loveanimals Skrevet 1 time siden #36781 Skrevet 1 time siden Ellenn skrev (29 minutter siden): Hvis man blir kvalm av å se på IR sin snap vil jeg anbefale å bruke tiden sin på noe annet. Litt kjedelig å gå glipp av fotballkampen i dag, fordi man driver og spyr ⚽️🇳🇴 Du skjønte ikke den nei 1
agent Skrevet 1 time siden #36782 Skrevet 1 time siden Har hun funnet ut at hun ikke kan jobbe, uten arbeids visum. 4 1
Teflonhjernen Skrevet 58 minutter siden #36783 Skrevet 58 minutter siden Er hun ikke, som Norges største superstjerne (i egne øyne) redd for å bli gjenkjent og mannen avslørt av alle de norske? 1
agent Skrevet 49 minutter siden #36784 Skrevet 49 minutter siden Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Er hun ikke, som Norges største superstjerne (i egne øyne) redd for å bli gjenkjent og mannen avslørt av alle de norske? Virker som hun tror en vanlig nordmann ikke skulle være der. Da kan det ikke være mye lyx lyx.🫣😂 For Dubai Laila menger seg vel ikke med Ola og Kari fra Norge. Hun bruker mye filter fortiden 🤷♀️ 2 1
loveanimals Skrevet 48 minutter siden #36785 Skrevet 48 minutter siden (endret) Teflonhjernen skrev (18 minutter siden): Er hun ikke, som Norges største superstjerne (i egne øyne) redd for å bli gjenkjent og mannen avslørt av alle de norske? Nei gud så rart at der er så mange nordmenn 🤣🙊lurer på hva som er grunnen til det !? DU sjenert? Nei du soler deg i glansen og håper du blir gjenkjent av flest mulige. Du er jo tross alt "verdensstjerne" (tror du) Du bør heller føle skam for mange ting , enn å bruke ordet sjenert Endret 36 minutter siden av loveanimals 4
Lykkeliten* Skrevet 5 minutter siden #36786 Skrevet 5 minutter siden Bente90 skrev (6 timer siden): Nei Isabel har totalt mistet bakke kontakt. Kjenner jeg blir kvalm rett og slett. Og nei ikke misunnelig, jeg syns det er flott når folk får til og tjene penger. Men det er noe med rett og slett alt skrytet og at hun er så høy på seg selv. En person som har mye penger og som ikke flasher absolutt hele tiden er mere classy. Merker på måten hun ser på seg selv når hun har fikset seg at hun nok føler seg rimelig viktig og flott. Hun legger kun ut skryte meldinger fra følgerne sine og en sjelden gang en som er bittelitt kritisk. Og den 43 mill villaen begynner kanskje folk bli litt lei av og høre summen på flere ganger pr dag Heile grunnlaget for suksessen hennar er jo å flashe penger. Det er smått utrolig at det er nokon som fremdeles ikkje skjønar det. Om ein blir lei av det ho legg ut er det ein superenkel måte å unngå det på. Men kva skal ein då bruke dagane på? loveanimals skrev (39 minutter siden): Nei gud så rart at der er så mange nordmenn 🤣🙊lurer på hva som er grunnen til det !? DU sjenert? Nei du soler deg i glansen og håper du blir gjenkjent av flest mulige. Du er jo tross alt "verdensstjerne" (tror du) Du bør heller føle skam for mange ting , enn å bruke ordet sjenert Eg fekk ikkje inntrykk av at ho var overraska over at det var mange nordmenn der. Eg har heller ikkje inntrykk av at ho trur at folk frå andre land veit kven ho er? Kva i all verden skal ho skamma seg over?? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå