agent Skrevet 8 timer siden #36701 Skrevet 8 timer siden Wanda_2025 skrev (2 timer siden): Det er faktisk helt sjukt. Hun burde starte med å fjerne seg fra alle traumebåndene først og fremst. Hun dyrker dem. Det er sympati content, som igjen gir click og varekjøp 💰💰💰 7
agent Skrevet 7 timer siden #36702 Skrevet 7 timer siden tante_grusom skrev (15 minutter siden): Håper de fikk kaffekopp i tipselønn. 1
agent Skrevet 7 timer siden #36703 Skrevet 7 timer siden Ellenn skrev (17 minutter siden): Tror du VG lar seg diktere av Aud og Tove? Nei, men RS har gjort det før. IR har vel lagt ut noen meldinger om det. 1
Sharp75! Skrevet 7 timer siden #36704 Skrevet 7 timer siden Spaces skrev (1 time siden): Siterer meg selv. Flott at ingen er med på å finansiere. Antagelig vet ikke Snapchat-følgerne hennes hva en nettleser er og har aldri hørt om KG. 😃 Du vet at denne tråden og dine innlegg også er med på å finansiere Raad 🫶 er mange som ikke forstår dette. 3
princesspeaches Skrevet 7 timer siden #36705 Skrevet 7 timer siden loveanimals skrev (23 minutter siden): Enkelte må jo ha det inn med teskje og enda litt til, men gir likevel blaffen Tror det har truffet deg litt mye. Er jo du som må ha inn med teskje at alle disse frekke kommentarene om Isabel som skjer her inne ikke er greit. Er jo du som ikke slutter. Er jo en grunn til at vi nå er flere som sier ifra om oppførselen som er her inne. 2
tante_grusom Skrevet 7 timer siden #36706 Skrevet 7 timer siden Billigere med snapchat enn Netflix og Prime.
loveanimals Skrevet 7 timer siden #36707 Skrevet 7 timer siden (endret) princesspeaches skrev (11 minutter siden): Tror det har truffet deg litt mye. Er jo du som må ha inn med teskje at alle disse frekke kommentarene om Isabel som skjer her inne ikke er greit. Er jo du som ikke slutter. Er jo en grunn til at vi nå er flere som sier ifra om oppførselen som er her inne. Og enda flere som sier ifra om oppførselen din. Hvorfor bruker du ikke dine egne råd ? Du er ute etter å ta absolutt alle som ikke er enige med deg, og med god grunn kritiserer I og hennes opptreden. Jeg som ikke slutter? Du er ikke sann altså. Jeg spør ihvertfall ikke deg om hva jeg kan gjøre og ikke gjøre. Du får bare holde på og ha en riktig fin underholdende sommer fra oss ha....og ra...... Prøv å oppsøke noe/noen som gir deg positive vibber .. Endret 7 timer siden av loveanimals 5
Pistasjnøtter Skrevet 7 timer siden #36708 Skrevet 7 timer siden Hva slags visum er det VG vrøvler om? ESTA er ikke det samme. Og I snakker om at hun trenger papirer fra legen ang. å bringe hennes resepter til USA. Trenger ikke det om det ikke er B-preparater. 1 2
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #36709 Skrevet 5 timer siden Inn på insta og le av Marius Flå sitt innlegg av Isabel 🤣 1 3
loveanimals Skrevet 5 timer siden #36710 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (2 minutter siden): Inn på insta og le av Marius Flå sitt innlegg av Isabel 🤣 Gud hjelpe de fleste av oss 💨🙈 3 2
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #36711 Skrevet 5 timer siden (endret) loveanimals skrev (3 minutter siden): Gud hjelpe de fleste av oss 💨🙈 Heldigvis er kommentarfeltet stort sett av det oppegående slaget - det gir håp for menneskeheten 😅 Endret 5 timer siden av Hatsumomo 3
Velinda Skrevet 5 timer siden #36712 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (20 minutter siden): Inn på insta og le av Marius Flå sitt innlegg av Isabel 🤣 Håper disse menneskene har noen å snakke med i det virkelige liv,om det blir årets høydepunkt for Benedicte og Tove snart 57 kaster ting i veggen så er jo dette bare trist 3 2
Zenhouse Skrevet 5 timer siden #36713 Skrevet 5 timer siden Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Inn på insta og le av Marius Flå sitt innlegg av Isabel 🤣 Tove 57 år, som kaster ting rundt seg i pur glede over å få bli med på tur. 😅😅 4
Sirah Skrevet 5 timer siden #36714 Skrevet 5 timer siden Zenhouse skrev (4 minutter siden): Tove 57 år, som kaster ting rundt seg i pur glede over å få bli med på tur. 😅😅 Innimellom skulle jeg ønske at jeg var Tove 57 år. Tenk å mye enklere verden hadde vært da 🙃 Når det å få bli med på snapchat tur er årets høydepunkt 🌸 7
refill Skrevet 5 timer siden #36715 Skrevet 5 timer siden Spaces skrev (3 timer siden): Siterer meg selv. Flott at ingen er med på å finansiere. Antagelig vet ikke Snapchat-følgerne hennes hva en nettleser er og har aldri hørt om KG. 😃 Antok det var et retorisk spørsmål. Selvsagt følger (de fleste?) her inne henne?
Alba1235 Skrevet 5 timer siden #36716 Skrevet 5 timer siden tante_grusom skrev (12 timer siden): I har vel søkt Dubai NAV om lov til å reise ut av landet i sykemeldingsperioden. Eller friskmeldt seg. Vet ikke. Og med I er det ente eller. Enten sengen eller Amerika. Eller Maldivene. Aldri noe midt i mellom. Eller kanskje backpacking men var noe midt i mellom 😄. GOdt hun mediterer mye - det hjelper på helseutfordringene ♥️ Jeg tror IKKE det eksisterer noe NAV system i Dubai😅 hun har privat helseforsikring som om mulig har en sykepengeforsikring inkludert. Men jeg tror ikke hun uansett har behov for det. Hun har dessuten heller ikke vært sykemeldt fra alt arbeid.
agent Skrevet 5 timer siden #36717 Skrevet 5 timer siden Lykkeliten* skrev (3 timer siden): Du tror det er slik medienorge fungerer? Okay. Eg har faktisk ikke ord lenger. Treng ein pause. Det er okay, ta deg ei pause fra RS, IR. Jeg tror ingen ting, jeg veit. Det har blitt sendt meldinger til IR og skrevet på SoMe, at de har skrevet til diverse medier. Følger du ikke IR, jeg har gjort det i flere år. Tips ang. IR Det hun sier, er ikke det samme som hennes handlingsmønstre. IR Jeg kan ikke reise noen steder på grunn av min mentale helse (angstlidelse) IR dagen etter eller samme dag. Jeg har bestilt flybilletter til USA, 17 timer med fly . Rutine Hun kommer til å bli overstimulert . Evt. En gedigen Breakdown Hvis ikke har hun fått noen veldig gode medisiner for angstlidelsen. Trenger du en pause så gjør du det👍 5
Amberr Skrevet 4 timer siden #36718 Skrevet 4 timer siden Hun hater å planlegge men forventer å få frisørtime sent på kvelden dagen før hun skal på tur 🤷♀️🤦♀️ hva med å gjøre det i god tid før som et normalt menneske? Hun fortjener ikke at de tar seg tid! 4
Teflonhjernen Skrevet 3 timer siden #36719 Skrevet 3 timer siden refill skrev (9 timer siden): Jeg blir så og si aldri flau, men jeg hadde sunket ned i et 50 cm dypt hull i hvertfall om dette hadde vært meg. https://www.vg.no/rampelys/i/gk4Lxa/isabel-raad-til-fotball-vm-glad-jeg-er-snapchat-rik 43 millioner? Den kostet FØRTISJUMILLONERNORSKEKRONER 2
tante_grusom Skrevet 3 timer siden #36720 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Innimellom skulle jeg ønske at jeg var Tove 57 år. Tenk å mye enklere verden hadde vært da 🙃 Når det å få bli med på snapchat tur er årets høydepunkt 🌸 Og samtidig rydde i skapene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå