Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Så bare hvordan mora fikk mot shehed dagen etter, med brystkassa frem og knytta never. Istedenfor å klemme datteren sin så «chestbumpa» hu henne og lagde sinna grimaser og grrr lyder. Maken til oppførsel.  

Ja fy f... For ei megge Pimpen er.

Endret av vilas
  • Nyttig 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Om jeg hadde vært Isabel i dag, etter å ha sett det falske oppsynet til Shehed på Snap, ville jeg vipset henne pengene som kom inn det døgnet storyen lå ute, men med en klar beskjed om at dette er den siste pengestøtten hun får. La pausen bli lang Shehed.

Syns Shehed er mye mer jordnær enn resten av familien.Syns IR er den som opptrer falskt.Men det er rom for forskjellige meninger og til syvende og sist,så sitter hverken jeg eller du med fasiten.

  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
18 minutter siden, vilas said:

I har sagt at hun har psykolog på nettet.

Og? Som du sikkert vet så kan du da få det i Norge og, på tlf og. For noen fungerer det veldig bra, fjerner stresset med reisevei sparer tid og kan sitte i trygge omgivelser, mens andre igjen har best utbytte av fysisk oppmøte, eller en kombinasjon. Så kommer det an på hvilke utfordringer man har. Poenget er at "psykolog på nett" er like fult en time med psykolog. 

  • Nyttig 1
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (39 minutter siden):

Jenta har ingen skrupler med å vise frem familiedynamikk. Dette på bekostning av relasjoner innad i familien. 
Jeg hadde mine fordommer knyttet til Pimpen. Språkbruken har over tid vært, i mine øyne, ekkelt og seksualisert. Fi….a, pe.is og knulling er en språkbruk mellom foreldre og barn, som ikke egner seg. I tillegg fremstår hun grådig. Når hun NÅ klarte å lire av seg om hvem som er favoritten og ikke, ble det bare ENDA tydeligere at hun har mangler emosjonelt overfor sine barn. 
At folk følger dette shitshowet er for meg totalt ubegripelig. Jeg forstår det ikke. Hadde jeg vært  Shehed hadde jeg brukt lang tid på å komme tilbake til denne familien. Og det hadde vært på MINE premisser. 
Isabel har mistet alle sperrer i forhold til hva som kan deles og ikke. Og det skremmer meg. 
Som følgere til dette, påvirkes man, enten man vil det eller ikke. Vi har allerede flyttet uendelig med grenser, for hva som er akseptabelt og ikke, delt på SOME. 

Noe av det første mora gjorde da hun skulle se huset var å gå i I sin undertøyskuffe og si: Jeg trenger truser. Hun tok en ny 4 pack og sa har du knu....i disse ?

Det er såååå kvalmt 

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 17
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Og denne Pimpen kjerringen klarte fa... meg å få sagt -  kjøp boken til I og meg så får dere lese hvordan det har vært. Hun er skruppelløs.

De bruker alltid kritikken mot den dysfunksjonelle familien til å prøve å pushe bøker. Som at det som står i boka er en sannhet fordi det kommer ut av kjeften på pimpen. 

  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Isabel har mistet helt bakkekontakt. Hun kommer med tåpelig unnskyldninger som for eksempel at Shehed ikke ba henne slette det hun hadde lagt ut. Altså noen ting må man ikke bli fortalt at man skal gjøre, du gjør det bare. Jeg tror heller ikke på at Shehed vil ha privatliv. Hun snakker om så mye privat. Et eksempel på det er kusinen hun møtte og til slutt fant ut at hun snakket masse stygt om henne. Det er jo privat familieting man ikke deler men hun delte gladelig til sine følgere. Hun elsker å innta offerrollen og melke situasjonen. Også det med damen som gjorde at hun mistet jobben.  Jeg ville ikke gått ut laget så mange stories på snap av den hendelsen. Ja den var uheldig og ja det var stygt mot Shehed, ingen tvil om det men Shehed mistet meg når hun lager mange stories og fortsetter å snakke om situasjonen enn å bare skrive et innlegg om at situasjonen hun og familien har er privat og at hun har ordnet opp med dem. Og hva enn som skjer bak kulissene, får være privat. Det trenger ingen av oss å vite mer om. Om de har kranglet, om Shehed og familien ikke snakker osv.  Samme med Isabel, bare skrevet at sånn ble situasjonen og den var uheldig , sagt unnskyld på snap og at resten tas privat. På den måten stenger de muligheten for at folk snakker og sier sine meninger. 
også når Isabel får en kommentar fra en følger som sier at hun har nå moren sin alene og sier at det er nok, så mener jeg det er noe hun har lagt opp selv til å være i. Hun har ønsket det at følgerne tar side og er med i diskusjonen. Hele opplegget blir for dumt. 
 

Nå er det på tide at det tar slutt. De er så blendet av pengene og famen hele gjengen. 

  • Nyttig 8
Skrevet
Glitter_eyes skrev (1 time siden):

Sheded sa selv at hun har hjulpet familien selv mange ganger, spesielt da pimpen og mannen med Sidra og Rami flyktet fra Norge til Irak pga barnevernet, så var der Sheded som sendte de penger sånn at de skulle klare seg i Irak. Men moren påsto at det var onkelen som hjalp de. 

Stakkars S, dette skulle hun vært skånet for. Hun var selv en ung voksen når dette skjedde. Det må ha vært fryktelig traumatisk for henne. Først vold og rus, så stikker moren av og hun må forsørge henne. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Wanda_2025 skrev (4 minutter siden):

De bruker alltid kritikken mot den dysfunksjonelle familien til å prøve å pushe bøker. Som at det som står i boka er en sannhet fordi det kommer ut av kjeften på pimpen. 

God selger da😂 skal i det minste ha for det men nei den kjøper jeg ikke. 
skal sies at jeg har lest boken og det er jo veldig trist, men det er veldig mange triste skjebner og dårlig barndommer, betyr ikke at man er unik. 

  • Nyttig 1
Skrevet
Mayaal skrev (Akkurat nå):

God selger da😂 skal i det minste ha for det men nei den kjøper jeg ikke. 
skal sies at jeg har lest boken og det er jo veldig trist, men det er veldig mange triste skjebner og dårlig barndommer, betyr ikke at man er unik. 

Og hva er sant og hva er diktet opp? Det er helt umulig å vite fordi historien endres underveis.

  • Nyttig 4
Skrevet
Wanda_2025 skrev (Akkurat nå):

Og hva er sant og hva er diktet opp? Det er helt umulig å vite fordi historien endres underveis.

Ja det er sant det du skriver. Man vet aldri. 

  • Nyttig 3
Skrevet
Mayaal skrev (4 minutter siden):

Isabel har mistet helt bakkekontakt. Hun kommer med tåpelig unnskyldninger som for eksempel at Shehed ikke ba henne slette det hun hadde lagt ut. Altså noen ting må man ikke bli fortalt at man skal gjøre, du gjør det bare. Jeg tror heller ikke på at Shehed vil ha privatliv. Hun snakker om så mye privat. Et eksempel på det er kusinen hun møtte og til slutt fant ut at hun snakket masse stygt om henne. Det er jo privat familieting man ikke deler men hun delte gladelig til sine følgere. Hun elsker å innta offerrollen og melke situasjonen. Også det med damen som gjorde at hun mistet jobben.  Jeg ville ikke gått ut laget så mange stories på snap av den hendelsen. Ja den var uheldig og ja det var stygt mot Shehed, ingen tvil om det men Shehed mistet meg når hun lager mange stories og fortsetter å snakke om situasjonen enn å bare skrive et innlegg om at situasjonen hun og familien har er privat og at hun har ordnet opp med dem. Og hva enn som skjer bak kulissene, får være privat. Det trenger ingen av oss å vite mer om. Om de har kranglet, om Shehed og familien ikke snakker osv.  Samme med Isabel, bare skrevet at sånn ble situasjonen og den var uheldig , sagt unnskyld på snap og at resten tas privat. På den måten stenger de muligheten for at folk snakker og sier sine meninger. 
også når Isabel får en kommentar fra en følger som sier at hun har nå moren sin alene og sier at det er nok, så mener jeg det er noe hun har lagt opp selv til å være i. Hun har ønsket det at følgerne tar side og er med i diskusjonen. Hele opplegget blir for dumt. 
 

Nå er det på tide at det tar slutt. De er så blendet av pengene og famen hele gjengen. 

Enig i alt du skriver. Endelig en til som har sett den siden av Shehed også.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Og denne Pimpen kjerringen klarte fa... meg å få sagt -  kjøp boken til I og meg så får dere lese hvordan det har vært. Hun er skruppelløs.

Sikkert blitt regissert av IR.

Manusforfatter IR:filer:

  • Nyttig 3
Skrevet
Solstråle1 skrev (5 timer siden):

Ja, selvsagt. Det skulle tatt seg ut om noen trodde at hun var genuin i noe.

Fint om vi kunne få noen eksempler på hva hun er genuin i 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Tror du må ta d litt rolig her nå. Du snakker med helsepersonell innen psykiske lidelser. I har vært hos psykolog 2 ganger ( om hun i det hele tatt har vært der). Og det trengs mange flere besøk for å handtere dette problemet. Men om hun har denne familie legen som hun er "i slekt" med, så forstår jeg dette med å justere medisin ( korttid/ utprøving). Han er visst svært  lemfeldig med medisiner. 

Jobber du i helsevesenet?

Skrevet (endret)
Tapaz skrev (7 minutter siden):

Enig i alt du skriver. Endelig en til som har sett den siden av Shehed også.

Som dr Phil så fint sier: Pannekaken er flat, men den har alltid to sider 

Endret av loveanimals
  • Liker 1
Skrevet
loveanimals skrev (3 minutter siden):

Som dr Phil sier så fint: Pannekaken er flat, men den har alltid to sider 

Det har dr. Phil rett i. Men noen ser bare den ene siden.

Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Så bare hvordan mora fikk mot shehed dagen etter, med brystkassa frem og knytta never. Istedenfor å klemme datteren sin så «chestbumpa» hu henne og lagde sinna grimaser og grrr lyder. Maken til oppførsel.  

Nei det der kan de i alle fall ikke forsøke snakke bort med dårlig språk og kommunikasjon 🙈 

  • Nyttig 5
Skrevet
Sveits35 skrev (4 timer siden):

Om jeg hadde vært Isabel i dag, etter å ha sett det falske oppsynet til Shehed på Snap, ville jeg vipset henne pengene som kom inn det døgnet storyen lå ute, men med en klar beskjed om at dette er den siste pengestøtten hun får. La pausen bli lang Shehed.

Så du syns Isabel er uskyldig?? Seriøst? 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvem ble rikere disse dagene? Jo Isabel. Hun sier at de skal legge det vekk nå og at hun ikke vil ha flere kommentarer om den situasjonen. Men allikevel legger hun ut kommentarer og får pimpen til å snakke. . Men er det noen som har virkelig ikke hatt det bra. Så er det Sheded. Hun har opplevd mer en Isabel. Hun har hatt det helt forferdelig i oppveksten. Hun havnet i en dårlig foster familie i noen år, de behandlet ikke hun så bra. Men allikevel hører du aldri Sheded bruke aldri barndommen sin som en unnskylding. ALDRI. 

Som jeg sa tidligere så skrev Isabel at "dette må sikkert slettes i morgen tidlig". Hun visste godt at det ikke burde ha blitt lagt ut. Hun gjorde det fordi tjente penger. 

Hvordan kan man si at pimpen er en god mor, når hun sitter der å prøver å fortelle at hun har det veldig vondt pga hun har vært gift med 2 onde menn. Hun prøver å konkurrere smerten sin med sin egen datter. En mor skal beskytte sine barn fra alt vonde i denne verden og ikke prøve konkurrere hvem har det vondest. Ikke rarr at barnevernet tok barna fra hun. Noen burde ikke ha fått barn

 

  • Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Stakkars Isabell hun er så åpen og ønsker bare å dele alt som skjer for å være snill mot følgerne sine. Hun vil jo bare av godhet at de skal være en del av livet hennes.
Men! nå har hun skjønt at det faktisk ikke går an, og fordi hun ikke visste før nå at det er dumt å dele alt, kan hun ingenting for at det ble som det ble. Hun har fått seg en lærepenge, og nå må alle følgerne skjønne at nok er nok og at vi er ferdig med hele saken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...