Snuppa82 Skrevet 5 timer siden #35961 Skrevet 5 timer siden 24 minutter siden, Glitter_eyes said: I stedenfor å stille spørsmål? Så kanskje på tide å følge med på hun hvis du vil vite alt?? Jeg har ikke tenkt å sitte her å forklare deg i hvilken snap eller dato når det og det skjedde. Hvis ikke du tror på noe av det her inne så kan du holde deg på RS og heie på hun der. Her snakker vi om fakta og ting vi har fått med oss. Og det er en side for oss som vi kan snakke åpent og diskutere. Hvis du er imot alt som blir skrevet her inne? Hva gjør du her da? Da tror jeg ikke du har lest så mye her inne hvis du tror både jeg og evt solstrål1 er ihugga RS. Mye her inne som er ren fantasi og fri tolkning og langt fra fakta hvertfall. Er det bare de kritiske som kan diskutere åpent altså? Ikke de som vil vite om det faktisk er tilfelle det som blir påstått? Skal man bare ta alle påstander som god fisk? Er det en diskusjon da? Bør det ikke være nyansert og røster fra begge sider? Man må vel kunne være både kritisk og positiv for å delta på denne siden uten å bli beskyldt for det ene og det andre. Angrep er det beste forsvar ... 1 2
Solstråle1 Skrevet 5 timer siden #35962 Skrevet 5 timer siden Glitter_eyes skrev (40 minutter siden): I stedenfor å stille spørsmål? Så kanskje på tide å følge med på hun hvis du vil vite alt?? Jeg har ikke tenkt å sitte her å forklare deg i hvilken snap eller dato når det og det skjedde. Hvis ikke du tror på noe av det her inne så kan du holde deg på RS og heie på hun der. Her snakker vi om fakta og ting vi har fått med oss. Og det er en side for oss som vi kan snakke åpent og diskutere. Hvis du er imot alt som blir skrevet her inne? Hva gjør du her da? Men man snakker ikke om fakta når man stiller spørsmål om hvem som betaler for blomstene, for eksempel. Det er spekulering. At man stiller spørsmål ved alle påstandene betyr heller ikke at man heier på alt Isabel Raad gjør. Jeg heier på svært lite av det hun viser på snap, men jeg kritiserer heller ikke alt, ei heller lager jeg alternative sannheter. Så jeg lurer fremdeles på hvorfor noen påstår at hun kjøper blomster til seg selv, mens søsteren får sine buketter. Hvordan kan man vite dette?? 2
massi Skrevet 5 timer siden #35963 Skrevet 5 timer siden loveanimals skrev (På 25.6.2026 den 14.03): Men DU kan garantere at Pimpen har minstesats? ja jeg er så sikker som jeg kan bli - hun har jo ikke jobbet? da havner man på minste-sats. Eller sitter du på annen informasjon? Uansett, hva har det å si? Blir du fornærmet av at jeg sier at det er bedritent å tillegge folk man ikke kjenner kjipe egenskaper? Er det så viktig for deg å være kjip? 2
Princess_81 Skrevet 5 timer siden #35964 Skrevet 5 timer siden (endret) La ikke Isabel ut hva pimpen fikk i bursdagsgave tro? Jeg fikk ikke det med meg isåfall. Var vel penger? Endret 5 timer siden av Princess_81
Bente90 Skrevet 5 timer siden #35965 Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg Syns det var veldig spesielt når pimpen spør shehed når de andre barna skal betale henne månedslønn? Jeg har skjønt at Isabel gjør det men pimpen har jo trygd fra Norge, og de andre barna trenger vel foreløpig sine egne penger ? Pimpen er meste parten av året i Dubai og Irak og har en kommunal bolig som står tom minst halve året. Når hun er i Irak så koster det vel ikke så mye og leve, Isabel har jo leid en leilighet til moren der. Så merkelig og spørre sine barn om når de skal gi henne mere penger Endret 5 timer siden av Bente90 1 6
Glitter_eyes Skrevet 5 timer siden #35966 Skrevet 5 timer siden Solstråle1 skrev (18 minutter siden): Men man snakker ikke om fakta når man stiller spørsmål om hvem som betaler for blomstene, for eksempel. Det er spekulering. At man stiller spørsmål ved alle påstandene betyr heller ikke at man heier på alt Isabel Raad gjør. Jeg heier på svært lite av det hun viser på snap, men jeg kritiserer heller ikke alt, ei heller lager jeg alternative sannheter. Så jeg lurer fremdeles på hvorfor noen påstår at hun kjøper blomster til seg selv, mens søsteren får sine buketter. Hvordan kan man vite dette?? Vi vet alle at Hun betaler for de blomstene! Hun er tross alt sammen igjen med Voldemort. Sist hun var sammen med han før det ble slutt så fikk hun alle til å tro at han var så romantisk og kjøpte blomster til hun og spanderte romantiske turer, sånn som feks Maldivene. Etter det ble slutt så innrømmet hun at han betalte aldri noe som helst, at hun var hannes sugarmama. Voldemort er ikke blitt så rik nå heller. De bukettene som dauer etter en uke er skam dyre. 6
NiceOrNothing Skrevet 4 timer siden #35967 Skrevet 4 timer siden Tapaz skrev (44 minutter siden): Ok. Jeg følge med på henne etter at hun flyttet til Dubai. Syns hun var litt morsom da. Det har stagnert kan man si. Tror pimpen bærer med mye traumer og forventninger fra en kultur hun vokste opp med. I hennes kultur er mor som en dronning i familien å regne, det er en selvfølge med gaver og respekt. Litt rart for oss, og vi kan fort bli fordømmende. Tror det også er en del forventninger til eldstre datter. Enig i det med kultur . At en mor skal være dronning og bli dullet med av sine barn . Men fortjener hun den tittelen /treatment er noe annet . Hvilket grunnlag la hun for sine barn til å bli trygge voksne ? Hun ga de jo flust av traumer , og fortsetter med det . Med tanke på validering utifra hva hun får av de. Disfunksjonelt de luxe . 5
NiceOrNothing Skrevet 4 timer siden #35968 Skrevet 4 timer siden Bente90 skrev (8 minutter siden): Jeg Syns det var veldig spesielt når pimpen spør shehed når de andre barna skal betale henne månedslønn? Jeg har skjønt at Isabel gjør det men pimpen har jo trygd fra Norge, og de andre barna trenger vel foreløpig sine egne penger ? Pimpen er meste parten av året i Dubai og Irak og har en kommunal bolig som står tom minst halve året. Når hun er i Irak så koster det vel ikke så mye og leve, Isabel har jo leid en leilighet til moren der. Så merkelig og spørre sine barn om når de skal gi henne mere penger Entitled e rette ordet på henne. Lever av andre . Å gjort det hele sitt liv . 1 4
agent Skrevet 4 timer siden #35969 Skrevet 4 timer siden Snuppa82 skrev (53 minutter siden): Da tror jeg ikke du har lest så mye her inne hvis du tror både jeg og evt solstrål1 er ihugga RS. Mye her inne som er ren fantasi og fri tolkning og langt fra fakta hvertfall. Er det bare de kritiske som kan diskutere åpent altså? Ikke de som vil vite om det faktisk er tilfelle det som blir påstått? Skal man bare ta alle påstander som god fisk? Er det en diskusjon da? Bør det ikke være nyansert og røster fra begge sider? Man må vel kunne være både kritisk og positiv for å delta på denne siden uten å bli beskyldt for det ene og det andre. Angrep er det beste forsvar ... Litt vanskelig å diskutere fakta når iallefall en av dere ikke følger IR. 1 2
Tapaz Skrevet 4 timer siden #35970 Skrevet 4 timer siden NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Enig i det med kultur . At en mor skal være dronning og bli dullet med av sine barn . Men fortjener hun den tittelen /treatment er noe annet . Hvilket grunnlag la hun for sine barn til å bli trygge voksne ? Hun ga de jo flust av traumer , og fortsetter med det . Med tanke på validering utifra hva hun får av de. Disfunksjonelt de luxe . Nei, i våre øyne fortjener hun ikke det. Men igjen, hun er et produkt av sin kutur og oppvekst. Har Pimpen vokst opp i det som for oss er en kjærlig og funksjonell familie. Jeg vet ikke. Hvis vi har fått juling og blitt herjet med mesteparten av livet stenger man da av følelseslivet? En overlevelsesmekanisme? 1 2
Korpsnerden Skrevet 4 timer siden #35971 Skrevet 4 timer siden (endret) "Jeg deler jo hele livet mitt, alltid, men skjønner nå, etter denne seansen med Shehed, at jeg må bli flinkere til å ikke dele det private og personlige.... snufs.. snufs" Nei, IR, du deler nesten ingenting privat og personlig, men når du først gjør det så er det for å tjene penger (gjerne på andres bekostning). Hallo, du har praktisk talt samboer, men vi vet ingenting om han (som du har fortalt i alle fall) eller hvem han er. Du sliter helt åpenlyst med spiseforstyrrelser og kunne benyttet anledningen til å vise de vanskelige sidene ved dette slik at andre kan lære av det, likevel fronter du kun "perfekt" kropp med små bikinier, implantater og overskudd til å drive business på høyt nivå. Vi som vet skjønner grunnen til at du må ligge flatt, enten i seng, sofa eller solseng, mange av døgnets timer, hvorfor du ikke orker noe utenfor huset, hvorfor du ikke tør å drikke alkohol osv. Du er alvorlig syk, både psykisk og fysisk. Og du - moren din er ikke noe godt forbilde for noen. Før du skjønner det bør du ikke bli mor selv. Endret 4 timer siden av Korpsnerden 1 1 12
agent Skrevet 4 timer siden #35972 Skrevet 4 timer siden Tapaz skrev (2 minutter siden): Nei, i våre øyne fortjener hun ikke det. Men igjen, hun er et produkt av sin kutur og oppvekst. Har Pimpen vokst opp i det som for oss er en kjærlig og funksjonell familie. Jeg vet ikke. Hvis vi har fått juling og blitt herjet med mesteparten av livet stenger man da av følelseslivet? En overlevelsesmekanisme? Jeg synes det er ondskapsfullt når IR legger ut content av moren. Når man ser hvor dysfunksjonell hun er, men hva gjør man ikke for penger. At IR nå også legger ut mobbing og trakassering også er helt uforståelig for meg. 4
Bente90 Skrevet 4 timer siden #35973 Skrevet 4 timer siden Det er også ganske spesielt når Isabel sier hun legger seg flat men man merker at hun egentlig ikke er så lei seg, mest skuespill fordi hun ble «tatt med buksene nede». Det var fælt og se shehed i den situasjonen der, syns skikkelig synd på henne. Og når Isabel skal forklare at hadde shehed sagt at det skulle fjernes fra snap så hadde hun gjort det? Der la hun skylden på shehed istedenfor … hva med en oppriktig unnskyldning 4
Solstråle1 Skrevet 4 timer siden #35974 Skrevet 4 timer siden Bente90 skrev (30 minutter siden): Jeg Syns det var veldig spesielt når pimpen spør shehed når de andre barna skal betale henne månedslønn? Jeg har skjønt at Isabel gjør det men pimpen har jo trygd fra Norge, og de andre barna trenger vel foreløpig sine egne penger ? Pimpen er meste parten av året i Dubai og Irak og har en kommunal bolig som står tom minst halve året. Når hun er i Irak så koster det vel ikke så mye og leve, Isabel har jo leid en leilighet til moren der. Så merkelig og spørre sine barn om når de skal gi henne mere penger Leiligheten i Oslo koster vel det samme om den står tom halve året? Ellers enig i at det er spesielt om det stemmer at hun forventer at barna skal gi henne penger. Glitter_eyes skrev (29 minutter siden): Vi vet alle at Hun betaler for de blomstene! Hun er tross alt sammen igjen med Voldemort. Sist hun var sammen med han før det ble slutt så fikk hun alle til å tro at han var så romantisk og kjøpte blomster til hun og spanderte romantiske turer, sånn som feks Maldivene. Etter det ble slutt så innrømmet hun at han betalte aldri noe som helst, at hun var hannes sugarmama. Voldemort er ikke blitt så rik nå heller. De bukettene som dauer etter en uke er skam dyre. Vet alle det? Hvordan vet alle det? At det blir hevdet som en sannhet her inne betyr ikke at det stemmer. agent skrev (3 minutter siden): Jeg synes det er ondskapsfullt når IR legger ut content av moren. Når man ser hvor dysfunksjonell hun er, men hva gjør man ikke for penger. At IR nå også legger ut mobbing og trakassering også er helt uforståelig for meg. Jeg syns også at moren bør bli skjermet, hun blir fremstilt som svært enkel og ikke så hyggelig. 2 2
Solstråle1 Skrevet 4 timer siden #35975 Skrevet 4 timer siden Bente90 skrev (Akkurat nå): Det er også ganske spesielt når Isabel sier hun legger seg flat men man merker at hun egentlig ikke er så lei seg, mest skuespill fordi hun ble «tatt med buksene nede». Det var fælt og se shehed i den situasjonen der, syns skikkelig synd på henne. Og når Isabel skal forklare at hadde shehed sagt at det skulle fjernes fra snap så hadde hun gjort det? Der la hun skylden på shehed istedenfor … hva med en oppriktig unnskyldning Jeg syns det virker som hun er ganske så knust. Hun trakk vel en sjanse til å få content altfor langt og endte opp med både å såre søsteren og fremstille seg selv som ganske dum og tankeløs. 1 2
Bente90 Skrevet 4 timer siden #35976 Skrevet 4 timer siden Når du presterer og si ta en venninne av shehed ikke syns det var så ille, så forsvarer du deg selv. Dette var ekstremt stygt mot shehed. Og forsvare seg mot dette blir bare for dumt, her er det bare Isabel (og mor, men Isabel som legger ut) som virkelig bør gå i seg selv. Jeg skjønner dette ble slitsomt for I, mange som har reagert og såpass kraftig at hun må gå ut og si at nå gidder hun ikke snakke mere om det men går videre med livet sitt. Jeg skulle ønske at ungdom valgte følge sunnere forbilder en denne drama familien. 1 5
Sveits35 Skrevet 4 timer siden #35977 Skrevet 4 timer siden (endret) Tapaz skrev (3 timer siden): Tror hun er oppriktig glad i både familien sin OG penger/lyx. Hva hadde de andre i familien vært uten henne. Det var vel det pimpen prøvde å formulere på et svært uheldig vis for noen døgn siden. Hva hadde de vært uten Isabel i dag? Endret 4 timer siden av Sveits35 1
Sola19 Skrevet 4 timer siden #35978 Skrevet 4 timer siden Jeg har alltid synes det har vært gøy med pimpen, men nå har jeg fått henne litt opp i halsen, man utnytter da ikke sine barn 4 2
Tapaz Skrevet 4 timer siden #35979 Skrevet 4 timer siden Sveits35 skrev (4 minutter siden): Det var vel det pimpen prøvde å formulere må et svært uheldig vis for noen døgn siden. Hva hadde de vært uten Isabel i dag? Nettopp. Tror ikke pimpen klarer å få frem budskapet sitt riktig Eller er det vi som vil mistolke det. Jeg tror hun mente at barna har hver sine kvaliteter, men hun er like glad i alle sammen. Skjønner det har vært mer på kammerset utover natten, men vi vet ikke hva som ble sagt der. 1
Bente90 Skrevet 3 timer siden #35980 Skrevet 3 timer siden Shehed sa det ble værre etterpå utover natta så kan umulig være pimpen som har formulert seg feil. De snakker da arabisk sammen moren og shehed. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå