eneste dag. Så ja. Jeg har kommentert litt, fordi jeg ikke skjønner hvorfor dere skal være så ekle om Isabel. Igjen, hva er poenget? Føler dere dere bedre av å snakke henne ned? Blir du en bedre person av det? 

Jeg kan ikke snakke personlig stygt om noen av dere. Da alle er anonym. Men dere alle snakker personlig stygt om Isabel, dagen lang. Later som dere ikke liker henne, men dere sjekker jo alt hun legger ut, hver eneste dag? Virker litt obsessive. 

Brukerdebatt på høyt nivå

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tears in heaven skrev (2 minutter siden):

Brukerdebatt på høyt nivå

Okei? Jeg bryr meg ikke? Igjen, ingen svar på det jeg spørr om. Hvorfor er all hatet dere har mot Isabel greit å skrive om, men hvis man kommenterer om at det er for mye, da dere kommer med så mange løgner og ting dere selv finner på, da er det jeg som er problemet?

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
princesspeaches skrev (Akkurat nå):

Okei? Jeg bryr meg ikke? Igjen, ingen svar på det jeg spørr om. Hvorfor er all hatet dere har mot Isabel greit å skrive om, men hvis man kommenterer om at det er for mye, da dere kommer med så mange løgner og ting dere selv finner på, da er det jeg som er problemet?

Du er rapportert 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Isild skrev (På 11.6.2026 den 17.19):

Isabel føyer seg inn i rekken av influensere som prater blurry om "diagnoser" og med det kan spre ganske rørete info til sine følgere. Hun sier hun har fått en angstdiagnose og angstdempende medisier. Jeg tror kanskje det hun egentlig mener er at legen har sagt at hun har en angstreaksjon på det hun står i nå, og har gitt henne beroligende for en periode. 

Mange mennesker lever med invalidiserende og ganske så kroniske og alvorlige angstlidelser. Sosialangst, fobier, ocd, PTSD, generalisert angst osv. De fleste angstdiagnoser finnes i ICD-systemet. Angstreaksjoner på en hendelse eller belastende periode gjør ikke det. Det er en reaksjon!

Mulig jeg tar feil. Men det hun viser nå er å være rimelig høyt fungerende til å ha en av angstdiagnosene iallefall. Det å ha situasjonsbetinget angst er heftig det også så klart. Men jeg mistenker at hun overdriver litt nå. Eller misforstår. 

Dette er noe av det dummeste og mest uvitende jeg noen gang har lest.

Jeg hadde så sterk angst og tvangstanker rundt og etter min siste fødsel at far måtte ta over 100% av fødselspermisjonen fordi jeg hadde null funksjonsevne. Jeg fikk haste-plass på DPS sitt 4-dagerskurs mot angst og ocd og var så syk og trigget at jeg måtte taes ut av gruppebehandlingen og få spesialtilpasset oppfølging.

Likevel var det ingen som visste hvor grusomt jeg hadde det og hvordan ting var bak lukkede dører. Jeg fungerte godt sosialt for eksempel, fordi jeg fikk pause fra triggerne mine. Jeg klarte dog ikke å være alene med barna et sekund, og jeg hadde masse tvangstanker og ocd som jeg aktivt skjulte hele døgnet.

Når du i tillegg kun ser noen brøkdelenr via snap så blir det en enda dummere konklusjon mtp kommentaren din.

• Liker 1
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
loveanimals skrev (16 timer siden):

Snakker DU om stygge kommentarer IGJEN?

Hvem er sjalu og hva I alle dager vet du om andres økonomi?

Jeg har( og sikkert mange andre i tråden) nok penger til å reise til USA, men kunne ikke falle meg inn å dra bort i det mylderet der. Og hadde jeg vært plaget av angst så hadde jeg aldri turt å reise. 

Tror du virkelig at I har hatt en verre barndom enn svært mange andre??

Du VET INGENTING om brukerne på "denne plassen " som du sier. 

Må de jammen skjerpe deg før du blir rapportert.

Brukerdebatt er ikke lov, men du legger virkelig opp til det. Må være lov å forsvare seg mot alt svadasnakket du kommer med 

Er sååå enig med deg her. D finnes ikke bevis på at I har hatt d såååå jævlig i oppveksten. Hun har jo med sin far på div denne fam opplever. Og Pimpen omgås jo sin "exmann" både i Norge og i utlandet ( Irak/Dubai)  og denne faren er jo Rami og Sidra's far og vi hører kun gode ord om han fra dem. Og ang pengene hun får inn på disse bøkene så skulle de gå til vanskeligstilte barn, noe vi aldri hører noe om. Og i tillegg så er hun såkalt frontfigur for Norsk fosterhjemsforening ( noe lignende) og så oppfører hun seg slik hun gjør. Masse unge følgere har hun og hva tenker disse om hennes oppførsel ?

Endret av vilas
Feilstaving
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
tante_grusom skrev (18 timer siden):

I spytter på sine elskede venninner gråter på hennes vegner. Venninnene I vet ikke har sjans å klare en telttur i Bø i Sommarland med barna pga midler og kapasitet. Slike som holder ut med å lese serieromaner i pocketform og drømmer seg bort. 

Syk makt influensere har.

Ja, jeg er misunnelig på muligheten hun har til å reise hvor som helst i verden på 1. klasse. Men også backpackingen. 

Og det er sykt at influensere som I godter seg over alle oss misunnelige.

JA hun "godter" seg enormt.

Endret av vilas
  • Nyttig 3
Skrevet
princesspeaches skrev (3 minutter siden):

Ja, du er problemet. Du debatterer brukere, det er ikke lov her inne. Om du mener at det skrives noe om influenseren som ikke er lov å skrive eller som er direkte feil så rapporterer du det, uten å lage brukerdebatt.

• Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (23 minutter siden):

Nå har I spillt på sin fryktelige mentale helse i uker, hun er medisinert med antipsykotisk medikament  ( lyver om) og hun tar ikke rådene til Pimpen som ser henne hver dag nå og som sier I , ikke reise, du er for syk til det. Men I har kun ett mål for øyet og det er å holde seg aktuell på snap og gi fa .. i sykdommen hun " lyver" om til oss. Ser og hører dere ikke hvor hun lyver??  Man går ikke fra en dyp mental knekk til å hoppe og sprette ut på gaten med en fotball. 

100%,hun har satt to streker under svaret på at hun er en stor løgner

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
Ævv skrev (35 minutter siden):

Dette er noe av det dummeste og mest uvitende jeg noen gang har lest.

Jeg hadde så sterk angst og tvangstanker rundt og etter min siste fødsel at far måtte ta over 100% av fødselspermisjonen fordi jeg hadde null funksjonsevne. Jeg fikk haste-plass på DPS sitt 4-dagerskurs mot angst og ocd og var så syk og trigget at jeg måtte taes ut av gruppebehandlingen og få spesialtilpasset oppfølging.

Likevel var det ingen som visste hvor grusomt jeg hadde det og hvordan ting var bak lukkede dører. Jeg fungerte godt sosialt for eksempel, fordi jeg fikk pause fra triggerne mine. Jeg klarte dog ikke å være alene med barna et sekund, og jeg hadde masse tvangstanker og ocd som jeg aktivt skjulte hele døgnet.

Når du i tillegg kun ser noen brøkdelenr via snap så blir det en enda dummere konklusjon mtp kommentaren din.

Helt enig med deg om dette. Det er da absolutt ingen her inne som vet hvordan Isabel har det. Blir så irritert av å lese alle som har sin mening om henes angst og hennes oppvekst. Det er da ingen av dere som vet. Så hvorfor slutter dere ikke å skrive om det? Det er kun frekt. 

Endret av princesspeaches
Fjernet min egen historie.
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

ALT FOR NORGE..så jævlig falsk fra ei som flytter fra landet for å slippe å betale skatt! Hun og resten av rømlingene bør ta av seg fotballskjorta, den er et symbol på landet vi elsker,verdier vi deler og ikke minst at vi bidrar til fellesskapet. 

At hun går gjennom noe hun beskriver som alvorlig angst og depresjon virker falskt og sympatisankende. Sykemeldt fra jobb,men å reise til alt kaoset og folkehavet under VM det er hun frisk nok  til. Alle med en slik diagnose vet at det er fullstendig idioti,og noe som ikke lar seg gjøre. 

Endret av Pigaloppa
  • Liker 3
  • Nyttig 22
Skrevet
adriana32 skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvorfor hun skal reise å se Norges kamp?! Hun har jo nesten avskrevet seg selv fra å være norsk og ja: jeg misliker sterkt skatteflyktninger. Måtte hele familien aldri returnere. 

Hun elsker jo 'kaukinge" fra moskeer i Dubai også nå,det gir henne ro tydeligvis iflg henne. Og så mye arabiske " hymner" hun kommer med innimellom. Så denne I kan bare holde seg borte fra Norge.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Hun elsker jo 'kaukinge" fra moskeer i Dubai også nå,det gir henne ro tydeligvis iflg henne. Og så mye arabiske " hymner" hun kommer med innimellom. Så denne I kan bare holde seg borte fra Norge.

Ah, der har du rasisten igjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
princesspeaches skrev (2 minutter siden):

Ah, der har du rasisten igjen. 

Kan du la være å spamme ned tråden med brukerdebatt???

• Nyttig 4
Skrevet
princesspeaches skrev (48 minutter siden):

Trolling? Hahaha. Jeg kommenterer at jeg synns dere går alt for langt med all dritten dere skriver om Isabel. Det er jo DERE som gjør all trollingen. Dere er så ekstremt frekke og ekle mot Isabel i denne tråden at jeg blir dårlig. Forstår absolutt ikke poenget. Greit nok at dere ikke liker henne. Men hva er poenget med å skrive så jævli mye stygt? Finne opp historier om henne og hennes helse som ikke er sann. Står så mye tull her hver eneste dag. Så ja. Jeg har kommentert litt, fordi jeg ikke skjønner hvorfor dere skal være så ekle om Isabel. Igjen, hva er poenget? Føler dere dere bedre av å snakke henne ned? Blir du en bedre person av det? 

Jeg kan ikke snakke personlig stygt om noen av dere. Da alle er anonym. Men dere alle snakker personlig stygt om Isabel, dagen lang. Later som dere ikke liker henne, men dere sjekker jo alt hun legger ut, hver eneste dag? Virker litt obsessive. 

Bare du å hylle I så mye du vil. Men hold deg unna våre andres meninger. Og til Info: det er I selv som er årsaken til irritasjonen på henne. Hun har mange yngre følgerne selv om hun sier at de fleste er 35+.. men hun som er så opptatt av at de yngre skal føle seg vel burde legge oppløpet sitt annerledes. Hva tror du en 20/25 åring + - føler når hun kun fremhever seg selv og pengebruken hennes er sinnsyk.  Og hele tiden snakker om kun Plan A . I oppleves som den  farligste influencer jeg vet om.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
princesspeaches skrev (29 minutter siden):

Ingen har funnet på noe ang I. Vi kommenterer hennes snap / utforsk/ spotlight/ IG.

• Liker 5
Skrevet
Justlooking skrev (57 minutter siden):

Dokumentasjon på at hun har betalt mer skatt enn de fleste av oss?

Det går ikke ann å sammenligne hva I og vi andre i hverdagsjobb betaler /  har betalt i skatt. Hun har tjent millioner, vi andre en normal tarifflønn hos de fleste, og de uten gjeld skal vel betale ca 22% + -. eller ? Og da blir det en viss forskjell vel ?

• Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (7 minutter siden):

Ingen har funnet på noe ang I. Vi kommenterer hennes snap / utforsk/ spotlight/ IG.

Bare å rapportere brukeren for brukerdebatt. 

• Nyttig 2
Skrevet
Tears in heaven skrev (1 minutt siden):

Bare å rapportere brukeren for brukerdebatt. 

Dere to er de som skriver mest stygge ting om Isabel og familien her inne. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (34 minutter siden):

Er sååå enig med deg her. D finnes ikke bevis på at I har hatt d såååå jævlig i oppveksten. Hun har jo med sin far på div denne fam opplever. Og Pimpen omgås jo sin "exmann" både i Norge og i utlandet ( Irak/Dubai)  og denne faren er jo Rami og Sidra's far og vi hører kun gode ord om han fra dem. Og ang pengene hun får inn på disse bøkene så skulle de gå til vanskeligstilte barn, noe vi aldri hører noe om. Og i tillegg så er hun såkalt frontfigur for Norsk fosterhjemsforening ( noe lignende) og så oppfører hun seg slik hun gjør. Asse ige følgere har hun og hva tenker disse om hennes oppførsel ?

Man havner ikke i fosterhjem om man har en lykkelig barndom. Eller er kanskje fosterforeldrene betalte statister i IR sin historie?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (35 minutter siden):

Er sååå enig med deg her. D finnes ikke bevis på at I har hatt d såååå jævlig i oppveksten. 

Du tror kommunen inngikk forlik på 350 000 (700 000) på bakgrunn av litt kjip bakgrunn? 

• Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...