Natu Skrevet 27. juni #35961 Skrevet 27. juni Sveits35 skrev (52 minutter siden): Det var vel det pimpen prøvde å formulere på et svært uheldig vis for noen døgn siden. Hva hadde de vært uten Isabel i dag? De hadde vel vært helt vanlige folk? Rami hadde jobbet på Gardemoen, Sidra hadde servert, Shehed hadde kanskje også hatt jobb ennå og integritet en i behold. Og ingen hadde visst at moren er som en full brautende sjømann på land, og omtrent fremstilt som Norges dummeste person og skrekkmor. 4 26
Solstråle1 Skrevet 27. juni #35962 Skrevet 27. juni agent skrev (4 minutter siden): Litt rart at Rosenkålen ikke sendte bursdagsblomster til Pimpen . Hvor er alle rosene mr Rosenkål? Min mann har aldri sendt blomster til min mor. Er det vanlig? Han er med på den gaven vi gir som et par. 3 3
Gjest Heike m72 Skrevet 27. juni #35963 Skrevet 27. juni agent skrev (12 minutter siden): Litt rart at Rosenkålen ikke sendte bursdagsblomster til Pimpen . Hvor er alle rosene mr Rosenkål? Meeeen er det normalt? Er det vanlig at menn sender blomster til kjærestens mor når hun har bursdag? Ingen av mine ekser gjorde det. Opplever heller ikke at min «svigersønn» gjør det og forventer det overhode ikke heller.
Kønn Skrevet 27. juni #35964 Skrevet 27. juni Solstråle1 skrev (4 timer siden): Hvordan vet man hvem som har betalt for bukettene? Kan du lese? Det står MULIGENS betalt selv. Altså, det kan være mulig, men det kan også være mulig at hun ikke har betalt blomstene selv. Grunnen til at jeg skrev det slik er hva som kom frem forrige gang de var sammen. Hun sa da at i det forholdet betalte hun alt. Det trenger ikke bety at det er slik nå, derfor skrev jeg MULIGENS. 2 6
refill Skrevet 27. juni #35965 Skrevet 27. juni irisverna skrev (3 timer siden): jeg er sein til ‘dramaet’ og mangler selve postene som hun la ut som shehed tok veldig til seg(samtalen mellom de tre.) noe jeg er veldig enig i av det jeg har hørt. bare lurer på om noen har lagra det så jeg kan se/høre? så mangen ulike tolkninger av saken hadde vært nice å se det. om du har det lagra på et vis please let me know❣️ (i mellomtiden skal lese innpå her å prøve få et bilde) + @Nellyy https://forum.kvinneguiden.no/topic/1069811-isabel-raad/page/1787/#findComment-37698736 1
Gjest Tears in heaven Skrevet 27. juni #35966 Skrevet 27. juni Solstråle1 skrev (3 timer siden): Jeg syns det virker som hun er ganske så knust. Hun trakk vel en sjanse til å få content altfor langt og endte opp med både å såre søsteren og fremstille seg selv som ganske dum og tankeløs. Er ikke enig.IR er ikke knust på vegne av søsteren.Hun er knust for at hun har vist alle følgerne hvem hun egentlig er.Hun er redd pengene skal forsvinne.
agent Skrevet 27. juni #35967 Skrevet 27. juni (endret) Heike m72 skrev (3 timer siden): Meeeen er det normalt? Er det vanlig at menn sender blomster til kjærestens mor når hun har bursdag? Ingen av mine ekser gjorde det. Opplever heller ikke at min «svigersønn» gjør det og forventer det overhode ikke heller. Det er veldig rart ettersom hun blir hans svigermor og han liker å imponere. 😂 Endret 27. juni av agent 6
rock&republic Skrevet 27. juni #35968 Skrevet 27. juni Natu skrev (18 timer siden): Akkurat den scenen der var helt absurd. Pimpen burde jo skånes fra å vises frem for 400.000 mennesker. Hvordan RS kan synes hun er så kul har jeg alltid syns er uforståelig. Hun oppfører seg grusomt. Hva slags verdier står hun for? Blir muligens vanskelig nå fremover for Isabel og bruke henne som content, når alle har fått servert dysfunksjonaliteten og money talks mentaliteten hennes rett i fleisen. Så enig, hun er helt grusom 4 6
rock&republic Skrevet 27. juni #35969 Skrevet 27. juni Hørte mora sa noe i går om at alle må lese bøkene de har gitt ut og at hun har blitt behandlet så fælt av de to mennene hun har hatt. Hvorfor i ville helvette skal vi ha sympati med henne når hun deler leilighet med mann nr 2? Både i Irak og i Dubai bor de under samme tak. Vemmes av den dama 7 19
Solstråle1 Skrevet 27. juni #35970 Skrevet 27. juni Tears in heaven skrev (2 timer siden): Er ikke enig.IR er ikke knust på vegne av søsteren.Hun er knust for at hun har vist alle følgerne hvem hun egentlig er.Hun er redd pengene skal forsvinne. Men det faller jo på sin egen urimelighet. Det er ikke slik at bermen kan få FOR mye drama, vel? 2
Isild Skrevet 27. juni #35971 Skrevet 27. juni "Pimpen" fremstår som den yngste i familien. Mulig de selv syns hun er morsom, men det er hun virkelig ikke. Dersom hun alltid har vært slik hun oppfører seg nå, så ser jeg for meg at hun har blitt utnyttet av disse drittsekk-mennene sine ganske mye, og hun kan ikke ha vært særlig moden i morsrollen- hun virker ikke voksen i hele tatt. Hvorfor snakker hun så dårlig Norsk? 4 21
agent Skrevet 27. juni #35972 Skrevet 27. juni Isild skrev (8 minutter siden): "Pimpen" fremstår som den yngste i familien. Mulig de selv syns hun er morsom, men det er hun virkelig ikke. Dersom hun alltid har vært slik hun oppfører seg nå, så ser jeg for meg at hun har blitt utnyttet av disse drittsekk-mennene sine ganske mye, og hun kan ikke ha vært særlig moden i morsrollen- hun virker ikke voksen i hele tatt. Hvorfor snakker hun så dårlig Norsk? IR er jo også veldig umoden for aldren. Hun er 32 , men oppfører seg som en 12 åring noen ganger. Kan ligge i genene. 3 1 14
BeeKind Skrevet 27. juni #35973 Skrevet 27. juni agent skrev (12 minutter siden): IR er jo også veldig umoden for aldren. Hun er 32 , men oppfører seg som en 12 åring noen ganger. Kan ligge i genene. Tror ikke modenhet er genetisk 3 1
Gjest tante_grusom Skrevet 27. juni #35974 Skrevet 27. juni Tror ikke Pimpen tørr reise hjem til Oslo etter denne episoden 😅. Beklager at jeg 😅.
agent Skrevet 27. juni #35975 Skrevet 27. juni BeeKind skrev (4 minutter siden): Tror ikke modenhet er genetisk Kanskje IR tror at voksne damer skal være umodne, når rollefiguren hennes viser tydelig at hun ikke er voksen(moden) Det jeg ser og hører av IR er handlingsmønstre hennes veldig barnslig. Det samme gjelder moren. 4 5
Mina 2 Skrevet 27. juni #35976 Skrevet 27. juni Hvis det virkelig er Voldemort Isabel har blitt sammen med igjen som alle tror,så er det trist det bildet som er lagt ut på snapen hans hvor han holder ei jente i hånda som ikke er Isabel. På flyet. 3 1
BeeKind Skrevet 27. juni #35977 Skrevet 27. juni agent skrev (16 minutter siden): Kanskje IR tror at voksne damer skal være umodne, når rollefiguren hennes viser tydelig at hun ikke er voksen(moden) Det jeg ser og hører av IR er handlingsmønstre hennes veldig barnslig. Det samme gjelder moren. Ja, det kan være! Ting blir jo gjerne overført mellom generasjonene sånn, men det handler om miljø og tillært oppførsel. Det er heldigvis ikke genetisk bestemt hvor moden man kan bli.
loveanimals Skrevet 27. juni #35978 Skrevet 27. juni Tears in heaven skrev (3 timer siden): Er ikke enig.IR er ikke knust på vegne av søsteren.Hun er knust for at hun har vist alle følgerne hvem hun egentlig er.Hun er redd pengene skal forsvinne. Amen 2 2 7
Mina 2 Skrevet 27. juni #35979 Skrevet 27. juni Mina 2 skrev (19 minutter siden): Hvis det virkelig er Voldemort Isabel har blitt sammen med igjen som alle tror,så er det trist det bildet som er lagt ut på snapen hans hvor han holder ei jente i hånda som ikke er Isabel. På flyet. Er visst et gammelt bilde han har lagt ut. Skal vel få følgere nå vel,så han kan begynne å tjene penger på snap han og. 1 13
agent Skrevet 27. juni #35980 Skrevet 27. juni BeeKind skrev (11 minutter siden): Ja, det kan være! Ting blir jo gjerne overført mellom generasjonene sånn, men det handler om miljø og tillært oppførsel. Det er heldigvis ikke genetisk bestemt hvor moden man kan bli. 🫣😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå