LilleOlga Skrevet 12. juli #36841 Skrevet 12. juli Har ho lov å tjene penger på snap på det visumet ho reiser på no? og reklame for eiga bedrift ? Ho jobbar jo på ein måte, men det er kanskje i gråsona og noko som er ok fordi ho ikkje tar en jobb i ei amerikansk bedrift ? 7
Sirah Skrevet 12. juli #36842 Skrevet 12. juli LilleOlga skrev (4 minutter siden): Har ho lov å tjene penger på snap på det visumet ho reiser på no? og reklame for eiga bedrift ? Ho jobbar jo på ein måte, men det er kanskje i gråsona og noko som er ok fordi ho ikkje tar en jobb i ei amerikansk bedrift ? Jeg spurte faktisk ChatGPT fordi jeg var nysgjerrig og USA har nettopp strammet inn reglene (i forbindelse med VM), så det er faktisk ikke sikkert at Isabel er klar over dette. Det Isabel snapper er også i en gråsone i forhold til regelverket sa den. Men om det stemmer vet jeg ikke. 9
loveanimals Skrevet 12. juli #36843 Skrevet 12. juli LilleOlga skrev (7 minutter siden): Har ho lov å tjene penger på snap på det visumet ho reiser på no? og reklame for eiga bedrift ? Ho jobbar jo på ein måte, men det er kanskje i gråsona og noko som er ok fordi ho ikkje tar en jobb i ei amerikansk bedrift ? Hun KAN lover og regler hun !🤣 Måtte hun få seg en skikkelig smekk 6 3
Neket Skrevet 12. juli #36844 Skrevet 12. juli Lykkeliten* skrev (46 minutter siden): Ho er født i Norge, ergo er Norge hennar fedreland. Tipper du får sutte på den kamelen sjølv. Likevel er du sjøl med å bidrar til at ho får oppmerksomhet. Rare greie. Føder en katt i stallen, blir ikke avkommene hest? Isabel tjener ikke direkte penger på denne tråden, om ikke noen blir så nysgjerrig og må inn på snap og se selv. 4 2
Lillibet Skrevet 12. juli #36845 Skrevet 12. juli Lykkeliten* skrev (56 minutter siden): Ho er født i Norge, ergo er Norge hennar fedreland. Tipper du får sutte på den kamelen sjølv. Likevel er du sjøl med å bidrar til at ho får oppmerksomhet. Rare greie. Hun sa sjøl på en snap at då ho var på Coldplay konsert hadde ho like mykje angst for store folkemengder sjølv om ingen der visste kven ho var. Så den påstanden din er rein løgn. Kvifor driv du me slikt? Er det ikkje nok å ta henne på utan å dikte opp utsegn? Ordet «fedreland» kommer av at nasjonen eller landet tradisjonelt har blitt regnet som stedet der ens fedre og forfedre har levd og virket. Det handler om slektens og historiens kontinuitet, og ordet har røtter i den gamle forestillingen om at landet er fedrenes eiendom og arv. Sug litt selv du! Jeg kan suge, men da blir det på en karamell 🤣 12
Bellabellee Skrevet 12. juli #36847 Skrevet 12. juli Aristokrat1 skrev (2 timer siden): Er nok noen som har sendt han DM og fortalt det😉 Hu sa her om dagen at han kalte henne Pocahontas. Trodde det var cruella skrev jeg til henne da🫣 hun har nok ikke lov til å si noe om han før serien ja, som andre har nevnt her. Hvilken serie?
Ellenn Skrevet 12. juli #36848 Skrevet 12. juli Det er ingen som er rasistiske her, nei…. Å reagere negativt på at en person som er født og oppvokst i Norge kaller landet for sitt fedreland, regnes i dag av mange som ekskluderende, og det kan oppleves som rasistisk eller diskriminerende fordi det underkjenner vedkommendes tilhørighet og norske identitet. Hvorvidt reaksjonen faktisk er rasistisk, avhenger imidlertid av intensjonen og hva reaksjonen begrunnes med: Hvis reaksjonen er basert på en oppfatning om at en persons etniske bakgrunn eller hudfarge gjør at vedkommende "egentlig" ikke er norsk, regnes det som rasisme. Dette skaper et utenforskap som mange med innvandrerbakgrunn opplever som svært belastende. 2 7
Gjest Bente90 Skrevet 12. juli #36849 Skrevet 12. juli Skjønner ikke at folk gidder følge Isabel eller resten av den familien. Er så mange andre veldig bra influensere man heller burde støtte. Og spa penger inn i Raad familien skal jeg i hvertfall ikke være med på. At folk gidder sørge for at Isabel og den ekle fyren hun tydeligvis er i lag med igjen kan velte seg i luxus. NEI TAKK!!
Aristokrat1 Skrevet 12. juli #36850 Skrevet 12. juli Bellabellee skrev (1 time siden): Hvilken serie? Hu har jo hatt filmcrew på slep. Så kommer nok en serie til høsten. 3
vilas Skrevet 12. juli #36851 Skrevet 12. juli Måtte le da I konfronterte Jack etter England vant. Han kom med uttrykk som - Dere må ro hjem og fit..ku.. så han har tydeligvis lært seg norsk og sjangeren i Raad fam. 3
Eva88 Skrevet 12. juli #36852 Skrevet 12. juli (endret) Hun prøver hele tiden å overbevise om athan bidrar like mye som henne økonomisk med reiser, opphold, osv, men det kan vel ikke stemme? Er det noen som vet noe om hans økonomiske situasjon? Er brandet hans en suksess? Endret 12. juli av Eva88 8
loveanimals Skrevet 12. juli #36853 Skrevet 12. juli vilas skrev (15 minutter siden): Måtte le da I konfronterte Jack etter England vant. Han kom med uttrykk som - Dere må ro hjem og fit..ku.. så han har tydeligvis lært seg norsk og sjangeren i Raad fam. De har virkelig noe å være stolt av med det språket der. Isabel banner som en bryggesjauer i annenhver fuckings setning 3 9
Othelia08 Skrevet 12. juli #36854 Skrevet 12. juli Eva88 skrev (14 minutter siden): Hun prøver hele tiden å overbevise om athan bidrar like mye som henne økonomisk med reiser, opphold, osv, men det kan vel ikke stemme? Er det noen som vet noe om hans økonomiske situasjon? Er brandet hans en suksess? Bortsett fra hard core fans som har på skylapper når det gjelder IR regner jeg med de fleste husker at hun gjentatte ganger har sagt at hun var hans sugar mom, noe hun sikker angrer grovt på at hun har sagt nå. Hva som er situasjonen hans nå aner jeg ikke, men pga det hun har fortalt så vil nok mange være skeptiske til at det nå plutselig er 50/50. Hun overkompenserer nok nå hvis hun er veldig opptatt av å nevne at han betaler 6 7
Alex_rude Skrevet 12. juli #36855 Skrevet 12. juli Det eneste dette kvinnemenneske snakker om er penger, priser og lyx. hvorfor liker folk henne? Jeg fatter ikke. Å nå høres det ENDA teitere ut når hun omtaler han som «rosegjøken». Hun bare later som ingenting hun.. Føler ikke fansen seg lurt nå heller ?? Hun publiserte heller ikke kampen i går i sanntid som hun lovet. Hun er full i bullshit, å det ENESTE som betyr noe for henne er penger🤑💰💸💸. 5 11
Alex_rude Skrevet 12. juli #36856 Skrevet 12. juli Othelia08 skrev (19 minutter siden): Bortsett fra hard core fans som har på skylapper når det gjelder IR regner jeg med de fleste husker at hun gjentatte ganger har sagt at hun var hans sugar mom, noe hun sikker angrer grovt på at hun har sagt nå. Hva som er situasjonen hans nå aner jeg ikke, men pga det hun har fortalt så vil nok mange være skeptiske til at det nå plutselig er 50/50. Hun overkompenserer nok nå hvis hun er veldig opptatt av å nevne at han betaler Akkurat ! Er så dumt å høre på henne. Høres mest ut som om hun prøver å overbevise seg selv om at dette er sant🤪. 4 3
enhjørningfis Skrevet 12. juli #36857 Skrevet 12. juli Tears in heaven skrev (4 timer siden): Blir så flau av RS 🫣De som er med er typisk de som kommer fra,livets harde skole. De skjønner ikke at hun tjener seg søkkrik på å lure,twiste,gaslighte og dra ut ting i det lengste.Gråter litt,ja for alt er autentisk og ekte ikke sant?? Men når skal folk forstå? Hun blåste opp denne turen til noe så fantastisk,skulle få bli med på alt osv.Hun filmet nesten ingenting, kun seg selv,så dama hyper opp forventningene men RS er såre fornøyd om de så ser lilletåa.Skjønn det den som vil🤷♀️ Hvem er RS?
Lunge2021 Skrevet 12. juli #36858 Skrevet 12. juli Tears in heaven skrev (4 timer siden): Men hvor lenge skal hun lure fansen sin da? Hun ba om det selv Dette er nøye planlagt av Isabell ang VG om hun ville at an ikke skulle bli avslørt kunne de reist til VM uten å si noe heller ikke annonsere på snap an hvor de skal sitte tror hun har avtal med VG.I dag har hun angst skal ha sympati …så RS får empati for henne og det er lansering i dag. 3 5
Alba1235 Skrevet 12. juli #36859 Skrevet 12. juli Endelig hadde hun blitt kvitt den der stygge engelske «fåååcking» som hun sa i annen hver setning sist hun var sammen med Jack…. Merker det begynner snike seg inn fåååååcking igjen innimellom 9
Realista Skrevet 12. juli #36860 Skrevet 12. juli vilas skrev (4 timer siden): I har uansett ikke norske aner. Hun er araber inn til beinet. Jeg har italienske foreldre, men er født i Norge, aldri bodd i Italia og ser på Norge som mitt fedreland. Er jeg ikke god nok nordmann jeg heller da? 5 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå