Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gjesti7654 skrev (11 timer siden):

Henriktroy på Instagram har oppsummert det ganske godt 😂

Hahahaha ja den traff godt😂😂😂

• Liker 3
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sharp75! skrev (47 minutter siden):

Ser ut som Synnøve er advokat for en del influencere. Hun har nettopp kjøpt hus nær Lien og Reme på Dvergnes. Så skal ikke se bort i fra at det enten er Synnøve eller en kombinasjon. Men Reme har ikke noe med Isabel å gjøre lengre.

Stod det ikke en eller annen plass her inne at hun bor på Tangen? Det jo i sentrum. 
Men, som du skriver så kan hun jo nettopp kjøpt. 
Blir sånn influenser getto her ute nå :fnise:

Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Ser ut som Synnøve er advokat for en del influencere. Hun har nettopp kjøpt hus nær Lien og Reme på Dvergnes. Så skal ikke se bort i fra at det enten er Synnøve eller en kombinasjon. Men Reme har ikke noe med Isabel å gjøre lengre.

Min svært ukvalifiserte tanke er at det er en kombinasjon mellom Reme/Synnøve. Men dette er så klart rein gjetting. Synnøve var vel opprinnelig ansatt hos Reme, så ikke utenkelig at hun har tette bånd der enda.

Teflonhjernen skrev (17 minutter siden):

Stod det ikke en eller annen plass her inne at hun bor på Tangen? Det jo i sentrum. 

Dette er Kristiansandsområdet eller? Både Reme og Synøve er vel opprinnelig derfra? Har Synnøve flyttet hjem fra Dubai da kanskje?

• Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (19 minutter siden):

De har nettopp kjøpt på Dvergsnes. 

-----

Ikke kommentar til quote:

Det gir lite mening om S ikke er en del av det. De følger ikke hverandre. Hun var ikke på eventet i butikken. Om hun ikke var en del av det så hadde hun garantert vært nevnt som en fantastisk støtte og venn. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Min svært ukvalifiserte tanke er at det er en kombinasjon mellom Reme/Synnøve. Men dette er så klart rein gjetting. Synnøve var vel opprinnelig ansatt hos Reme, så ikke utenkelig at hun har tette bånd der enda.

Dette er Kristiansandsområdet eller? Både Reme og Synøve er vel opprinnelig derfra? Har Synnøve flyttet hjem fra Dubai da kanskje?

Ja, det er utenfor Kristiansand. 
I tillegg til alle disse influenserene som invaderer her, så har vi også kongen av country, vi snakker Bjøro (men, han har bodd her i åresvis)

• Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Ja, det er utenfor Kristiansand. 
I tillegg til alle disse influenserene som invaderer her, så har vi også kongen av country, vi snakker Bjøro (men, han har bodd her i åresvis)

Det gir i alle fall mye mening at konflikten omhandler Ivorie og dermed kombinasjonen Reme/Synnøve. Også pga tingene @refill nevner over her. Hun bruker vel ikke engang iskaffeglassene lenger?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (12 minutter siden):

Det gir i alle fall mye mening at konflikten omhandler Ivorie og dermed kombinasjonen Reme/Synnøve. Også pga tingene @refill nevner over her. Hun bruker vel ikke engang iskaffeglassene lenger?

Ja, jeg tipper også det. 

Jeg vet ikke om det er tatt med i beregningen her, men selv om hun har kjøpt ut Reme, så trenger han ikke være ute av selskapet. Han står fortsatt som styremedlem og utenlandskontakt hos Ivorie Studio LLC NUF. Det er ingen grunn til å tro at det ikke stemmer. Brreg oppdateres fortløpende. Litt saksbehandlingstid på det som må gjennomgås manuelt, men er lenge siden hun kjøpte ut Reme. Synnøve har, som styrets leder/daglig leder, signaturrett med Isabel - og/ELLER Reme. 

I utgp tenkte jeg at "andre" kunne være andre ansatte i Ivorie, men er enig med dere i tolkningen om at det med stor sannsynlighet er andre i bransjen. 

Edit: må si at jeg ikke har så store kvaler med å spekulere i dette. Hun er en offentlig person som har sagt A, men ikke B, og det omhandler helt klart et selskap. 

Endret av refill
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (14 minutter siden):

Holder også en knapp på at konfliken omhandler Reme/Synnøve. Hun sa vel at dette har pågått i flere måneder, og nå er det vel 1/2 år siden hun kjøpte ut Reme? Noe ifm oppkjøpet kanskje. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg tipper også det. 

Jeg vet ikke om det er tatt med i beregningen her, men selv om hun har kjøpt ut Reme, så trenger han ikke være ute av selskapet. Han står fortsatt som styremedlem og utenlandskontakt hos Ivorie Studio LLC NUF. Det er ingen grunn til å tro at det ikke stemmer. Brreg oppdateres fortløpende. Litt saksbehandlingstid på det som må gjennomgås manuelt, men er lenge siden hun kjøpte ut Reme. Synnøve har, som styrets leder/daglig leder, signaturrett med Isabel - og/ELLER Reme. 

I utgp tenkte jeg at "andre" kunne være andre ansatte i Ivorie, men er enig med dere i tolkningen om at det med stor sannsynlighet er andre i bransjen. 

Edit: må si at jeg ikke har så store kvaler med å spekulere i dette. Hun er en offentlig person som har sagt A, men ikke B, og det omhandler helt klart et selskap. 

Jeg reagerte også på at signaturrett var Synnøve + Isabel ELLER Reme. Det er ikke bra. 
Det er brreg som er fasiten ja. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Purpurina skrev (2 timer siden):

Sitater fra Isabels story fra i går:

"Det er så mange som står i denne situasjonen med meg". 

"...har blitt utsatt for syke ting av samme person. Nå står jeg ikke bare opp for meg selv, men for alle de og, for nå er det faen meg nok."

"Jeg vet det er veldig mange andre og, som vil fortelle denne historien."

Så da er vel nok ikke Synnøve da. Og Isabel er jo ikke et mange person-foretak ( = det er ikke mange som lider av det som skjer i hennes business), så må det jo være en person som jobber med mange influencere. Så da har hun vel egentlig fortalt hvem det er tenker jeg. 

Hvis denne saken gjelder så mange, og har foregått i flere måneder, er det litt rart at det ikke er flere som har kommet ut med noe. Og at ikke media har snappet opp noe?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
suprise skrev (På 1.7.2026 den 23.21):

Og ikke minst pålegge sine egne bitre følelser på din datter. Sitte å prate om hvor slem Shedad sin far var mot henne, stakkars meg rett i offerollen. Det er så stygt gjort mot sitt eget barn. Et av mine barn har en om jeg skal si det pent narsistisk jævel..... Sier ikke det til mitt barn. Barn føler skyld....selv om de er voksne.

Pimpen tenker KUN penger og hvem kan gi henne noe... jo? Isabel kan. 😦

Lurer på hvor mye lyst Shehed har til å hjelpe moren sin når hun er tilbake i Oslo🤔 Hun har jo ikke brælungene og gullungen sin der til å hjelpe henne med praktiske ting ..Håper virkelig Shehed lar moren få "smake" litt på det 🤨 Hun får spørre x-mannen om hjelp..kanskje han vil gi litt penger også 😵‍💫🤥

• Liker 11
Skrevet
refill skrev (42 minutter siden):

Ja, jeg tipper også det. 

Nemlig. 

Jeg har ikke så dårlig samvittighet for å spekulere i dette jeg heller. Det finnes alltid tre sider av en sak: Din, min og sannheten. Om dette omhandler Ivorie og Reme/Synnøve så har de ikke nødvendigvis gjort noe galt sånn forretningsmessig sett. Vi må huske at Ivorie er Isabels hjertebarn, mens for de to andre er det en jobb og at de behandler saker deretter. Det betyr ikke at det er feil, men så klart er det tøft for Isabel som har lagt hele sjela si i dette. 

Jeg har opplevd at Brønnøysund og Proff har brukt månedsvis på å oppdatere før, så man skal ikke stole 100% på opplysningene der. En jeg kjenner solgte en bedrift for godt over et år siden og der kan man fremdeles finne han som eier om man leiter litt selv om han ikke har hatt noe med bedriften å gjøre på lenge.

smiiiley skrev (36 minutter siden):

Holder også en knapp på at konfliken omhandler Reme/Synnøve. Hun sa vel at dette har pågått i flere måneder, og nå er det vel 1/2 år siden hun kjøpte ut Reme? Noe ifm oppkjøpet kanskje. 

Ja det må jo minst være et halvt år? Jeg tror det samme.

ollie1 skrev (28 minutter siden):

Hvis denne saken gjelder så mange, og har foregått i flere måneder, er det litt rart at det ikke er flere som har kommet ut med noe. Og at ikke media har snappet opp noe?

Det er vel kanskje noe i det Isabel sier om at man skal ha økonomi til å stå i det også. Vil tro kontraktene de har med Reme er ganske vanntette fra Reme sin side. Mannen er ikke ny i gamet og kjent for å være en hard forretsningsmann. Mulig de har "munnkurv" eller risikerer å bli saksøkt om de sier noe? Kunn spekulasjoner så klart.

Om media skal skrive noe så er de avhengig av at noen snakker. Og det har vel ingen vært villige til enda. Det er vel heller ikke SÅ mange som står i det at det er mulig å si noe anonymt uten at det blir ganske enkelt å spore.

Skrevet
Sirah skrev (9 minutter siden):

Jeg har opplevd at Brønnøysund og Proff har brukt månedsvis på å oppdatere før, så man skal ikke stole 100% på opplysningene der. En jeg kjenner solgte en bedrift for godt over et år siden og der kan man fremdeles finne han som eier om man leiter litt selv om han ikke har hatt noe med bedriften å gjøre på lenge.

Proff og Brønnøysund bruker ikke mnd på å oppdatere. Om et eierskifte ikke blir registrert som det skal etter bare noen uker så skyldes det alltid at det er noe som er feil eller mangler i forbindelse med overdragelsen, ikke registrene i seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
1 hour ago, ollie1 said:

Det var en annen influenser som gikk ut og sa hun var i samme situasjon som Isabel, hun som fikk tvillinger her for litt siden. Heter hun Martiner eller no sånn tru.. Hun nevnte hvertfall Isabel og at hun trodde de sto I samme situasjon og at det var helt forferdelig 

• Liker 1
Skrevet
Snuppa82 skrev (8 minutter siden):

Det var en annen influenser som gikk ut og sa hun var i samme situasjon som Isabel, hun som fikk tvillinger her for litt siden. Heter hun Martiner eller no sånn tru.. Hun nevnte hvertfall Isabel og at hun trodde de sto I samme situasjon og at det var helt forferdelig 

Martine Halvorsen heter hun. Hun har et firma sammen med Reme, Blomelle AS. De eier 50/50, Martine er daglig leder og Reme er styreleder. Tror Martine nylig snakket noe om at han ville ut, og at det var vanskelig økonomisk for henne. Husker ikke alle detaljer, men ca 1 mnd siden hun snakket om det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Isabel er så opptatt av penger og luxus, i Dubai så vasser de i underbetalte arbeidere som jobber 12-14 timers dager i solsteiken og bor i elendige kår, men det velger hun og aldri adressere. Hun har veldedighet i India og det er veldig bra, men savner og se hun som påstår hun er så glad i hunder osv støtte noe sånt. Isteden kjøper hun seg Birkin vesker osv. som igjen er laget av dyr som ofte avles kun for vesker 😔 kjenner jeg blir kvalm av noen som blir overlykkelig over å få blomster buketter til 20-30000 kroner. Jeg ville heller blitt glad om jeg fikk beskjed om at det var sendt 30000kr til feks et Shelter for hunder i et eller annet land der de trenger det. 

• Eksotiske skinn (som krokodille, alligator og struts): Disse dyrene oppdrettes ofte spesielt for skinnindustrien, selv om deler av kjøttet også kan selges. For slike materialer er skinnet vanligvis den viktigste økonomiske grunnen til oppdrettet.
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Skrevet
Bente90 skrev (6 minutter siden):

Isabel er så opptatt av penger og luxus, i Dubai så vasser de i underbetalte arbeidere som jobber 12-14 timers dager i solsteiken og bor i elendige kår, men det velger hun og aldri adressere. Hun har veldedighet i India og det er veldig bra, men savner og se hun som påstår hun er så glad i hunder osv støtte noe sånt. Isteden kjøper hun seg Birkin vesker osv. som igjen er laget av dyr som ofte avles kun for vesker 😔 kjenner jeg blir kvalm av noen som blir overlykkelig over å få blomster buketter til 20-30000 kroner. Jeg ville heller blitt glad om jeg fikk beskjed om at det var sendt 30000kr til feks et Shelter for hunder i et eller annet land der de trenger det. 

• Eksotiske skinn (som krokodille, alligator og struts): Disse dyrene oppdrettes ofte spesielt for skinnindustrien, selv om deler av kjøttet også kan selges. For slike materialer er skinnet vanligvis den viktigste økonomiske grunnen til oppdrettet.

Det er helt sykt. 

HVEM " trenger " Birkinveske i senga ?

Dobbeltmoralen (jeg elsker dyr) er til å spy av 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg spyr faktisk inni meg av alt hun sier nå om dagen. hvordan hun hater medisiner egentlig, Hvordan hun helt plutselig er «frisk» igjen nå som medisinen har virket. At hun tar absolutte laveste dose. Ja hun veier ikke mer enn et lite barn. Det er klart hun må ha laveste dose🤦🏼‍♀️ Og som flere sier hun har jo vært preget av angst i årevis jo….. dette er jo ikke en situasjon som plutselig ga henne angst😂og hvordan hun legger opp til spekulasjoner og samtidig sier til alle at vi IKKE må spekulere😂 det lukter desperasjon laaaaaang vei🤦🏼‍♀️ 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
refill skrev (3 timer siden):

De har nettopp kjøpt på Dvergsnes. 

-----

Ikke kommentar til quote:

Det gir lite mening om S ikke er en del av det. De følger ikke hverandre. Hun var ikke på eventet i butikken. Om hun ikke var en del av det så hadde hun garantert vært nevnt som en fantastisk støtte og venn. 

I sa jo at hun selv hadde aldri vært så dårlig partner. 

Skrevet
Alba1235 skrev (10 minutter siden):

Jeg spyr faktisk inni meg av alt hun sier nå om dagen. hvordan hun hater medisiner egentlig, Hvordan hun helt plutselig er «frisk» igjen nå som medisinen har virket. At hun tar absolutte laveste dose. Ja hun veier ikke mer enn et lite barn. Det er klart hun må ha laveste dose🤦🏼‍♀️ Og som flere sier hun har jo vært preget av angst i årevis jo….. dette er jo ikke en situasjon som plutselig ga henne angst😂og hvordan hun legger opp til spekulasjoner og samtidig sier til alle at vi IKKE må spekulere😂 det lukter desperasjon laaaaaang vei🤦🏼‍♀️ 

Antidep tar hvertfall 6 uker før effekt, så lol

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...