agent Skrevet 1 time siden #35861 Skrevet 1 time siden Pierre og Rami sover de, eller er de på vei tilbake til Dubai?
Tapaz Skrevet 1 time siden #35862 Skrevet 1 time siden Sveits35 skrev (39 minutter siden): Hjelpe meg så sinna du er da! Jeg måtte inn å se storyen til Shehed nå for å få oppdatert meg selv. Det var patetiske greier. Shehed er den største bråkebøtte i den familien og dette er aldeles ikke den første familiesammenkomsten hun reiser hjem fra! Og så klarte ikke stakkarslige veike Shehed kreve storyen slettet dagen etter. Så veik og svak var hun liksom? For noe tull. Og i dag er dette det verste, at storyen ble stående dagen etter. Jeg ser rett igjennom Shehed. Noe så falskt Dette kommer Shehed til å melke for alt det er verdt. Og ikke minst benytte anledningen til å sette søsteren i dårlig lys. 1
Heike m72 Skrevet 1 time siden #35863 Skrevet 1 time siden (endret) Tapaz skrev (21 minutter siden): Dette kommer Shehed til å melke for alt det er verdt. Og ikke minst benytte anledningen til å sette søsteren i dårlig lys. Det har jeg ikke noen tro på. Jeg er nok ikke enig med deg her. Hun kom bare ut og fortalte hva hun følte og hvorfor hun dro hjem fordi hun følte hun måtte i dag. Shehed er mye mer privat og ønsket ikke at dette skulle ut. Det er Isabel som har melket dette. Hun har til og med prøvd å skyve alt over på Shehed med at hun tåler lite, er sårbar, ikke sa fra at det skulle slettes + skylde på egen angstlidelse og pillebruk i dag. Jo mer hun har snakket om det jo verre har det blitt. Det er ikke normalt av en mor og søster å snakke slik til en datter/søster. Jeg er ikke vant med slik oppførsel fra familie (eller andre) og synes det var ille. Forstår godt at hun ble såret. Dette opplegget er kun moren og Isabel sin skyld og burde heller aldri blitt publisert. Isabel selv bør jo være så oppegående at hun slettet det uten å få beskjed. Selv hun burde skjønne hvor en grense for deling går. Endret 1 time siden av Heike m72 9
loveanimals Skrevet 1 time siden #35864 Skrevet 1 time siden (endret) Tears in heaven skrev (5 timer siden): IR spiller nå kun offer og RS faller for det.Ord som kom fra henne og Moren kan ikke bare taes bort.Det er ingen unnskyldning i verden som vil minimere den skaden.Det er det IR aldri vil forstå. Hun trur hun kan kjøpe seg unna med penger,melke offerrollen for alt den er verdt,være diktatoren i familien,men guess what,dette kan hun ikke komme unna! IR er bare grei så lenge folk stryker henne med hårene,når det ikke skjer, ja da kommer den ekte IR frem og den siden er ikke vakker. Hvem er alltid "offer" i alle relasjoner? Hvor er ALLE vennene som hun skryter av å ha ?? Har de gjennomskuet henne ? Gidder ikke de heller å stryke henne med hårene ? Er nok like overfladiske de også som med alt annet i lyxlivet. Dessuten Isabel: Du kan slutte å skryte av at du eier en villa til 47 MILLIONER. Du har 28 mill I lån, så banken eier mesteparten Endret 1 time siden av loveanimals 1 4
tante_grusom Skrevet 50 minutter siden #35865 Skrevet 50 minutter siden Penger er roten til myyyyye vondt. Og det kan trigge enormt at et menneske flasher sin velstand slik Isabel gjør. Isabel kommer seg fra mye pga pengene sine. Penger er makt. At fire søsken er ulike? Ja, det er klart. At det er mye konflikter mellom søsken vokst opp med traumebånd? Ja, det er klart. Synn det er slik. Raad-søskene er ikke unike. Shehed er unik da hun er den eldste av fire søsken. Hun har lengst erfaring med sin mor som ikke har fått sine traumer bearbeidet. Mulig de er hund og katt bak fasaden, men Shehed klarer å telle til 10 - i alle fall «på direkten». Tenker det er lurt av Shehed å flytte ut av Oslo. Noe som nok er lite populært hos mor…. 3
Tears in heaven Skrevet 49 minutter siden #35866 Skrevet 49 minutter siden loveanimals skrev (9 minutter siden): Hvor er ALLE vennene som hun skryter av å ha ?? Har de gjennomskuet henne ? Gidder ikke de heller å stryke henne med hårene ? Er nok like overfladiske de også som med alt annet i lyxlivet. Dessuten Isabel: Du kan slutte å skryte av at du eier en villa til 47 MILLIONER. Du har 28 mill I lån, så banken eier mesteparten Ja det er vel en grunn til at hun ikke har venner. Hun viser seg sjeldent med noen andre enn familie og Linda. Men det er vel alle andres feil...ikke sant?hun er et bevis på at du kan være fattig selv om du er rik. 4
Tears in heaven Skrevet 42 minutter siden #35867 Skrevet 42 minutter siden Heike m72 skrev (34 minutter siden): Det har jeg ikke noen tro på. Jeg er nok ikke enig med deg her. Hun kom bare ut og fortalte hva hun følte og hvorfor hun dro hjem fordi hun følte hun måtte i dag. Shehed er mye mer privat og ønsket ikke at dette skulle ut. Det er Isabel som har melket dette. Hun har til og med prøvd å skyve alt over på Shehed med at hun tåler lite, er sårbar, ikke sa fra at det skulle slettes + skylde på egen angstlidelse og pillebruk i dag. Jo mer hun har snakket om det jo verre har det blitt. Det er ikke normalt av en mor og søster å snakke slik til en datter/søster. Jeg er ikke vant med slik oppførsel fra familie (eller andre) og synes det var ille. Forstår godt at hun ble såret. Dette opplegget er kun moren og Isabel sin skyld og burde heller aldri blitt publisert. Isabel selv bør jo være så oppegående at hun slettet det uten å få beskjed. Selv hun burde skjønne hvor en grense for deling går. Men det er akkurat det,IR har ingen grenser.Hun bryr seg lite om at det sårer andre,så lenge hun tjener penger.RS er så invistert og hjernevaska.De er utstyrt med skylapper og skjønner ikke at bak fasaden til IR,så er ikke alt rosenrødt.Alt er ikke bare iskaffe,turer på Dubai mall,Maldivene,ja lista er lang.Det er ei kynisk reklamedame som utnytter alt og alle rundt seg,for å generere penger. 1 1
Solstråle1 Skrevet 40 minutter siden #35868 Skrevet 40 minutter siden Bente90 skrev (2 timer siden): Shehed sier moren og Isabel er veldig lei seg?! Men er de det? Er vel heller fordi reaksjonene fra følgerne eksploderte. Kan ikke skjønne at man kan si man har et barn man er mere glad i en andre. Og penger penger penger … penger betyr vist alt. Hører om 47 millioners villa x antall ganger pr dag. Du stiller spørsmål ved S sitt utsagn og mener at du kjenner sannheten bedre. 1
Tears in heaven Skrevet 36 minutter siden #35869 Skrevet 36 minutter siden Tapaz skrev (1 time siden): Dette kommer Shehed til å melke for alt det er verdt. Og ikke minst benytte anledningen til å sette søsteren i dårlig lys. Her føler jeg at IR klarte selv å sette seg i et dårlig lys. 2
Alba1235 Skrevet 20 minutter siden #35870 Skrevet 20 minutter siden Hun snakker om tidligere drama i familien og om at alle har facka opp fra tid til annen. Og at hun skal love oss det har vært mye mer alvorligere saker familien enn dette….🙈 Stakkars folk……… En ting er å ta imot en unnskyldning, noe annet er å klare glemme noe så gjennomtrengende sårende fra familie. Og så sier de at det har foregått enda verre krangler?…….. enig med de over her, hun bør logge av umiddelbart for nå maler hun seg bare opp i et hjørne. Og det ser ikke særlig bra ut. 1
Othelia08 Skrevet 15 minutter siden #35871 Skrevet 15 minutter siden Alba1235 skrev (3 minutter siden): Hun snakker om tidligere drama i familien og om at alle har facka opp fra tid til annen. Og at hun skal love oss det har vært mye mer alvorligere saker familien enn dette….🙈 Stakkars folk……… En ting er å ta imot en unnskyldning, noe annet er å klare glemme noe så gjennomtrengende sårende fra familie. Og så sier de at det har foregått enda verre krangler?…….. enig med de over her, hun bør logge av umiddelbart for nå maler hun seg bare opp i et hjørne. Og det ser ikke særlig bra ut. Hun ror som f*en nå🚣🏽♂️🚣🏽♂️🚣🏽♂️ 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå