Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
refill skrev (24 minutter siden):

De har VIP suite. Så kjedelig? Om man vil dra for opplevelsen skjønner jeg ikke at man går for et lite rom med middels interesserte folk laaangt oppe på tribunen. Var kanskje ikke så mange andre muligheter, men. 

Enig. Den VIP suita er for folk som bruker kampen for networking og ikke det å se kampen. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu har vel kjøpt seg inn i denne vip bula for å skjule hvem typen er🤣

• Liker 5
Skrevet
refill skrev (15 minutter siden):

Jaja, får håpe de får en fin opplevelse. Ser ikke for meg at VIP suite er helt viben på kamp. Da ser det kjekkere ut hos søsknene som er på Frogner stadion eller hvor det var. 

Ouffff, tiden går sakte nå. Kjekt å være her inne med dere besties for å få tiden til å gå 😘😘😘😂🫶 

1 time:norsk::ball:

• Liker 1
Skrevet

Ser VG står og tar bilder av "kjendisene som kommer", og nå kommer jo de til fots så 👀

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

1 time:norsk::ball:

:hyper: hjernen min for øyeblikket 😅

• Hjerte 2
Skrevet
vilas skrev (14 minutter siden):

Og så hadde jo journalist fra VG kontaktet henne i d siste og fortalt at ja, det er viktig for VG at de får noe om Rosenkålen 🙂🤣 så da har vel I fått ett godt betalt oppdrag og gjøre Rosenkålen kjent for oss. Vi får vel se.... Og at hun hadde betalt for disse bIlettene og da klarte hun ikke si hva hun hadde betalt men at vipplassen kostet 2 mill.... Men at d var prisen for 15 stk og  ikke bare  I og Rosenkålen..

Fikk ikke med meg hva hun babblet om, trykket fort forbi. Så bare 2 mill.🫣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (9 minutter siden):

:hyper: hjernen min for øyeblikket 😅

Snart nå :ball:

Kanskje de har blitt invitert til VIP av pappa Haaland :briller:

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Har hun kommet seg ut av senga ennå?

Siste jeg så hadde hun vondt i magen og nevnte amerikansk mat. 

Kan bli morsomt det hvis ræva og fiffi har fått kjørt seg.

Med tanke på at hun skal gå i høye hæler.

Men nå er hun så snill at snappene ligger ute i 48 timer, ønske fra RS.

:rope::ball::duskedame:

:hoho::pls:

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Meninger er jo lov å ha, poenget (problemet) er jo hvordan man ytrer det. Blir som de i kommentarfeltene på fb som skriver "hun er en jævla hore" i stedet for "jeg er ikke enig i meningene hennes" - og etterpå klager over at "det ikke er lov å si meningene sine". 

Det må da være lov å kreve et visst nivå av diskusjon selv på Kvinneguiden. 

Det meste som blir fremstilt som løgner eller fakta her er jo spekulasjoner og meninger. Det er vel det de som iherdig prøver å være en motstemme her prøver å få frem. Du vet ikke. Jeg vet ikke. Vi kan ha tanker om, og det kan sies på en ok måte. Voksne folk, som vi er, bør klare å ytre det uten spy emojier og nedverdigende karakteristika ✌️ 

Uansett, god kamp-kveld - enten du er nyfrelst 🙋‍♀️, ihuga supporter eller ikke kunne brydd deg mindre 🇧🇻🇧🇻🇧🇻 

Fordi en har kalt hun for hore her inne vil ikke si at resten av oss har sagt det. Jeg har aldri sagt at hun er en hore. Jeg har holdt meg til fakta. Men det er noen her som skal forsvare hun for alt det er verdt. Og å hate noen er ganske sterkt å føle om noen. Du må kjenne noen godt for å hate de. Men uansett hva jeg eller noen andre som skriver fakta om Isabel så skal det forsvares og vi blir kalt for hatere. Ikke putt andre sine ord i munnen på meg. Jeg kan ikke se noen steder at hun har blitt kalt for en hore. Men der igjen kan jeg ikke styre ordbruken til andre. 

• Nyttig 3
Skrevet

Egen sak om at Isabel kom på kampen i VG nå med bilde av han 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

og der var det bilde av Jack ute i VG.,. så mye for VIP boksen.. penger rett ut vinduet!

VIIILT at hun trodde hun kunne holde han skjult på en så profilert kamp som dette, vi snakker Norge i VM liksom.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Enig. Den VIP suita er for folk som bruker kampen for networking og ikke det å se kampen. 

"Dronninger" med følge sitter på VIP 👸 kan jo ikke menge seg med vanlige folk 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

NÅ ER DET KAMP!!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

DA ER VI FEREIG MED SPEKULASJONER 😌

IMG_0178.jpeg

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Løvejenta skrev (2 minutter siden):

DA ER VI FEREIG MED SPEKULASJONER 😌

IMG_0178.jpeg

Kommer hu til å kommentere det tro? Eller fortsette å kalle han rosegjøken?

• Liker 1
Skrevet
Aristokrat1 skrev (5 minutter siden):

Kommer hu til å kommentere det tro? Eller fortsette å kalle han rosegjøken?

hun kommenterte at VG spurte om å få ta bilde og at hun sa nei og hun håpet at de respekterte det, så hun har ikke fått med seg at de antagelig postet det i sekundet de tok bildet :fornøyd:

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

VG har nok jaktet på henne og, de e ikke dumme de heller. Når ho forteller alt offentlig til punkt og prikke, hvor ho er og hvor ho skal sitte!!! 

• Liker 1
Gjest Bente90
Skrevet
Bellabellee skrev (Akkurat nå):

VG har nok jaktet på henne og, de e ikke dumme de heller. Når ho forteller alt offentlig til punkt og prikke, hvor ho er og hvor ho skal sitte!!! 

Ho vil jo så gjerne komme i avisene nå, så dette var nok «planlagt»

Skrevet

Da har de som ikke trodde på at Rosegjøken var Voldemort, og kalte oss andre for løgnere etter mange bevis fått det vel slengt i trynet av VG  at det er Voldemort. Loool. Tante Aud og Vigdis er så sjokkert nå. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...