Princess_81 Skrevet 28. juni #36001 Skrevet 28. juni Mina 2 skrev (14 minutter siden): Skrev det selv etter å ha skjønt det,så du er litt sent ute. Lol 1
smiiiley Skrevet 28. juni #36002 Skrevet 28. juni Princess_81 skrev (1 time siden): Det er jo Isabel 😂😂😂😂 Isabel posta samme bilde for en stund siden ifra hennes vinkel. Wake up! Hvorfor skriver du/dere «wake up» hver gang det kommer noen nye bevis for hvem RG er. Er det noen som har sagt i mot at det er JB? 🙈 2 2
Solstråle1 Skrevet 28. juni #36003 Skrevet 28. juni Princess_81 skrev (1 time siden): Det er jo Isabel 😂😂😂😂 Isabel posta samme bilde for en stund siden ifra hennes vinkel. Wake up! Det er nok ikke alle som har et arkiv med screenshots av andres bilder. 11
Princess_81 Skrevet 28. juni #36004 Skrevet 28. juni smiiiley skrev (7 minutter siden): Hvorfor skriver du/dere «wake up» hver gang det kommer noen nye bevis for hvem RG er. Er det noen som har sagt i mot at det er JB? 🙈 Ja flere 😅 som ennå påstår det ikke er han. Se i fb 2 guppen flere påstår det ikke er Jack 🤣🤣🤣 5
smiiiley Skrevet 28. juni #36005 Skrevet 28. juni (endret) Princess_81 skrev (3 minutter siden): Ja flere 😅 som ennå påstår det ikke er han. Se i fb 2 guppen flere påstår det ikke er Jack 🤣🤣🤣 Er ikke medlem der, og har ikke tenkt å bli heller 😂 Tviler på at noen av de er aktive her inne. Gjerne noen, men har ikke sett noen her inne som nekter, så no need for «wake up». Endret 28. juni av smiiiley 6
Othelia08 Skrevet 28. juni #36006 Skrevet 28. juni vilas skrev (11 timer siden): Jeg er overbevist om at hun bruker filter når hun bruker denne mascaraen som er fra Nude. Den som vant Costume pga Raadsquad ? For d er umulige å bygge såpass lange vipper pga denne mascaraen. Ok hun bruke dette vippeserumet, men hvorfor er hennes vipper så korte når hun ikke har sminke på. Jeg sliter sånn med å tro på at det serumet hennes er så fantastisk, det gjorde ikke en dritt for min del eller på min mamma. Isabel har tykt, fint hår, og generelt mye hårvekst (hennes egne ord), så jeg tror nok hun hadde lange, naturlige vipper FØR hun begynte med extensions - som ødelegger dine naturlige vipper. Og så er det hennes naturlige vipper som har kommet tilbake nå over tid, og jeg tviler på at det har noe med serumet å gjøre. De har bare gått tilbake til hennes normal. ((Slik jeg har forstått det så er det mer eller mindre umulig å få lange og tykke vipper uten ingrediensene som ikke er så bra for oss, som er noe hun ikke har i sitt serum.)) Sykt bra salgstriks da, må gi henne den👀 5 10
Gjest tante_grusom Skrevet 28. juni #36007 Skrevet 28. juni Isabel lyser i øynene og nesen i sky når det spekuleres i rosegjøken
Sirah Skrevet 28. juni #36008 Skrevet 28. juni Othelia08 skrev (3 timer siden): Jeg sliter sånn med å tro på at det serumet hennes er så fantastisk, det gjorde ikke en dritt for min del eller på min mamma. Isabel har tykt, fint hår, og generelt mye hårvekst (hennes egne ord), så jeg tror nok hun hadde lange, naturlige vipper FØR hun begynte med extensions - som ødelegger dine naturlige vipper. Og så er det hennes naturlige vipper som har kommet tilbake nå over tid, og jeg tviler på at det har noe med serumet å gjøre. De har bare gått tilbake til hennes normal. ((Slik jeg har forstått det så er det mer eller mindre umulig å få lange og tykke vipper uten ingrediensene som ikke er så bra for oss, som er noe hun ikke har i sitt serum.)) Sykt bra salgstriks da, må gi henne den👀 Serumet gjorde ingenting for meg heller. En venninne derimot har fått knallfine vipper av det. Men der er vi vel alle forskjellige. Jeg sverger til Grande Lashes, det funker fjell på meg Bare som et tips. 1
Selungen Skrevet 28. juni #36009 Skrevet 28. juni Flere som ikke får reklame på snappene til Isabel og shehed i dag? Mens igår eller dagen før kom der enormt mye ?
Isild Skrevet 28. juni #36010 Skrevet 28. juni NiceOrNothing skrev (17 timer siden): Kan forstå at man stenger av følelsesliv og mye annet . Men kan ikke finne noen god grunn til å peke ut favoritter , og mene seg berettiget til å få penger av sine barn . Hun er vel snart den moren i Norge som nyter mest fordeler /luxus av voksne barn . Å likevel klarer hun det kunststykket å såre en datter dypt . Hun skulle jo ledd og jublet dagen lang mtp på hvor snille og oppofrende ( å ikke minst tilgivende / forståelsesfulle ) barn hun har . Å særlig med tanke på alt hun drog de gjennom i oppveksten . Inkl at hun fortsatt pleier kontakt med en mann barna har vært redd for /mislikt. Har mistet respekten for henne . Jeg gikk glipp av hva som skjedde ovenfor Shehed. Hva var det som skjedd/ble sagt? Hvis noen orker å gi en rask update?
Hatsumomo Skrevet 28. juni #36011 Skrevet 28. juni Isild skrev (4 minutter siden): Jeg gikk glipp av hva som skjedde ovenfor Shehed. Hva var det som skjedd/ble sagt? Hvis noen orker å gi en rask update? Men kjære vene da, tråden går jo i dybden her over flere sider! Ta deg tiden til å lese det. 21
loveanimals Skrevet 28. juni #36012 Skrevet 28. juni Isild skrev (14 minutter siden): Jeg gikk glipp av hva som skjedde ovenfor Shehed. Hva var det som skjedd/ble sagt? Hvis noen orker å gi en rask update? Bare å bla noen sider bakover 1 1
Alessi Skrevet 28. juni #36013 Skrevet 28. juni NiceOrNothing skrev (På 27.6.2026 den 9.26): Å hvilken mor er hun , som lar barna bli stygt behandlet av en mann, ( de havner i fosterhjem ) å hun stikker til Irak ? Sorry , jeg har ingen respekt for mødre som holder sammen med menn som mishandler barn . I en av bøkene (som det er lenge siden jeg leste) sto det at Isabels mor ble vurdert som umoden. Man kan trygt si at det stemmer, selv om vi ikke ser henne på samme måte som barnevernet gjorde den gangen. 6 14
Bibbedi Skrevet 28. juni #36014 Skrevet 28. juni Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting…
loveanimals Skrevet 28. juni #36015 Skrevet 28. juni Bibbedi skrev (6 minutter siden): Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Content =penger 5
agent Skrevet 28. juni #36016 Skrevet 28. juni Bibbedi skrev (1 time siden): Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Hvilken rettsak? 1
Sirah Skrevet 28. juni #36017 Skrevet 28. juni agent skrev (29 minutter siden): Hvilken rettsak? Magnus H regner jeg med.
Snuppa82 Skrevet 28. juni #36018 Skrevet 28. juni 1 hour ago, Bibbedi said: Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Mener du Høiby? Mener hun svarte nei til en som spurte hvertfall. 2
rock&republic Skrevet 28. juni #36019 Skrevet 28. juni Bibbedi skrev (1 time siden): Har I vert innblandet på noen måte i den store rettssaken som har gått i år? Hun legger jo opp til spekulasjoner når hun sier så mye om ingenting… Tror ikke det, men de 3 andre som var med i GOO var «involvert» 2
agent Skrevet 28. juni #36020 Skrevet 28. juni Snuppa82 skrev (21 minutter siden): Mener du Høiby? Mener hun svarte nei til en som spurte hvertfall. Tror ikke hun hadde svart ja uansett. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå