Sirah Skrevet 14 timer siden #36002 Skrevet 14 timer siden Wanda_2025 skrev (1 minutt siden): Er ikke pimpen borderliner? Det ble nevnt i en av bøkene at det var mistanke om borderline, men husker ikke om det ble satt noen diagnose. Men mange av symptomene til borderline går vel ganske hånd i hånd med dype traumer? Så ikke godt å vite hva som eventuelt er hva. 3 3
vilas Skrevet 13 timer siden #36003 Skrevet 13 timer siden Ynde skrev (3 timer siden): Hei. Noen som vet om Isabel bruker filter eller hva slags retusjering det er snakk om på snap? Jeg er overbevist om at hun bruker filter når hun bruker denne mascaraen som er fra Nude. Den som vant Costume pga Raadsquad ? For d er umulige å bygge såpass lange vipper pga denne mascaraen. Ok hun bruke dette vippeserumet, men hvorfor er hennes vipper så korte når hun ikke har sminke på. 3 4
loveanimals Skrevet 13 timer siden #36005 Skrevet 13 timer siden tante_grusom skrev (5 minutter siden): Hva sa I om rosegjøken i dag? Er vel bare å gå inn å se selv 1
vilas Skrevet 13 timer siden #36006 Skrevet 13 timer siden (endret) Realista skrev (4 timer siden): Shehed sa vel det selv også? At søsteren til samboeren ikke synes det var så ille. Jeg synes det var mer umodent og barnslig enn «ondt» av I og ta opp temaet. Men det er visst noe de gjør fra tid til annen alle (bekrefter de alle sammen selv). Det som er ille er Pimpen. Hun var ikke mye til mor der. Og som Shehed sier - dette er noe moren har sagt lenge. Penga rår. I ga jo moren 100000 kr i bursdagsgave ( var d ifjor?) og så 50000 til julegave, tror også at Sidra fikk d samme, mens Rami fikk ikke julegave pga bilen hun hadde gitt han. En bil som hun hadde baktanker med - og d er at hun binder Rami til å si ja til de turene hun vil ut på selv. Kjøre henne overalt. Og hun vet at Rami er bilgal, så klart dette var ok for han. I tillegg var hun så frekk og ugjennomtenkt at da hun ga Pimpen 100000 kr i b.gave, så sa hun at hun krevde at Rami også skulle gi moren 10000 kr ( da han nettopp hadde begynt å få snap inntekt) Flott at Rami nå har sluttet å gi gjengen dyre blomsterbutikker, når de kom hjem til Dubai el kom på besøk. RG begynte med dette nå i d siste, og jeg er sikker på at I enten overfører penger på hans konto el kjøper blomster selv. Det er ikke normalt å gi buketter ve di opp i 20/25000 kr uante ganger. Endret 12 timer siden av vilas 6 8
Nobetterthanaman Skrevet 12 timer siden #36007 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (22 minutter siden): Jeg er overbevist om at hun bruker filter når hun bruker denne mascaraen som er fra Nude. Den som vant Costume pga Raadsquad ? For d er umulige å bygge såpass lange vipper pga denne mascaraen. Ok hun bruke dette vippeserumet, men hvorfor er hennes vipper så korte når hun ikke har sminke på. Isabel bruker 100% filter på ALT! Jeg husker hun la ut en video på tiktok, som hun slettet bare minutter etterpå. Der poserte hun altså forran kamera med bar mage, og filteret som ga henne en mer definert mage glitchet😂 jeg lagret av en eller annen grunn videon så har den på tlf en plass😂 4 5
Nobetterthanaman Skrevet 12 timer siden #36008 Skrevet 12 timer siden vilas skrev (13 minutter siden): I ga jo moren 100000 kr i bursdagsgave ( var d ifjor?) og så 50000 til julegave, tror også at Sidra fikk d samme, mens Rami fikk ikke julegave pga bilen hun hadde gitt han. En bil som hun hadde baktanker med - og d er at hun binder Rami til å si ja til de turene hun vil ut på selv. Kjøre henne overalt. Og hun vet at Rami er bilgal, så klart dette var ok for han. I tillegg var hun så frekk og ugjennomtenkt at da hun ga Pimpen 100000 kr i b.gave, så sa hun at hun krevde at Rami også skulle gi moren 10000 kr ( da han nettopp hadde begynt å få snap inntekt) Flott at Rami nå har sluttet å gi gjengen dyre blomsterbutikker, når de kom hjem til Dubai el kom på besøk. RG begynte med dette nå i d siste, og jeg er sikker på at I enten overfører penger på hans 🏢 nto rl kjøper blomster selv. Det er ikke normalt å gi buketter ve di opp i 20/25000 kr uante ganger. Hvis man har enorme summer inn pr mnd, så er vel 20-25k på en bukett det samme som om vi dødelige med vanlig mndslønn skulle vært på coop å kjøpt en blomsterkvast🙈 Jeg vet av noen som får roser hver fredag.. så det er ikke så uvanlig med buketter med gjevne mellomrom😅 4
Glitter_eyes Skrevet 11 timer siden #36009 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (1 time siden): Jeg er overbevist om at hun bruker filter når hun bruker denne mascaraen som er fra Nude. Den som vant Costume pga Raadsquad ? For d er umulige å bygge såpass lange vipper pga denne mascaraen. Ok hun bruke dette vippeserumet, men hvorfor er hennes vipper så korte når hun ikke har sminke på. Ja hun gjør det. For ofte når hun har filmet seg veldig tett på ansiktet så merker du at filteret går "vekk". For hun har faktisk svarte porer og ikke så jevn hud som det ser ut. 1 6
Mummy1 Skrevet 11 timer siden #36011 Skrevet 11 timer siden tante_grusom skrev (16 minutter siden): Hva er ståa med rosegjøken? Noen her inne hadde sett bilde av ham på et fly med annen dame 🫣🫣🫣
lotti__s Skrevet 5 timer siden #36012 Skrevet 5 timer siden Mummy1 skrev (6 timer siden): Noen her inne hadde sett bilde av ham på et fly med annen dame 🫣🫣🫣 Det var et gammelt bilde av han og henne på et fly. 2
agent Skrevet 4 timer siden #36013 Skrevet 4 timer siden tante_grusom skrev (6 timer siden): Hva er ståa med rosegjøken? Kanskje content for å få fokuset bort, fra fadesen angående henne selv og Pimpen. 4 1
Princess_81 Skrevet 4 timer siden #36014 Skrevet 4 timer siden (endret) Det var jo et gammelt bilde av han og Isabel , Isabel la ut samme bilde ifra hennes side for en stund siden Endret 4 timer siden av Princess_81 1
Princess_81 Skrevet 4 timer siden #36015 Skrevet 4 timer siden Mina 2 skrev (14 timer siden): Hvis det virkelig er Voldemort Isabel har blitt sammen med igjen som alle tror,så er det trist det bildet som er lagt ut på snapen hans hvor han holder ei jente i hånda som ikke er Isabel. På flyet. Det er jo Isabel 😂😂😂😂 Isabel posta samme bilde for en stund siden ifra hennes vinkel. Wake up! 1
Mina 2 Skrevet 4 timer siden #36016 Skrevet 4 timer siden Princess_81 skrev (4 minutter siden): Det er jo Isabel 😂😂😂😂 Isabel posta samme bilde for en stund siden ifra hennes vinkel. Wake up! Skrev det selv etter å ha skjønt det,så du er litt sent ute.
Princess_81 Skrevet 3 timer siden #36017 Skrevet 3 timer siden Mina 2 skrev (14 minutter siden): Skrev det selv etter å ha skjønt det,så du er litt sent ute. Lol
smiiiley Skrevet 2 timer siden #36018 Skrevet 2 timer siden Princess_81 skrev (1 time siden): Det er jo Isabel 😂😂😂😂 Isabel posta samme bilde for en stund siden ifra hennes vinkel. Wake up! Hvorfor skriver du/dere «wake up» hver gang det kommer noen nye bevis for hvem RG er. Er det noen som har sagt i mot at det er JB? 🙈 2 1
Solstråle1 Skrevet 2 timer siden #36019 Skrevet 2 timer siden Princess_81 skrev (1 time siden): Det er jo Isabel 😂😂😂😂 Isabel posta samme bilde for en stund siden ifra hennes vinkel. Wake up! Det er nok ikke alle som har et arkiv med screenshots av andres bilder. 7
Princess_81 Skrevet 2 timer siden #36020 Skrevet 2 timer siden smiiiley skrev (7 minutter siden): Hvorfor skriver du/dere «wake up» hver gang det kommer noen nye bevis for hvem RG er. Er det noen som har sagt i mot at det er JB? 🙈 Ja flere 😅 som ennå påstår det ikke er han. Se i fb 2 guppen flere påstår det ikke er Jack 🤣🤣🤣 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå