agent Skrevet 2. juli #36161 Skrevet 2. juli Jada! skrev (7 minutter siden): Jeg så den snappen og jeg er ikke enig med din tolkning. Pimpen skulle få belønning hvis hun gikk til gynekolog, ikke fordi Isabell fikk legge diskusjonen på snap. Man kan si hva man vil om å friste pimpen med tur til Primark hvis hun gikk til gynekolog, men belønningen ble ikke gitt for at Isabell fikk legge ut diskusjonen som content. Bare lurer på hvordan Pimpen mottar lønn fra IR. Skrev at jeg tror, ikke at jeg veit. 4
Gjest tante_grusom Skrevet 2. juli #36162 Skrevet 2. juli Pimpen FÅR langt over det hun kan tjene uten å måtte avkorte sin 100% ufør. Gaver kaller de det, og det er jo lov. Det en kan tjene uten at ufør blir berørt er 0,4 G = 54620 kroner per år.
agent Skrevet 2. juli #36163 Skrevet 2. juli tante_grusom skrev (8 minutter siden): Pimpen FÅR langt over det hun kan tjene uten å måtte avkorte sin 100% ufør. Gaver kaller de det, og det er jo lov. Det en kan tjene uten at ufør blir berørt er 0,4 G = 54620 kroner per år. Fin måte å motta Lønn fra IR på😂 Var stor lønns fest på Primark igår😆 Hvis det stemmer at det har vært innspilling av en serie eller noe annet. Blir det da Lønn eller honorarer? Er honorarer skattepliktig? Er det lov til å gi pengegave for medvirkning?
Gjest tante_grusom Skrevet 2. juli #36164 Skrevet 2. juli agent skrev (20 minutter siden): Fin måte å motta Lønn fra IR på😂 Var stor lønns fest på Primark igår😆 Hvis det stemmer at det har vært innspilling av en serie eller noe annet. Blir det da Lønn eller honorarer? Er honorarer skattepliktig? Er det lov til å gi pengegave for medvirkning? Isabel kan gjøre mye før Skatteetaten og NAV gjør innsyn. Det er MYE pengegaver fra I (hun skriver ikke lønn eller honorar i kommentarfeltet i nettbanken 🤭). Gaver skal vel også dekke husleier i Oslo og Irak.
agent Skrevet 2. juli #36165 Skrevet 2. juli tante_grusom skrev (8 minutter siden): Isabel kan gjøre mye før Skatteetaten og NAV gjør innsyn. Det er MYE pengegaver fra I (hun skriver ikke lønn eller honorar i kommentarfeltet i nettbanken 🤭). Gaver skal vel også dekke husleier i Oslo og Irak. Jeg tenkte mer på medvirkning i eventuell innspilling. 😉 Men kan jo hende eventuelt IR mottar hele honoraret (lønn) Så dele ut kompensasjon til familie medlemmer som gave.?
Gjest tante_grusom Skrevet 2. juli #36166 Skrevet 2. juli agent skrev (8 minutter siden): Jeg tenkte mer på medvirkning i eventuell innspilling. 😉 Men kan jo hende eventuelt IR mottar hele honoraret (lønn) Så dele ut kompensasjon til familie medlemmer som gave.? Akkurat i Pimpens medvirkning vil jeg tro hun ikke står på honorar/lønningslisten. De andre to har jo egne firma som tar betalt for medvirkning. Rami i alle fall og Sidra vanlig lønn. Noe inntekt på S ha for å dekke en leilighet i Dubai.
Kønn Skrevet 2. juli #36167 Skrevet 2. juli tante_grusom skrev (1 time siden): Pimpen FÅR langt over det hun kan tjene uten å måtte avkorte sin 100% ufør. Gaver kaller de det, og det er jo lov. Det en kan tjene uten at ufør blir berørt er 0,4 G = 54620 kroner per år. Dette er feil. Reglene ble endret i går så ikke rart du ikke har fått det med deg. De to første årene etter at du får innvilget uføretrygd (eller økt uføregrad), kan du tjene inntil 0,4 G uten at uføretrygden blir redusert. Etter de to første årene kan du tjene inntil 1 G i året uten avkorting av uføretrygden. For 2026 er 1 G anslått til omtrent 133 200 kroner per år. 2
Gjest tante_grusom Skrevet 2. juli #36168 Skrevet 2. juli Kønn skrev (29 minutter siden): Dette er feil. Reglene ble endret i går så ikke rart du ikke har fått det med deg. De to første årene etter at du får innvilget uføretrygd (eller økt uføregrad), kan du tjene inntil 0,4 G uten at uføretrygden blir redusert. Etter de to første årene kan du tjene inntil 1 G i året uten avkorting av uføretrygden. For 2026 er 1 G anslått til omtrent 133 200 kroner per år. Ja, det stemmer 😊. Takk for at du retter meg.
Velinda Skrevet 2. juli #36169 Skrevet 2. juli Håper Norge gjør som Sverige,sender tilbake ikke vestelige migranter som ikke kan forsørge seg selv,lært språket og integrert seg i det norske samfunn,foreldrene har bolig og familie i Irak,moren bruker heller ikke nakkekrage når hun er i midtøsten så helsen er bedre også,de har fått sin del av kaka her i landet så Adios 4 18
Synne.h.e. Skrevet 2. juli #36170 Skrevet 2. juli Flere som legger merke til at det virker som hun har sånne slags tics i leppen? Hun får sånne rykninger hele tiden når hun lukker munnen og ikke snakker? Sikkert fordi hun har naturlig svært tynne lepper og har fylt de så mye opp og at det påvirker ansiktsmuskulaturen 1 4
Lykkeliten* Skrevet 2. juli #36171 Skrevet 2. juli Velinda skrev (2 timer siden): Håper Norge gjør som Sverige,sender tilbake ikke vestelige migranter som ikke kan forsørge seg selv,lært språket og integrert seg i det norske samfunn,foreldrene har bolig og familie i Irak,moren bruker heller ikke nakkekrage når hun er i midtøsten så helsen er bedre også,de har fått sin del av kaka her i landet så Adios Far har vært i jobb og mor er ufør - og du vil ‘sende dei tilbake’? Ungene er vel født i Norge, skal dei òg sendast ‘tilbake’? Om ein har revmatiske plager er det ein kjend sak at ein ofte blir bedre i varmen, kan det vær difor ho ikkje treng støtte der? Berre ein tanke… 2 8
Trixie99 Skrevet 2. juli #36172 Skrevet 2. juli Skulle inn og se på stories men ser ikke Isabel. Søker opp og får dette: betyr det at jeg er blokkert??🤣🤣🤣
loveanimals Skrevet 2. juli #36173 Skrevet 2. juli Trixie99 skrev (15 minutter siden): Skulle inn og se på stories men ser ikke Isabel. Søker opp og får dette: betyr det at jeg er blokkert??🤣🤣🤣 JA 1
loveanimals Skrevet 2. juli #36174 Skrevet 2. juli Lykkeliten* skrev (16 minutter siden): Far har vært i jobb og mor er ufør - og du vil ‘sende dei tilbake’? Ungene er vel født i Norge, skal dei òg sendast ‘tilbake’? Om ein har revmatiske plager er det ein kjend sak at ein ofte blir bedre i varmen, kan det vær difor ho ikkje treng støtte der? Berre ein tanke… Prøv å lese mellom linjene 1 1
Trixie99 Skrevet 2. juli #36175 Skrevet 2. juli loveanimals skrev (5 minutter siden): JA herregud så latterlig hun er! må være fordi jeg har sendt kommentarer et par ganger om at alle vet at RG er Jack. jaja silverlining: det var vel kanskje det jeg trengte, glad jeg ikke bidrar til hennes inntekt lengre😆 4 10
vilas Skrevet 2. juli #36176 Skrevet 2. juli Trixie99 skrev (1 time siden): Skulle inn og se på stories men ser ikke Isabel. Søker opp og får dette: betyr det at jeg er blokkert??🤣🤣🤣 Har du kommentert noe hos I da - i de siste dagene?
Lykkeliten* Skrevet 2. juli #36177 Skrevet 2. juli loveanimals skrev (1 time siden): Prøv å lese mellom linjene Eg er usikker på kva du meiner. Eg responderer på det som blir skrevet, eg likar ikkje at folk blir bedne om å reise heim, når dei har all rett til å vere i Norge. Men eg gir meg her, før det blir brukerdebatt av det. 6 2
Trixie99 Skrevet 2. juli #36178 Skrevet 2. juli vilas skrev (20 minutter siden): Har du kommentert noe hos I da - i de siste dagene? Nei, sikkert noen uker siden sist. Hun går vel gjennom gamle kommentarer og blokkerer det hun ikke liker. 3
Sharp75! Skrevet 2. juli #36179 Skrevet 2. juli Velinda skrev (4 timer siden): Håper Norge gjør som Sverige,sender tilbake ikke vestelige migranter som ikke kan forsørge seg selv,lært språket og integrert seg i det norske samfunn,foreldrene har bolig og familie i Irak,moren bruker heller ikke nakkekrage når hun er i midtøsten så helsen er bedre også,de har fått sin del av kaka her i landet så Adios Det hadde jo ikke gjeldt familien Raad 🤦♀️ eller de som har vært i Sverige lenge og har fått oppholdstillatelse. 1
Sirah Skrevet 2. juli #36180 Skrevet 2. juli Trixie99 skrev (49 minutter siden): Nei, sikkert noen uker siden sist. Hun går vel gjennom gamle kommentarer og blokkerer det hun ikke liker. De som har blitt blokkert før sier at de fremdeles får sett, men har mistet muligheten til å kommentere. Hun har jo vært ganske stresset over at hun ikke kan blokkere alle Judasene osv fra å se snappene. Så mest sannsynligvis er det bare en bug i snap 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå