Velinda Skrevet i går, 14:31 #36221 Skrevet i går, 14:31 agent skrev (6 minutter siden): Kanskje Ivorie blir solgt, at Synnøve og Reme overstyrer IR. Hun sier at hun har kjøpt ut Reme?ifølge seg selv eier hun 75% og da er det ingen som kan overstyre henne,rart hele greia 2
First92 Skrevet i går, 14:48 #36222 Skrevet i går, 14:48 Bellabellee skrev (1 time siden): Synnøve hvem? Synnøve Paus Hedberg - tidligere Synnøve Askbo. Daglig leder i Ivorie. 1
agent Skrevet i går, 14:49 #36223 Skrevet i går, 14:49 (endret) Velinda skrev (19 minutter siden): Hun sier at hun har kjøpt ut Reme?ifølge seg selv eier hun 75% og da er det ingen som kan overstyre henne,rart hele greia Dette er fra NUF (IVORIE) Men om det er oppdatert, aner jeg ikke. (B. registrert) Endret i går, 14:51 av agent
First92 Skrevet i går, 14:52 #36224 Skrevet i går, 14:52 (endret) First92 skrev (4 minutter siden): Synnøve Paus Hedberg - tidligere Synnøve Askbo. Daglig leder i Ivorie. Oppført som Lawyer, CO-Founder & CEO i Ivorie Studio på LinkedIn. Hun eier en del av selskapet, og IR tror hun er advokat…men Synnøve er IKKE registrert i Advokatregisteret…🫣😵💫🙄 First92 skrev (4 minutter siden): Endret i går, 14:53 av First92 1
agent Skrevet i går, 14:52 #36225 Skrevet i går, 14:52 First92 skrev (3 minutter siden): Synnøve Paus Hedberg - tidligere Synnøve Askbo. Daglig leder i Ivorie. Medeier av 25%
agent Skrevet i går, 14:58 #36226 Skrevet i går, 14:58 First92 skrev (4 minutter siden): Oppført som Lawyer, CO-Founder & CEO i Ivorie Studio på LinkedIn. Hun eier en del av selskapet, og IR tror hun er advokat…men Synnøve er IKKE registrert i Advokatregisteret…🫣😵💫🙄 Nå skal hun hyre inn de beste og så klart de dyreste.(LOL)🫣🤦♀️🤷♀️ 5
Teflonhjernen Skrevet i går, 15:00 #36227 Skrevet i går, 15:00 Har ikke Isabel villet fremstå som en sterk og dyktig forretningskvinne? Nå er hun plutselig en naiv og godtroende person? Ville ikke en dyktig forretningskvinne vært mest interessert og opptatt av å finne løsninger og ikke skulle «ta» den andre parten i en skitten offentlig oppvask bare fordi hun har penger til det? Her bytter hun personlighet utfra hvor hun kan sanke mest medlidenhet fra RS. Blir for dumt i mitt enkle hue 3 14
refill Skrevet i går, 15:10 #36229 Skrevet i går, 15:10 First92 skrev (15 minutter siden): Oppført som Lawyer, CO-Founder & CEO i Ivorie Studio på LinkedIn. Hun eier en del av selskapet, og IR tror hun er advokat…men Synnøve er IKKE registrert i Advokatregisteret…🫣😵💫🙄 Hun jobbet som advokatfullmektig i PwC frem til hun gikk inn i Ivorie tror jeg. Så ikke advokat enda 👍 2 4
vilas Skrevet i går, 15:11 #36230 Skrevet i går, 15:11 Horisonten skrev (2 timer siden): «Jeg har kjøpt meg rosa bil» med store bokstaver på snap. Trodde det var G- wagon, men så var det en liten rosa golfbil? Haha. Snakk om å lage overskrifter Og i tillegg skal brodere inn Villa Shirog i setene i bilen 🙂🤣 blir ikke mye verdi i den bilen om hun må selge/ bytte den senere. Snakk om idioti. Og Porchen hun ga Rami er allerede gått ned mye i byttepris ( Rami prøvde,fikk skambud) iflg han. Og jeg syns jeg ser I og Pimpen på nytt,på kjøretur til div kafeer i "Community" som hun kaller område. Og RG kjører rundt i tida golfbil. Neineinei...kommer ikke til å skje ( tror jeg) og jeg håper RG ikke blander seg inn i denne galskapsfam. Fa... Hva feiler denne familien ? 3 7
vilas Skrevet i går, 15:15 #36231 Skrevet i går, 15:15 Ellenn skrev (4 timer siden): Det plager ikke meg, det går ikke utover min økonomi 😉 Jeg bruker henne som tidsfordriv/underholdning, så håper innholdet hennes endrer seg fremover. Tenk på alle i Raadsquad gjengen som handler villt av henne, det sitter fullt av uføretrygdede og folk med lav lønn som blir "lurt "av henne. Kredittkortene går vel varm. 2 1
Velinda Skrevet i går, 15:20 #36232 Skrevet i går, 15:20 tante_grusom skrev (18 minutter siden): Hun snakker om karma… Er nok det som biter henne i ræva nå 3 2
Ellenn Skrevet i går, 15:42 #36233 Skrevet i går, 15:42 vilas skrev (23 minutter siden): Tenk på alle i Raadsquad gjengen som handler villt av henne, det sitter fullt av uføretrygdede og folk med lav lønn som blir "lurt "av henne. Kredittkortene går vel varm. Hvordan vet du at det sitter fullt av uføretrygdede og folk med lav lønn som er «lurt» av henne? Hvor mange kan du med sikkerhet si at det finnes? Er uføretrygdede og folk med lav lønn mindre intelligente enn resten av befolkningen? 11 6
rock&republic Skrevet i går, 16:09 #36234 Skrevet i går, 16:09 Othelia08 skrev (1 time siden): Aner ikke hva dette handler om, men hvis Synnøve er involvert og hun er advokat, så sliter jeg litt med å skjønne at hun skulle gjort noe som ikke er innafor loven og som gjør at hun kan bli saksøkt🧐 Usikker på om hun er advokat eller om hun «bare» har studert juss
agent Skrevet i går, 16:16 #36235 Skrevet i går, 16:16 (endret) Velinda skrev (1 time siden): Hun sier at hun har kjøpt ut Reme?ifølge seg selv eier hun 75% og da er det ingen som kan overstyre henne,rart hele greia Hvis det er 3 i styret. Synnøve trenger at enten IR eller Reme stemmer det samme, for å få gjennomslag. Men det er bare synsing for mann veit ikke om registrert på Br.registret er up to date. Endret i går, 16:16 av agent
Lykkeliten* Skrevet i går, 16:35 #36236 Skrevet i går, 16:35 Det er sjeldan ein ser så mykje skadefryd på ein og same plass! Eg håpar at dei fleste skjønar at det me får sjå er nøye vurdert før det blir lagt ut. Lite eller ingenting i den kontoen er genuint, det må folk snart skjøna. 4
Lykkeliten* Skrevet i går, 16:49 #36237 Skrevet i går, 16:49 tante_grusom skrev (9 timer siden): Og storesøster Shehed skjemmes. Skjemmes av kva?
Velinda Skrevet i går, 17:04 #36238 Skrevet i går, 17:04 Lykkeliten* skrev (26 minutter siden): Det er sjeldan ein ser så mykje skadefryd på ein og same plass! Eg håpar at dei fleste skjønar at det me får sjå er nøye vurdert før det blir lagt ut. Lite eller ingenting i den kontoen er genuint, det må folk snart skjøna. Hva mener du?de fleste her inne skjønner at hun ikke er genuin 6 4
Starseed81 Skrevet i går, 17:23 #36239 Skrevet i går, 17:23 Jeg tror dette handler om beauty rebels som har Nude Beauty..... 2
Kønn Skrevet i går, 17:37 #36240 Skrevet i går, 17:37 First92 skrev (2 timer siden): Oppført som Lawyer, CO-Founder & CEO i Ivorie Studio på LinkedIn. Hun eier en del av selskapet, og IR tror hun er advokat…men Synnøve er IKKE registrert i Advokatregisteret…🫣😵💫🙄 Kan være hun har er jurist. Noen tror det er det samme som advokat. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå