agent Skrevet lørdag kl. 17:16 #36801 Skrevet lørdag kl. 17:16 princesspeaches skrev (38 minutter siden): Skjønner ikke hva som gir deg rett til å skrive så stygt om andre personer hver dag? Hva gir det deg, å skrive dritt om Isabel hver eneste dag? Nå handler denne tråden om IR ikke andre personer. 3 6
Glitter_eyes Skrevet lørdag kl. 17:27 #36802 Skrevet lørdag kl. 17:27 Hun har jo ikke vært interessert i VM i det hele tatt, hun har ikke fått meg seg engang hvem Norge har spilt mot og når kampene er, hadde ikke vært for Rami hadde hun ikke visste engang om kampen mot England som skal spilles i kveld. Denne turen handler om å tjene penger, så mye penger hun klarer. Hun har jo masse hun skal kjøpe til villa 47 milloner norske kroner. Og betale hennes veldig dyre advokat. Hun vet at alle vet at Rosegjøken er Voldemort, selv tante Aud, Vigdis og Brynhild er blitt gaslighetet så kommer de til å få sjokk, stakkars. Men den risken må hun bare ta og avsløre han i USA. Eller så er hun sjalu på Isabel Haugseng Johansen. Hun har jo extremt mange følgere 1,3 mill. Og nå gjør IR alt for bli mer kjent. Meg meg meg meg. 3 10
Glitter_eyes Skrevet lørdag kl. 17:32 #36803 Skrevet lørdag kl. 17:32 princesspeaches skrev (53 minutter siden): Skjønner ikke hva som gir deg rett til å skrive så stygt om andre personer hver dag? Hva gir det deg, å skrive dritt om Isabel hver eneste dag? Du vet hvilken side du er inne på sant? For nå kjenner jeg er pisslei av sånne som deg skal komme inn her på denne tråden for å fortelle oss hva mening vi skal få lov å ha. Vi er hatere i følge deg og en annen her. Men dere må da være elsklingene. Hvis ikke dere tåler å høre fakta som blir sagt her, og dere mener alt er løgn, så finnes det egen gruppe på Facebook som heter Raad squad! Så kom dere inn og skriv så mye fine ting dere vil. Du må være tante Aud. 2 10
Kønn Skrevet lørdag kl. 17:34 #36804 Skrevet lørdag kl. 17:34 Den norske fansen er ute i gatene og ror og feirer. Dronninga ligger i senga🤣 2 10
Velinda Skrevet lørdag kl. 17:39 #36805 Skrevet lørdag kl. 17:39 Kønn skrev (4 minutter siden): Den norske fansen er ute i gatene og ror og feirer. Dronninga ligger i senga🤣 What?det er jo flaut😂 6 3
refill Skrevet lørdag kl. 17:47 #36806 Skrevet lørdag kl. 17:47 Glitter_eyes skrev (3 minutter siden): Du vet hvilken side du er inne på sant? For nå kjenner jeg er pisslei av sånne som deg skal komme inn her på denne tråden for å fortelle oss hva mening vi skal få lov å ha. Vi er hatere i følge deg og en annen her. Men dere må da være elsklingene. Hvis ikke dere tåler å høre fakta som blir sagt her, og dere mener alt er løgn, så finnes det egen gruppe på Facebook som heter Raad squad! Så kom dere inn og skriv så mye fine ting dere vil. Du må være tante Aud. Meninger er jo lov å ha, poenget (problemet) er jo hvordan man ytrer det. Blir som de i kommentarfeltene på fb som skriver "hun er en jævla hore" i stedet for "jeg er ikke enig i meningene hennes" - og etterpå klager over at "det ikke er lov å si meningene sine". Det må da være lov å kreve et visst nivå av diskusjon selv på Kvinneguiden. Det meste som blir fremstilt som løgner eller fakta her er jo spekulasjoner og meninger. Det er vel det de som iherdig prøver å være en motstemme her prøver å få frem. Du vet ikke. Jeg vet ikke. Vi kan ha tanker om, og det kan sies på en ok måte. Voksne folk, som vi er, bør klare å ytre det uten spy emojier og nedverdigende karakteristika ✌️ Uansett, god kamp-kveld - enten du er nyfrelst 🙋♀️, ihuga supporter eller ikke kunne brydd deg mindre 🇧🇻🇧🇻🇧🇻 2 4 1
agent Skrevet lørdag kl. 17:53 #36807 Skrevet lørdag kl. 17:53 Tips. Interessant lesning 👍 Finner det på den blå boka, navnet ble for vanskelig for meg 🫣🤭(profilen er offentlig) 3
princesspeaches Skrevet lørdag kl. 17:57 #36808 Skrevet lørdag kl. 17:57 refill skrev (10 minutter siden): Meninger er jo lov å ha, poenget (problemet) er jo hvordan man ytrer det. Blir som de i kommentarfeltene på fb som skriver "hun er en jævla hore" i stedet for "jeg er ikke enig i meningene hennes" - og etterpå klager over at "det ikke er lov å si meningene sine". Det må da være lov å kreve et visst nivå av diskusjon selv på Kvinneguiden. Det meste som blir fremstilt som løgner eller fakta her er jo spekulasjoner og meninger. Det er vel det de som iherdig prøver å være en motstemme her prøver å få frem. Du vet ikke. Jeg vet ikke. Vi kan ha tanker om, og det kan sies på en ok måte. Voksne folk, som vi er, bør klare å ytre det uten spy emojier og nedverdigende karakteristika ✌️ Uansett, god kamp-kveld - enten du er nyfrelst 🙋♀️, ihuga supporter eller ikke kunne brydd deg mindre 🇧🇻🇧🇻🇧🇻 Akkurat dette er poenget ja. Tusen takk for at du skriver det bedre enn jeg gidder 😂❤️ 1 1 1
princesspeaches Skrevet lørdag kl. 18:00 #36809 Skrevet lørdag kl. 18:00 Velinda skrev (49 minutter siden): Du kan jo ikke sammeligne hater å rasister med RS og elskling,det er jo det IR kaller fangirlsa,jeg tenker at de som kriger for henne her inne er de som skriver meldinger til henne også,det handler litt om å respektere de som har en annen mening en deg men kall meg hva du vil men rasist,da er du lavmål og lite intelligent Kanskje du som er lite intelligent? Har du ikke lest alle kommentarene som er åpenlyst rasistiske? Eller er det fordi du mener det samme som de? Alle kommentarene om øynene til Isabel sin familie. Om at siden de er invandrere, så fortjener de ikke bolig i Norge. At de alle må komme seg ut landet. At de ikke fortjener støtte fra nav fordi de ikke er norsk. At Isabel ikke kan kalle seg norsk. Pluss mye mer. Og det mener du ikke er rasistisk? Da er det du som er problemet. 1 3
princesspeaches Skrevet lørdag kl. 18:02 #36810 Skrevet lørdag kl. 18:02 agent skrev (45 minutter siden): Nå handler denne tråden om IR ikke andre personer. Er jo Isabel jeg pratet om 🙄 At de (dere) kun skriver stygt om Isabel og familien hennes. De er «andre personer» som jeg pratet om. 2
Lykkeliten* Skrevet lørdag kl. 18:04 #36811 Skrevet lørdag kl. 18:04 loveanimals skrev (1 time siden): Den listen blir for lang å skrive. Kva brukar du dagane på utenom å være her inne å klage på andre brukere? Eg treng ikkje heile lista, 4-5 ting holder. Eg bruker kanskje 15-20 min pr dag her inne, så eg har ganske mykje på tapetet. Det eg IKKJE gjer er å følge folk på nett som gjer meg i dårlig humør og kvalm! loveanimals skrev (1 time siden): Ser du andre millionærer som oppfører seg sånn som henne? Jeg kjenner mange og de har bakkekontakt som andre vanlige mennesker. Det går ikke rundt og flasher penger og skryter av å være rik. Hvordan lever og oppfører man seg som fattig? Ingen - flashing av penger er grunnpilarene i suksessen hennar. Kor mange gonger skal du få det forklart før det går inn? Beklager brukerdebatt, men det må være lov til spør 1 2
Mememy Skrevet lørdag kl. 18:05 #36812 Skrevet lørdag kl. 18:05 Kønn skrev (29 minutter siden): Den norske fansen er ute i gatene og ror og feirer. Dronninga ligger i senga🤣 Skulle hun ikke dele alt og hele stemningen da? Har sett flere snaps fra random nordmenn i Miami enn fra henne i dag 🙄 5 6
Aristokrat1 Skrevet lørdag kl. 18:07 #36813 Skrevet lørdag kl. 18:07 princesspeaches skrev (1 time siden): Hun har ikke «mistet bakkekontakt» som så mange av dere skriver. Hun er mange-millionær. Hun lever ikke på samme måte som oss «vanlige». Hvorfor mener dere at hun fortsatt skal leve og oppføre seg som om hun er fattig? Når hun ikke er det? Gir ingen mening. Sophie Spetalen er også i Miami. Hu har ikke flexa first class, hvilket hotell etc. Det gjør hu aldri. Men IR er nyrik og viser frem hver gang. 2 10
Sharp75! Skrevet lørdag kl. 18:08 #36814 Skrevet lørdag kl. 18:08 Glitter_eyes skrev (39 minutter siden): Hun har jo ikke vært interessert i VM i det hele tatt, hun har ikke fått meg seg engang hvem Norge har spilt mot og når kampene er, hadde ikke vært for Rami hadde hun ikke visste engang om kampen mot England som skal spilles i kveld. Denne turen handler om å tjene penger, så mye penger hun klarer. Hun har jo masse hun skal kjøpe til villa 47 milloner norske kroner. Og betale hennes veldig dyre advokat. Hun vet at alle vet at Rosegjøken er Voldemort, selv tante Aud, Vigdis og Brynhild er blitt gaslighetet så kommer de til å få sjokk, stakkars. Men den risken må hun bare ta og avsløre han i USA. Eller så er hun sjalu på Isabel Haugseng Johansen. Hun har jo extremt mange følgere 1,3 mill. Og nå gjør IR alt for bli mer kjent. Meg meg meg meg. Det gjelder fader meg ganske mange av Norges befolkning! 1 2
princesspeaches Skrevet lørdag kl. 18:10 #36815 Skrevet lørdag kl. 18:10 Aristokrat1 skrev (1 minutt siden): Sophie Spetalen er også i Miami. Hu har ikke flexa first class, hvilket hotell etc. Det gjør hu aldri. Men IR er nyrik og viser frem hver gang. Gjøe det noe? Nei? Hun er rik. Hun må da få lov å bruke pengene sine? Og hun lever nå av å dele på snap, skal hun da la være å vise hva hun bruker pengene på? Jeg liker å følge henne fordi hun bruker penger. Synns det er gøy. Skjønner ikke hvorfor dere andre følger med, hvis dere har så stort problem med det. 3
princesspeaches Skrevet lørdag kl. 18:12 #36816 Skrevet lørdag kl. 18:12 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Det gjelder fader meg ganske mange av Norges befolkning! Enig. Jeg haaater fotball. Alltid synns Haaland er stygg. Men jeg følger nå med på alle Norge kampene og ser på alle Haaland memes, da han er ekstremt snill. Så ja. Please slutt å hat på Isabel for ting som ikke gir mening 🙄 Og som også er sagt så mange ganger: hun spilte fotball i mange år. Hun er nok mere «kvalifisert» til å se på kampene enn noen andre i denne tråden 😂 3
Velinda Skrevet lørdag kl. 18:19 #36817 Skrevet lørdag kl. 18:19 princesspeaches skrev (8 minutter siden): Kanskje du som er lite intelligent? Har du ikke lest alle kommentarene som er åpenlyst rasistiske? Eller er det fordi du mener det samme som de? Alle kommentarene om øynene til Isabel sin familie. Om at siden de er invandrere, så fortjener de ikke bolig i Norge. At de alle må komme seg ut landet. At de ikke fortjener støtte fra nav fordi de ikke er norsk. At Isabel ikke kan kalle seg norsk. Pluss mye mer. Og det mener du ikke er rasistisk? Da er det du som er problemet. Kopier de kommentarene,de har ikke jeg sett,om jeg sier Isabel Raad og familien er fra Irak og ikkeNorge er jeg rasist da?de har fått norsk pass og oppholdstillatelse men de er sikkert stolt over landet de forlot,at de har og utnytter systemet mener jeg,de kom til Norge pga velstand og trygdeytelser,ikke Midnattsol og skiføre,foreldrene har 2 kommunale boliger i Oslo,syns du det er riktig?du kan skrive en liste over hva som er bra med familien og hvorfor de fortjener godene de har 3 8
Velinda Skrevet lørdag kl. 18:23 #36818 Skrevet lørdag kl. 18:23 princesspeaches skrev (9 minutter siden): Enig. Jeg haaater fotball. Alltid synns Haaland er stygg. Men jeg følger nå med på alle Norge kampene og ser på alle Haaland memes, da han er ekstremt snill. Så ja. Please slutt å hat på Isabel for ting som ikke gir mening 🙄 Og som også er sagt så mange ganger: hun spilte fotball i mange år. Hun er nok mere «kvalifisert» til å se på kampene enn noen andre i denne tråden 😂 Å skrive at Haaland er stygg er faktisk så lavmål som en kan komme,er ikke mye bedre en de du kaller hatere,Gudbedre 10 1 10
princesspeaches Skrevet lørdag kl. 18:25 #36819 Skrevet lørdag kl. 18:25 Aristokrat1 skrev (15 minutter siden): Sophie Spetalen er også i Miami. Hu har ikke flexa first class, hvilket hotell etc. Det gjør hu aldri. Men IR er nyrik og viser frem hver gang. Også ett elendig eksempel. Sophie vokste opp med penger. Isabel gjorde ikke det. Sophie sine penger kom fra familien. Isabel sine gjorde ikke det. 3
loveanimals Skrevet lørdag kl. 18:30 #36820 Skrevet lørdag kl. 18:30 princesspeaches skrev (11 minutter siden): Enig. Jeg haaater fotball. Alltid synns Haaland er stygg. Men jeg følger nå med på alle Norge kampene og ser på alle Haaland memes, da han er ekstremt snill. Så ja. Please slutt å hat på Isabel for ting som ikke gir mening 🙄 Og som også er sagt så mange ganger: hun spilte fotball i mange år. Hun er nok mere «kvalifisert» til å se på kampene enn noen andre i denne tråden 😂 Du syns det er greit å skrive at Haaland er stygg? Du refererer til utseende hans da? Nå må du jaggu ta deg sammen ! Dette er så lavmål som det kan få blitt! Du bønnfaller "dere andre" om å slutte å kritisere I ? Jeg har ikke ord rett og slett. Og ang Haaland så er han en flott mann på alle måter 🇧🇻 7 1 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå