vilas Skrevet 4. juli #36221 Skrevet 4. juli blehblehbleh skrev (15 minutter siden): IR har allerede avslørt hvem det er hun er i denne situasjonen med. Hun sier "jeg kan loven også" å da må hun jo snakke om noen som faktisk kan loven som en advokat eller lignende. Ikke en annen person som bare kan loven. Aka Synnøve Nå blir det tydelig at I har tenkt å gå videre med saken hun har " stått i " i lang tid. Hun sier at snap inntekten har gått "drastisk" ned. Men at hun har mye å gå på økonomisk ifht å ta saken videre.Og hun har blitt mentalt syk av situasjonen. Og vil nå " ta de involverte" som kan være årsaken til dette. Håper hun gjør det riktige evt, ellers kan d bli større nedtur.Hvorfor sier I hele tiden at hun ikke kan noe om lover/ regler/ praksis ifht økonomiske situasjoner? NÅ sier hun at hun KAN loven hun også ? Nytt virksomt content ! Opp med inntekten 4 4
Gjest Bente90 Skrevet 4. juli #36222 Skrevet 4. juli Hun spiller så på stakkars meg hele tiden 🙈alt er så ille for hennes, gråte litt så får vi masse sympati. Hun legger ut bare positive tilbakemeldinger hele tiden, hvert skuddår kan det hende vi får se en som er mere skeptisk/negativ. Hvis du får så problemer med din mentale helse fordi du står i en rettsprosess, ja da hadde du nok alvorlige problemer lenge før dette.
Ellenn Skrevet 4. juli #36223 Skrevet 4. juli vilas skrev (17 minutter siden): Nå blir det tydelig at I har tenkt å gå videre med saken hun har " stått i " i lang tid. Hun sier at snap inntekten har gått "drastisk" ned. Men at hun har mye å gå på økonomisk ifht å ta saken videre.Og hun har blitt mentalt syk av situasjonen. Og vil nå " ta de involverte" som kan være årsaken til dette. Håper hun gjør det riktige evt, ellers kan d bli større nedtur.Hvorfor sier I hele tiden at hun ikke kan noe om lover/ regler/ praksis ifht økonomiske situasjoner? NÅ sier hun at hun KAN loven hun også ? Nytt virksomt content ! Opp med inntekten Det er vel bra med nytt content, etter et halvt år med ganske så deprimerende content? Håper bare ikke hun er tilbake i senga i morgen 😊 2
vilas Skrevet 4. juli #36224 Skrevet 4. juli Ellenn skrev (1 minutt siden): Det er vel bra med nytt content, etter et halvt år med ganske så deprimerende content? Håper bare ikke hun er tilbake i senga i morgen 😊 I er flink til å manipulere mange. Nå øker følgerskaren for å se hva hun utfører. Og penger fosser inn. 3 5
loveanimals Skrevet 4. juli #36225 Skrevet 4. juli Ellenn skrev (1 minutt siden): Det er vel bra med nytt content, etter et halvt år med ganske så deprimerende content? Håper bare ikke hun er tilbake i senga i morgen 😊 Hun lever jo mesteparten av døgnet i senga og det blir det nok aldri noen forandring på. Latsabber både hun og mora. 11 3
Ellenn Skrevet 4. juli #36226 Skrevet 4. juli vilas skrev (Akkurat nå): I er flink til å manipulere mange. Nå øker følgerskaren for å se hva hun utfører. Og penger fosser inn. Det plager ikke meg, det går ikke utover min økonomi 😉 Jeg bruker henne som tidsfordriv/underholdning, så håper innholdet hennes endrer seg fremover. 3 7
Ellenn Skrevet 4. juli #36227 Skrevet 4. juli loveanimals skrev (1 minutt siden): Hun lever jo mesteparten av døgnet i senga og det blir det nok aldri noen forandring på. Latsabber både hun og mora. Den som lever får se, håper du tar feil 😊 1 1
Alba1235 Skrevet 4. juli #36228 Skrevet 4. juli Bente90 skrev (1 time siden): Hun spiller så på stakkars meg hele tiden 🙈alt er så ille for hennes, gråte litt så får vi masse sympati. Hun legger ut bare positive tilbakemeldinger hele tiden, hvert skuddår kan det hende vi får se en som er mere skeptisk/negativ. Hvis du får så problemer med din mentale helse fordi du står i en rettsprosess, ja da hadde du nok alvorlige problemer lenge før dette. Det er noe av det falskeste jeg har sett på lenge🙈 det var vondt å se på🙈 når hun sier «vent litt» og holder hånden opp foran kamera for å late som det ble veldig tøft et øyeblikk. Samtidig som hun ikke ser berørt ut i det hele tatt😂 2 9
Aristokrat1 Skrevet 4. juli #36229 Skrevet 4. juli Er vel ikke amerikanske tilstander i Norge når det gjelder hva en kan saksøke folk for? Og fryktelig dumt av henne å gå ut på snap med dette. Burde holdt kjeft. 11
loveanimals Skrevet 4. juli #36230 Skrevet 4. juli (endret) Alba1235 skrev (42 minutter siden): Det er noe av det falskeste jeg har sett på lenge🙈 det var vondt å se på🙈 når hun sier «vent litt» og holder hånden opp foran kamera for å late som det ble veldig tøft et øyeblikk. Samtidig som hun ikke ser berørt ut i det hele tatt😂 Der ser man atter en gang: manipulerende, kynisk,falsk,egoistisk,kallkulerende osv osv. OG blåst i hodet. Drar offerkortet og høster sympati fra de som mest sannsynlig aldri kommer til å våkne og se hvem hun er i virkeligheten. Man trenger ikke å følge henne. Det er mer enn nok å lese i tråden her Endret 4. juli av loveanimals 1 13
Gjest Bente90 Skrevet 4. juli #36231 Skrevet 4. juli Passet jo veldig bra og dra frem denne såkalte saken nå og skylde på den?! At det er den som gjør at hun har mental helse problem.. hun har jo hatt mental helse trøbbel lenge før det ble slutt med henne og Jack også🙄godt ha noe annet og skylde på en at du rett og slett var stygg som f mot søsteren din og innse at måten du oppførte deg på var ille
Mummy1 Skrevet 4. juli #36232 Skrevet 4. juli Bente90 skrev (5 minutter siden): Passet jo veldig bra og dra frem denne såkalte saken nå og skylde på den?! At det er den som gjør at hun har mental helse problem.. hun har jo hatt mental helse trøbbel lenge før det ble slutt med henne og Jack også🙄godt ha noe annet og skylde på en at du rett og slett var stygg som f mot søsteren din og innse at måten du oppførte deg på var ille Hvorfor kan hun ikke bare innrømme at det er Jack som er Rosegjøken? Alle vet det jo. 7
Bellabellee Skrevet 4. juli #36233 Skrevet 4. juli loveanimals skrev (23 timer siden): Pimpen er forferdelig simpel på alle måter. Klarer ikke å finne noe positivt med hverken henne eller Isabel. Sykelig opptatt av penger og lyx, og kun det. Håper ingen barn opplever at de har søsken som er foreldrenes favoritter. Det er en utilgivelig skam å favorisere på denne måten 💩 Tenk at hun sa det på snappen, og tenk at Isabell la det ut! Det jeg ikke forstår er at Isabell har sagt i alle år at Shehed var den som hjalp både I og moren økonomisk før I begynte å tjene penger selv! Har moren glemt hvordan Shehed hjalp henne (moren) da?! 11 5
Bellabellee Skrevet 4. juli #36234 Skrevet 4. juli blehblehbleh skrev (2 timer siden): IR har allerede avslørt hvem det er hun er i denne situasjonen med. Hun sier "jeg kan loven også" å da må hun jo snakke om noen som faktisk kan loven som en advokat eller lignende. Ikke en annen person som bare kan loven. Aka Synnøve Synnøve hvem?
blehblehbleh Skrevet 4. juli #36235 Skrevet 4. juli Bellabellee skrev (3 minutter siden): Synnøve hvem? Hun advokaten som var medeier I ivorie. De var beste venner og IR var vel i bryllupet hennes I fjor eller noe 4 1
refill Skrevet 4. juli #36236 Skrevet 4. juli Aristokrat1 skrev (23 minutter siden): Er vel ikke amerikanske tilstander i Norge når det gjelder hva en kan saksøke folk for? Og fryktelig dumt av henne å gå ut på snap med dette. Burde holdt kjeft. Dette er nok ikke sivilrett, men noe i retning av kontraktsbrudd el. 2 3
Horisonten Skrevet 4. juli #36237 Skrevet 4. juli «Jeg har kjøpt meg rosa bil» med store bokstaver på snap. Trodde det var G- wagon, men så var det en liten rosa golfbil? Haha. Snakk om å lage overskrifter 4 4
Gjest tante_grusom Skrevet 4. juli #36238 Skrevet 4. juli refill skrev (24 minutter siden): Dette er nok ikke sivilrett, men noe i retning av kontraktsbrudd el. Kribler sånn etter å fortelle, og glipper litt og litt…
Othelia08 Skrevet 4. juli #36239 Skrevet 4. juli vilas skrev (3 timer siden): Nå blir det tydelig at I har tenkt å gå videre med saken hun har " stått i " i lang tid. Hun sier at snap inntekten har gått "drastisk" ned. Men at hun har mye å gå på økonomisk ifht å ta saken videre.Og hun har blitt mentalt syk av situasjonen. Og vil nå " ta de involverte" som kan være årsaken til dette. Håper hun gjør det riktige evt, ellers kan d bli større nedtur.Hvorfor sier I hele tiden at hun ikke kan noe om lover/ regler/ praksis ifht økonomiske situasjoner? NÅ sier hun at hun KAN loven hun også ? Nytt virksomt content ! Opp med inntekten Aner ikke hva dette handler om, men hvis Synnøve er involvert og hun er advokat, så sliter jeg litt med å skjønne at hun skulle gjort noe som ikke er innafor loven og som gjør at hun kan bli saksøkt🧐 2 9
agent Skrevet 4. juli #36240 Skrevet 4. juli (endret) Kanskje Ivorie blir solgt, at Synnøve og Reme overstyrer IR. Endret 4. juli av agent 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå