Murukleiven Skrevet tirsdag kl. 19:25 #36101 Skrevet tirsdag kl. 19:25 Jeg ler så jeg griner. Veldig betimelig spørsmål 😭😭😭 2 10
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 19:29 #36102 Skrevet tirsdag kl. 19:29 For ei nepe Dama gjør ikke et snev av fysisk aktivitet, spiser en haug med søppel, men nå skal hun dytte i seg Kim K. sine sunne greier og få energi osv. Fantaserer om å lage noe sånt selv også. Hva med aktivitet og et sunt og variert kosthold? Jaja, piller i alle former er tydeligvis løsningen for alt for Isabel. Bare ligg i sengen hele dagen, spis søppel og spis piller for alt så blir det bra. Hun er, i mine øyne, det verste såkalte influenseren i Norge. Fysj 2 1 24
agent Skrevet tirsdag kl. 19:29 #36103 Skrevet tirsdag kl. 19:29 Murukleiven skrev (2 minutter siden): Jeg ler så jeg griner. Veldig betimelig spørsmål 😭😭😭 Godt spørsmål 😂🫣 Lurer på hva IR egentlig bidrar med i ett forhold. Penger og snabelriding? 7
agent Skrevet tirsdag kl. 19:31 #36104 Skrevet tirsdag kl. 19:31 Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): For ei nepe Dama gjør ikke et snev av fysisk aktivitet, spiser en haug med søppel, men nå skal hun dytte i seg Kim K. sine sunne greier og få energi osv. Fantaserer om å lage noe sånt selv også. Hva med aktivitet og et sunt og variert kosthold? Jaja, piller i alle former er tydeligvis løsningen for alt for Isabel. Bare ligg i sengen hele dagen, spis søppel og spis piller for alt så blir det bra. Hun er, i mine øyne, det verste såkalte influenseren i Norge. Fysj Ja, hun er Norges farligste influenser. 2 1 13
Sirah Skrevet tirsdag kl. 20:31 #36105 Skrevet tirsdag kl. 20:31 agent skrev (1 time siden): Kan virke sånn, IR bruker det veldig ofte.🤣 Ja og ikke bare henne. Jeg har et par venninner som stadig vekk er overstimulerte 😅 Og de VET jeg at ikke følger IR så de kan ikke ha snappet det opp der 😅 1
agent Skrevet tirsdag kl. 20:49 #36106 Skrevet tirsdag kl. 20:49 Sirah skrev (15 minutter siden): Ja og ikke bare henne. Jeg har et par venninner som stadig vekk er overstimulerte 😅 Og de VET jeg at ikke følger IR så de kan ikke ha snappet det opp der 😅 Er det noen av dem som har skrevet mld. , som har blitt postet av IR (med navn) Du kan bli en venninne spion😎🤫😅
agent Skrevet tirsdag kl. 20:57 #36107 Skrevet tirsdag kl. 20:57 Hun blokkerer de som ikke klarer å oppføre seg på nett. (sitat fra IR) Men er hun den rette til å ytre seg om det🤔 Hun eier jo ikke filter om hva hun filmer eller sier. Alt er lov så lenge HUN tjener penger, så kan man være både ondskapsfull, mobbe, kynisk, manipulerende og kalkulerende. En moralsk vokter liksom, hun som går over lik for click. 5 2 4
Lykkeliten* Skrevet tirsdag kl. 21:02 #36108 Skrevet tirsdag kl. 21:02 agent skrev (2 minutter siden): Hun blokkerer de som ikke klarer å oppføre seg på nett. (sitat fra IR) Men er hun den rette til å ytre seg om det🤔 Hun eier jo ikke filter om hva hun filmer eller sier. Alt er lov så lenge HUN tjener penger, så kan man være både ondskapsfull, mobbe, kynisk, manipulerende og kalkulerende. En moralsk vokter liksom, hun som går over lik for click. Eg synes at det må vere heilt greit å blokkere ufine kommentarar. Ein står jo sjølv heilt fritt til å velge å ikkje oppsøke diverse influensere, og så lenge ho ikkje oppfordrar til lovbrot eller bryt lova sjøl så kan ho jo legga ut kva ho vil på sine kanalar. 1 6
agent Skrevet tirsdag kl. 21:14 #36109 Skrevet tirsdag kl. 21:14 (endret) Lykkeliten* skrev (12 minutter siden): Eg synes at det må vere heilt greit å blokkere ufine kommentarar. Ein står jo sjølv heilt fritt til å velge å ikkje oppsøke diverse influensere, og så lenge ho ikkje oppfordrar til lovbrot eller bryt lova sjøl så kan ho jo legga ut kva ho vil på sine kanalar. Det er hennes rett. Men uansett hun er ikke den rette til å formane om nettvett. Lovbrudd har hun gjort mange ganger, mangelfull merking av reklame for egne produkter. Siste er vel at hun har lagt ut content av andre personer uten å spørre om lov. Endret tirsdag kl. 21:16 av agent 1 1 9
ToneVie Skrevet tirsdag kl. 21:40 #36110 Skrevet tirsdag kl. 21:40 Gjest Heike m72 skrev (På 29.6.2026 den 10.24): Ja, hun blokker de fleste som kommer med kritikk. Jeg ble blokket for et år siden fordi jeg sa at hun hadde blitt kjedeligere å følge pga alt går på repeat. Hvis hun var så kjedelig å følge? Hvorfor ikke bare slutte å følge? Jeg har aldri skjønt poenget med de som føler for å annonsere det at «nei nå synes jeg du er kjedelig, så nå skal jeg ikke følge deg lenger» Who cares? Bare gå videre i livet 😅 2 2
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 21:42 #36111 Skrevet tirsdag kl. 21:42 Hvor lenge skal psykolog råde henne til å si nei til ting og bare være hjemme lurer jeg på. Eksponering og møte utfordringer må til etter hvert ellers kommer hun til å forbli i angsten sin. 5 11
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 21:43 #36112 Skrevet tirsdag kl. 21:43 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): For ei nepe Dama gjør ikke et snev av fysisk aktivitet, spiser en haug med søppel, men nå skal hun dytte i seg Kim K. sine sunne greier og få energi osv. Fantaserer om å lage noe sånt selv også. Hva med aktivitet og et sunt og variert kosthold? Jaja, piller i alle former er tydeligvis løsningen for alt for Isabel. Bare ligg i sengen hele dagen, spis søppel og spis piller for alt så blir det bra. Hun er, i mine øyne, det verste såkalte influenseren i Norge. Fysj Kourtney K Barker sine produkter 😉 3
loveanimals Skrevet tirsdag kl. 21:53 #36113 Skrevet tirsdag kl. 21:53 Teflonhjernen skrev (2 timer siden): For ei nepe Dama gjør ikke et snev av fysisk aktivitet, spiser en haug med søppel, men nå skal hun dytte i seg Kim K. sine sunne greier og få energi osv. Fantaserer om å lage noe sånt selv også. Hva med aktivitet og et sunt og variert kosthold? Jaja, piller i alle former er tydeligvis løsningen for alt for Isabel. Bare ligg i sengen hele dagen, spis søppel og spis piller for alt så blir det bra. Hun er, i mine øyne, det verste såkalte influenseren i Norge. Fysj Å kalle henne for ei nepe er altfor snilt 🤣 2 5
Velinda Skrevet tirsdag kl. 22:51 #36114 Skrevet tirsdag kl. 22:51 RS er døpt om til RedningsSelskapet😂 11 4
dårligbrukernavn Skrevet 22 timer siden #36115 Skrevet 22 timer siden (endret) Carrot skrev (På 29.6.2026 den 9.31): festlig argument, jeg har aldri handlet ett eneste produkt eller sett ett eneste some innlegg 🤦♀️ dette kalles "stråmenn" og brukes oftest når man ikke har reel argumentasjon forøvrig og føler man må angripe heller enn å diskutere. poenget jeg prøvde få frem er at alle som sier de eiere egen bolig i dag har en eller annen grad av boliglån på den i den alderen IR er og svært få av dem som er førstegangskjøpere har finanisert bortimot 50% av boligen selv.. Hvis du har argumenter på det motsatte som er relevante lytter jeg mer enn gjerne til dem. Det er da noen som eier boligen sin uten lån? (Jeg og en del jeg kjenner feks)… Lykkeliten* skrev (4 timer siden): Eg synes at det må vere heilt greit å blokkere ufine kommentarar. Ein står jo sjølv heilt fritt til å velge å ikkje oppsøke diverse influensere, og så lenge ho ikkje oppfordrar til lovbrot eller bryt lova sjøl så kan ho jo legga ut kva ho vil på sine kanalar. Det er jo langt fra bare «ufine» kommentarer hun blokkerer. Hun blokkerer alt som ikke er ren tilbedning og gudeaktig dyrkning. Man ser jo det av hva som kommer inn av kommentarer… Tror ikke det er sunt å leve i det ekkokammeret. Se selv - virker hun eller livet hun lever sunt på noen!? Overhodet!? Hun jabber i vei om å ta vare på seg selv og self care summer, self care Maldivene tur, healing journey, self healing journey, men kommer hun noen vei!? Jo mer self care og healing, jo verre ser hun ut til å ha det..? Endret 22 timer siden av dårligbrukernavn 2 1 13
BeeKind Skrevet 22 timer siden #36116 Skrevet 22 timer siden agent skrev (6 timer siden): Godt spørsmål 😂🫣 Lurer på hva IR egentlig bidrar med i ett forhold. Penger og snabelriding? Hun er et menneske, ikke en handelsvare. Kanskje de har god kjemi og ler mye sammen, trives i hverandres selskap. Det finnes noen for alle. 1 4 2
Lykkeliten* Skrevet 18 timer siden #36117 Skrevet 18 timer siden agent skrev (8 timer siden): Det er hennes rett. Men uansett hun er ikke den rette til å formane om nettvett. Lovbrudd har hun gjort mange ganger, mangelfull merking av reklame for egne produkter. Siste er vel at hun har lagt ut content av andre personer uten å spørre om lov. At ho ikke er den rette til å belære andre om nettvett kan me vere enige om, men det er likevel hennar konto og ho har all rett til å behalde og blokkere kven ho vil. Om ho bryt lova må ein heller melde frå til rett instans heller enn å bidra til at ho tjener endå meir penger. Aristokrat1 skrev (7 timer siden): Hvor lenge skal psykolog råde henne til å si nei til ting og bare være hjemme lurer jeg på. Eksponering og møte utfordringer må til etter hvert ellers kommer hun til å forbli i angsten sin. Det er mulig at ho heller høyrer på ein utdanna fagperson enn anonyme på nett. dårligbrukernavn skrev (4 timer siden): Det er da noen som eier boligen sin uten lån? (Jeg og en del jeg kjenner feks)… Det er jo langt fra bare «ufine» kommentarer hun blokkerer. Hun blokkerer alt som ikke er ren tilbedning og gudeaktig dyrkning. Man ser jo det av hva som kommer inn av kommentarer… Tror ikke det er sunt å leve i det ekkokammeret. Se selv - virker hun eller livet hun lever sunt på noen!? Overhodet!? Hun jabber i vei om å ta vare på seg selv og self care summer, self care Maldivene tur, healing journey, self healing journey, men kommer hun noen vei!? Jo mer self care og healing, jo verre ser hun ut til å ha det..? Som sagt så kan ho blokkere kommentarer som ikkje gjer henne vel. Eg undrer på kva dei som sender slike kommentarar trur dei kan oppnå? At ho plutseleg skjønar noko og endrar heile kontentet sitt? 4
Carrot Skrevet 18 timer siden #36118 Skrevet 18 timer siden dårligbrukernavn skrev (4 timer siden): Det er da noen som eier boligen sin uten lån? (Jeg og en del jeg kjenner feks)… I følge tall som går på gjeld da siden SSB ikke fører noe spesifikt på hvem som eier bolig UTEN å ha boliglån kan man se at det primært er eldre og pensjonister som eier bolig uten gjeld. I hennes aldersgruppe er det svært uvanlig å kjøpe bolig uten finansiering, og også svært få som finansierer 50% på EK. Så at du som er ett menneske eier bolig uten lån, eller kjenner noen som gjør det er i seg selv ikke representativt for diskusjonen på hvorvidt HUN har kjøpt bolig eller ikke da hun har finanisert en bolig til 47 mill med ca 50% EK - jeg tror svært få av oss kjenner noen som har økonomi til tilsvarende. I følge ssb har er vanlige folk i norge belastet med en gjeldsgrad på boliglån som er vesentlig høyere enn hennes: Sitat Gjennomsnittstallene endrer seg betydelig basert på hvem man måler: Eierhusholdninger med boliglån: Gjennomsnittlig gjenstående lån er 2 288 302 kroner. Totalt snitt per nordmann (per capita): Fordeles husholdningenes totale samlede gjeld på hele Norges befolkning, blir det omtrent 860 000 kroner per innbygger (inkludert barn og gjeldfrie eldre). Vanlig gjeldsgrad: Nye boliglånstakere låner i snitt 329 % av sin egen brutto årsinntekt. [1, 2, 3] Så jeg mener vi kan legge den ballen helt død og konkludere med at hun eier sin bolig på samme måte som kreti og pleti ellers gjør, bare med mindre gjeldgrad enn folk flest.. Noe som understøtter at det med penger kan hun om ikke annet.. det kan man ikke uten videre kritisere henne for. 1 3
agent Skrevet 17 timer siden #36119 Skrevet 17 timer siden BeeKind skrev (4 timer siden): Hun er et menneske, ikke en handelsvare. Kanskje de har god kjemi og ler mye sammen, trives i hverandres selskap. Det finnes noen for alle. Hun har gjort seg selv til en handelsvare 🤷♀️ 2 1 7
refill Skrevet 17 timer siden #36120 Skrevet 17 timer siden Aristokrat1 skrev (9 timer siden): Hvor lenge skal psykolog råde henne til å si nei til ting og bare være hjemme lurer jeg på. Eksponering og møte utfordringer må til etter hvert ellers kommer hun til å forbli i angsten sin. Mhm, tenkt på det samme. Det er for all del viktig å hvile når man er utkjørt, men så kommer man til et punkt hvor man må begynne å pushe gjennom og aktivere kroppen positivt igjen. Min erfaring - som vel bevandret i psykiatrien 🤡 - er i hvertfall at man ikke utelukkende kan hvile seg frisk. 1 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå