Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og nå skal de dra. Voldemort har jo vært i USA og sett masse kamper så langt i vm. Herreguuuuuud så lite smart av henne om hun er så «syk» som hun skal ha det til. Rein idioti å reise til sånne folkemengder for henne nå. Hun fikser det nok helt fint men så blir det et himla content i ettertid om angst og overstimulering til ville helvette

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
rock&republic skrev (7 minutter siden):

Og nå skal de dra. Voldemort har jo vært i USA og sett masse kamper så langt i vm. Herreguuuuuud så lite smart av henne om hun er så «syk» som hun skal ha det til. Rein idioti å reise til sånne folkemengder for henne nå. Hun fikser det nok helt fint men så blir det et himla content i ettertid om angst og overstimulering til ville helvette

ja, regn med plutselig angstanfall på hotellrom og diverse. 

For å ikke nevne hvis plutselig SeOgHør skulle snappe noen bilder i farten.

• Liker 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

ja, regn med plutselig angstanfall på hotellrom og diverse. 

For å ikke nevne hvis plutselig SeOgHør skulle snappe noen bilder i farten.

Håper ingen publiserer noe av henne. Da tenker jeg knekken kommer, om hun oppdager hun ikke er så interresant som hun innbiller seg

• Liker 2
  • Nyttig 15
Skrevet

Klart hun er god i fotball som har gått toppidrettsgymnaset i Stavanger eller omegn. Fikk bruk for det akkurat forrige uke. 

Hun drar jo ikke for fotballens skyld, MEN for å vise seg frem for oss som følger og som ikke har mulighet til å reise. Og hun tjente uansett på reisen så pytt pytt, dett skal hun stå i. For oss eller RS. 
Og aå er det jo stas å komme på skjermen så VI får sett HENNE og gjøken fra England. Og kanskje VG eller en annen influenser fra Guttajengen. 

Etter VM fortsetter hun tennisen og kanskje balletten. 

• Nyttig 5
Skrevet
smiiiley skrev (8 timer siden):

Jeg svarte på utsagnet «hvem bryr seg?», og det jeg observerer er at det er veldig mange her inne som bryr seg såpass til å ta en million screenshots og sammenligne mobiler, vorter, klær og bakgrunner. Men du skal få lov å være uenig med min observasjon ☺️ 
Men ja, han ble jo avslørt med bildet av de to fra Paris. (Eller hvor det nå var?), så sånn sett så vet jo alle hvem han er. 
Men samtidig så ser jeg ikke på det å skjule han som kynisk. Sikker fordi jeg driter en lang i hvem det er og hvorfor hun velger å holde han skjult. Det berører ikke mitt liv uansett, og det burde ikke berøre andres liv utenom dems.  
Men Hvis jeg skal tippe, så er det sikker pga kontakter i den nye tv serien. 
Hun får jo ikke ha noe privat uten at det er kynisk, men det sier kanskje mer om nysgerrigheten og trangen om å vite alt blant folk enn noe annet? 🤷🏻‍♀️

Enig i mye av det du skriver, men influensere er vel litt avhengig av troverdighet, eller? De skal jo selge. Troverdigheten hennes og mange med henne =0. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Gud, så sjalu dere er på denne plassen. Syntes det er bare bra at hun skal reise. Har man penger og råd, så gjør man akkurat hva man vil. Dere hadde gjort akkurat det samme. Så hvorfor er det ett problem når Isabel gjør ting? Tipper det er fordi dere er sjalu, fordi dere har ingen penger selv. Hun har vært ekstremt heldig, etter en ekstrem fæl barndom. Hvorfor skal hun ikke nå få lov til å gjøre akkurat hva hun vil, uten å få så mange stygge kommentarer?

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hun, Pimpen, Rami og Sidra vil jeg si skjemmer seg noe ut 🫣. Hadde vært bittelitt flau når jeg kom hjem til Oslo om jeg var Pimpen. 
De andre gullungene bor jo i Dubai og trenger ikke hjem til det triste miljøet de vanke(t) i i Oslo.

jeg er igrunnen mest fascinert 😅💅🏻🍿

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Er eneste grunn til VM tur at Jack er i USA på guttetur og hun tåler det dårlig/ angst og nå fikk hun påskudd til å følge etter han «tilfeldigvis»? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
princesspeaches skrev (8 minutter siden):

Gud, så sjalu dere er på denne plassen. Syntes det er bare bra at hun skal reise. Har man penger og råd, så gjør man akkurat hva man vil. Dere hadde gjort akkurat det samme. Så hvorfor er det ett problem når Isabel gjør ting? Tipper det er fordi dere er sjalu, fordi dere har ingen penger selv. Hun har vært ekstremt heldig, etter en ekstrem fæl barndom. Hvorfor skal hun ikke nå få lov til å gjøre akkurat hva hun vil, uten å få så mange stygge kommentarer?

Jeg skjønner mange er misunnelige. Andre som har hatt samme vonde barndom, som fortsatt lever i dritten fordi de ikke hadde guts og midler til opererte rumpen og nese og det som er for å tjene penger til lyx «i voksen» alder.

Jeg er misunnelig på reisene hennes, men ikke noe annet. 

og kunne hun ikke bare bestilt den fotballturer uten å gryle så hele Dubai Bling hopper i diamantstolene sine?

Endret av tante_grusom
  • Liker 4
Skrevet
Sanasol12345 skrev (2 minutter siden):

Er eneste grunn til VM tur at Jack er i USA på guttetur og hun tåler det dårlig/ angst og nå fikk hun påskudd til å følge etter han «tilfeldigvis»? 

Tror du er inne på noe her gitt.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Med så mye angst og psykiske plager hun hevder hun har så skal dama til USA på VM kamp??ler meg ihjel,god på skuespill,det skal hun ha:fnise:

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet
Velinda skrev (7 minutter siden):

Med så mye angst og psykiske plager hun hevder hun har så skal dama til USA på VM kamp??ler meg ihjel,god på skuespill,det skal hun ha:fnise:

Psykiateren trykte vel på noen taster så hun klarer seg. Igrunnen må psykiatere bli veldig forvirret av slike lyxpasienter….

Jada I, reis til Amerika, du skal fylle på livet og hvis du trenger noe mer å fylle på så er det bra for deg og RS. Og psyken.

Hvorfor deler hun og søskena hennes denne rumpeoperasjonen igjen? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
rock&republic skrev (1 time siden):

Hvem er MH?

Martine Halvorsen :)

• Liker 2
Skrevet
Kønn skrev (51 minutter siden):

Enig i mye av det du skriver, men influensere er vel litt avhengig av troverdighet, eller? De skal jo selge. Troverdigheten hennes og mange med henne =0. 

Joda kan si meg enig i det med troverdighet. kommer lengre med det i lengden. Men, jeg har vært i salgsbransjen i såpass mange år fra tidligere yrke at jeg tar det aller meste som innebærer salg med en klype salt. Spesielt influensere 🤣 Skal man selge noe, enten et produkt eller seg selv så må det være en dose kynisme i bildet (eller være god selger om du vil). Kommer aldri unna med det om du skal tjene penger på andre tror jeg. 
Greia med influensere er jo at de tjener jo like mye penger på de som har mistet troverdigheten. Ref forrige innlegg rundt nysgerrighet og folks trang til å måtte vite alt 🤣 Jo sintere folk er jo mer vil de ha med seg kan det virke som. 
Men ja, jeg er jo forsåvidt enig med det du nevnte om troverdighet, men samtidig så er jo influensere et merkelig fenomen som motsier det litt også 🤣🙈 Men skal de leve av rent salg av produkter, så blir troverdighet mye viktigere. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
princesspeaches skrev (58 minutter siden):

Snakker DU om stygge kommentarer IGJEN?

Hvem er sjalu og hva I alle dager vet du om andres økonomi?

Jeg har( og sikkert mange andre i tråden) nok penger til å reise til USA, men kunne ikke falle meg inn å dra bort i det mylderet der. Og hadde jeg vært plaget av angst så hadde jeg aldri turt å reise. 

Tror du virkelig at I har hatt en verre barndom enn svært mange andre??

Du VET INGENTING om brukerne på "denne plassen " som du sier. 

Må de jammen skjerpe deg før du blir rapportert.

Brukerdebatt er ikke lov, men du legger virkelig opp til det. Må være lov å forsvare seg mot alt svadasnakket du kommer med 

Endret av loveanimals
  • Liker 1
  • Nyttig 18
Skrevet
loveanimals skrev (1 minutt siden):

Snakker DU om stygge kommentarer IGJEN?

Hvem er sjalu og hva I alle dager vet du om andres økonomi?

Jeg har( og sikkert mange andre i tråden) nok penger til å reise til USA, men kunne ikke falle meg inn å dra bort i det mylderet der. Og hadde jeg vært plaget av angst så hadde jeg aldri turt å reise. 

Tror du virkelig at I har hatt en verre barndom enn svært mange andre??

Du VET INGENTING om brukerne på "denne plassen " som du sier. 

Må de jammen skjerpe deg før du blir rapportert 

🎯

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

I spytter på sine elskede venninner gråter på hennes vegner. Venninnene I vet ikke har sjans å klare en telttur i Bø i Sommarland med barna pga midler og kapasitet. Slike som holder ut med å lese serieromaner i pocketform og drømmer seg bort. 

Syk makt influensere har.

Ja, jeg er misunnelig på muligheten hun har til å reise hvor som helst i verden på 1. klasse. Men også backpackingen. 

Og det er sykt at influensere som I godter seg over alle oss misunnelige.

• Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Hun er fullstendig idiot om hun drar, spør man meg.

Drit i helsa fordi Norge kan slå England? Jeg kunne til nød skjønt det om vi snakket om en kamp hvor det stod om FINALEN, men det er England.

Her er det kjæresten som driver å overtaler, det er jeg sikker på.

Hadde fyren vært en ordentlig kjæreste som brydde seg om Isabel sitt ve og vel, så hadde han satt foten ned ovenfor henne og sagt NEI i tydelige bokstaver, men han har såklart LYST til å dra fordi det er England.

Har hun ikke selv sagt til legen/psykologen, ingen reiser på 2 mnd? Så skal hun gjøre den versten reisen hun kan, til USA - til den verste folkemengden ever? Med sin angst? Mens hun går på medisiner? Fordi hva?  Ikke fordi hun MÅ se Norge spille kamp, det kan hun gjøre i Dubai - unnskyld meg! Såklart pga kjæresten.

Dummeste valget hun tar, dette her. Til og med moren er såpass oppegående at hun råder mot dette.

Overkjører totalt sin egen helse for kjæresten sin skyld, og helt sikkert også for content og pengene som følger i kjølevannet av content.

Dette er lavpunkt.

Ja et av lavpunktene. Listen begynner å bli lang etterhvert 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Her er det Isabel som overtalte kjæresten.

Hva skal han med I i Amerika? 
Hun er jo hysterisk - nesten skummelt å se. 

Endret av tante_grusom
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
tante_grusom skrev (54 minutter siden):

Her er det Isabel som overtalte kjæresten.

Hva skal han med I i Amerika? 
Hun er jo hysterisk - nesten skummelt å se. 

Den turen er bare content,  hun trenger noe nytt.

Så har hun glemt angstlidelsen sin og hva hun har fortalt om 0 turer .

Den vanskelige konflikten som har spist henne opp i 6 mnd. er glemt.

Money talks 💰💰💰

• Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...