Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
LorettaLynn skrev (2 timer siden):

Det var ironi ☺️

Jeg skrev bare det hun sa selv. Alltid en unnskyldning. Og med 400000 følgere bør du ha fått med deg at hvis man først legger noe ut på nett er det der for ALLTID. Hun kan ikke bestemme når noe som er lagt ut skal være over uansett hvor mye hun skulle ønske det. 

Puh….betryggende :caps:

  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bente90 skrev (3 minutter siden):

Shehed sa det ble værre etterpå utover natta så kan umulig være pimpen som har formulert seg feil. De snakker da arabisk sammen moren og shehed. 

Klart det ble verre. Shehed blir ikke kalt for Karen av hele familien for ingenting

Skrevet
Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Klart det ble verre. Shehed blir ikke kalt for Karen av hele familien for ingenting

Denne situasjonen har ingenting med begrepet «Karen» å gjøre. At du i det hele tatt drar den parallellen viser jo bare hvor lite du greier å sette deg inn i hvordan det føles å ikke være bra nok for din egen mor, regissert av din egen søster.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Zena33 skrev (9 minutter siden):

Denne situasjonen har ingenting med begrepet «Karen» å gjøre. At du i det hele tatt drar den parallellen viser jo bare hvor lite du greier å sette deg inn i hvordan det føles å ikke være bra nok for din egen mor, regissert av din egen søster.

Paralellen er at hun er grenseløst talentfull i å krangle og kverulere. Så tenker uansett hva som blir forklart i etterkant, så liker Karen å ha noe på de to andre. Men jeg synes seansen den natta var helt hinsides absurd og jeg ville nok også reist hjem og fått litt space en periode. 

  • Liker 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Men man snakker ikke om fakta når man stiller spørsmål om hvem som betaler for blomstene, for eksempel. Det er spekulering. At man stiller spørsmål ved alle påstandene betyr heller ikke at man heier på alt Isabel Raad gjør. Jeg heier på svært lite av det hun viser på snap, men jeg kritiserer heller ikke alt, ei heller lager jeg alternative sannheter. 
 

Så jeg lurer fremdeles på hvorfor noen påstår at hun kjøper blomster til seg selv, mens søsteren får sine buketter. Hvordan kan man vite dette??

Jeg tror du vet svaret på dette veldig godt. Etter det ble slutt med Isabel og Jack hadde hun jo lange ranter om alt hun måtte betale for ham, hvor mye penger hun brukte på ham og at hun til og med hadde kjøpt blomster til seg selv som tilsynelatende var fra ham. Når hun nå; tilsynelatende- er sammen med ham igjen og mottar gigantiske blomsterbuketter så lurer man på hvem som har betalt dem. Men nå Solstråla regner jeg med du kommer til å spørre hvordan man vet det er Jack hun er sammen med? 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Natu skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du vet svaret på dette veldig godt. Etter det ble slutt med Isabel og Jack hadde hun jo lange ranter om alt hun måtte betale for ham, hvor mye penger hun brukte på ham og at hun til og med hadde kjøpt blomster til seg selv som tilsynelatende var fra ham. Når hun nå; tilsynelatende- er sammen med ham igjen og mottar gigantiske blomsterbuketter så lurer man på hvem som har betalt dem. Men nå Solstråla regner jeg med du kommer til å spørre hvordan man vet det er Jack hun er sammen med? 

Hvis det er Jack hun er sammen med nå, noe som der virkelig tyder på, har jo Isabel vokst fra den innstillingen om at hun må ha en superrik mann. Det er jo noe positivt i det. Negativt er det hvis hun serverer fake innhold til følgerne sine, f.eks disse vulgære oppsatsene.

  • Nyttig 2
Skrevet
56 minutter siden, Bente90 said:

Jeg skulle ønske at ungdom valgte følge sunnere forbilder en denne drama familien. 

Er nok ikke så mange ungdom som følger hun. I følge statistikken I har lagt ut er majoriteten 40+ Noen under. Men veldig få under 30. Mine ungdom vet ikke hvem hun er engang.

Skrevet
Natu skrev (3 minutter siden):

Jeg tror du vet svaret på dette veldig godt. Etter det ble slutt med Isabel og Jack hadde hun jo lange ranter om alt hun måtte betale for ham, hvor mye penger hun brukte på ham og at hun til og med hadde kjøpt blomster til seg selv som tilsynelatende var fra ham. Når hun nå; tilsynelatende- er sammen med ham igjen og mottar gigantiske blomsterbuketter så lurer man på hvem som har betalt dem. Men nå Solstråla regner jeg med du kommer til å spørre hvordan man vet det er Jack hun er sammen med? 

Litt rart at Rosenkålen ikke sendte bursdagsblomster til Pimpen .

Hvor er alle rosene mr Rosenkål?

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Sveits35 skrev (52 minutter siden):

Det var vel det pimpen prøvde å formulere på et svært uheldig vis for noen døgn siden. Hva hadde de vært uten Isabel i dag? 

De hadde vel vært helt vanlige folk? Rami hadde jobbet på Gardemoen, Sidra hadde servert, Shehed hadde kanskje også hatt jobb ennå og integritet en i behold. Og ingen hadde visst at moren er som en full brautende sjømann på land, og omtrent fremstilt som Norges dummeste person og skrekkmor. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Natu skrev (6 minutter siden):

Jeg tror du vet svaret på dette veldig godt. Etter det ble slutt med Isabel og Jack hadde hun jo lange ranter om alt hun måtte betale for ham, hvor mye penger hun brukte på ham og at hun til og med hadde kjøpt blomster til seg selv som tilsynelatende var fra ham. Når hun nå; tilsynelatende- er sammen med ham igjen og mottar gigantiske blomsterbuketter så lurer man på hvem som har betalt dem. Men nå Solstråla regner jeg med du kommer til å spørre hvordan man vet det er Jack hun er sammen med? 

Nei, jeg vet ikke svaret. Jeg vet hva jeg har lest her inne, men erfaring viser at det ikke alltid (!) er helt etterrettelig. OM det nå viser seg at det er samme mann hun har blitt sammen med igjen, tilsier ikke da sunn fornuft at ting som var et problem sist de var sammen har blitt tatt tak i for å forhindre samme situasjon denne gang? Det er vel en del år siden de eventuelt var sammen før, og folk vokser jo. 
 

Så nei, jeg aksepterer ikke at det er fakta at hun kjøper sine egne blomster og skriver kort til seg selv. Det er og blir spekulasjoner. 

  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Litt rart at Rosenkålen ikke sendte bursdagsblomster til Pimpen .

Hvor er alle rosene mr Rosenkål?

Min mann har aldri sendt blomster til min mor. Er det vanlig? Han er med på den gaven vi gir som et par. 

  • Liker 1
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Litt rart at Rosenkålen ikke sendte bursdagsblomster til Pimpen .

Hvor er alle rosene mr Rosenkål?

Meeeen er det normalt? Er det vanlig at menn sender blomster til kjærestens mor når hun har bursdag? Ingen av mine ekser gjorde det. Opplever heller ikke at min «svigersønn» gjør det og forventer det overhode ikke heller.

  • Liker 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (15 minutter siden):

Nei, jeg vet ikke svaret. Jeg vet hva jeg har lest her inne, men erfaring viser at det ikke alltid (!) er helt etterrettelig. OM det nå viser seg at det er samme mann hun har blitt sammen med igjen, tilsier ikke da sunn fornuft at ting som var et problem sist de var sammen har blitt tatt tak i for å forhindre samme situasjon denne gang? Det er vel en del år siden de eventuelt var sammen før, og folk vokser jo. 
 

Så nei, jeg aksepterer ikke at det er fakta at hun kjøper sine egne blomster og skriver kort til seg selv. Det er og blir spekulasjoner. 

Så du sier altså at begge to har vokst siden sist? Og det er greit at hun nå kanskje er sammen med en mann som ved brudd sist endte med at hun ble innlagt for selvmordsforsøk- alt dokumentert på snap selvsagt og påfølgende offentlig skittentøyvask der hun beskyldte ham for omtrent alt mulig? Du tror at man kan vokse fra et toxic forhold? Og bli normal? 

  • Liker 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (4 timer siden):

Hvordan vet man hvem som har betalt for bukettene? 

Kan du lese? Det står MULIGENS betalt selv. Altså, det kan være mulig, men det kan også være mulig at hun ikke har betalt blomstene selv. Grunnen til at jeg skrev det slik er hva som kom frem forrige gang de var sammen. Hun sa da at i det forholdet betalte hun alt. Det trenger ikke bety at det er slik nå, derfor skrev jeg MULIGENS. 

Skrevet
irisverna skrev (3 timer siden):

jeg er sein til ‘dramaet’  og mangler selve postene som hun la ut som shehed tok veldig til seg(samtalen mellom de tre.) noe jeg er veldig enig i av det jeg har hørt. bare lurer på om noen har lagra det så jeg kan se/høre? så mangen ulike tolkninger av saken hadde vært nice å se det. om du har det lagra på et vis please let me know❣️

 

(i mellomtiden skal lese innpå her å prøve få et bilde)

+ @Nellyy

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1069811-isabel-raad/page/1787/#findComment-37698736

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Litt vanskelig å diskutere fakta når iallefall en av dere ikke følger IR.

 

Det er ganske mange som nekter for at de følger IR her inne, kanskje alle de burde slutte å kommentere her da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...