Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
rock&republic skrev (3 timer siden):

Hva i alle dager. Nå skal Voldemort komme på besøk i VILLAEN til 47 MILLIONER som er 700 kvadrat og søsteren må ta med moren til sin leilighet så Qruella og Voldemort kan knulle i fred🤮

Merkelig at ikke mora kan være der når de skal ha snabelsafari. De snakker jo omtrent ikke om annet enn sex og knu..ing disse to "voksne" tåpene. 

Familiekjær ? 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
refill skrev (1 time siden):

Ser Shehed på sin side kommer med stikk til moren - som nå er fjernet midt i setningen. 

Printscreen fra Raadsquad 2.0 gruppen på facebook. 

Screenshot_20260701_222347_Facebook.jpg

Hun må få ha det glimtet i øyet. for ikke mange som har hjulpet henne tror jeg. Sidra litt, med pakking av leiligheten. 

Gode verdier å hjelpe hverandre og ikke bare kjøpe seg ut av alt kjedelig som hører livet til. Se for deg moren til typen komme på besøk og går over gulvet med støvsuger. Eller rydder flyttelasset.

Endret av tante_grusom
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan moren til Isabel kan snakke så dårlig norsk etter så mange år i Norge ?! Og hvordan kan man flykte til Norge og få uføre trygd og kommunal bolig og så dra til Irak i mange uker/mnd i året? (Dette gjelder ikke bare moren til Isabel da men mange flyktninger i Norge) Noe feil er det et sted. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Bente90 skrev (31 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan moren til Isabel kan snakke så dårlig norsk etter så mange år i Norge ?! Og hvordan kan man flykte til Norge og få uføre trygd og kommunal bolig og så dra til Irak i mange uker/mnd i året? (Dette gjelder ikke bare moren til Isabel da men mange flyktninger i Norge) Noe feil er det et sted. 

Veit ikke om hun har gått på norsk kurs eller om barna har lært henne litt norsk.

Det hun i tifelle har lært, har hun ikke brukt regelmessig. Det lille hun har lært er noe gloser og ord, som ikke hører hjemme i noe norsk kurs.

Er ikke sikkert hun snakker norsk i dagliglivet,  men arabisk.

Fårstår det sånn at Shehed hjelper henne med oversettelse osv.

Hun har vel ikke vært ute i arbeidslivet,  da hadde hun måtte snakke norsk. Noe som igjen hadde gjort henne bedre i norsk.

Tror ikke hun er så veldig integrert i det norske samfunnet,  utifra hva man kan observerer. 

Mye tror, så ta det med ei klype salt.😉🤭🫣

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
tante_grusom skrev (7 minutter siden):

Er vel kun barna som snakker norsk med henne.

Iallefall på snapchat 😂

Skrevet

Ble hun ikke nektet å ta norskkurs av sine brødre en gang i tiden? Om hun har tatt i senere tid vet jeg ikke. Burde tatt kanskje, for enklere og mer tilhørighet, men det er en kjent problemstilling at mange (ikke alle) voksne innvandrerkvinner har dårlig norsk,  spesielt i enkelte kulturer. De er mye hjemme, deltar lite i samfunnet og er stort sett med "sine".

Skrevet
dårligbrukernavn skrev (4 timer siden):

Hmmm, først og fremst:

Nå har jeg sikkert vært helt koko altså, men jeg begynte bare å lure litt… liksom… det er mye snakk om hvor «stor» hun er, hvor mange følgere og ifølge hun selv har hun et engasjement som er «fullstendig unheard of» (vet ikke om noen andre enn hun selv har sagt noe tilsvarende altså, og selvsagt må man ta alt hun sier med en klype salt også)… så jeg måtte bare sjekke litt. Her kommer en oversikt ingen ba om:

SNAPCHAT: 385.200 følgere

TIKTOK: 447.824 følgere

INSTAGRAM: 407.000 følgere

KG/denne tråden: 1808 sider med innlegg

FB «Raadsquad»: 36.800 medlemmer

FB «Raadsquad 2.0»: 4500 medlemmer 

Siste instagram-innlegg:

13.000 likes / 93 kommentarer

42.200 likes / 627 kommentarer

36.171 likes / 65 kommentarer

9899 likes / 137 kommentarer

10.000 likes / 61 kommentarer

3433 likes / 57 kommentarer

Nå har jeg jo ikke spesielt peiling eller innsikt i bransjen, men for meg høres engasjementet veldig lite ut i forhold til mengden følgere? Eller er det bare meg kanskje? 
Mtp. følgerantallet og mengden hun poster så jeg vel bare for meg at det skulle vært mye mer, men det er kanskje veldig høyt? Jeg vet ikke? 
Har andre noen tanker?

(Ja, vet det er spesielt og smalt, men ble bare nysgjerrig! Ikke ment som kritikk heller, bare undrer meg!) 

Jo større en konto blir dess mindre blir engasjementsraten. Men engasjement måles i mer enn likes, å teller ikke like mye som rekkevidde, plays, lagringer og delinger - men hvis vi ser kun på likes i dette tilfellet da. Basert på antall følgere så regnes 1-3 % engasjement som godt - over gjennomsnittet. 5-10% er koko bra. Så når hun har 42000 likes på noe og har en følgerskare på 4020000 så er det over 10% - det er veldig bra.  Så har du oppgitt 3433 likes på en som er sånn 0.8 % det er jo da under 1 % men også ganske normalt at det varierer. Spørs hvor godt det treffer rett og slett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...