Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Carrot skrev (3 timer siden):

Dette er jo noe som har vært stortt fokus på (utenfor KG i allefal) i lengre tid, denne holdningen om at hvis man er sykemeldt skal man ligge hjemme i et mørkt hjørne og rotne og absolutt IKKE gjøre noe som er bra for ens mentale helse generelt sett..
Nå vet jeg ikke hva legene anbeflaer IR til å gjøre, ikke gjøre osv og ikke er jeg lege heller men en ting vet jeg; man blir ikke "friskere" av å gro fast hjemme og ikke gjøre lystbetonte ting heller..

Og så tenker jeg vel at om noen burde være i stand til å evaluere egen helse bedre enn andre så er det den som HAR helsen, problemene og kjenner de på kroppen - samt at stikkordet er "lystbetont" å velge ting som gir deg glede er alltid bra for deg, enten du heter Isabell Raad eller Kari liksom så sant man da ikke kun er ute etter å finne noe å henge seg på for å dra vedkommende nord og ned.. 

Jf. snakket om IR, angst og sykemeldt, da lurer jeg oppriktig på sykemeldt fra hva og etter hvilke lands regler? Hun er bosatt i UAE hvor det er langt mer stikse regler ift dette enn vi er vant til i Norge. Og hvilken arbeidsgiver er det som skulle ha fått "sykemeldingen" hennes? Den hadde ikke blitt godkjent som IR as i UAE. Men IR skriver jo så mangt og mye som må tas med en klype salt, så også dette.

Klar IR må dreie fokuset mot VM og det norske landslaget - det er jo dette som betyr noe. Bryr hun seg ikke om dette og har kontent rundt dette hadde hun jo vært totalt ute for tiden. Hun har jo vært "ute av fokus" for lenge både i norsk presse og i "samtaler" - hun betyr null og niks og hennes varer er helt borte for tiden. Det er fotballprodukter og køer om fotballtrøyer som er i fokus. IR betyr nada, Norge og norsk fotball-VM er det folk bryr seg om!

Endret av Istapp
Skriveleif -bisatt ups skulle være bosatt.
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykkeliten* skrev (17 minutter siden):

At ingen er hater og/eller rasist stemmer jo ikkje. Eg har sjølv sett at nokon meinte at dei ikkje har rett til å bruke den norske fotballtrøya pga sin etnisitet og hatet flommer jo fra enkeltes innlegg. Men flesteparten klarer å halda seg på rett side, det stemmer. 

Jeg nevnte ingenting om etnisitet når jeg skrev om fotballtrøya. Når hun sier ALT FOR NORGE på snap,samtidig som hun( med flere andre) er skatteflyktning i utlandet så byr det meg i mot. At hun vil tjene penger på det er sikkert,men bidra til det norske fellesskapet i form av inntektsskatt vil hun slippe unna med.

• Nyttig 5
Skrevet
Plexi skrev (7 minutter siden):

Parasosiale forhold altså….

IMG_6113.jpeg

IMG_6112.jpeg

Det greie med "så ble "barnet" laget" er brukt og allerede skrevet om i pressen jf. sist VM og Flo-slekta hvor Jostein Flo og Trine Grungs avkom er født rimelig tett 9mndr etter sist VM og kampen hvor  Norge slo Brasil 😂

• Liker 1
Skrevet
Lykkeliten* skrev (44 minutter siden):

At ingen er hater og/eller rasist stemmer jo ikkje. Eg har sjølv sett at nokon meinte at dei ikkje har rett til å bruke den norske fotballtrøya pga sin etnisitet og hatet flommer jo fra enkeltes innlegg. Men flesteparten klarer å halda seg på rett side, det stemmer. 

Lurer virkelig på hvor hatet flommer i enkelte innlegg. Må være noen av dere som prøver hardt å snu kritikk til at det er hat. Rett og slett bare for å gjøre det og ha noe å bråke om 

Skrevet (endret)
smiiiley skrev (50 minutter siden):

Her kan jeg si meg 100% enig. Jeg har en ungdom som nærmer seg 18, og jeg kan si med handa på hjertet at I og tilsvarende influensere ikke dem jeg er redd for. De som mener I er værstingen for de unge, og norges farligste forbilde misstenker jeg er veldig lite opplyst i hva som faktisk finnes der ute. Desverre. 

Jeg vet om mødre 50+ som følger I som fyller i og fra “sine skavanker” - som videre viser sine døtre at det er innafor å korrigere utseendet.

Endret av tante_grusom
Skrevet (endret)
Istapp skrev (48 minutter siden):

Jf. snakket om IR, angst og sykemeldt, da lurer jeg oppriktig på sykemeldt fra hva og etter hvilke lands regler? Hun er bosatt i UAE hvor det er langt mer stikse regler ift dette enn vi er vant til i Norge. Og hvilken arbeidsgiver er det som skulle ha fått "sykemeldingen" hennes? Den hadde ikke blitt godkjent som IR as i UAE. Men IR skriver jo så mangt og mye som må tas med en klype salt, så også dette.

Klar IR må dreie fokuset mot VM og det norske landslaget - det er jo dette som betyr noe. Bryr hun seg ikke om dette og har kontent rundt dette hadde hun jo vært totalt ute for tiden. Hun har jo vært "ute av fokus" for lenge både i norsk presse og i "samtaler" - hun betyr null og niks og hennes varer er helt borte for tiden. Det er fotballprodukter og køer om fotballtrøyer som er i fokus. IR betyr nada, Norge og norsk fotball-VM er det folk bryr seg om!

Før dette var hun knapt klar over hvilke kamper Norge spilte i øyeblikket for da var hun så langt nede og slet sånn. Men i øyeblikket nå som Norge skal spille mot England så er hun 100% med og øyner sitt livs sjanse og kan da ikke gå glipp av livets mulighet til å være i Miami.. SPAR MEG TUSEN TÅRER! 

Dette kjøper jeg ikke.

Og denne maniske oppførselsen? Jeg trodde SSRI medisiner dempet og gjorde folk ganske så flate i følelsene sine? Har slekt som går på dette og de oppfører seg ikke slik når de er på medisiner av den typen, men nå vet jo ikke jeg hva hun har fått da. Og ja, jeg er klar over folk opplever medisiner ulikt og at kanskje de ikke virker helt enda på henne da det kan ta flere uker  (men da er det jo enda mer uansvarlig å reise vekk og oppsøke angstfremmende situasjoner).

Kom seg i VG:

https://www.vg.no/rampelys/i/gk4Lxa/isabel-raad-til-fotball-vm-glad-jeg-er-snapchat-rik

Endret av Hatsumomo
Skrevet

Gratulerer til dere som fikk brukernavn og avartar delt i VG 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...